Въпрос за малките щори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за малките щори
Здравейте колеги.
Интересува ме дали малките щори от Е39 са същите като на Е38?
Говорим за малките щори на задните врати.
Мерси предварително,
Интересува ме дали малките щори от Е39 са същите като на Е38?
Говорим за малките щори на задните врати.
Мерси предварително,
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Въпрос за малките щори
Колега, не знам дали са същите, ама аз от 4 години търся малки щори за Е39 и не мога да намеря 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- speedtool
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Там някъде...
- Пол: Мъж
- Кара: миньол
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Въпрос за малките щори
И аз да питам - гледам, че едната ми щора много е омекнала в жегите, нормално ли е това, тоест ще се оправи ли, като стане пак по-студено, че направо стоеше виснала една такава. А другата ми странична е намачкана, това оправя ли се някак?
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Въпрос за малките щори
Схванах уж за какво става въпрос, но задължително ли е това да е счупено? Май по-добрият вариант е да се пробие нужната дупка в една метална пластина вместо това с кламера.
Re: Въпрос за малките щори
И аз направих точно това само че със силикон,без никакви кламери.Номерът стана.Бях против побългаряването но не намерих здрави щори.
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Въпрос за малките щори
Аз утре може да отворя да погледна какво се случва. Днес се занимавах с актуатора на централното, че не ми заключваше и отключваше едната врата. Някой знае ли с какво се лепи изолацията върху вратата, защото свалих доста голяма част от лепилото. Прилича на смола едно такова...
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Въпрос за малките щори
aristokrat - би ли направил тема за тея актуатори. Моята задна дясна не иска да се отключва/закл от дистанционното и ъавно това е проблема - а знам че е голям цирк. Нещо сякаш дрънка в вратата ...
Как стигна до него въобще, махаш ли еърбега? Снимки някои.
Иначе за 4ерната лепкава гадост - има на SIKA един черен силикон полиуретан мисля че беше
https://www.masterhaus.bg/bg/products/s ... 11-fc-sika
адски лепкаво и адски здраво лепи ... но порови и огледай - SIKA имат адски много подходяши лепила
Как стигна до него въобще, махаш ли еърбега? Снимки някои.
Иначе за 4ерната лепкава гадост - има на SIKA един черен силикон полиуретан мисля че беше
https://www.masterhaus.bg/bg/products/s ... 11-fc-sika
адски лепкаво и адски здраво лепи ... но порови и огледай - SIKA имат адски много подходяши лепила
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Въпрос за малките щори
http://www.meeknet.co.uk/e38/Actuator/Index.htm
Свалих кората. Разкачих всички букси. Разкачих и минуса на акумулатора за всеки случай. После свалих мидбаса (с кръстата отвертка). Еърбегът се сваля задължително, за да може да махнеш изолацията (с ключ 10-ка). Сваля се и една пластмаса, която закрива болтовете на бравата. Пластмасата е на щипки (май е само една щипка де, вижда се като погледнеш отдолу), а бравата се държи на 3 болта със странна форма, но с ключ 10 се свалят. После седнах на земята и с една отвертка си ръчках малко по малко, за да мога да открия вратата, защото беше здраво залепено. Проблемът е, че отворът не е достатъчно голям и вътре във вратата е малко пространството, за да се работи свободно. Свалих също и външната дръжка на вратата, за да имам видимост и от другата страна. Има клипчета в ютуб и за това. Лесно се сваля, дано и лесно да се сглобява после. След това е хубаво да се свали буксата на актуатора. Като погледнеш през външната дръжка, се вижда над бравата. Закачен е за нея. А тая част от буксата, която се дърпа надолу, е зелена - издърпва се надолу, за да освободи (ако знаеш бобините на м52 как са) и после се дърпа настрани.
Има също 3 жила, като черното жило пречи при свалянето на бравата. Освобождава се с отвертка. Предполагам, че то е за отварянето чрез външната дръжка. Има още две жълти жила, като едното е синьо, а другото червено в края. Синьото отговаря на заключването, а червеното - на вътрешната дръжка. И двете жила са хванати с куки. Свалихме цялата брава с актуатора и буксата към него без да разкачаме жилата, но може би ще ти е по-лесно ако още на място свалиш и жилата и буксата. Просто не беше ясно как се свалят тогава. Общо взето аз голям зор видях (хем имах помощ), но и аз не съм по разглобявания и сглобявания. За хора, които са свикнали, може би няма да е толкова трудно.
Ще гледам утре да помогна с малко снимков материал. Ако искаш, виж в нета какви инструкции има и питай, ако нещо не е ясно и специално искаш да снимам.
Това спрейче после ако се наложи пак да се махат уплътненията, дали ще може?
Свалих кората. Разкачих всички букси. Разкачих и минуса на акумулатора за всеки случай. После свалих мидбаса (с кръстата отвертка). Еърбегът се сваля задължително, за да може да махнеш изолацията (с ключ 10-ка). Сваля се и една пластмаса, която закрива болтовете на бравата. Пластмасата е на щипки (май е само една щипка де, вижда се като погледнеш отдолу), а бравата се държи на 3 болта със странна форма, но с ключ 10 се свалят. После седнах на земята и с една отвертка си ръчках малко по малко, за да мога да открия вратата, защото беше здраво залепено. Проблемът е, че отворът не е достатъчно голям и вътре във вратата е малко пространството, за да се работи свободно. Свалих също и външната дръжка на вратата, за да имам видимост и от другата страна. Има клипчета в ютуб и за това. Лесно се сваля, дано и лесно да се сглобява после. След това е хубаво да се свали буксата на актуатора. Като погледнеш през външната дръжка, се вижда над бравата. Закачен е за нея. А тая част от буксата, която се дърпа надолу, е зелена - издърпва се надолу, за да освободи (ако знаеш бобините на м52 как са) и после се дърпа настрани.
Има също 3 жила, като черното жило пречи при свалянето на бравата. Освобождава се с отвертка. Предполагам, че то е за отварянето чрез външната дръжка. Има още две жълти жила, като едното е синьо, а другото червено в края. Синьото отговаря на заключването, а червеното - на вътрешната дръжка. И двете жила са хванати с куки. Свалихме цялата брава с актуатора и буксата към него без да разкачаме жилата, но може би ще ти е по-лесно ако още на място свалиш и жилата и буксата. Просто не беше ясно как се свалят тогава. Общо взето аз голям зор видях (хем имах помощ), но и аз не съм по разглобявания и сглобявания. За хора, които са свикнали, може би няма да е толкова трудно.
Ще гледам утре да помогна с малко снимков материал. Ако искаш, виж в нета какви инструкции има и питай, ако нещо не е ясно и специално искаш да снимам.
Това спрейче после ако се наложи пак да се махат уплътненията, дали ще може?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани