Съвет за покупка на 730i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Съвет за покупка на 730i
Здравейте,
Мой колега продава 730i и съм мераклия да я взема... Като цяло колата е автомат, но предвид факта, че 85% от километрите ми са извън града то ме устройва мощността от скромните 200 +- коня... Колата има газов инжекцион... Увери ме, че му давала около 11 извън града, но друг колега с по големия мотор 3.5 пък му давала 10/100.. Но както и да е, щом има газ ме устройва 10/13 на 100 извън града... Изчетох доста теми относно автомата и така не разбрах стептроник ли е и какво всъщност е стептроник, при спускане мога ли да запазя постоянна скорост или е като при мерцедесите със 7g троник, палят се спирачките... Зимата как се държи тая кола... И като цяло какъв е проблема с главите като духне гарнитура, защо не можела да се оправи от всеки?
Колко често се обслужва автомата и на каква стойност излиза това обслужване?
Окачването скъпо ли е и издържа ли килограмите на колата поне 2 години? Живея извън София но работя в града, ще се кара само по подбалкански сиреч няма да има офроуд.. От към токовете как е? Разбрах че има свещи за тая кола от 7лв/бр до 32лв/бр, скапват ли често бубини и т.н... Не съм състезател... Но се надявам колата да има прилична динамика за скорости между 90/150 км/ч...
За сега съм с мерцедес 190Е 2.3 и честно казано тая кола си блъска като v8 в града (17/18 литра) извън градът пада на 8/100 ама това с галене.. Цените доколкото видях при мерцедеса са х2 ако съдя по обтегачи и т. н на въпросното бмв плвечето резервни части са под 100 лв парчето... Общо взето това ме интересува но повечето теми са от 2012 и по-стари... И желая актуално мнение с цени от по-насам..защото по проследеното/сравненото до тук аз си обслужвам v8 с 4 цилиндъра по малко и това ме тормози много... Искам като е гарга да е рошава.. Като цяло и кой им е майстор на тия коли на територията на София /София област... Благодаря много на отзовалите се
Мой колега продава 730i и съм мераклия да я взема... Като цяло колата е автомат, но предвид факта, че 85% от километрите ми са извън града то ме устройва мощността от скромните 200 +- коня... Колата има газов инжекцион... Увери ме, че му давала около 11 извън града, но друг колега с по големия мотор 3.5 пък му давала 10/100.. Но както и да е, щом има газ ме устройва 10/13 на 100 извън града... Изчетох доста теми относно автомата и така не разбрах стептроник ли е и какво всъщност е стептроник, при спускане мога ли да запазя постоянна скорост или е като при мерцедесите със 7g троник, палят се спирачките... Зимата как се държи тая кола... И като цяло какъв е проблема с главите като духне гарнитура, защо не можела да се оправи от всеки?
Колко често се обслужва автомата и на каква стойност излиза това обслужване?
Окачването скъпо ли е и издържа ли килограмите на колата поне 2 години? Живея извън София но работя в града, ще се кара само по подбалкански сиреч няма да има офроуд.. От към токовете как е? Разбрах че има свещи за тая кола от 7лв/бр до 32лв/бр, скапват ли често бубини и т.н... Не съм състезател... Но се надявам колата да има прилична динамика за скорости между 90/150 км/ч...
За сега съм с мерцедес 190Е 2.3 и честно казано тая кола си блъска като v8 в града (17/18 литра) извън градът пада на 8/100 ама това с галене.. Цените доколкото видях при мерцедеса са х2 ако съдя по обтегачи и т. н на въпросното бмв плвечето резервни части са под 100 лв парчето... Общо взето това ме интересува но повечето теми са от 2012 и по-стари... И желая актуално мнение с цени от по-насам..защото по проследеното/сравненото до тук аз си обслужвам v8 с 4 цилиндъра по малко и това ме тормози много... Искам като е гарга да е рошава.. Като цяло и кой им е майстор на тия коли на територията на София /София област... Благодаря много на отзовалите се
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Съвет за покупка на 730i
Ако се обслужва с оригинални части е доста скъпо. Има алтернативи доста на прилични цени. Аз си поръчах от Германия за 700лв пълен комплект преден и заден мост -носачи,накрайници, шанга кормилно управление, тампони, втулки абсолютно всичко дето може да тропа по 2та моста ) И мисля че цената не е стряскаща за такъв клас лимо.
- Амортисьор квалитетна марка е около 200лв бр, ЕДЦ окачването е цифра ако си с такива амортисьори около 1500лв бр
Автомата събира около 10л масло, но тук има 2 ГОЛЕМИ НО.
- Старото масло ако не е сменяно на време и се е посгъстило(прах боклуци и всякакви други) Което означава че луфтовете на пакетите са по големи.
- Хидротрансформатора дори да е амортизиран с по гъсто масло е възможно да си прави налягането!
Когато сложи новото по тънко масло и много вероятно автомата да не е адекватен едни 500км, ако хидрото е заминала няма да е адекватен изобщо! Ремонт автомат от 2000-3000лв зависи
Свещи не са скъпи, бубини около 50лв бр. Ангренажна верига около 1200лв с труда
Слага се дизелов термостат 85градуса, че бензиновите държат над 100градуса и не е добре оттам и драмите с прегряването
Като цяло хубава кола, но масово са милионници
- Амортисьор квалитетна марка е около 200лв бр, ЕДЦ окачването е цифра ако си с такива амортисьори около 1500лв бр
Автомата събира около 10л масло, но тук има 2 ГОЛЕМИ НО.
- Старото масло ако не е сменяно на време и се е посгъстило(прах боклуци и всякакви други) Което означава че луфтовете на пакетите са по големи.
- Хидротрансформатора дори да е амортизиран с по гъсто масло е възможно да си прави налягането!
Когато сложи новото по тънко масло и много вероятно автомата да не е адекватен едни 500км, ако хидрото е заминала няма да е адекватен изобщо! Ремонт автомат от 2000-3000лв зависи
Свещи не са скъпи, бубини около 50лв бр. Ангренажна верига около 1200лв с труда
Слага се дизелов термостат 85градуса, че бензиновите държат над 100градуса и не е добре оттам и драмите с прегряването
Като цяло хубава кола, но масово са милионници
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Съвет за покупка на 730i
m.dimitrov1992 написа:Ако се обслужва с оригинални части е доста скъпо. Има алтернативи доста на прилични цени. Аз си поръчах от Германия за 700лв пълен комплект преден и заден мост -носачи,накрайници, шанга кормилно управление, тампони, втулки абсолютно всичко дето може да тропа по 2та моста )
Откъде това и каква марка За тези пари само за онова дето по всички групи се продава /Атек/ се сещам.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Съвет за покупка на 730i
c04 написа:m.dimitrov1992 написа:Ако се обслужва с оригинални части е доста скъпо. Има алтернативи доста на прилични цени. Аз си поръчах от Германия за 700лв пълен комплект преден и заден мост -носачи,накрайници, шанга кормилно управление, тампони, втулки абсолютно всичко дето може да тропа по 2та моста )
Откъде това и каква марка За тези пари само за онова дето по всички групи се продава /Атек/ се сещам.
Еми същото де Екстра си е, 30хил км нямах оплаквания. После продадох колата
Re: Съвет за покупка на 730i
Aми сега карам мерцедес 190... AsD диференциал.. Искат ми 2100 лева за пълно обслужване и подмяна на някои компоненти.. Задния мост с всички компоненти е около 1500 лева... Рвгулатор гориво 1600 лв.. Най евтиното нешо от цялата кола са оригиналнкте свещи на Бош които все още се произвеждат 3 лв бройката.. Заради обикновената газ чат пат гърми и къса едни гуми, преебава един стъпков мотор за 600 лева и има потенциометър за 450 лв... Общо взето мислех че няма да е толкова скъпа... Уви къса джоба а въпросната 7ца ми се вижда на доста по нисма цифра за обслужване и ремонтиране... Моят мерцедес е бил някога с нивомат и е бил с някакви сходно скъпи амортисьори от по 1.5/2к мева но шредишния собственик е сложил обикновени... Маслени.. Аз последно ги сменях щото счупих пружина и амортисьор около 500 лева за 2 амортисьора и 2 шружини... Сега на скоро протече И долната помпа на съединителя.. Смених и двете.. Уви.. Следващата стъпка е да замине съединителя.. На 2.3 мотора бил някаъв по голям демпфера и заради шпер дифа бил по собен и нов е 3200 лева.. Аз се чудя що ме питат няма ли да я давам на части че авери искали да съживяват техните... Като цяло не ми се коментира.. Бмвто по бюджетно ми изглежда.. Познат от старата работа кара такава от 7 години.. Кара само извън града и казва че му харчела 9/10 на 100... При мен на въпросната 190 разхода е същия само дето е 4 цилиндъра по малко... Двоумя се все още... Но газовия инжекцион е по прецизен и не вярвам да има разлика в разхода и вървежа.. Поне на баща ми на колата (пасат б5 1.8т) няма разлика във вървежа нито в разхода и не му създава ядове ( явно газаджиятс ѝ е бил добър)
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани