Питане за клапана на ауспуха на Е65

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.01.2007

Питане за клапана на ауспуха на Е65

Мнение от Damqnov » 05 Апр 2009, 19:50

Здравейте пичове!!!

Неможах да намеря нужната информация и затова реших да ви питам директно.Взех скоро Е65 745и, но усетих че когато му дам газ не излиза пушек и от двада ауспуха, наведох се и какво да видя-на единият има някакъв клапан които е вързан с нещо като вакум реголатор и може би би трябжало когато му дадеш рязко газ само тогава да отваря клапата.Питането ми е кога трябва да се отватя този клапан от каде черпи въздуха за да се отвори и дали ще е проблем ако откача вакум-реголаторчето и оставя отворена и 2-рата клапичка? Иначе когато е отворена тя променя звука страшно много.Незнам дали ви стана много ястно но се надявам да ме разберете.Благодаря ви предварително.

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 06 Апр 2009, 9:45

Имам същата клапа и при мен, в ляво... затова винаги десните накраиници са по мръсни :evil:

Та, тая клапа не се отваря на ниски обороти, само във високите, за да редуцира налягането и да не губиш повер :) Наистина има сериозна промяна във звука, но аз лично не съм го тествал. Просто съм чел доста по въпроса.

При Е90/93 тая клапа НЕ се следи от електрониката, така че няма опасност от грешки.

При Е90/93 правят следното... "прекъсват" кабелчето с яки щипки и така го деактивират и клапата остава винаги отворена. Важното е да не създадеш "теч" на вакума, смисъл, да откачиш кабелчето и да го оставиш да виси, примерно. Със свинска опашчица, яко стегната, ще постигнеш ефекта.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=40767

Ако го правиш това, на твоя отговорност, аз само разяснявам :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 06 Апр 2009, 12:46

Всичко е добре, само не разбрах няма ли да окаже влияние на вървенето на колата?Доколкото знам тази клапа затваря на високите обороти и по този начин задържа налягането в изпускателната система,което пък е от значение за еластичноста на колата(мое наблюдение)-нещо като EXUP при пистовите мотори
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 06 Апр 2009, 14:02

Има спекулации, че се били губели 10 коня (било тествано на дино) или че ускорението се забавяло, но не мога да потвърдя. Най-лесно е да се пробва и после да се прецени. Все пак е работа за 5мин. и не струва нищо, освен една щипка или свинска опашчица.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 06 Апр 2009, 19:52

Мисля че дори се поръчва като екстра и се плаща допълнително,води се някакъв вид спортно гърне!Но със сигурност не е сложено случайно! Не знам какъв ефект иска да постигне колегата, но няма да е нещо по-добро,а колкото до звука не мисля че ще има изобщо разлика,но ти си прав нищо не му пречи да пробва!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 07 Апр 2009, 8:24

Че разлика в звука има, има.... ама май е само докато колата е студена, после като затопли си става същото (пак от каквото съм чел по въпроса). Колегата точно звука цели. Ако иска да опита и да сподели ;)

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 07 Апр 2009, 8:45

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=248822 - ето още по темата +видео ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 07 Апр 2009, 12:52

Това само за тези с двоен аспух(и съответния двигател) ли става въпрос?
За куците коне с п 2 литра важи ли? :mhihi:

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 07 Апр 2009, 12:55

Koliu написа:Това само за тези с двоен аспух(и съответния двигател) ли става въпрос?
За куците коне с п 2 литра важи ли? :mhihi:


Добър въпрос, аз не мога да отговоря. Макър, че би било странно един ауспух да има клапа?!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 29 Апр 2009, 2:22

Мога да споделя инфо от личен опит!
Аз механично отворих клапата, като оставих вакуума да си работи. Ефекта беше, колата стана по-шумна, по-басова, от което на мен ми стана мнооого хубаво (защото е тиха като сешоар). :D
Лошото е, че колата загуби мощност в ниските обороти, а и като и дадеш газ пт 1500 об/мин, чакаш-чакаш и когато "скочи " над 2500-3000 об/мин, колата тръгва, т.е. страда от еластичност. Това мен лично много ме дразни... затова се връщам в изходна позиция.
Дано съм бил полезен.
Успех! 8)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 29 Апр 2009, 2:31

Тук идва въпросчето, какво се случва с тази клапа, ако си взема задно гърне от Hartge?!?

Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 29 Апр 2009, 7:07

ICE написа:Тук идва въпросчето, какво се случва с тази клапа, ако си взема задно гърне от Hartge?!?

Изображение

Изображение



Не вярвам марка като Harte, Remus, Eisenmann, Supersprint и тн да са без тия клапи или поне направено по друг начин. Все пак те имат претенциите, че вдигат коне ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 29 Апр 2009, 12:07

ICE написа:Тук идва въпросчето, какво се случва с тази клапа, ако си взема задно гърне от Hartge?!?

Изображение

Изображение
Да не забравяме че гърнето тръбва да отговаря на твоята кола иначе може да има и обратен ефект(смъкване на коне),макар че за да вдигне малко коне трябва да е цяла генерация.Но смятам че това и ти си го знаеш!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Май 2009, 15:22

Снимката е именно на гърнето, което отговаря за моята кола. 8)
ПП. Мисля, че цяла генерация нямаше.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Re: Питане за клапана на ауспуха на Е65

Мнение от galant » 27 Дек 2009, 17:18

Колеги,вадя темата от прахта и дано не ме "сиктирдосате" но имам питане към знаещите.Забелязах че като покарам малко и като загрее колата си сменя звука,чува се по-басово и понякога я усещам малко по-тромава на ниските и после рипва.Възможно ли е и аз да съм с такъв клапан на ауспуха и да ми прави проблеми.Колата е 525д 177к.с.Търсих инфо ама ненамерих :dunno:

п.п.На диагностиката ми излезе че моторчето на дросела се е сбихнало,ако това оказва някакво влияние :dunno:
Изображение

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook