термостат 728
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: термостат 728
Получи се сега зимата нали ? Защото така ти е вързан изпарителя ! Пробвай , като тръгнеш задай парното на синьо и покарай да видиш колко бързо ще обърне на газ !
Re: термостат 728
До тук прочетох за: водна помпа, клапани, доп. водна помпа за парното, задръстен радиатор в купето, термостат и всички сте прави, но никой не каза нищо "тялото" вътре там има доста акуратори/клапи които при тия коли запичат с времето и почва да не отварят/затварят и съответно нещата не работят.. Ако всичко друго ти е наред и маркучите които ИЗЛИЗАТ от купето са топли значи вътре нещата са зле и въздух не минава през радиатора за да го охлади и входящата температура на водата е като тази на изходящата. Проверката е лесна.
Едни врати напред
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: термостат 728
nforced написа:До тук прочетох за: водна помпа, клапани, доп. водна помпа за парното, задръстен радиатор в купето, термостат и всички сте прави, но никой не каза нищо "тялото" вътре там има доста акуратори/клапи които при тия коли запичат с времето и почва да не отварят/затварят и съответно нещата не работят.. Ако всичко друго ти е наред и маркучите които ИЗЛИЗАТ от купето са топли значи вътре нещата са зле и въздух не минава през радиатора за да го охлади и входящата температура на водата е като тази на изходящата. Проверката е лесна.
Пипни също и топлите макручи, които влизът към радиаторчето, ако не са достатъчно топли- магнит вентили.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: термостат 728
Здравейте колеги... По моя въпрос с трудното превключване на газ. Смених термостата с черупката смених водната помпа, ролки ремъци,антифриз и накрая обезвъздуших водната система... Колата загрява нормално но пак когато стигне почти 90 градуса тогава превключва на газ. Когато запаля колата сутрин и пипам маркучите към парното те са по студени от маркучите на малкия кръг. Тези електромагнитите клапи работят защото съм ги сменил и каквото и кажа това духа... От какво може да е този проблем с трудното минаване на газ Благодаря ви предварително
Re: термостат 728
Колега, това е настройка на газовата уредба и няма общо с останалата част от колата. Ходи някъде където могат да се вържат за нея и им кажи на колко градуса искаш да ти сменя. Мисля, че някъде между 30-50C е нормалното, да каже някой ако знае точно (лято-зима има значение също, лятото поме на по-малко градуси да сменя)
Едни врати напред
- az777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: термостат 728
nforced написа:Колега, това е настройка на газовата уредба и няма общо с останалата част от колата. Ходи някъде където могат да се вържат за нея и им кажи на колко градуса искаш да ти сменя. Мисля, че някъде между 30-50C е нормалното, да каже някой ако знае точно (лято-зима има значение също, лятото поме на по-малко градуси да сменя)
Забелязал съм че като е по-топло колата по бързо вкл. на газ.
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани