разлика в подръжка е38 и е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- az777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
разлика в подръжка е38 и е39
колеги искам да попитам голяма ли е разликата като подръжка между бмв е39 528 и е38 728.По мотора и спирачките са едни и същи интересува ме по окачването 7-мака колко по скъп е от 5-така.Тъй като съм подържал известно време 528 та затова питам защото се замислям за някой 7мак в момента а това нещо не ми е особено ясно 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: разлика в подръжка е38 и е39
Колега, не виждам как може да се сравняват, по критериите, които искаш, автомобили на 10-15 и повече години- по-нисък ще е разхода на по-добре поддържаният и по-малко амортизираният автомобил.
От значение за разходите за поддръжка са и екстрите на колата- дали ще искаш всичко да работи или просто да си стои.
От значение за разходите за поддръжка са и екстрите на колата- дали ще искаш всичко да работи или просто да си стои.

- az777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: разлика в подръжка е38 и е39
Това и без да го казваш е ясно.Интересува ме по окачването колко по сложно е на е38 сравнение с е39-ката.И цените на частите значително по-скъпи ли са като кормилни накрайните примерно амортисьори и прочие или са долу горе като на е39 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: разлика в подръжка е38 и е39
"Горе - долу" като на Е39, Х5 и т.н. Много от частите се слагат на всичките и нямат разлика. В "РЕАЛОЕМ"-а като напишеш каталожния номер на частта и ти излиза на кои модели се вгражда 
Весела КОЛЕДА!!!

Весела КОЛЕДА!!!

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: разлика в подръжка е38 и е39
Понеже съм бил пред тая дилема и мога ти каже да взимаш е38-мицата
Няма почти никаква разлика в разходите м/у 2-та модела , но определено тоя мотор не е за препоръчване в 7-мица , просто е прекалено слаб.
Това си е лично мнение
Весели празници колеги.

Това си е лично мнение

Весели празници колеги.
- az777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: разлика в подръжка е38 и е39
omegaart написа:Понеже съм бил пред тая дилема и мога ти каже да взимаш е38-мицатаНяма почти никаква разлика в разходите м/у 2-та модела , но определено тоя мотор не е за препоръчване в 7-мица , просто е прекалено слаб.
Това си е лично мнение![]()
Весели празници колеги.
колега немога да си позволя 4.4 мотор 2.8 знам че е слаб но ми върши работа искам голяма комфортна кола а 7мака е точно такава
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: разлика в подръжка е38 и е39
az777 написа:omegaart написа:Понеже съм бил пред тая дилема и мога ти каже да взимаш е38-мицатаНяма почти никаква разлика в разходите м/у 2-та модела , но определено тоя мотор не е за препоръчване в 7-мица , просто е прекалено слаб.
Това си е лично мнение![]()
Весели празници колеги.
колега немога да си позволя 4.4 мотор 2.8 знам че е слаб но ми върши работа искам голяма комфортна кола а 7мака е точно такава
4.4 -то като разход на гориво ще е 1:1 , само че ще получиш 1 куп повече неща. Хубаво е да го обмислиш добре , щом знаеш , че ще е слаб

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: разлика в подръжка е38 и е39
omegaart написа:az777 написа:omegaart написа:Понеже съм бил пред тая дилема и мога ти каже да взимаш е38-мицатаНяма почти никаква разлика в разходите м/у 2-та модела , но определено тоя мотор не е за препоръчване в 7-мица , просто е прекалено слаб.
Това си е лично мнение![]()
Весели празници колеги.
колега немога да си позволя 4.4 мотор 2.8 знам че е слаб но ми върши работа искам голяма комфортна кола а 7мака е точно такава
4.4 -то като разход на гориво ще е 1:1 , само че ще получиш 1 куп повече неща. Хубаво е да го обмислиш добре , щом знаеш , че ще е слаб
Направо 1 към 1 даже може и по малко да гори .... на коледа ставали чудеса

Барай шишарката Минкеее ....
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: разлика в подръжка е38 и е39
anzak написа:omegaart написа:az777 написа:omegaart написа:Понеже съм бил пред тая дилема и мога ти каже да взимаш е38-мицатаНяма почти никаква разлика в разходите м/у 2-та модела , но определено тоя мотор не е за препоръчване в 7-мица , просто е прекалено слаб.
Това си е лично мнение![]()
Весели празници колеги.
колега немога да си позволя 4.4 мотор 2.8 знам че е слаб но ми върши работа искам голяма комфортна кола а 7мака е точно такава
4.4 -то като разход на гориво ще е 1:1 , само че ще получиш 1 куп повече неща. Хубаво е да го обмислиш добре , щом знаеш , че ще е слаб
Направо 1 към 1 даже може и по малко да гори .... на коледа ставали чудеса
Даже леко връща, ама скоро ще мина коледа....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: разлика в подръжка е38 и е39
///M Power написа:anzak написа:omegaart написа:az777 написа:omegaart написа:Понеже съм бил пред тая дилема и мога ти каже да взимаш е38-мицатаНяма почти никаква разлика в разходите м/у 2-та модела , но определено тоя мотор не е за препоръчване в 7-мица , просто е прекалено слаб.
Това си е лично мнение![]()
Весели празници колеги.
колега немога да си позволя 4.4 мотор 2.8 знам че е слаб но ми върши работа искам голяма комфортна кола а 7мака е точно такава
4.4 -то като разход на гориво ще е 1:1 , само че ще получиш 1 куп повече неща. Хубаво е да го обмислиш добре , щом знаеш , че ще е слаб
Направо 1 към 1 даже може и по малко да гори .... на коледа ставали чудеса
Даже леко връща, ама скоро ще мина коледа....
Дали ще харчи 20 щото е тежка колата и слаб мотора или ще харчи 20 и ще му е тамън като мотор + ако реши ще може да изпревари ... има разлика

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: разлика в подръжка е38 и е39
740-ката и 25 може да даде зависи как се кара обаче нали се сещаш 192 и 286 коня с едно и също количество овес не може да ги нахраниш при положение че теглят една и съща каруца да не говорим че мотора и кутията на 740 са така малко по тежички от на 728
пък ако ще е за изпреварване да си вземе 750 направо

Барай шишарката Минкеее ....
- Shteriu
-
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 14.11.2013
- Местоположение: в гаража,да чопли нещо по колата
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728IA
- Мечтае да кара: обикновена
- Детайли за колата: зла и раздразмителна
Re: разлика в подръжка е38 и е39
Моята гори 15. Кара се нон стоп в задръствания, настъпвам си я нормално, Айде и ние сме виждали някое и друго 4.4
-дайте да не говорим празни приказки за един и същи разход. 5 литра на долу за ,който са нищо да си кара V8ка.
Сега тука е автомобилен форум, и е ясно , че предпочитаната конфигорация е 4.4, но 2.8 е идеалния и оптимален вариан- вървене,разходи,данъци.
Който каквото иска и има предпочитания да кара,човека се интересува от 2.8и тук се почва- "Ама земи 4.4 ,шото баба ти едно време само 4литрови е карала
."Другото не го броим за кола.
Добре е да се разбере, от доста колеги ,че не са фанали господ за шлифера като са с 8 цилиндрови коли(с цялото ми уважение)
. Някой от нас си купуват с по малки мотори, не защото нямат възможност а защото така са предпочели. Ако ми вършеше работа и ТДС щях да си взема,и нямаше да ме е срам и секунда. И то е правено от инжинери и умни хора.
Общо взето, уважавам избора на всеки един, имал съм и коли с по големи мотори-такава си ми били необходими. 2.8 е един чудесно балансиран мотор за семейна кола. Е38 е един еталон за здравина и комфорт. Комбинацията от двете е приятна за нормални спокойни хора,които извинете..но като им затрябва също изпреварват
Поздрави на всички!Безаварийни празници

Сега тука е автомобилен форум, и е ясно , че предпочитаната конфигорация е 4.4, но 2.8 е идеалния и оптимален вариан- вървене,разходи,данъци.
Който каквото иска и има предпочитания да кара,човека се интересува от 2.8и тук се почва- "Ама земи 4.4 ,шото баба ти едно време само 4литрови е карала


Добре е да се разбере, от доста колеги ,че не са фанали господ за шлифера като са с 8 цилиндрови коли(с цялото ми уважение)

Общо взето, уважавам избора на всеки един, имал съм и коли с по големи мотори-такава си ми били необходими. 2.8 е един чудесно балансиран мотор за семейна кола. Е38 е един еталон за здравина и комфорт. Комбинацията от двете е приятна за нормални спокойни хора,които извинете..но като им затрябва също изпреварват


Поздрави на всички!Безаварийни празници

Re: разлика в подръжка е38 и е39
Здрасти колега,
от близо 4 години карам е38 tds, но имам няколко познати с е39 2.0 и 2.8 и смятам че съм с реална преценка между моделите. Разбирай го така. Разликата между двата модела е здравината на предницата. Според мен е39 е малко по-слаба и иска малко по-често обслужване. Биалетки, тампони (съветвам те за полиуретанови), накрайници. В общи линии това е. Това са модели от едно поколение, близки класове... Почти, почти всичко им е еднакво.
от близо 4 години карам е38 tds, но имам няколко познати с е39 2.0 и 2.8 и смятам че съм с реална преценка между моделите. Разбирай го така. Разликата между двата модела е здравината на предницата. Според мен е39 е малко по-слаба и иска малко по-често обслужване. Биалетки, тампони (съветвам те за полиуретанови), накрайници. В общи линии това е. Това са модели от едно поколение, близки класове... Почти, почти всичко им е еднакво.
- az777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: разлика в подръжка е38 и е39
колко върви една хидравлична помпа може ли да се рециклира попринцип
- xapubg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530xD '06
- Мечтае да кара: Вече не мечтае.
- Детайли за колата: Е60 530xD '06
Re: разлика в подръжка е38 и е39
От личен опит едц амортисьор преден - 1500+ лв. Бройката. Не знам 5та серия има ли и кои са с такива ...
И да не излезе като реклама сега но разгледай и тук rockauto.com доста части са по евтини от в вг. Идват бързо и са качествени. Пък и е добро сравнение коло точно ни дерат по нашенските магазини
И да не излезе като реклама сега но разгледай и тук rockauto.com доста части са по евтини от в вг. Идват бързо и са качествени. Пък и е добро сравнение коло точно ни дерат по нашенските магазини

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани