730d трудно пали

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: Сервиза на doko-Негован
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25 е30 м20б20 компот с50б30
Мечтае да кара: направо

730d трудно пали

Мнение от са8865нк » 18 Мар 2015, 1:19

Здравейте колеги!имам следният проблем.
Когато колата е студена пали след 5 минути въртене след като запали няма проблем се едно е нямало гориво а има
и стига до комън рейл помпа.

До сега е правено проверка и ремонт на дюзите,нова помпа
в резервоара,нова помпа под седалка, комън рейл помпа втора употреба и клапан за високото налягане.

Благодаря Ви предварително...
3.0д 193кс 2001г
2007 "88 Е30 Sedan - 318i ------- 2009 "95 E36 Cabrio - 320i
2009 "93 E36 Coupe - 318is ------- 2010 "98 E38 - 725tds
2010 "91 E30 Coupe - 320i ------- 2011 "90 E30 Sedan - 325i
2011 "96 E36 Compact - 330ti ------- 2012 "97 E36 Cabrio - 320i
2013 ''96 E36 Sedan - 328i ------- 2013 ''01 E38 730DA

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 730d трудно пали

Мнение от zvetiko » 18 Мар 2015, 8:53

Колега, какво е състоянието на подгревните свещи и управляващият ги модул, макар, че заради тях едва ли ще въртиш 5минути, но все пак са фактор за проблема... По отношение на ремонта на дюзите- при рециклирането запазени ли са старите коефициенти на корекции на дюзите, ако да, дюзите сложени ли са на същите цилиндри. Въпреки ремонта е добре да се види поведението на дюзите на работещ двигател. Може и индиректно да се съди за проблем с компресията. Предполагам, че със смяна на помпите е сменен и горивният филтър- виждал съм и на 1000км напълно задръстен.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook