Е38 избор

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.01.2021
Пол: Мъж

Е38 избор

Мнение от Sdmwv » 18 Апр 2021, 18:56

Колеги след около 2 месеца търсене , не мога да си намеря 2.8ца която да ми хареса. Смятам да се насоча и към другите бензинови агрегати , какво ви е мнението предимно за 3.0 и 3.5? Слаби места , какво да гледам при огледа , различават ли се много един от друг като цяло ? Става въпрос за фейслифт , моля за сериозни отговори , искам да е е38 , но просто няма 28ца която да ми хареса , а трябва да си купя кола в най скоро време ... блгодаря за отговорите предварително (:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1964
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Е38 избор

Мнение от barty » 19 Апр 2021, 13:40

Взема се най-запазената, която се намира. Колкото повече, толкова повече са казали умните хора.
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 11.04.2008
Пол: Мъж

Re: Е38 избор

Мнение от integral » 19 Апр 2021, 16:57

Смятам да се насоча и към другите бензинови агрегати , какво ви е мнението предимно за 3.0 и 3.5? Слаби места , какво да гледам при огледа , различават ли се много един от друг като цяло ?


И за двата двигателя има изписано във форума колкото искаш. Също тубата е пълна с клипове :dunno:

3.0 - е 6 цилиндъра, кода му м54б30 като цяло е добър двигател. Основно предимство са му стоманените ризи на блока. Основно слабо място - маслени сегменти и гумички на клапаните, от там и разход на масло от 1,5 - 2 литра на 10 - 12 хил., км, (смяна до смяна), а в тежките случаи и повече. Други слаби неща са му диса клапата и мисфайъри на отделни цилиндри, най-често докато е студен и работи на място.

3.5 - този е 8 цилиндъра, които не са с ризи, а с никасилово покритие. Слаби места - обтегачите и успокоителите на ангренажната верига, тракащи ваноси, гумички на клапаните, трябва да се внимава да не е бил прегряван, зашото фабричната му работна температура е висока. Също мисля имаше и някакви проблеми с някаква тръба за антифриза и гарнитурите на капаците на клапаните. Основен момент тук е, че макар и 8 цилиндъра, но вървежа му е компромисен. Ревизиран, читав 3.0 м54б30 върви на едно, че и по-добре от въпросният 3.5

И двата двигателя са все още от ''старата школа'', съответно като цяло са здрави и надежни и нямат абсурдните проблеми на повечето си съвременни ''събратя''. Разхода на бензин градско и стила на шофиране и на двата в съчетание с автоматични корости е от порядъка на 16-20 литра в полза на 3.5 литровия. Извънградско разхода им е около 9-11 при спокойно каране.

Идеалният вариант е да почетеш повече за двата двигателя както и да пробваш и двата преди покупка.
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин? :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 13.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw e60 525iA

Re: Е38 избор

Мнение от kravun » 19 Апр 2021, 17:02

И 3.0 е 8 цилиндров.М54 при е38 няма.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 530i V8
Мечтае да кара: 324TD

Re: Е38 избор

Мнение от E30HaKuC » 19 Апр 2021, 17:33

Ако нямаш проблем с разхода, аз съм с две ръце за M60B30 - кораво желязо с приятен звук. Понеже всички го пренебрегват, се продава на 1/2 от цената на М52.
Нямам впечатления с газова как е, но едва ли е по-зле от 28-ца.
R4L
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 11.04.2008
Пол: Мъж

Re: Е38 избор

Мнение от integral » 19 Апр 2021, 19:32

Да, объркал съм го с Е39 :idea:
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Е38 избор

Мнение от zvetiko » 20 Апр 2021, 9:27

barty написа:Взема се най-запазената, която се намира. Колкото повече, толкова повече са казали умните хора.


Но много трудно ще успееш да намериш- търси кола в горния ценови клас, която е подържана през годините. 3.0 и 3.5 в добро състояние- ще бъде чудо, ако успееш да откриеш.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.01.2021
Пол: Мъж

Re: Е38 избор

Мнение от Sdmwv » 20 Апр 2021, 10:35

Благодаря за инфото

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.01.2021
Пол: Мъж

Re: Е38 избор

Мнение от Sdmwv » 20 Апр 2021, 18:17

А имате ли идея защо повечето 3.5ци държат по ниска цена от 2.8 и 3.0 ?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Е38 избор

Мнение от Mollov » 22 Апр 2021, 11:39

Защото 3.0 е рядкост, а 2.8-цата се харесва много повече заради това че е R6 и се газира по-лесно, (уж) харчи по-малко и прочие...

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.01.2021
Пол: Мъж

Re: Е38 избор

Мнение от Sdmwv » 23 Апр 2021, 20:09

А защо всички 3.0и са с кутия без стептроника ?

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook