Проблем при смяна на маслото на автоматична скоростна кутия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Проблем при смяна на маслото на автоматична скоростна кутия
Проблема е следният:
След източване на старото масло /5 литра/ , смяна на филтъра с нов и след това пълнене на новото масло не събира повече от 3 литра.
Пълненето го правя при неработещ двигател, влиза в кутията 1 литър масло, след запалване на двигателя и доливане на още 2 литра не влиза
повече масло. Някой знае ли какво пропускам и защо не влизат още 2 литра масло?
Колата е Е66 730D, 231 коня.
След източване на старото масло /5 литра/ , смяна на филтъра с нов и след това пълнене на новото масло не събира повече от 3 литра.
Пълненето го правя при неработещ двигател, влиза в кутията 1 литър масло, след запалване на двигателя и доливане на още 2 литра не влиза
повече масло. Някой знае ли какво пропускам и защо не влизат още 2 литра масло?
Колата е Е66 730D, 231 коня.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем при смяна на маслото на автоматична скоростна ку
кутията побира 9 литра ако е на ZF и всичко става на три етапа:
пълниш колкото влиза, и палиш двигателя като изключваш всякаква електроника, за да са максимално високи оборотите на празен ход
въртиш през всяка скорост като задържаш всяка скорост по минимум 3 секунди, вкарваш на P, доливаш
вкарваш задна след това P след това пак задна няколко пъти, оставяш на P, кутията вече трябва да се загряла до работна температура и доливаш
http://www.furitech.com.au/index.php/ch ... nsmission/
пълниш колкото влиза, и палиш двигателя като изключваш всякаква електроника, за да са максимално високи оборотите на празен ход
въртиш през всяка скорост като задържаш всяка скорост по минимум 3 секунди, вкарваш на P, доливаш
вкарваш задна след това P след това пак задна няколко пъти, оставяш на P, кутията вече трябва да се загряла до работна температура и доливаш
http://www.furitech.com.au/index.php/ch ... nsmission/
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Re: Проблем при смяна на маслото на автоматична скоростна ку
Колеги грешката е в мен, защото се мъча да налея маслото от пробката където точа маслото ,а то се налива от страни от друга пробка и затова неще да събере колкото съм източил благодаря на колегата по горе 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем при смяна на маслото на автоматична скоростна ку
Taruno написа:кутията побира 9 литра ако е на ZF и всичко става на три етапа:
пълниш колкото влиза, и палиш двигателя като изключваш всякаква електроника, за да са максимално високи оборотите на празен ход
въртиш през всяка скорост като задържаш всяка скорост по минимум 3 секунди, вкарваш на P, доливаш
вкарваш задна след това P след това пак задна няколко пъти, оставяш на P, кутията вече трябва да се загряла до работна температура и доливаш
http://www.furitech.com.au/index.php/ch ... nsmission/
закача се или диагностика или директно с термометър се мери маслото на кутията и то трябва да е между 30 и 50 градуса и си има точно описание в ТИС как се прави
Барай шишарката Минкеее ....
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Re: Проблем при смяна на маслото на автоматична скоростна ку
Да и аз така направих закачих я с инпа и около 35C нагласих нивото, но отначало не наливах маслото от кадето трябва иначе после си стана както трябва.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани