Питане за клапана на ауспуха на Е65
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за клапана на ауспуха на Е65
Здравейте пичове!!!
Неможах да намеря нужната информация и затова реших да ви питам директно.Взех скоро Е65 745и, но усетих че когато му дам газ не излиза пушек и от двада ауспуха, наведох се и какво да видя-на единият има някакъв клапан които е вързан с нещо като вакум реголатор и може би би трябжало когато му дадеш рязко газ само тогава да отваря клапата.Питането ми е кога трябва да се отватя този клапан от каде черпи въздуха за да се отвори и дали ще е проблем ако откача вакум-реголаторчето и оставя отворена и 2-рата клапичка? Иначе когато е отворена тя променя звука страшно много.Незнам дали ви стана много ястно но се надявам да ме разберете.Благодаря ви предварително.
Неможах да намеря нужната информация и затова реших да ви питам директно.Взех скоро Е65 745и, но усетих че когато му дам газ не излиза пушек и от двада ауспуха, наведох се и какво да видя-на единият има някакъв клапан които е вързан с нещо като вакум реголатор и може би би трябжало когато му дадеш рязко газ само тогава да отваря клапата.Питането ми е кога трябва да се отватя този клапан от каде черпи въздуха за да се отвори и дали ще е проблем ако откача вакум-реголаторчето и оставя отворена и 2-рата клапичка? Иначе когато е отворена тя променя звука страшно много.Незнам дали ви стана много ястно но се надявам да ме разберете.Благодаря ви предварително.
Имам същата клапа и при мен, в ляво... затова винаги десните накраиници са по мръсни
Та, тая клапа не се отваря на ниски обороти, само във високите, за да редуцира налягането и да не губиш повер Наистина има сериозна промяна във звука, но аз лично не съм го тествал. Просто съм чел доста по въпроса.
При Е90/93 тая клапа НЕ се следи от електрониката, така че няма опасност от грешки.
При Е90/93 правят следното... "прекъсват" кабелчето с яки щипки и така го деактивират и клапата остава винаги отворена. Важното е да не създадеш "теч" на вакума, смисъл, да откачиш кабелчето и да го оставиш да виси, примерно. Със свинска опашчица, яко стегната, ще постигнеш ефекта.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=40767
Ако го правиш това, на твоя отговорност, аз само разяснявам
Та, тая клапа не се отваря на ниски обороти, само във високите, за да редуцира налягането и да не губиш повер Наистина има сериозна промяна във звука, но аз лично не съм го тествал. Просто съм чел доста по въпроса.
При Е90/93 тая клапа НЕ се следи от електрониката, така че няма опасност от грешки.
При Е90/93 правят следното... "прекъсват" кабелчето с яки щипки и така го деактивират и клапата остава винаги отворена. Важното е да не създадеш "теч" на вакума, смисъл, да откачиш кабелчето и да го оставиш да виси, примерно. Със свинска опашчица, яко стегната, ще постигнеш ефекта.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=40767
Ако го правиш това, на твоя отговорност, аз само разяснявам
Всичко е добре, само не разбрах няма ли да окаже влияние на вървенето на колата?Доколкото знам тази клапа затваря на високите обороти и по този начин задържа налягането в изпускателната система,което пък е от значение за еластичноста на колата(мое наблюдение)-нещо като EXUP при пистовите мотори
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!
Мисля че дори се поръчва като екстра и се плаща допълнително,води се някакъв вид спортно гърне!Но със сигурност не е сложено случайно! Не знам какъв ефект иска да постигне колегата, но няма да е нещо по-добро,а колкото до звука не мисля че ще има изобщо разлика,но ти си прав нищо не му пречи да пробва!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Мога да споделя инфо от личен опит!
Аз механично отворих клапата, като оставих вакуума да си работи. Ефекта беше, колата стана по-шумна, по-басова, от което на мен ми стана мнооого хубаво (защото е тиха като сешоар).
Лошото е, че колата загуби мощност в ниските обороти, а и като и дадеш газ пт 1500 об/мин, чакаш-чакаш и когато "скочи " над 2500-3000 об/мин, колата тръгва, т.е. страда от еластичност. Това мен лично много ме дразни... затова се връщам в изходна позиция.
Дано съм бил полезен.
Успех!
Аз механично отворих клапата, като оставих вакуума да си работи. Ефекта беше, колата стана по-шумна, по-басова, от което на мен ми стана мнооого хубаво (защото е тиха като сешоар).
Лошото е, че колата загуби мощност в ниските обороти, а и като и дадеш газ пт 1500 об/мин, чакаш-чакаш и когато "скочи " над 2500-3000 об/мин, колата тръгва, т.е. страда от еластичност. Това мен лично много ме дразни... затова се връщам в изходна позиция.
Дано съм бил полезен.
Успех!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Питане за клапана на ауспуха на Е65
Колеги,вадя темата от прахта и дано не ме "сиктирдосате" но имам питане към знаещите.Забелязах че като покарам малко и като загрее колата си сменя звука,чува се по-басово и понякога я усещам малко по-тромава на ниските и после рипва.Възможно ли е и аз да съм с такъв клапан на ауспуха и да ми прави проблеми.Колата е 525д 177к.с.Търсих инфо ама ненамерих
п.п.На диагностиката ми излезе че моторчето на дросела се е сбихнало,ако това оказва някакво влияние
п.п.На диагностиката ми излезе че моторчето на дросела се е сбихнало,ако това оказва някакво влияние
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани