735 авариен режим
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- nikolai.dragnev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.11.2009
- Местоположение: silistra/varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 735i E65
735 авариен режим
здравейте колеги,колата ми влезе в авариен режим и излизат грешки p1059 p1062. имате ли представа какво означават и какво да подменя преди да започна да сменям наред всичко защото повече от 30 не вдига колата. колата е 735 газ/бензин 2002 година. и на бензин е така и на газ. благодаря предварително
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: 735 авариен режим
След бързо запитване в google :
P1062 - Valvetronics Power Limitation, Variable valve timing, bank 1 - limp-home mode - full stroke position not reached
Possible causes
- Faulty Valvetronic Sensor
- Valvetronic Sensor harness is open or shorted
- Valvetronic Sensor circuit poor electrical connection
Демек - проблем с Valvetronic-а, авариен режим, не се достига пълното отваряне на клапаните
Възможни причини
- повреден датчик на Valvetronic-а
- кабелната инсталация е прекъсната или окъсена
- лоши електрически връзки (букси)
Странно, че за p1059 не намирам да е грешка, отчитана при BMW, но в някакъв универсален сайт пишеше "FUEL RAIL PRESSURE CONTROL VALVE CIRCUIT SHORTED TO POWER" - което е проблем с горивния клапан на горивната рейка.
Според мен трябва да почнеш от датчик/датчици на Valvetronic-а, но аз нямам никакъв опит и не ми се доверявай на 100%. Само направих търсенето в гуугъл вместо теб
P1062 - Valvetronics Power Limitation, Variable valve timing, bank 1 - limp-home mode - full stroke position not reached
Possible causes
- Faulty Valvetronic Sensor
- Valvetronic Sensor harness is open or shorted
- Valvetronic Sensor circuit poor electrical connection
Демек - проблем с Valvetronic-а, авариен режим, не се достига пълното отваряне на клапаните
Възможни причини
- повреден датчик на Valvetronic-а
- кабелната инсталация е прекъсната или окъсена
- лоши електрически връзки (букси)
Странно, че за p1059 не намирам да е грешка, отчитана при BMW, но в някакъв универсален сайт пишеше "FUEL RAIL PRESSURE CONTROL VALVE CIRCUIT SHORTED TO POWER" - което е проблем с горивния клапан на горивната рейка.
Според мен трябва да почнеш от датчик/датчици на Valvetronic-а, но аз нямам никакъв опит и не ми се доверявай на 100%. Само направих търсенето в гуугъл вместо теб
BMW only!
- nikolai.dragnev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.11.2009
- Местоположение: silistra/varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 735i E65
Re: 735 авариен режим
къде се намират датчиците за валветроника. и дали е от там или са датчици на разпределителните валове. имат ли нещо общо с валветрониците.
- nikolai.dragnev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.11.2009
- Местоположение: silistra/varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 735i E65
Re: 735 авариен режим
Да споделя че колата вече дори и с 20 не върви. Когато я запаля работи и когато подам малко газ и изгася.
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: 735 авариен режим
Това са бая сложни двигатели, които дори не съм виждал на живо, само мога да гадая Със сигурност има връзка между датчици за положението на разпределителните валове и тези на valvetronic-а, който регулира клапаните в реално време, но кое точно се е повредило не мога да кажа. Хубаво е, ако се консултираш с някой, който има опит с това поколение BMW-та, с тези системи. Жалко, че все още никой не ти пише по темата, но според мен причината за това е, че от тези неща (автодиагностика) се изкарват доста пари и всеки гледа да ти вземе пари, а не да ти даде безплатен съвет. За жалост има огромен риск ако отидеш в сервиз да те оберат доста, а не е гаранция, че ще ти оправят проблема. Мога само да ти пожелая наслука ако ходиш в сервиз, а ако искаш да си го оправиш сам - ще се наложи да почетеш по интернет основно на английски, ако някои други хора са срещали подобен на твоя проблем с този автомобил.
Безумен съвет от мен - да махнеш буксата на определен датчик, за да видиш ще има ли промяна, на принципа на проба-грешка. Сигурно ще се наложи да разхръялш доста пластмасови капаци, докато стигнеш до тях.
Безумен съвет от мен - да махнеш буксата на определен датчик, за да видиш ще има ли промяна, на принципа на проба-грешка. Сигурно ще се наложи да разхръялш доста пластмасови капаци, докато стигнеш до тях.
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: 735 авариен режим
Субъдих се тази сутрин и се сетих, че съм забравил да разгледам realoem-а. Ето ти схема :
номер 10 и номер 21 на картинката те интересуват - датчика за позицията на ексцентрика на вала и управляващия блок на Valvetronic-а. Така като гледам, трябва да е някъде отстрани на главата, при всички положения ще има за махане някакви пластмаси, които го прикриват.
Ето го и линка към сайта, доста е полезен, можеш да го ползваш за напред :
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3283
номер 10 и номер 21 на картинката те интересуват - датчика за позицията на ексцентрика на вала и управляващия блок на Valvetronic-а. Така като гледам, трябва да е някъде отстрани на главата, при всички положения ще има за махане някакви пластмаси, които го прикриват.
Ето го и линка към сайта, доста е полезен, можеш да го ползваш за напред :
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3283
BMW only!
- nikolai.dragnev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.11.2009
- Местоположение: silistra/varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 735i E65
Re: 735 авариен режим
amd написа:Субъдих се тази сутрин и се сетих, че съм забравил да разгледам realoem-а. Ето ти схема :
номер 10 и номер 21 на картинката те интересуват - датчика за позицията на ексцентрика на вала и управляващия блок на Valvetronic-а. Така като гледам, трябва да е някъде отстрани на главата, при всички положения ще има за махане някакви пластмаси, които го прикриват.
Ето го и линка към сайта, доста е полезен, можеш да го ползваш за напред :
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3283
благодаря колега. със сигурност ми върши работа схемата. днес оправих проблема. излезе че една от буксите на модула на ввт не даваше добър контакт.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани