E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1048
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Той е и на пружини и на амортисьори, амортисьорите са изтървали и сега само пружината го отваря донякъде
- a bmw driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '97, Е36 320i touring
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: techno violet metallic
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Здравейте колеги,
За 745i 2003г, какъв трябва да е акумулатора?
AGM? Колко Ah?
Благодаря.
Sent from my iPhone using Tapatalk
За 745i 2003г, какъв трябва да е акумулатора?
AGM? Колко Ah?
Благодаря.
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW не може да се опише, трябва да се почувства.

- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '05 Е61 530dA
- Мечтае да кара: сяк'фи йемки
- Детайли за колата: черно М-ково комби
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
a bmw driver написа:Здравейте колеги,
За 745i 2003г, какъв трябва да е акумулатора?
AGM? Колко Ah?
Благодаря.
Sent from my iPhone using Tapatalk
90aH AGM е оригиналния май.
- a bmw driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '97, Е36 320i touring
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: techno violet metallic
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Взех БОШ, EFM, полу-гелов- нямам старт стоп. Не помня 92 или 95, със стартов ток 850А.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW не може да се опише, трябва да се почувства.

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Колеги, колата е е66 750 2006год. от известно време при каране на ниски обороти при ниска скорост, когато дам повече газ, т.е. колата трябва да свали предавка надолу, тя не го прави. Започва едно бавно ускорение и сваля предавка надолу, едва когато натисна кикдауна. Другото, което ми прави впечатление е, че колата не иска да смени прадавка надолу когато включа на спортен режим и когато е на ръчен също не мога аз да ги сменям, а колата сама го прави. Единствено при скорост над 100км мога да сменям аз предавките от волана. Маслото с всички други неща е сменено преди около 5к км. Не записва грешки в кутията, момчетата от сервиза казват, че няма проблем с кутията... някой някакви идеи, че не се търпи така...
- krasimir yanev
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 20.04.2021
- Пол: Мъж
Re: Blutooth връзка към телефон
[b][/b]
искам да дойда да почерпя както казваш и да направим някои поправки на моятя.Виждам че си наясно с много неща
Само ми кажи кога и къде може да стане.аз съм от Димитровград и карам е-65 от доста време и се уча постоянно.
тази кола е необятна и много интересна като възможности.
здравей колегаdeank написа:Giovanni написа:deank написа:Въпросът ми е към колегите с Е65 (след 2005/фейслифт):
На снимката по-долу се вижда, че в менюто най-долу има опция "Phone" и след влизане в менюто има "BLUTOOTH ON/OFF" и "PAIRING". Снимката/клипа е от Е65, но при мен няма "Phone" опция.
В клипа се вижда, че може да се прави pairing с телефон, но нямам идея защо в моята кола не става.
В чекмеджето с телефон имам една моторола, която стои на "Connecting...", в документите на колата видях какъв е PIN-кода на blutooth модула, но си ползвам m-tel-ска дублирана карта в слота в чекмеджето и нямам проблем.
Въпросът ми беше, защо не мога да добавям "външни" телефони ако реша да махна сим картата и да ползвам телефона си.
Никак не обичам да вдигам на няколко месеца теми ама ... понеже го играх това.
Сменя се bluetooth модула в багажника колега с TCU. Кодира се и ще излезе в менюто да си вържеш каквито телефони искаш. Направо си захвърляш телефона някъде защото имаш всичко в колата вече. Контакти директно от телефона ги чете, и като звънне някой ти изписва името отгоре а не ***** или номера. Естествено ако звънне непознат номер ще ти изпише номера.
Аз и в момента ползвам всичко от телефонното меню, но понеже имам втора сим карта ми се искаше да мога да закачам и през blutooth.
Какъв е този TCU модул?
искам да дойда да почерпя както казваш и да направим някои поправки на моятя.Виждам че си наясно с много неща
Само ми кажи кога и къде може да стане.аз съм от Димитровград и карам е-65 от доста време и се уча постоянно.
тази кола е необятна и много интересна като възможности.
- freezy
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 23.05.2007
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i touring
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Здравейте, някой дали е ходил да гледа тази кола https://mobile.bg/11617959397143379 .Знам ,че
така по снимка трудно се коментира,но всякакви съвети и коментари биха ми били от полза
просто като второ мнение както се казва 
така по снимка трудно се коментира,но всякакви съвети и коментари биха ми били от полза


- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Здравейте колеги имам следното питане
подкачващата помпа в резервоара ми отказва купувам друга обаче се оказва,че помпите са различни
моята е с номер:6753176
а другата е с номер:7168944
решавам да купя оргиналната обаче се оказва с този номер:7168944 и не ми върши работа защото при подаване на повече газ забива муцуна
Прилагам и снимки на въпросните помпи.
Колата е е66 760iL ноември 2003
Снимки:
1-е моята дето си е на колата
2-е другата и даже която се води оригиналната
Благодаря предварително
подкачващата помпа в резервоара ми отказва купувам друга обаче се оказва,че помпите са различни
моята е с номер:6753176
а другата е с номер:7168944
решавам да купя оргиналната обаче се оказва с този номер:7168944 и не ми върши работа защото при подаване на повече газ забива муцуна
Прилагам и снимки на въпросните помпи.
Колата е е66 760iL ноември 2003
Снимки:
1-е моята дето си е на колата
2-е другата и даже която се води оригиналната
Благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Просто на тия магазинери или там какви дебили са, им тресни помпата в главите и им кажи да ти намерят съвсем същата като твоята.
Разликата е очеизвадна, така че може да им я покажеш.
Разликата е очеизвадна, така че може да им я покажеш.

Re: E65/Е66 - най-различни въпроси (и отговори)
Колеги, здравейте,
Имам от три години е65 735i миналата година смених мотор. Рискувах и си взех друг втора употреба. Поставиха вторият мотор и доколкото знам сложиха влавтрониците от моя стар мотор на другия. Всичко беше наред, въпреки че пушеше, заради гумички на клапаните. С един мотул 10w60 този въпрос се реши. Възникна обаче друг въпрос - моторът взе да загрява.Светва информация на таблото с жълтия термометър и знаете. При проверка през тайното меню виждах, че качва температура 110-117, дори 119 градуса, което не е нормално. Доколкото знам, би следвало да е до 105 градуса. Но както и да е. Реших,че вероятно е гарнитура на главата, защото термостатът отваря, водната помпа е перките са нови. Имаше обаче теч на антифриз от съединителната връзка преди радиатора. Оправихме го, но пак започна да тече. Майсторът каза, че тече от там защото при въздух в системата от някъде избива. А въздух в системата най- вероятно има поради гарнитурите. Казах му, че уж са сменени скоро, пак ли ще са заминали. Но според него това е проблемът. Има и нещо друго- капачката на казанчето на антифриз не е оригинална и някаква друга, уж скъпа и заместител. Колеги, моля за помощ. Колата си я харесвам, със кусурите, които си има и за 3 години нямах никакви проблеми. Изминах 100хиляди км. Доволен съм от колата, въпреки болежките, които за мен са търпими.
Моля за съвет, от къде може да е това пусто прегряване?
Благодаря ви предварително!
Имам от три години е65 735i миналата година смених мотор. Рискувах и си взех друг втора употреба. Поставиха вторият мотор и доколкото знам сложиха влавтрониците от моя стар мотор на другия. Всичко беше наред, въпреки че пушеше, заради гумички на клапаните. С един мотул 10w60 този въпрос се реши. Възникна обаче друг въпрос - моторът взе да загрява.Светва информация на таблото с жълтия термометър и знаете. При проверка през тайното меню виждах, че качва температура 110-117, дори 119 градуса, което не е нормално. Доколкото знам, би следвало да е до 105 градуса. Но както и да е. Реших,че вероятно е гарнитура на главата, защото термостатът отваря, водната помпа е перките са нови. Имаше обаче теч на антифриз от съединителната връзка преди радиатора. Оправихме го, но пак започна да тече. Майсторът каза, че тече от там защото при въздух в системата от някъде избива. А въздух в системата най- вероятно има поради гарнитурите. Казах му, че уж са сменени скоро, пак ли ще са заминали. Но според него това е проблемът. Има и нещо друго- капачката на казанчето на антифриз не е оригинална и някаква друга, уж скъпа и заместител. Колеги, моля за помощ. Колата си я харесвам, със кусурите, които си има и за 3 години нямах никакви проблеми. Изминах 100хиляди км. Доволен съм от колата, въпреки болежките, които за мен са търпими.
Моля за съвет, от къде може да е това пусто прегряване?
Благодаря ви предварително!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани