VVT модул - кодиране след смяна

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.12.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW 745i e65

VVT модул - кодиране след смяна

Мнение от rendehristov » 05 Сеп 2020, 22:17

Здравейте,

VVT модулът ми се прецака след като падна акумулатора и се наложи да подам ток от друга кола. Всеки път като се стартира студена, 2-3 пъти излиза грешката 'Enginge fault, Reduced power' при което очевидно губи значително мощност, но след рестарт грешката изчезва и върви нормално. На диагностика се прочете, че има проблем с връзката на валвтрониците, но и двата валвтроника ги смених, при което нямаше разлика. Най-вероятно е модулът. Имам такъв модул от друга кола както и разполагам с INPA и NCS expert, та въпросът ми е ако реша да сменя модула, ще трябва ли след това да го обуча и ако да NCS expert ще ми свърши ли работа? Ако някой го е правил или е наясно, ще съм много благодарен ако сподели нужните стъпки за 'програмирането'. Колата е 745i 2002.

Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: VVT модул - кодиране след смяна

Мнение от ares2 » 12 Сеп 2020, 11:16

на това не му ли се правеше някакъв сервизен режим преди смянта на валвтрониците?

би трябвало през вихъл ордъра ако се добави като модул да си дръпне кодовете
с лаунч май ще стане :dunno:
но с нцс-а ще стане по сигурно
Изображение

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook