Съвети за N62
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Съвети за N62
Здравейте,
Нещо пак са ме закачили лудите най-вероятно но се чудя да си грабна едно такова.
Кой мотор е за предпочитане 4.0 или 5.0?
Дизелите и 6.0 бензина да ги изключа ли от списъка?
Кое е най-проблемното и скъпо за ремонт(кое да се гледа при покупката)?
Газ няма да се слага.
Има ли колега (срещу заплащане естественно) да дойде с мен на оглед в София.
И сега малко предистория да ви разкажа да не започнем с излишните писания.
Знам, че е дърта лимузина и знам каква е поддръжката( имам същата година G 500).
Имам доста опит с автомобилите, не и БМВ като цяло.
Причината за покупката е че в момента като основен автомобил карам eдно Suzuki Grand Vitara 2.4 бензин което закупих чисто ново 2009-та от Миркат и вече ме изкарва извън нерви.Здрава машинка като цяло но за 10 години и навъртяни с него 100 000 км съм пуснал блокажа на диференцияла един път за да видя дали работи, а разхода е страшен.
2.4 моторо градско си праска 17-18 на сто бензин а на магистралата (това е другата причина понеже вече ми се налага доста магистрала) 14-15 със 140.
Та се колебая дали идеята за втора дърта лимузина е добра на мястото на японското чудо.
Поздрави на всички.
Нещо пак са ме закачили лудите най-вероятно но се чудя да си грабна едно такова.
Кой мотор е за предпочитане 4.0 или 5.0?
Дизелите и 6.0 бензина да ги изключа ли от списъка?
Кое е най-проблемното и скъпо за ремонт(кое да се гледа при покупката)?
Газ няма да се слага.
Има ли колега (срещу заплащане естественно) да дойде с мен на оглед в София.
И сега малко предистория да ви разкажа да не започнем с излишните писания.
Знам, че е дърта лимузина и знам каква е поддръжката( имам същата година G 500).
Имам доста опит с автомобилите, не и БМВ като цяло.
Причината за покупката е че в момента като основен автомобил карам eдно Suzuki Grand Vitara 2.4 бензин което закупих чисто ново 2009-та от Миркат и вече ме изкарва извън нерви.Здрава машинка като цяло но за 10 години и навъртяни с него 100 000 км съм пуснал блокажа на диференцияла един път за да видя дали работи, а разхода е страшен.
2.4 моторо градско си праска 17-18 на сто бензин а на магистралата (това е другата причина понеже вече ми се налага доста магистрала) 14-15 със 140.
Та се колебая дали идеята за втора дърта лимузина е добра на мястото на японското чудо.
Поздрави на всички.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Съвети за N62
купуваш кола на 15+
зависи какво искаш точно нея.. евентуален пробег който правиш и тн.
тъпотиите със старата лимузина ги оставяме настрана.
автомобила е много скъп ако го караш на запад и искаш да го поддържаш в оторизирани сервизи там. Тук за сега да имаш премиум лимузина с огромен мотор на 16 години не е чак такъв проблем, освен данък от 400-500 лв.
е65 са по-сложни от към системи, защото бмв са вкарали технологии който след това леко опростяват и комбинират и заради това всеки бяга от тях. Не, че са проблемни, но просто малко сервизи могат да реагират когато я видят.
от към клас и иновации за времето си няма какво да говорим. тези коли са от друга цивилизация на фона на всичко пройзвеждано успоредно от конкурентните марки тогава.
ако искаш евтин мотор това е дизел м57n в 730д и съотвенто наследника му .
но като цяло всичко си изисква поддръжка и серзизни дати на редица периферя, та каквото и да купиш пари ще даваш
зависи какво искаш точно нея.. евентуален пробег който правиш и тн.
тъпотиите със старата лимузина ги оставяме настрана.
автомобила е много скъп ако го караш на запад и искаш да го поддържаш в оторизирани сервизи там. Тук за сега да имаш премиум лимузина с огромен мотор на 16 години не е чак такъв проблем, освен данък от 400-500 лв.
е65 са по-сложни от към системи, защото бмв са вкарали технологии който след това леко опростяват и комбинират и заради това всеки бяга от тях. Не, че са проблемни, но просто малко сервизи могат да реагират когато я видят.
от към клас и иновации за времето си няма какво да говорим. тези коли са от друга цивилизация на фона на всичко пройзвеждано успоредно от конкурентните марки тогава.
ако искаш евтин мотор това е дизел м57n в 730д и съотвенто наследника му .
но като цяло всичко си изисква поддръжка и серзизни дати на редица периферя, та каквото и да купиш пари ще даваш
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Съвети за N62
Писал,съм много пъти за Е65,може да се разтърсиш. На кратко-страхотен автомобил с тегава поддръжка. Всичко му е скъпо,а системите сложни и непознати за повечето сервизи. Моят съвет е да се насочиш към дизелите. По-добри са и по-точно 745д. Моята беше такава. Страхотен двигател-динамика,здравина,разход-за мен това е най-добрия избор за модела.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Съвети за N62
Благодаря Ви колеги за отзивчивостта.
В крайна сметка си ме влекът годините като на Г вагона ми 90-те та се пренасочих към Е38 бензиново.
В крайна сметка си ме влекът годините като на Г вагона ми 90-те та се пренасочих към Е38 бензиново.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани