Съвети за N62

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.10.2020
Пол: Мъж

Съвети за N62

Мнение от AManov » 15 Окт 2020, 9:05

Здравейте,
Нещо пак са ме закачили лудите най-вероятно но се чудя да си грабна едно такова.
Кой мотор е за предпочитане 4.0 или 5.0?
Дизелите и 6.0 бензина да ги изключа ли от списъка?
Кое е най-проблемното и скъпо за ремонт(кое да се гледа при покупката)?
Газ няма да се слага.
Има ли колега (срещу заплащане естественно) да дойде с мен на оглед в София.

И сега малко предистория да ви разкажа да не започнем с излишните писания.
Знам, че е дърта лимузина и знам каква е поддръжката( имам същата година G 500).
Имам доста опит с автомобилите, не и БМВ като цяло.
Причината за покупката е че в момента като основен автомобил карам eдно Suzuki Grand Vitara 2.4 бензин което закупих чисто ново 2009-та от Миркат и вече ме изкарва извън нерви.Здрава машинка като цяло но за 10 години и навъртяни с него 100 000 км съм пуснал блокажа на диференцияла един път за да видя дали работи, а разхода е страшен.
2.4 моторо градско си праска 17-18 на сто бензин а на магистралата (това е другата причина понеже вече ми се налага доста магистрала) 14-15 със 140.
Та се колебая дали идеята за втора дърта лимузина е добра на мястото на японското чудо.
Поздрави на всички.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Съвети за N62

Мнение от ares2 » 24 Окт 2020, 22:50

купуваш кола на 15+
зависи какво искаш точно нея.. евентуален пробег който правиш и тн.
тъпотиите със старата лимузина ги оставяме настрана.
автомобила е много скъп ако го караш на запад и искаш да го поддържаш в оторизирани сервизи там. Тук за сега да имаш премиум лимузина с огромен мотор на 16 години не е чак такъв проблем, освен данък от 400-500 лв.

е65 са по-сложни от към системи, защото бмв са вкарали технологии който след това леко опростяват и комбинират и заради това всеки бяга от тях. Не, че са проблемни, но просто малко сервизи могат да реагират когато я видят.

от към клас и иновации за времето си няма какво да говорим. тези коли са от друга цивилизация на фона на всичко пройзвеждано успоредно от конкурентните марки тогава.

ако искаш евтин мотор това е дизел м57n в 730д и съотвенто наследника му .
но като цяло всичко си изисква поддръжка и серзизни дати на редица периферя, та каквото и да купиш пари ще даваш
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Съвети за N62

Мнение от kikko » 25 Окт 2020, 9:29

Писал,съм много пъти за Е65,може да се разтърсиш. На кратко-страхотен автомобил с тегава поддръжка. Всичко му е скъпо,а системите сложни и непознати за повечето сервизи. Моят съвет е да се насочиш към дизелите. По-добри са и по-точно 745д. Моята беше такава. Страхотен двигател-динамика,здравина,разход-за мен това е най-добрия избор за модела.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.10.2020
Пол: Мъж

Re: Съвети за N62

Мнение от AManov » 27 Окт 2020, 15:05

Благодаря Ви колеги за отзивчивостта.
В крайна сметка си ме влекът годините като на Г вагона ми 90-те та се пренасочих към Е38 бензиново. :roll:

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook