Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1

Мнение от 0000A6 » 10 Авг 2020, 21:58

Здравейте, днес, както си карах в градски условия и по едно време ми светна чека. Прибрах се закачих Карлито и ми излезе следната грешка:
CDKFRAU2 - LR adaptation multipl. Range1 (Bank2)
Code 00272B

CDKSLS2 - secondary air sistem
Code: 002760
Ако някой би могъл да ме насочи, какво бих могъл да погледна за да отстраня проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1

Мнение от hell's angel » 19 Авг 2020, 9:38

Погледни мембраните на CCV-тата. Вероятно, дърпа въздух отнякъде и е бедна. Дай да ги видим тия тримове...
Ubi dubium, ibi libertas

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1

Мнение от 0000A6 » 21 Авг 2020, 19:36

CCV-тата ги проверих, не е от тях. Прегледах и някой от маркучите за картерни газове, но и те са здрави... Има ли вероятност да е някаква моментна грешка, която да се е показала, защото и преди са ми излизали някакви грешки, проблем не съм откривал и след изтриването им не са ми се появявали...
Дебитомерът, кога би отчел промяна в оборотите, като извадя буксата? При студен или достигнал работна температура двигател?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1

Мнение от 0000A6 » 26 Авг 2020, 7:00

Пак ми светна "чека" и пак същата грешка... Някой идея, къде да търся проблема и отстраняването му или пък сервиз, в който могат да са полезно и да работят коли с газови системи :) клапанът на системата за вторичен въздух, дали играе роля при тази грешка, защото се сещам от преди година, когато съм сканирал колата ми е излизал 1-2 пъти с други грешки, но никога не е светел "чека"?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1

Мнение от Atanas328 » 01 Сеп 2020, 23:24

Винаги ще ти свети чека докато има газ :) дай 150 лв да ти махнат газовия инжекцион ,да ти запушат колекторите ,които се дупчат като се слага газ ,продай го после за 500-600 лв и си карай, чек за вторичен въздух няма да ти светне повече .
Иначе за тази грешка по учебниците има около 5 причини,започва се с 8те мембрани ,които са отгоре на мотора ,най често те с времето започват да се развалят и оттам гълта въздух.След това се гледа дебитомер,маркучи ,сонди и т.тн.
Но ти гарантирам ,че при теб е от газовата !! Просто каквато и компютър на газта да сложат ,никога не могат да излъжат този на колата и винаги има разминаване в стойностите на горивото ,някакви милисекунди са,но от там се бърка работа на дебитомер и на целия мотор като цяло,от там идват мизериите ,чекове и т.н .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Re: Е65 N62 - LR adaptation multipl. Range1

Мнение от 0000A6 » 03 Сеп 2020, 17:56

Atanas328 написа:Но ти гарантирам ,че при теб е от газовата !! Просто каквато и компютър на газта да сложат ,никога не могат да излъжат този на колата и винаги има разминаване в стойностите на горивото ,някакви милисекунди са,но от там се бърка работа на дебитомер и на целия мотор като цяло,от там идват мизериите ,чекове и т.н .

Глупости, аз карам колата почти три години от, както и сложиха ГИ и не е имала проблеми. Просто явно от някъде си смуче въздух, щом това е грешка, която се обвързва с проблем с въздуха. Кои са тези 8 мембрани?

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook