Е65 студен старт
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Peyo Bozov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 5.12.2006
Е65 студен старт
Колата е 3.0дизел. при студен старт тресе и отзад изиза сив пушек - така около 15-20 секунди. после се оправя. и на последак е изгубила мощност. от какво може да е - дебитомер, свещи, дюзи, нещо друго??
Re: Е65 студен старт
Peyo Bozov написа:...отзад изиза сив пушек....напоследък е изгубила мощност....
Провери турбото??? Това е признак, поне при бензиновите коли

- антонио
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: софия
- Кара: 745d
колега почти съм сигурен че това са дюзи. но за да е 100 процента когато започне да пуши виж дали мирише на нафта ако е така отиваи на диагностика да видиш коя дюза е тругнала аз ги имах същия проблем
- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Недей да говориш такива неща, че ще ти се смеят някъде... печките ако нямаха свещите, особено по-старите мотори на студено щяха да палят..... ама друг път 

- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
това са нагреватели колега, има разлика, не са типичните свещи, познати от бензиновия двигател. нафтата избухва без допълнителна помощ, достатъчно й е налягането в цилиндрите..или се бъркам нещо
, ако е така..извинения 


- Peyo Bozov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 5.12.2006
S_GonzaLes написа:Заорахме пак с глупости....
Колега беше ли на диагностика, някакъв резултат.... ??
мина диагностика - не е дебитомер.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравей Peyo Bozov,за тресенето при студен двигател,най-честите причини са подгряващите свещи или някоя дюза.За загуба на мощност там нещата са по сложни,много фактори играят.Трябвва да се почне с диагностика и след това да се умува.
Поздрави.
Поздрави.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Три свещи? Леле майко... тоя Common Rail определено е голяма работа... мойта има една неработеща свещ, като досега дори веднъж не съм видял двигателя да се подгрява...
Възможно ли е тия да си подгряват без да има индикация на таблото? Ма пък и кога ще подгрее, като чуквам копчето и пали веднага... тия свещи трябва да са със сензори за движение... като ме видят, че сядам в колата и да почват да подгряват...
Възможно ли е тия да си подгряват без да има индикация на таблото? Ма пък и кога ще подгрее, като чуквам копчето и пали веднага... тия свещи трябва да са със сензори за движение... като ме видят, че сядам в колата и да почват да подгряват...

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Той и Maximal обади, че виждал неговата 1-ца ВЕДНЪЖ да подгрява при липса на палене в продължение на няколко много студени дни... ама... при мен дори когато беше -12/-14С в София пак не подгряваше, като след тоя "случай" вече изобщо не се впрягам да гледам дали подгрява или не... от друга страна как ще ти изгори свещ, ако не работят...
- Peyo Bozov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 5.12.2006
ангелски написа:Здравей Peyo Bozov,за тресенето при студен двигател,най-честите причини са подгряващите свещи или някоя дюза.За загуба на мощност там нещата са по сложни,много фактори играят.Трябвва да се почне с диагностика и след това да се умува.
Поздрави.
еми казаха ми че не е дебитомера, но да ти кажа поне при мен си е консуматив - сменял съм го 2-3 пъти за 80к км. не съм се занимавал с колата но мисля да го сменя него, да погледнат свещите и дюзите. дано да се оправи.
а иначе с продряването нямам проблеми - веднага пали, обаче запали ли почва да друса и да пуши.. при това положение свещите играят ли?
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани