E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: E65 - най-различни въпроси
- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: E65 - най-различни въпроси
Това е много ценна информация, благодаря за споделеното колега, определено ще го направя като си купя. Въпроса е как да разбера, дали не се е случвало при предния собственик и дали колата не е поправена колкото да се продаде, защото това е масова практика
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Защо БМВ изобщо са ги сложили там, при положение че може да дадат такъв проблем? Това за всички 3л дизели от серията М57 ли важи? Значи при Н47 се късала верига, а при тези се чупят пеперудките. Вярно, че бмв имат 65 награди за добри двигатели, 2-ри са фолксваген с 30 и нататък продължават мерцедес с 5, хонда и т.н., ама тези проблеми доста сериозни ми звучат
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Какво се променя като се свалят тези пеперудки? Харчи повече, не е толкова прецизно впръскването на гориво или?
И другото. Като гледах Е65-ки може би почти всяка 5-та кола до 150.000 км беше със нова скоростна кутия. И там ли имат някакъв такъв вроден ефект?
Благодаря предварително!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Re: E65 - най-различни въпроси
То и 2.0 дизели има с пеперудки.
Повечето хора не намират никаква разлика след отстраняване на пеперудките, включително и аз. Ето тук можеш да прочетеш на дълго и широко кой двигатели имат, кой не, за какво служат и т.н. След 2009 няма вече насекоми.
Самата кутията не се поврежда "често", или поне аз не знам за такова нещо. Торка заминава заради високият въртящ момент. Не знам дали това имат в предвид под нова кутия->нов торк. Можеш да видиш от темата как се решава проблема. Ако кутията е нова това единствено може да те радва.
Няма нова кола която да не се чупи. Бмв мерцедес ауди и т.н. никое не прави изключение. Мазда 6 съединител + маховик ти е 3к лв. на 5к лв кола .
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Повечето хора не намират никаква разлика след отстраняване на пеперудките, включително и аз. Ето тук можеш да прочетеш на дълго и широко кой двигатели имат, кой не, за какво служат и т.н. След 2009 няма вече насекоми.
Самата кутията не се поврежда "често", или поне аз не знам за такова нещо. Торка заминава заради високият въртящ момент. Не знам дали това имат в предвид под нова кутия->нов торк. Можеш да видиш от темата как се решава проблема. Ако кутията е нова това единствено може да те радва.
Няма нова кола която да не се чупи. Бмв мерцедес ауди и т.н. никое не прави изключение. Мазда 6 съединител + маховик ти е 3к лв. на 5к лв кола .
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: E65 - най-различни въпроси
http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi? ... 6705548444
Колеги някой знае ли дали е66 със задно въздушно окачване може да се регулира задницата надоло или нагоре .. защото гледам тази седмица в мобилето продавана от бмв пише ниво регулация на задният мост ... възможно ли е това ?
Колеги някой знае ли дали е66 със задно въздушно окачване може да се регулира задницата надоло или нагоре .. защото гледам тази седмица в мобилето продавана от бмв пише ниво регулация на задният мост ... възможно ли е това ?
Re: E65 - най-различни въпроси
Като я натовариш няма да клекне. Едва ли може да се повдига нагоре надолу, освен през диагностика, но не съм 100% сигурен.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E65 - най-различни въпроси
self leveling- това, което Пилев написа ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: E65 - най-различни въпроси
Чрез диагностика се вдига или сваля .. и остава в положение което е избрано
днес поразпитах .. ![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: E65 - най-различни въпроси
Питане относно Е65. Значи въпроса ми е такъв. Наскоро с приятел си говорихме за БМВ 7-ма серия, каза ми нещо от сорта, че новите били с някакви магнитни амортесьори, а наистина не ми е ясно точно за какво става въпрос. Какво представляват тези амотресьори и има ли ги на Е60 да речем или на по-новият модел 5-ци или се слага само на 7-ма серия. Това същите амотресьори ли са, които колегата спомена по-горе, като екстра в Е65?
Имало нещо общо със това, като взимаш завой по-бързо от нормалната скорост за завоя, амотресьорите компенсирали центробежните сили и колата не се накланяла на една страна. Амортесьора се втрърдявал и осигурявал стабилност на колата. Демек, не като по-ниските модели коли, да обикаляш седалките по завоите
Влошава ли се комфорта /возията/ със тези амотресьори?
Благодарско
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Имало нещо общо със това, като взимаш завой по-бързо от нормалната скорост за завоя, амотресьорите компенсирали центробежните сили и колата не се накланяла на една страна. Амортесьора се втрърдявал и осигурявал стабилност на колата. Демек, не като по-ниските модели коли, да обикаляш седалките по завоите
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Благодарско
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
Re: E65 - най-различни въпроси
Е никой нищо ли? От колко време съм написал и няма отговор ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: E65 - най-различни въпроси
DynamicDrive е системата, която стабилизира колата в завой със скорост. Амортесьорите, които се втъврдяват се наричат "адаптивно окачване" /EDC/. Има модели само с една от двете екстри или с двете едновременно. Нямам идея дали Е60 е с такива модификации.
От личен опит - когато EDC ми е на комфорт, задницат на колата поднася и е нестабилна с висока скорост. Когато съм на спорт /втвърдени/ е доста по стабилна........... Ще се радвам някой да сподели и друго впечатление относно това носене. Всички амортесьори и ходовата част са ми в отлично състояние.
От личен опит - когато EDC ми е на комфорт, задницат на колата поднася и е нестабилна с висока скорост. Когато съм на спорт /втвърдени/ е доста по стабилна........... Ще се радвам някой да сподели и друго впечатление относно това носене. Всички амортесьори и ходовата част са ми в отлично състояние.
Re: E65 - най-различни въпроси
Ще използвам моята тема за въпроси... Преди няколко месеца с нежелание се разделих с моята Е65 (07/2004) и сега съм се спрял на малко по-нова (04/2007): http://www.mobile.bg/11402217647467873
Притеснява ме това "ДУПНИЦА" и че е без регистрация... Някой знае ли нещо за тази кола, как според вас се тества на път такава кола (без номера и т.н.)... Досега винаги съм предпочитал да купувам регистрирани коли и да не се занимавам с канал/номера и т.н...
Търся си 730d 2006-2007 с адаптивно окачване и със софийска регистрация, обаче много-много не се намират.
Деян
Притеснява ме това "ДУПНИЦА" и че е без регистрация... Някой знае ли нещо за тази кола, как според вас се тества на път такава кола (без номера и т.н.)... Досега винаги съм предпочитал да купувам регистрирани коли и да не се занимавам с канал/номера и т.н...
Търся си 730d 2006-2007 с адаптивно окачване и със софийска регистрация, обаче много-много не се намират.
Деян
Re: E65 - най-различни въпроси
tonecca написа:От личен опит - когато EDC ми е на комфорт, задницат на колата поднася и е нестабилна с висока скорост. Когато съм на спорт /втвърдени/ е доста по стабилна........... Ще се радвам някой да сподели и друго впечатление относно това носене. Всички амортесьори и ходовата част са ми в отлично състояние.
От опит: Comfort-режим в града (и извън града ако караш до 140-150км/ч) и Sport-режим на магистрала ако караш с над 160-180км/ч.
В града на лимузината не й отива да я ръчкаш като 3-ка, за да ползваш sport, но на магистралата с по-висока скорост е за предпочитане.
- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Re: E65 - най-различни въпроси
Колега deank, такава кола от Дупница мисля, че е лош избор. Защо не си я вкараш от чужбина - директно от Германия примерно?
Да не правя нова тема, аз да питам: шибидаха серийна екстра ли е или има и модели без? Ще ходя тез дни за една 730i 2004 г. По ВИН-а нищо не откривам да пише за шибедах, нито за soft close на багажника.
Да не правя нова тема, аз да питам: шибидаха серийна екстра ли е или има и модели без? Ще ходя тез дни за една 730i 2004 г. По ВИН-а нищо не откривам да пише за шибедах, нито за soft close на багажника.
Re: E65 - най-различни въпроси
Аз също се разубедих за дупнишката кола... Намерих си 730d facelift със софийска регистрация и след 2-3 дни ще съм обратно в клуба на E65. Невероятно е как за 4-5 месеца съм забравил за возията на тези коли (с адаптивно окачване).
Иначе за люк - това е опция - виждал съм много 7ци без люк.
Иначе за люк - това е опция - виждал съм много 7ци без люк.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани