730d трудно пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- са8865нк
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 19.12.2009
- Местоположение: Сервиза на doko-Негован
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25 е30 м20б20 компот с50б30
- Мечтае да кара: направо
730d трудно пали
Здравейте колеги!имам следният проблем.
Когато колата е студена пали след 5 минути въртене след като запали няма проблем се едно е нямало гориво а има
и стига до комън рейл помпа.
До сега е правено проверка и ремонт на дюзите,нова помпа
в резервоара,нова помпа под седалка, комън рейл помпа втора употреба и клапан за високото налягане.
Благодаря Ви предварително...
3.0д 193кс 2001г
Когато колата е студена пали след 5 минути въртене след като запали няма проблем се едно е нямало гориво а има
и стига до комън рейл помпа.
До сега е правено проверка и ремонт на дюзите,нова помпа
в резервоара,нова помпа под седалка, комън рейл помпа втора употреба и клапан за високото налягане.
Благодаря Ви предварително...
3.0д 193кс 2001г
2007 "88 Е30 Sedan - 318i ------- 2009 "95 E36 Cabrio - 320i
2009 "93 E36 Coupe - 318is ------- 2010 "98 E38 - 725tds
2010 "91 E30 Coupe - 320i ------- 2011 "90 E30 Sedan - 325i
2011 "96 E36 Compact - 330ti ------- 2012 "97 E36 Cabrio - 320i
2013 ''96 E36 Sedan - 328i ------- 2013 ''01 E38 730DA
2009 "93 E36 Coupe - 318is ------- 2010 "98 E38 - 725tds
2010 "91 E30 Coupe - 320i ------- 2011 "90 E30 Sedan - 325i
2011 "96 E36 Compact - 330ti ------- 2012 "97 E36 Cabrio - 320i
2013 ''96 E36 Sedan - 328i ------- 2013 ''01 E38 730DA
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 730d трудно пали
Колега, какво е състоянието на подгревните свещи и управляващият ги модул, макар, че заради тях едва ли ще въртиш 5минути, но все пак са фактор за проблема... По отношение на ремонта на дюзите- при рециклирането запазени ли са старите коефициенти на корекции на дюзите, ако да, дюзите сложени ли са на същите цилиндри. Въпреки ремонта е добре да се види поведението на дюзите на работещ двигател. Може и индиректно да се съди за проблем с компресията. Предполагам, че със смяна на помпите е сменен и горивният филтър- виждал съм и на 1000км напълно задръстен.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани