Въпрос за малките щори

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.12.2008

Въпрос за малките щори

Мнение от rodmanblg » 12 Май 2015, 16:04

Здравейте колеги.

Интересува ме дали малките щори от Е39 са същите като на Е38?
Говорим за малките щори на задните врати.

Мерси предварително,

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от Alexch » 12 Май 2015, 16:20

Колега, не знам дали са същите, ама аз от 4 години търся малки щори за Е39 и не мога да намеря :confused:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Там някъде...
Пол: Мъж
Кара: миньол

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от speedtool » 12 Май 2015, 17:09

Не са еднакви-аз за е38 също търсех няколко години :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.12.2008

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от rodmanblg » 13 Май 2015, 12:50

Мерси много.
Напълно ме отчаяхте че ще намеря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от ares2 » 18 Май 2015, 15:42

не са същите/ пробвал съм
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от aristocrat » 06 Юни 2015, 14:09

И аз да питам - гледам, че едната ми щора много е омекнала в жегите, нормално ли е това, тоест ще се оправи ли, като стане пак по-студено, че направо стоеше виснала една такава. А другата ми странична е намачкана, това оправя ли се някак?


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от aristocrat » 07 Юни 2015, 21:49

Схванах уж за какво става въпрос, но задължително ли е това да е счупено? Май по-добрият вариант е да се пробие нужната дупка в една метална пластина вместо това с кламера.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.12.2008

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от rodmanblg » 09 Юни 2015, 10:23

И аз направих точно това само че със силикон,без никакви кламери.Номерът стана.Бях против побългаряването но не намерих здрави щори.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от aristocrat » 09 Юни 2015, 22:46

Аз утре може да отворя да погледна какво се случва. Днес се занимавах с актуатора на централното, че не ми заключваше и отключваше едната врата. Някой знае ли с какво се лепи изолацията върху вратата, защото свалих доста голяма част от лепилото. Прилича на смола едно такова...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от 7BREYTON » 10 Юни 2015, 0:54

aristokrat - би ли направил тема за тея актуатори. Моята задна дясна не иска да се отключва/закл от дистанционното и ъавно това е проблема - а знам че е голям цирк. Нещо сякаш дрънка в вратата ...

Как стигна до него въобще, махаш ли еърбега? Снимки някои.

Иначе за 4ерната лепкава гадост - има на SIKA един черен силикон полиуретан мисля че беше

https://www.masterhaus.bg/bg/products/s ... 11-fc-sika

адски лепкаво и адски здраво лепи ... но порови и огледай - SIKA имат адски много подходяши лепила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: Въпрос за малките щори

Мнение от aristocrat » 10 Юни 2015, 2:24

http://www.meeknet.co.uk/e38/Actuator/Index.htm
Свалих кората. Разкачих всички букси. Разкачих и минуса на акумулатора за всеки случай. После свалих мидбаса (с кръстата отвертка). Еърбегът се сваля задължително, за да може да махнеш изолацията (с ключ 10-ка). Сваля се и една пластмаса, която закрива болтовете на бравата. Пластмасата е на щипки (май е само една щипка де, вижда се като погледнеш отдолу), а бравата се държи на 3 болта със странна форма, но с ключ 10 се свалят. После седнах на земята и с една отвертка си ръчках малко по малко, за да мога да открия вратата, защото беше здраво залепено. Проблемът е, че отворът не е достатъчно голям и вътре във вратата е малко пространството, за да се работи свободно. Свалих също и външната дръжка на вратата, за да имам видимост и от другата страна. Има клипчета в ютуб и за това. Лесно се сваля, дано и лесно да се сглобява после. След това е хубаво да се свали буксата на актуатора. Като погледнеш през външната дръжка, се вижда над бравата. Закачен е за нея. А тая част от буксата, която се дърпа надолу, е зелена - издърпва се надолу, за да освободи (ако знаеш бобините на м52 как са) и после се дърпа настрани.
Има също 3 жила, като черното жило пречи при свалянето на бравата. Освобождава се с отвертка. Предполагам, че то е за отварянето чрез външната дръжка. Има още две жълти жила, като едното е синьо, а другото червено в края. Синьото отговаря на заключването, а червеното - на вътрешната дръжка. И двете жила са хванати с куки. Свалихме цялата брава с актуатора и буксата към него без да разкачаме жилата, но може би ще ти е по-лесно ако още на място свалиш и жилата и буксата. Просто не беше ясно как се свалят тогава. Общо взето аз голям зор видях (хем имах помощ), но и аз не съм по разглобявания и сглобявания. За хора, които са свикнали, може би няма да е толкова трудно.
Ще гледам утре да помогна с малко снимков материал. Ако искаш, виж в нета какви инструкции има и питай, ако нещо не е ясно и специално искаш да снимам.
Това спрейче после ако се наложи пак да се махат уплътненията, дали ще може?

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook