Проблем М62Б35ТУ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Проблем М62Б35ТУ
Здравейте колеги , отново започва драмата с моята кола.Накратко ще Ви обясня какъв е проблема и ако някой може да съдейства ще съм му много благодарен.От 2-3 дни колата тресе на празен ход (ама много тресе
) и като подам малко газ и се едно нищо и няма.Като е седяла колата поне 1-2 часа при първото палене изпушва на масло отзад ,а после нищо
Късно снощи се хванах да я разглобявам да видя какво се случва и като отворих капака се чуваше "съскане " (смучене на въздух от някъде) отзад на мотора.Веднага се сетих за клапана за картерни газове,взех едно ВД и започнах да пръскам по клапана.Интересното беше,че издухваше спрея навънка без да се оправя работата на мотора.Бръкнах отзад за клапана и маркучът за към сервото падна
Има една гума ,която държи т.нар. змийски зъб ,НО седеше само външната част на гумата.Сложих нова гума от друга кола колкото да се прибера до вкъщи и с надеждата там да е губело въздух и да се оправи - да ама не
Вътрешната част на думата е паднала в клапана за картерни газове или серво помпа (незнам точно какво му е устройството ) и немога да го извадя.Успях да напипам от къде губи въздух , НО е някъде или малко под клапана или е самият той.Другото важно нещо е,че ми светеше чек-а (излизаше ми на диагностика вентилацията от резервоара -защото не ми я вързаха
и ламда сонди
) а като започна да тресе мотора чек-а изгасна
Закачих я пак да я видя какво става и даваше грешки,че няма комуникация м/у компа на мотора и компа на скоростите ,както и компа на мотора с таблото 
П.П. Дайте идея какво да правя,че не се издържа без кола









П.П. Дайте идея какво да правя,че не се издържа без кола

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем М62Б35ТУ
Намерих това http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=40 номер 2 от схемата.А номер 9 се е скъсал и е паднал вътре
Друго освен номер 2 трябва ли ми (съответно със всички уплътнения и тн.) или да търся нов колектор? 


- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Проблем М62Б35ТУ
Къде отиде ти бе мен... трябва ти само задния капак на колектора. Може да бъде сменен и без да сваляш колектора.
Аз не знам защо просто не го свалиш и да затапиш филтъра на картерните газове и същите от мотора да ги отведеш навън. Аз вече на няколко М60-та го направих това и резултата е страхотен. Колектора е сух и чист, няма мизерия вътре а и едно нещо по-малко за смяна...другото което е че маслените пари не са полезни за самия мотор.
Аз не знам защо просто не го свалиш и да затапиш филтъра на картерните газове и същите от мотора да ги отведеш навън. Аз вече на няколко М60-та го направих това и резултата е страхотен. Колектора е сух и чист, няма мизерия вътре а и едно нещо по-малко за смяна...другото което е че маслените пари не са полезни за самия мотор.

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем М62Б35ТУ
Dj Ivo написа:Къде отиде ти бе мен... трябва ти само задния капак на колектора. Може да бъде сменен и без да сваляш колектора.
Аз не знам защо просто не го свалиш и да затапиш филтъра на картерните газове и същите от мотора да ги отведеш навън. Аз вече на няколко М60-та го направих това и резултата е страхотен. Колектора е сух и чист, няма мизерия вътре а и едно нещо по-малко за смяна...другото което е че маслените пари не са полезни за самия мотор.
При М62 мотора съм 99 % сигурен,че неможе да се затапят картерните газове.Лошото е,че не съм сигурен дали самият капак е дал фира или се е спукал колектора някъде


- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Проблем М62Б35ТУ
Такова нещо като не може....няма.
Ти затапваш мембраната на колектрора, а самите картерни газове от мотора ги извеждаш със един маркуч надолу към земята. Може да имаш още някое "цъфнало" уплатнение затова няма да е лошо така и или иначе си почнал да се занимаваш с колектора, най-добре го обслужи цялостно
Ти затапваш мембраната на колектрора, а самите картерни газове от мотора ги извеждаш със един маркуч надолу към земята. Може да имаш още някое "цъфнало" уплатнение затова няма да е лошо така и или иначе си почнал да се занимаваш с колектора, най-добре го обслужи цялостно

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем М62Б35ТУ
Dj Ivo написа:Такова нещо като не може....няма.
Ти затапваш мембраната на колектрора, а самите картерни газове от мотора ги извеждаш със един маркуч надолу към земята. Може да имаш още някое "цъфнало" уплатнение затова няма да е лошо така и или иначе си почнал да се занимаваш с колектора, най-добре го обслужи цялостно
Първо ще сменя утре клапана и ако трябва ще сваля и колектора.Ще пиша за проблема.Ако някой има други насоки да казва

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Проблем М62Б35ТУ
На твое място бих се тревожил и за парчето паднало в колектора...

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем М62Б35ТУ
Митко Стоянов написа:На твое място бих се тревожил и за парчето паднало в колектора...
Нощес тръгнах да сменям клапана за картерни газове и баш на последния болт главата му превъртя






П.П Моля някой ако има снимка отгоре на двигателя БЕЗ кората му да я качи ,че нещо се обърках със стойките на кората или вече много ми се спеше

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем М62Б35ТУ
Dj Ivo написа:Такова нещо като не може....няма.
Ти затапваш мембраната на колектрора, а самите картерни газове от мотора ги извеждаш със един маркуч надолу към земята. Може да имаш още някое "цъфнало" уплатнение затова няма да е лошо така и или иначе си почнал да се занимаваш с колектора, най-добре го обслужи цялостно
Аз се чудя дали да не го ампутирам тоя пвц клапан. То на пасата е по-добре направен и не създава толкова ядове. Накрая като на ладите един маркуч долу под колата и край, че ми писна от купищата пластмасови боклуци по тая кола. То не бяха машинки за централно, то не бяха щипчици, то не бяха щори ... в работата сигурно 20 зъбни колелца съм извъртял на струга и до кога ще продължавам не се знае, то тая кола вече е на половина Боинг 737


ATR-42/72
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Проблем М62Б35ТУ
chernobila написа:защо имаше толкова много масло в колектора?Освен клапана за картерни газове друго може ли да причини тези поразии?
Ако беше направил това което препоръчах, никога повече нямаше да имаш масло в колектора! Сега след няколко дена ако го разглобиш пак ще е същата работа!
Сега да обясня как го направих аз, тъй като нямам снимки ще показвам разни снимки от нета, за тези които искат да го направят а не знаят как.
Това е въпросната пластмаса с въпросния филтър за картерни газове- http://p.globalsources.com/IMAGES/PDT/B ... -Valve.jpg
Този кръглия черен капак се сваля и нещата изглеждат така http://www.bimmerboard.com/members/cmar ... C-003S.JPG
Измиваме го максимално добре с обезмаслител или някакъв друг препарат. Там където ляга пружината на пластмасовия капак има един отвор през който минават парите, съответно и маслото. Взимате една тубичка силикон от сорта на Виктор Рейнц, и почвате да тъпчете силикон в отвора докато не "повърне"

На лявата глава под колектора има тръбичка от която минават картерните газове - http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=25 нанизвате един масло-устойчив маркуч (14мм мисля че беше) и го извеждате някъде отстрани на мотора или където има място....и те така.
Ако някой го е направил по някакъв друг начин нека сподели

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем М62Б35ТУ
Dj Ivo написа:chernobila написа:защо имаше толкова много масло в колектора?Освен клапана за картерни газове друго може ли да причини тези поразии?
Ако беше направил това което препоръчах, никога повече нямаше да имаш масло в колектора! Сега след няколко дена ако го разглобиш пак ще е същата работа!
Сега да обясня как го направих аз, тъй като нямам снимки ще показвам разни снимки от нета, за тези които искат да го направят а не знаят как.
Това е въпросната пластмаса с въпросния филтър за картерни газове- http://p.globalsources.com/IMAGES/PDT/B ... -Valve.jpg
Този кръглия черен капак се сваля и нещата изглеждат така http://www.bimmerboard.com/members/cmar ... C-003S.JPG
Измиваме го максимално добре с обезмаслител или някакъв друг препарат. Там където ляга пружината на пластмасовия капак има един отвор през който минават парите, съответно и маслото. Взимате една тубичка силикон от сорта на Виктор Рейнц, и почвате да тъпчете силикон в отвора докато не "повърне"Повърнатото не го избърсвате , нека да има повече излизащ силикон от отвора, мацнете малко и във средата на мембраната (колкото повече толкова повече). Сложете мембраната така че да прилепне хубаво и да си легне на мястото и тогава сложете пружинката и затворете задния капак. Нарочно сложих пружинката на обратно за да може ако силикона някога започне да се отлепя, пружината да натиска мембраната към отвора, и да няма ядове....един вид осигуровка.
На лявата глава под колектора има тръбичка от която минават картерните газове - http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=25 нанизвате един масло-устойчив маркуч (14мм мисля че беше) и го извеждате някъде отстрани на мотора или където има място....и те така.
Ако някой го е направил по някакъв друг начин нека сподели
Все пак искам да си е както е излязла колата от завода и компромис няма да правя

П.П.Като я заключвам не се обръщам един (1 ) път ами поне ДВА (2) ПЪТИ


- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Проблем М62Б35ТУ
И аз живея за нея, даже и работя за нея (все пак я извадих от скрапта а това струва много пари) и понеже искам най-доброто за нея, предпочетох да я лиша от маслото влизащо в двигателя което прави само и единствено нагар по клапани бутала и т.н. И друг път е обсъждано във форума че маслените пари не са полезни за двигателя, даже напротив при по сериозни натоварвания, но всичко това се прави само заради екологията!
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем М62Б35ТУ
Dj Ivo написа:И аз живея за нея, даже и работя за нея (все пак я извадих от скрапта а това струва много пари) и понеже искам най-доброто за нея, предпочетох да я лиша от маслото влизащо в двигателя което прави само и единствено нагар по клапани бутала и т.н. И друг път е обсъждано във форума че маслените пари не са полезни за двигателя, даже напротив при по сериозни натоварвания, но всичко това се прави само заради екологията!
Извинявам се ако си ме разбрал погрешно,но не искам да те обидя по какъвто и да е начин.Лошото при мен е,че минах от Б54 на Б35 и ако не е както трябва по мотора и електрониката няма да знам къде какво да гледам

- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Проблем М62Б35ТУ
Няма от какво да се чувствам обиден или нещо от сорта.
Положението при теб е малко по-сложно
Положението при теб е малко по-сложно

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем М62Б35ТУ
Малко ще се повторя от друга една тема, а също така сигурно и тук ще се почувстват някои колеги обидени...
Това с тези "жигулски" прийоми при картерните газове никак не е добра идея и то точно заради екологията. Те са страшно токсични, НО са нормална част от работата на ДВГ-то. Инженерите (визирам немските) са намерили начин да ги подведат към мотора (при V8 с маслен сепаратор и клапан, както знаем) за доизгарянето им. Те съдържат въглеводороди (които са съставна част от самите горива), както и някои други щуротийки. При нормален мотор няма никакъв проблем с тях от това, че влизат в всмукателния колектор. Както всички знаем, никой не си купува кола от магазина и да й изкара картерните газове под колата, нали така? От тук следва, че нещо поражда проблема с маслото в всмукателния колектор след "n" на брой километра. Или проблем с клапаните и маркучите по системата за карт. газове, или малко или много "издухан" мотор.
За мен колегата "chernobila" е по-прав в случая да смени каквото е нужно, за да заработи мотора отново "заводски". Няма лошо да се дадат примерно 100-150 лв., за да се смени клапана за картерните, а после да се кара 100 хил. км. При положение, че моторът е ОК, ако ще и след 50 хил. км да свали колектора, едва ли ще има драма с масло в него, както е било сега с кофти клапан.
П.П.: Другата тема мисля, че беше в Е46 форума. Там колегата беше карал цял ден и то с различни натоварвания на мотора с едно чисто парцалче под маркучлето на картерните и нямаше никакво изцапване по него.

Това с тези "жигулски" прийоми при картерните газове никак не е добра идея и то точно заради екологията. Те са страшно токсични, НО са нормална част от работата на ДВГ-то. Инженерите (визирам немските) са намерили начин да ги подведат към мотора (при V8 с маслен сепаратор и клапан, както знаем) за доизгарянето им. Те съдържат въглеводороди (които са съставна част от самите горива), както и някои други щуротийки. При нормален мотор няма никакъв проблем с тях от това, че влизат в всмукателния колектор. Както всички знаем, никой не си купува кола от магазина и да й изкара картерните газове под колата, нали така? От тук следва, че нещо поражда проблема с маслото в всмукателния колектор след "n" на брой километра. Или проблем с клапаните и маркучите по системата за карт. газове, или малко или много "издухан" мотор.
За мен колегата "chernobila" е по-прав в случая да смени каквото е нужно, за да заработи мотора отново "заводски". Няма лошо да се дадат примерно 100-150 лв., за да се смени клапана за картерните, а после да се кара 100 хил. км. При положение, че моторът е ОК, ако ще и след 50 хил. км да свали колектора, едва ли ще има драма с масло в него, както е било сега с кофти клапан.
П.П.: Другата тема мисля, че беше в Е46 форума. Там колегата беше карал цял ден и то с различни натоварвания на мотора с едно чисто парцалче под маркучлето на картерните и нямаше никакво изцапване по него.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани