е38 735 надува маркучите

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 09 Юни 2015, 19:30

Добър вечер колеги ще разкажа от начало какво се случи за да добиете представа , преди 10 тина дни баща ми тръгва със колата за село и по пътя му загрява стрелката стига червеното. Той гаси колата и за негово щастие на 100 метра имало сервиз, закарва колата там и установяват че е забил термостата (като това го казват от там) свалят термостата и колата почва да охлажда и се прибира обратно в София без термостат. Днес я взимам от сервиза с чисто нов термостат и антифриз и се прибирам от Младост за Света тройца и на Коцето какво да видя стрелката на температурата тръгна леко в дясно и веднага пак се върна на 12 часа . спирам гаса отварям капака и установих че големия (дебелия) маркуч за радиатора е надул, топъл е и твърд. а радиатора ледено студен, стигнах до извода че термостата не е отворил понеже и парното не духа топло :?: :dunno: Другото което ми направи впечатление е че преди да тръгна от младост т.с на студен двигател отворих капачката на антифриза и изхвърли водата :dunno: пробвах да обезвъздуша от клапанчето и изфуча въздух(т.с имала въздух в охладителната система а е обезвъздушена от майстора на миналия ден когато е сменял термостата и антифриза) Утре сутринта ще ч карам в друг в сервиз да видите там какво ще ми кажат , четох че е38 била доста трудна кола за обезвъздушаване, дали може да е от там проблема или да се съмнявам в гарнитура на главата или в самата глава? Ами водна помпа? И как да си правя изводата че на студен двигател като махна капачката и хвърля водата?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 959
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от datchko » 09 Юни 2015, 19:53

Един съвет - като се случи да прегрее колата, не я гасете веднага, а се оставя на място, за да върти водната помпа водата и да охлажда колкото може, както и се включва парното на макс топло

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от GecataBMW-E46 » 09 Юни 2015, 20:20

Едва ли са я обезвъздушили добре колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.03.2009

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от pe6kata_ » 09 Юни 2015, 20:32

Може и новия термостат да не е наред.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 09 Юни 2015, 22:01

знам че не се гаси но не сам карал аз колата иначе бащата е пуснал парното на макс топло, в момента ме навява на мисълта че термостата не е наред но уви... уж нов на BEHR утре се надявам в сервиза да метнат малко светлина в мрака

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от larry_boy » 09 Юни 2015, 22:27

Това подскачане на стрелката си е като на въздух в системата. Дали е малко течността или не е обезвъздушена не знам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 10 Юни 2015, 16:31

Дано нямам повече проблем с охладителната система че кофти работа :mhihi: Днес закарах и си взех колата ремонтирана(да се надявам :mhihi: )Едно на ръка че термостата не е отварял заради въздуха в системата(заради това на студен двигател ми хвърля водтата) а и Виското се оказа че не работи, не се знае от кога. В крайна сметка след инцидента преди 10 дни съм с нов термостата виско и антифриз и дано няма повече проблеми

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 11 Юни 2015, 15:48

Колеги имам 1 питане като пипна радиатора на колата в горната част е топал а на доло е студен така ли трябва да бъде , това нормално ли е на половина топъл на половина студен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от predel » 11 Юни 2015, 16:11

waterboy написа:Колеги имам 1 питане като пипна радиатора на колата в горната част е топал а на доло е студен така ли трябва да бъде , това нормално ли е на половина топъл на половина студен

Въобще не е нормално, ако е загряла колата.....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 11 Юни 2015, 17:08

Ами покарах я 10 тина мин но беше стигнала работна температура утре ще покарам повече време и ще видя как е пак радиатора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 959
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от datchko » 11 Юни 2015, 17:33

Ролята на радиатора е да охлажда антифриза, така че е нормално в едната част да е по-топъл от другата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 11 Юни 2015, 19:01

по принцип и аз така бях чул но не бях сигурен и за това попитах , други включвания ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от amgpower » 11 Юни 2015, 20:18

Стрелката на температурата ти застава вертикално още на 70 градуса.Термостата отваря на около 90-92 градуса по спомен,така че за 10 мин няма как да е отворил термостата.Когато чуеш виското тогава пипни радиатора,на загасен двигател,че ще ти откъсне ръцете перката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от waterboy » 11 Юни 2015, 20:28

чесно каза незнам от кога нямам виско и не знам дали е имала даже :mhihi: т.с нз какво трябва да чуя но радиатора на спрян двигател ест го проверих и в горната част беше топъл/горещ а на доло беше не студен но да речем хладък

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: е38 735 надува маркучите

Мнение от amgpower » 11 Юни 2015, 20:52

Отключи си тайните менюта на таблото.Там има температурата на двигателя и така ще разбереш колко е загрял.Виското когато се зацепи се чува едно специфично духане.Тогава перката започва да се върти с оборотите на водната помпа и ще чуеш въздушната тяга.Но с тайните менюта е по-лесно.

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook