"E38 750i - новият ми проект"

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

"E38 750i - новият ми проект"

Мнение от stony1 » 15 Апр 2018, 15:42

Здравейте колеги,
преди време помолих няколко приятели да помогнат с избора на едно Е38 750i и по-скоро да го огледат като състояние и евентуални проблеми, които трябва да се отстранят след покупката, защото отсъствах от България. Тога в разговора с тях единият ми сподели "... нямам търпение да започна да следя темата ти "E38 750i - новият ми проект"". Точно по тази причина заглавието е: E38 750i - новият ми проект.
Тогава нещата не се случиха и колата се оказа с голям брой дребни проблеми и малко поизгнила, та търсенето продължи и тезултатът е следният:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Не е 750, но рано или късно ще стане :mhihi:
За скромния период от половин месец, откакто е моя пообиколихме Европата и набързо и навъртях около 3000 км. Върви добре, скоростната кутия превключва добре във всички режими. Тепърва предстоят някои дребни ъпгрейди, които ще бъдат описани в тази тема, както направих със старото Е36 viewtopic.php?f=8&t=179527 и както правя с настоящото Е39 viewtopic.php?f=35&t=397006

Не е колата с най-много екстри, но и никой от предишните собственици не е добавял каквито и да е "екстри" по автомобила и точно това ме привляче :lalala:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 809
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от hummer » 16 Апр 2018, 14:43

.
Последна промяна hummer на 04 Сеп 2018, 10:15, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от ivoo » 16 Апр 2018, 14:52

Като за англичанка 2001г изглежда добре. Сигурно си я огледал отдолу за ръжди. В същото време не е карана много даже-5-6 000 мили мили на година за последните 10год което е нищо в сравнение на пенсионерските германки и италианки. :winky: :mhihi:

На 117 000мили има много живот още.Като за начало имаш малко работа по задното окачване,спиране на теча от двг- то,и евентуална смяна на предния джам.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от Bavarcho » 16 Апр 2018, 18:18

Еее сега 39-ката ще остане на заден план..
Честито :yes:
Не знам как ще смогваш с две коли и два проекта от твойте :shock: :lol:
И все пак не каза какъв мотор е? И защо 750?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от ///M Power » 16 Апр 2018, 20:44

Колега защо не изчака да изпадне някоя читава 50-ка, сега ще има много работа, само докато вкараш V12-ката.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от stony1 » 18 Апр 2018, 17:14

///M Power написа:Колега защо не изчака да изпадне някоя читава 50-ка, сега ще има много работа, само докато вкараш V12-ката.

Оглеждам се за 50-ка от дълго време и все греда. Понеже съм извън БГ и така се стекоха нещата, че кола ми трябва сега и тук. Тази беше идеалното решение. Относно работата - прав си, но така жената е спокойна че не ходя по чуждо :mhihi:

Bavarcho написа:Еее сега 39-ката ще остане на заден план..
Честито :yes:
Не знам как ще смогваш с две коли и два проекта от твойте :shock: :lol:
И все пак не каза какъв мотор е? И защо 750?

Благодаря,
Е39-та няма да остане изобщо на заден план. Всикич неща за нейното довършване са купени и планирам да си я завъша без проблем. Е38та е с М52Б28ТУ и смятам, че двата проекта ще вървят много добре. Доста неща имам в мазето и реално ще ми е по-трудно да реша кое на коя кола да сложа :mhihi: Особено със салоните и спирачките. Подготвях спирачен ъпгрейд за Е39та, но май големите спирачки ще отидат на Е38та, а брембото от Е38 на Е39. Същата дилема имам със салоните - къде да сложа комфортния и къде контура. Има и още няколко такива питанки, като едната е свързана с джантите BBS RC090. Те май ще отидат за продаване, защото за Е38та искам джанити по-големи от 17', а за Е39та имам два комплетка 17ки RH X-RAD с ЕТ10. Там са ми летни и зимния сет гуми.

ivoo написа:Като за англичанка 2001г изглежда добре. Сигурно си я огледал отдолу за ръжди. В същото време не е карана много даже-5-6 000 мили мили на година за последните 10год което е нищо в сравнение на пенсионерските германки и италианки. :winky: :mhihi:

На 117 000мили има много живот още.Като за начало имаш малко работа по задното окачване,спиране на теча от двг- то,и евентуална смяна на предния джам.

Да си призная, огледахме колкото можахме. Около точките за криковере нещата са повече от добре и аз бях много изненадан. Задното окачване е добре и първо ще се позанимая с предното, защото в МОТа има едно пожелателно предписание да се обърне внимание на тампоните на двата криви носача. Всъщност планирам да сменя всичко по предницата, както направих с другите си две коли. Така ще съм 100% сигурен, че всичко е наред, а и смятам да сваля предницата с 1-2 см.

hummer написа:А ето я и темата :bchug:
Да видим колко страници ще стане :lol:

Колкото толкова, но нали се сещаш, че в Е38 може да се натъпчат два пъти повече неща отколкото в Е36 :mhihi:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от stony1 » 25 Апр 2018, 22:09

Спретнах една бърза подмяна на датчиците на парктроника, че да имаш такава екстра и на двете брони, която не работи заради един преден и един заден датчик си е излагация.
Едно бързо проучване, поръчка и четири трипинови датчика пристигнаха за нула време от великата братска Китайска страна в пощенската ми кутия :mhihi: Поръчах четири с идеята да ги монтирам на задната броня, а един от работещите ОЕМ датчици да преместя на предната и да ми останат два здрави ОЕМ датчкита. Монтажът отне 15 минути, всички датчици паснаха и работят перфектно :ok: Цената е повече от добра - $22. Ето и няколко снимки от "ужасно сложния" процес:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1420
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от predel » 26 Апр 2018, 8:09

Нямаш пръскалки, за това е толкова "лесно".... Ако имаше.....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от stony1 » 26 Апр 2018, 14:37

predel написа:Нямаш пръскалки, за това е толкова "лесно".... Ако имаше.....

Ако имах пръскалките на предната броня щях доста да си играя с нея :D
Като се замисля, че соро и това ще се появи като поредната глезотия по колата, то ще трябва внимателно да подбера датчиците при сглобяването.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от stony1 » 11 Май 2018, 20:45

След парктроника дойде ред на писелите на MIDа и на музиката. Не е нещо Wow, но ще върши работа преди голямото разглобяване за навигацията :D
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от stony1 » 30 Май 2018, 11:34

И понеже е лято и джантите, с които купих колата колкото и да са ОЕМ не са от моделите, които харесвам, та решх, че е време за промяна:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от Хаос » 30 Май 2018, 16:42

Ох, колко са секси тея джанти!
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от stony1 » 30 Май 2018, 21:30

Хаос написа:Ох, колко са секси тея джанти!

Ооо дааа :lalala:
Другите, които също ми допадат и стоят уникално на Е38 са Алпина 20" :mrgreen:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от stony1 » 08 Авг 2018, 22:32

Както отбелязах в един от постовете си, макият ъпгрейд на музиката е временно решение, докато разглобя колата за монтиране на навигацията и DSP системата.
Навигацията и DSP системата бяха налични преди да купя колата, но преди седмица нещо друго ми грабна окото и аз се предадох на изкушението.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Това е най-пълният вариант на мултимедията, предлагана някога в Е38, а покрай нея се сдобих и с дигиталното управляние на климатроника в задната зона :lalala:
Интересен проек се заформя :mrgreen:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: "E38 750i - новият ми проект"

Мнение от stony1 » 15 Окт 2018, 10:01

След като се сдобих с най-пълният вариант на мултимедията, предлагана някога в Е38 в полезрението ми попадна и варианта Tandem car phone SA622, пределаган като индивидуално оборудване на автомобила.
Колата има телефон, на който предишният собственик по незнайни причини е махнал слушалката и отрязал кабелът от основата:
Motorola V.jpg

Първоначално мислех да възстановя този телефон, но краткато проучване на пазара и състоянието на този вид телефони малко ме разколеба. Офертата пък за Tandem car phone SA622 окончателно наклони везните в друга посока и така се озовах с поредния ъпгред в безкрайния списък с глезотийки, които са предлагани в Е38. Подхванах го от единия край:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Следва етапа с прекавране на малко кабели за навигацията, за DSP усилвателя, за дигиталното управляние на задната зона на климатроника, за управлянието и паметта на пасажерската седалка, които са в задния подлакътник, както и връзката между предния и задния телефон. Самото прекарване на кабелите ще е най-лесната и бърза част, но самото разглобяване и сглобяване ще отнеме доста време.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook