Волан с подгряване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Волан с подгряване
Здравейте колеги.Въпроса ми е:ако сложа волан с подгряване на автомобил който няма такава екстра,дали трябва някаква инсталация да се слага допълнително или го слагам,връзвам буксите на лентовия кабел и всичко си заспива?.И двете коли са фейсови.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Волан с подгряване
трябва ти лентовия кабел на волана с подгряване.. и съответно ще попрекараш 1 - 2 кабела..
направи снимка на буксата на лентовия и ще видим кое за какво беше
направи снимка на буксата на лентовия и ще видим кое за какво беше
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Волан с подгряване
ares2 написа:трябва ти лентовия кабел на волана с подгряване.. и съответно ще попрекараш 1 - 2 кабела..
направи снимка на буксата на лентовия и ще видим кое за какво беше
Буксата на лентовия кабел няма връзка с подгрева на волана.
Понеже не пиша от моя комп, няма как да кача снимка на джаджата с пиновете, която контактува с двата метални пръстена, монтирани върху задната пластмасова част от корубата на лентовия кабел.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Волан с подгряване
покажи снимка Петре, че съм се заял с това и ще го направя.. ако трябва ще ги поръчам някъде тези кастъм контактори 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Волан с подгряване
ето ви една снимка:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Волан с подгряване
Авторът е написал - че колите са фейсови, което предполага че и воланите са такива! Там тези неща са ненужни и трябват само кабели 
Никакви къстъм конектори не ти трябват. Най-важното е старият вид волан да има точният лентов кабел за подгрева.
Четкодържачът от снимката няма намиране и често продавачите на такъв волан са го пренебрегнали или забравили. И е прекалено скъпа част в представителствата, при положение че се намира евтин оригинален заместител.
Вместо да пада базумно търсене на тази дребна но значителна част, почваш да търсиш от Е36 преди 94та година с първия модел трилъчев волан. Този волан отзад има фланец и контактува със същият, но троен такъв четкодържач/едно бутало повече/. Намериш ли го: и той става в готовия си вид. Но за да е читаво - се разглабят буталцата и се запояват по-дебели кабели или се запоява по още един да се дублират за + и - на подгрева до изходната букса. Долното свободно буталнце не пречи, но може да се отстрани без проблем.

ares2 написа:покажи снимка Петре, че съм се заял с това и ще го направя.. ако трябва ще ги поръчам някъде тези кастъм контактори
Никакви къстъм конектори не ти трябват. Най-важното е старият вид волан да има точният лентов кабел за подгрева.
Четкодържачът от снимката няма намиране и често продавачите на такъв волан са го пренебрегнали или забравили. И е прекалено скъпа част в представителствата, при положение че се намира евтин оригинален заместител.
Вместо да пада базумно търсене на тази дребна но значителна част, почваш да търсиш от Е36 преди 94та година с първия модел трилъчев волан. Този волан отзад има фланец и контактува със същият, но троен такъв четкодържач/едно бутало повече/. Намериш ли го: и той става в готовия си вид. Но за да е читаво - се разглабят буталцата и се запояват по-дебели кабели или се запоява по още един да се дублират за + и - на подгрева до изходната букса. Долното свободно буталнце не пречи, но може да се отстрани без проблем.
Последна промяна kagebista на 19 Дек 2014, 8:45, променена общо 1 път
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Волан с подгряване
Тя снимката е за колегата ares2, защото неговата кола е преди фейса и ще му трябват тези джаджи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Волан с подгряване
минава зимата.. но съм замислил нещо с четкодържач от Е36/Е30 .. онова от волани без бег.. за клаксона което беше
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани