клапани на парното
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
клапани на парното
Колеги искам да попитам възможно ли е заради клапаните на парното да не циркулира хубаво водата и на диагностика ще излезе ли че имам проблем с тези клапани.Също така и от къде мога да намеря читави защото повечето втора ръка са леш
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: клапани на парното
az777 написа:Колеги искам да попитам възможно ли е заради клапаните на парното да не циркулира хубаво водата и на диагностика ще излезе ли че имам проблем с тези клапани.Също така и от къде мога да намеря читави защото повечето втора ръка са леш
На диагностика ще излезе, ако има прекъсната верига на захранването на бобините на клапаните. За да се види дали има задръстване, трябва да се отворят. Втора ръка, читави, сигурно за 50лв- трудна работа.
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: клапани на парното
zvetiko написа:az777 написа:Колеги искам да попитам възможно ли е заради клапаните на парното да не циркулира хубаво водата и на диагностика ще излезе ли че имам проблем с тези клапани.Също така и от къде мога да намеря читави защото повечето втора ръка са леш
На диагностика ще излезе, ако има прекъсната верига на захранването на бобините на клапаните. За да се види дали има задръстване, трябва да се отворят. Втора ръка, читави, сигурно за 50лв- трудна работа.
нови на каква цена са и от къде могат да се намерят
- the_gate
- ентусиаст
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: клапани на парното
нови са си цифра
Номенклатурен номер 64118374994
Описание Клапан воден с допълнителна водна помпа
Ед. цена с ДДС 806.48 лв
Номенклатурен номер 64118374994
Описание Клапан воден с допълнителна водна помпа
Ед. цена с ДДС 806.48 лв
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: клапани на парното
Водната помпа е 1:1 с тази на рено лагуна и като марка и като парт номер, ама клапаните за съжаление не се намират по другите коли
На мен от дясно ми духаше студено, смених въпросните клапани и помпа, продължи да духа по същия начин, обаче когато натисна бутона за размразяване на предното стъкло отвсякъде си духа топло ама баш си топло. В нормален режим топъл въздух почти не се усеща
На мен от дясно ми духаше студено, смених въпросните клапани и помпа, продължи да духа по същия начин, обаче когато натисна бутона за размразяване на предното стъкло отвсякъде си духа топло ама баш си топло. В нормален режим топъл въздух почти не се усеща
ATR-42/72
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: клапани на парното
DLVasilev написа:Водната помпа е 1:1 с тази на рено лагуна и като марка и като парт номер, ама клапаните за съжаление не се намират по другите коли
На мен от дясно ми духаше студено, смених въпросните клапани и помпа, продължи да духа по същия начин, обаче когато натисна бутона за размразяване на предното стъкло отвсякъде си духа топло ама баш си топло. В нормален режим топъл въздух почти не се усеща
ясно а само да попитам от къде да взема такива гумички за клапаните на парното защото масово тея гумички са заминали
- ddeynov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 728iA
клапани на парното
Здравейте колеги. Честита Коледа на всички и весело посрещане на новата година.
Използвам темата на колегата за да не пускам нова. Проблемът започна от това, че до 1200-1500 об. няма парно. Испарителят мръзнеше и не прехвърля на газ. Установи се, че е заминала електрическата помпа при клапаните на парното. Смених я и о чудо. Парното започна да духа топло още докато стрелката на температурата е в синия сектор. Духаше топло и от ляво и от дясно. До тогава винаги от дясно духаше малко по-студено, дори и в обороти. За съжаление радостта ми траеше доста малко. След два дни, в които всичко беше наред, започна да духа хладко на празен ход пак от дясно, а от вчера започна да си духа судено и от ляво. Същата ситуация както преди да сменя помпата с клапаните. Испарителят обаче сега не мръзне. Маркуча до помпата е много топъл, а двара след нея са топли, но единият е по-хладък. Почвам да мисля, че проблемът може би не е в клапаните и помпата...
Също така забелязвам понякога, особено на баир дава съобщение на борд компютъра да се провери нивото на антифриза. Когато е студена антифризът е на отметката "COLD". Забелязах, че като загрее спада нивото. Ако може някой да каже до къде трябва да е антифриза при загрял двигатал,ще му бъда благодарен. Също и дали може да има връзка между проблемите с парното на празен ход и тази грешка с нивото на антифриза?
Колата е38 728i, 04.1997 г. Благодаря предварително.
Използвам темата на колегата за да не пускам нова. Проблемът започна от това, че до 1200-1500 об. няма парно. Испарителят мръзнеше и не прехвърля на газ. Установи се, че е заминала електрическата помпа при клапаните на парното. Смених я и о чудо. Парното започна да духа топло още докато стрелката на температурата е в синия сектор. Духаше топло и от ляво и от дясно. До тогава винаги от дясно духаше малко по-студено, дори и в обороти. За съжаление радостта ми траеше доста малко. След два дни, в които всичко беше наред, започна да духа хладко на празен ход пак от дясно, а от вчера започна да си духа судено и от ляво. Същата ситуация както преди да сменя помпата с клапаните. Испарителят обаче сега не мръзне. Маркуча до помпата е много топъл, а двара след нея са топли, но единият е по-хладък. Почвам да мисля, че проблемът може би не е в клапаните и помпата...
Също така забелязвам понякога, особено на баир дава съобщение на борд компютъра да се провери нивото на антифриза. Когато е студена антифризът е на отметката "COLD". Забелязах, че като загрее спада нивото. Ако може някой да каже до къде трябва да е антифриза при загрял двигатал,ще му бъда благодарен. Също и дали може да има връзка между проблемите с парното на празен ход и тази грешка с нивото на антифриза?
Колата е38 728i, 04.1997 г. Благодаря предварително.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: клапани на парното
на диагностика ми излезе, че не работи десния клапан. Накрая ще се ядосам и ще пренавия бобинките на клапаните
ATR-42/72
- haralampione
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.06.2016
- Кара: E38 735i
- Мечтае да кара: още по-як космически кораб
Re: клапани на парното
Само с пренавиване едва ли ще стане. Основния проблем е, че се образува яко гняс по стеблата и самите клапанчета. Аз си отворих старите с идеята да ги рециклирам, но се отказах тотално - гумичките и маншоните бяха накъсани и втвърдени, стеблата имат прорези за стъпката, по тях имаше около 1 мм котлен камък, който беше прецакал уплътнението на едното моторче и от него течеше зеленикава гадост - тоест от много време е имало антифриз/вода вътре и въпреки това работеха от време на време. Та мисълта ми е работещи втора ръка и закупуване на комплект гумички и стебла за рециклиране за да се радвате пълноценно на климатроника на колата.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: клапани на парното
haralampione написа:Само с пренавиване едва ли ще стане. Основния проблем е, че се образува яко гняс по стеблата и самите клапанчета. Аз си отворих старите с идеята да ги рециклирам, но се отказах тотално - гумичките и маншоните бяха накъсани и втвърдени, стеблата имат прорези за стъпката, по тях имаше около 1 мм котлен камък, който беше прецакал уплътнението на едното моторче и от него течеше зеленикава гадост - тоест от много време е имало антифриз/вода вътре и въпреки това работеха от време на време. Та мисълта ми е работещи втора ръка и закупуване на комплект гумички и стебла за рециклиране за да се радвате пълноценно на климатроника на колата.
Е аз купих работещи 2-ра ръка и сега са неработещи 3-та ръка
Иначе са ок вътре ама соленоида не е в час
ATR-42/72
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: клапани на парното
ddeynov написа:Здравейте колеги. Честита Коледа на всички и весело посрещане на новата година.
Използвам темата на колегата за да не пускам нова. Проблемът започна от това, че до 1200-1500 об. няма парно. Испарителят мръзнеше и не прехвърля на газ. Установи се, че е заминала електрическата помпа при клапаните на парното. Смених я и о чудо. Парното започна да духа топло още докато стрелката на температурата е в синия сектор. Духаше топло и от ляво и от дясно. До тогава винаги от дясно духаше малко по-студено, дори и в обороти. За съжаление радостта ми траеше доста малко. След два дни, в които всичко беше наред, започна да духа хладко на празен ход пак от дясно, а от вчера започна да си духа судено и от ляво. Същата ситуация както преди да сменя помпата с клапаните. Испарителят обаче сега не мръзне. Маркуча до помпата е много топъл, а двара след нея са топли, но единият е по-хладък. Почвам да мисля, че проблемът може би не е в клапаните и помпата...
Също така забелязвам понякога, особено на баир дава съобщение на борд компютъра да се провери нивото на антифриза. Когато е студена антифризът е на отметката "COLD". Забелязах, че като загрее спада нивото. Ако може някой да каже до къде трябва да е антифриза при загрял двигатал,ще му бъда благодарен. Също и дали може да има връзка между проблемите с парното на празен ход и тази грешка с нивото на антифриза?
Колата е38 728i, 04.1997 г. Благодаря предварително.
Колеги , сменяйте антифриза поне на три години със оригиналният за автомобила и не карайте с вода !С поред мен пак не ти работи ел. помпата .Нивото на охлаждащата течност се проверява само на студен двигател ! Винаги всички антифризи се разширяват при повишаване на температурата и повишават нивото и то се вдига с около 2-4см.!Просто не мога да си обясням твоят случай ?Ако ти губи течност провери тройниците ( за изпарителя ) както и конзолата на термостата . Собственик съм на две е38-ци с М52Б28 , едната я карам от 2010 г. и то на газ парно ми загуби само веднъж когато имах проблем с гарнитура на глава карам само с жълт антифриз !
- gsi_leo
- младши ентусиаст
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: клапани на парното
Здравейте колеги,при мен също го има този проблем с ел.клапаните и по точно с десния кръг.Купих си втора употреба работеща и сега всичко е наред.Проблем обаче се появи с обезвъздушаването след смяната.Циркулационата помпа беше заспала,и се наложи да я ''посъветвам'' за да тръгне,при което нещата си дойдоха на местото,вече имам топло и от двата кръга.Весели празници...
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
Re: клапани на парното
Колеги и аз има проблвм с парното смених клапаните но от ляво продължава да си духа студено ?
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани