Е65 студен старт

7-ма серия ('02 - '09)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 5.12.2006

Е65 студен старт

Мнение от Peyo Bozov » 21 Фев 2009, 16:12

Колата е 3.0дизел. при студен старт тресе и отзад изиза сив пушек - така около 15-20 секунди. после се оправя. и на последак е изгубила мощност. от какво може да е - дебитомер, свещи, дюзи, нещо друго??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от S_GonzaLes » 21 Фев 2009, 17:06

Тресенето е докато позагрее, при мен го има същото но за 2-3 сек ако колата е стояла на -15 навън.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Re: Е65 студен старт

Мнение от Kickdown » 21 Фев 2009, 21:14

Peyo Bozov написа:...отзад изиза сив пушек....напоследък е изгубила мощност....


Провери турбото??? Това е признак, поне при бензиновите коли :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: софия
Кара: 745d

Мнение от антонио » 22 Фев 2009, 0:07

колега почти съм сигурен че това са дюзи. но за да е 100 процента когато започне да пуши виж дали мирише на нафта ако е така отиваи на диагностика да видиш коя дюза е тругнала аз ги имах същия проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
Пол: Мъж
Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39

Мнение от s » 22 Фев 2009, 19:13

едно е сигурно, свещи не са :) :) печката няма свещи ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 23 Фев 2009, 9:36

Недей да говориш такива неща, че ще ти се смеят някъде... печките ако нямаха свещите, особено по-старите мотори на студено щяха да палят..... ама друг път :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
Пол: Мъж
Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39

Мнение от s » 23 Фев 2009, 16:36

това са нагреватели колега, има разлика, не са типичните свещи, познати от бензиновия двигател. нафтата избухва без допълнителна помощ, достатъчно й е налягането в цилиндрите..или се бъркам нещо :uups: , ако е така..извинения :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от S_GonzaLes » 23 Фев 2009, 18:46

Заорахме пак с глупости....

Колега беше ли на диагностика, някакъв резултат.... ??
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 5.12.2006

Мнение от Peyo Bozov » 24 Фев 2009, 2:36

S_GonzaLes написа:Заорахме пак с глупости....

Колега беше ли на диагностика, някакъв резултат.... ??

мина диагностика - не е дебитомер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 24 Фев 2009, 8:27

Здравей Peyo Bozov,за тресенето при студен двигател,най-честите причини са подгряващите свещи или някоя дюза.За загуба на мощност там нещата са по сложни,много фактори играят.Трябвва да се почне с диагностика и след това да се умува.
Поздрави.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 805
Регистриран на: 13.06.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от pironkov » 10 Мар 2009, 8:54

Колека почти същия проблем имам и аз...биах в М-кар и ми казаха че имам 3 свещи за смяна...
при студено време му трябва няколко секунди да запали нали?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Мар 2009, 10:29

Три свещи? Леле майко... тоя Common Rail определено е голяма работа... мойта има една неработеща свещ, като досега дори веднъж не съм видял двигателя да се подгрява...

Възможно ли е тия да си подгряват без да има индикация на таблото? Ма пък и кога ще подгрее, като чуквам копчето и пали веднага... тия свещи трябва да са със сензори за движение... като ме видят, че сядам в колата и да почват да подгряват... :roll:

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 10 Мар 2009, 10:41

Аз няколко пъти съм виждал да подгряват, ама беше седяла в двора при температури под около -10. Но за 1-2 сек и после пали винаги...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Мар 2009, 10:50

Той и Maximal обади, че виждал неговата 1-ца ВЕДНЪЖ да подгрява при липса на палене в продължение на няколко много студени дни... ама... при мен дори когато беше -12/-14С в София пак не подгряваше, като след тоя "случай" вече изобщо не се впрягам да гледам дали подгрява или не... от друга страна как ще ти изгори свещ, ако не работят...

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 5.12.2006

Мнение от Peyo Bozov » 11 Мар 2009, 2:37

ангелски написа:Здравей Peyo Bozov,за тресенето при студен двигател,най-честите причини са подгряващите свещи или някоя дюза.За загуба на мощност там нещата са по сложни,много фактори играят.Трябвва да се почне с диагностика и след това да се умува.
Поздрави.


еми казаха ми че не е дебитомера, но да ти кажа поне при мен си е консуматив - сменял съм го 2-3 пъти за 80к км. не съм се занимавал с колата но мисля да го сменя него, да погледнат свещите и дюзите. дано да се оправи.
а иначе с продряването нямам проблеми - веднага пали, обаче запали ли почва да друса и да пуши.. при това положение свещите играят ли?

Следваща

Назад към Е65/E66

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook