Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1
Здравейте, днес, както си карах в градски условия и по едно време ми светна чека. Прибрах се закачих Карлито и ми излезе следната грешка:
CDKFRAU2 - LR adaptation multipl. Range1 (Bank2)
Code 00272B
CDKSLS2 - secondary air sistem
Code: 002760
Ако някой би могъл да ме насочи, какво бих могъл да погледна за да отстраня проблема.
CDKFRAU2 - LR adaptation multipl. Range1 (Bank2)
Code 00272B
CDKSLS2 - secondary air sistem
Code: 002760
Ако някой би могъл да ме насочи, какво бих могъл да погледна за да отстраня проблема.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1
Погледни мембраните на CCV-тата. Вероятно, дърпа въздух отнякъде и е бедна. Дай да ги видим тия тримове...
Ubi dubium, ibi libertas
Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1
CCV-тата ги проверих, не е от тях. Прегледах и някой от маркучите за картерни газове, но и те са здрави... Има ли вероятност да е някаква моментна грешка, която да се е показала, защото и преди са ми излизали някакви грешки, проблем не съм откривал и след изтриването им не са ми се появявали...
Дебитомерът, кога би отчел промяна в оборотите, като извадя буксата? При студен или достигнал работна температура двигател?
Дебитомерът, кога би отчел промяна в оборотите, като извадя буксата? При студен или достигнал работна температура двигател?
Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1
Пак ми светна "чека" и пак същата грешка... Някой идея, къде да търся проблема и отстраняването му или пък сервиз, в който могат да са полезно и да работят коли с газови системи клапанът на системата за вторичен въздух, дали играе роля при тази грешка, защото се сещам от преди година, когато съм сканирал колата ми е излизал 1-2 пъти с други грешки, но никога не е светел "чека"?
Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1
Винаги ще ти свети чека докато има газ дай 150 лв да ти махнат газовия инжекцион ,да ти запушат колекторите ,които се дупчат като се слага газ ,продай го после за 500-600 лв и си карай, чек за вторичен въздух няма да ти светне повече .
Иначе за тази грешка по учебниците има около 5 причини,започва се с 8те мембрани ,които са отгоре на мотора ,най често те с времето започват да се развалят и оттам гълта въздух.След това се гледа дебитомер,маркучи ,сонди и т.тн.
Но ти гарантирам ,че при теб е от газовата !! Просто каквато и компютър на газта да сложат ,никога не могат да излъжат този на колата и винаги има разминаване в стойностите на горивото ,някакви милисекунди са,но от там се бърка работа на дебитомер и на целия мотор като цяло,от там идват мизериите ,чекове и т.н .
Иначе за тази грешка по учебниците има около 5 причини,започва се с 8те мембрани ,които са отгоре на мотора ,най често те с времето започват да се развалят и оттам гълта въздух.След това се гледа дебитомер,маркучи ,сонди и т.тн.
Но ти гарантирам ,че при теб е от газовата !! Просто каквато и компютър на газта да сложат ,никога не могат да излъжат този на колата и винаги има разминаване в стойностите на горивото ,някакви милисекунди са,но от там се бърка работа на дебитомер и на целия мотор като цяло,от там идват мизериите ,чекове и т.н .
Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1
Atanas328 написа:Но ти гарантирам ,че при теб е от газовата !! Просто каквато и компютър на газта да сложат ,никога не могат да излъжат този на колата и винаги има разминаване в стойностите на горивото ,някакви милисекунди са,но от там се бърка работа на дебитомер и на целия мотор като цяло,от там идват мизериите ,чекове и т.н .
Глупости, аз карам колата почти три години от, както и сложиха ГИ и не е имала проблеми. Просто явно от някъде си смуче въздух, щом това е грешка, която се обвързва с проблем с въздуха. Кои са тези 8 мембрани?
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани