Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем при смяна диференциал - -включва се Авариен режим?
Съгласен съм, че има определена процедура - сипва се, пали се колата, пак се сипва , загрява и пак се сипва, кара се и пак се сипва и още какво ли не ........да тази процедура ТРЯБВА да се спазва или води до негативни последствия.
Както съм написал по-горе - само в компетентни сервизи ) Кутията събира около 8 и малко литра /всеки трябва да си предвиди 9л/ всяко друго мнение , че остава и не се източва и т.н е НЕвярно.
Аз на моята го смених на 140х.км! Вече съм минал към 20х.км - нямам проблеми.
За смяната трябва да се предвиди и филтер, който е и капак - цената варира според това от къде се закупува от 180-380лв
Както съм написал по-горе - само в компетентни сервизи ) Кутията събира около 8 и малко литра /всеки трябва да си предвиди 9л/ всяко друго мнение , че остава и не се източва и т.н е НЕвярно.
Аз на моята го смених на 140х.км! Вече съм минал към 20х.км - нямам проблеми.
За смяната трябва да се предвиди и филтер, който е и капак - цената варира според това от къде се закупува от 180-380лв
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани