Харчи много маслоо!!!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ivanmutafchievv
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 4.11.2014
Харчи много маслоо!!!?
здравейте,карам 728и автоматик 97 година и от известно време почна да харчи масло като последните седмици вече става страшно,преди 2 седмици долях 1 литър и вече го няма...ще ви бъда благодарен ако дадете мнение по въпроса,забравих да кажа че сипвам тотал 10в40 ...
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Харчи много маслоо!!!?
Колата прегравана ли е?За колко километра харчи този литър масло?На колко километра ти е маслото в момента?Отзад какъв дим излиза?Двигателя как работи,има ли неравномерна работа?Свещи свалял ли си,има ли маслена гъба на тях(ако са сваляни).Вариантите са следните:
1.Калпаво масло(голям пробег,неподходящо за двигателя)
2.Гумички клапани(старост,преграване на автомобила)
3.Счупени или по-скоро запечени маслени сегменти
За това се сещам,отговори ми на въпросите да мисля за друго.
1.Калпаво масло(голям пробег,неподходящо за двигателя)
2.Гумички клапани(старост,преграване на автомобила)
3.Счупени или по-скоро запечени маслени сегменти
За това се сещам,отговори ми на въпросите да мисля за друго.
- ivanmutafchievv
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 4.11.2014
Re: Харчи много маслоо!!!?
Здравей,ами колата не е прегрявана,от последното доливане(половин литър) не сам минал повече от 2000км.По принцип маслото трябва да го сменям скоро,виждал сам бял дим да излиза от зад но не постоянно.Като се заслушам в купето може би се чува леко единично периодично чукване,но може би си въобразявам,иначе двигателя работи нормално.Колата пише,че е на 118000 мили.Свещи не сам свалял,не знам за тази маслена гъба.Четох в форуми да се слага минерално масло да стари коли какво мислиш ти за маслото с какво да пробвам като го сменям...
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Харчи много маслоо!!!?
Сложи си Бмв масло 5в40.Аз съм с такова на моята 40-ка,смених 3-4 вида масла включителни Тотал 10в40 и 5в40 и двигателя си го папаше.Минерално масло може да сложиш на бая стар кокал.2.8 както и другите мотори без 5.4 са винтилови мотори.Винтилов мотор се кара с полу-синтетика или пълна синтетика,да не говорим че минералното масло не си държи вискозитета при високи и ниски температури.На Бмв Тотал нестава(личен опит),на доста коли съм слагал Тотал и го подхарчват,последно един МЛ320 бензин му доливах около 3 литра за 10000км.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Харчи много маслоо!!!?



Единственото вярно в мненията по горе е,че може да гори масло от гумичките,счупен сегмент ако е ще се осети и то стабилно.Щом 10-40 го гори здраво,то какво остава за 5-40

Варианти:
гарнитура на капака на клапаните
духнала гарнитура между маслена магистрала и горивна камера
маслен сепаратор картерни газове
гумички
гарнитура картер
и не на последно място износен мотор
ПП Баси МЛ-а


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Харчи много маслоо!!!?
amgpower написа:Минерално масло може да сложиш на бая стар кокал.2.8 както и другите мотори без 5.4 са винтилови мотори.
Винтилов мотор се кара с полу-синтетика или пълна синтетика,да не говорим
че минералното масло не си държи вискозитета при високи и ниски температури.На Бмв Тотал нестава
Колега, какво означава винтилов мотор

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Харчи много маслоо!!!?
Ами че е с винтили.... на гумите

Винтилов мотор = 4 клапана на цилиндър
Демек "вентилиран мотор"
т.е. с вентилатор 
(съвсем на шега го пиша
)



Винтилов мотор = 4 клапана на цилиндър



(съвсем на шега го пиша

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Харчи много маслоо!!!?
ivanmutafchievv написа:здравейте,карам 728и автоматик 97 година и от известно време почна да харчи масло като последните седмици вече става страшно,преди 2 седмици долях 1 литър и вече го няма...ще ви бъда благодарен ако дадете мнение по въпроса,забравих да кажа че сипвам тотал 10в40 ...
Колега, аз бих започнал с клапана за вентилация на картерните газове.
Колега, какво означава винтилов мотор
Мотор с клапани. За да се демонстрира компетентност, задължително трябва да се уточни и броя на винтилите- 12, 24 и т.н.

Щом 10-40 го гори здраво,то какво остава за 5-40
И двете масла имат еднакво поведение, когато двигателя е загрял. Второто масло започва да смазва по-бързо на студен двигател. Това е при условие, че маслата са истински, а не става въпрос за масла от рода на BMW Original Longlife, което съгласно специалните препоръки се сменя на 30 000км и струва 9лв/л.

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Харчи много маслоо!!!?
zvetiko написа:ivanmutafchievv написа:здравейте,карам 728и автоматик 97 година и от известно време почна да харчи масло като последните седмици вече става страшно,преди 2 седмици долях 1 литър и вече го няма...ще ви бъда благодарен ако дадете мнение по въпроса,забравих да кажа че сипвам тотал 10в40 ...
Колега, аз бих започнал с клапана за вентилация на картерните газове.Колега, какво означава винтилов мотор
Мотор с клапани. За да се демонстрира компетентност, задължително трябва да се уточни и броя на винтилите- 12, 24 и т.н.Щом 10-40 го гори здраво,то какво остава за 5-40
И двете масла имат еднакво поведение, когато двигателя е загрял. Второто масло започва да смазва по-бързо на студен двигател. Това е при условие, че маслата са истински, а не става въпрос за масла от рода на BMW Original Longlife, което съгласно специалните препоръки се сменя на 30 000км и струва 9лв/л.
Е убуу де аз простия авиационен инженер какво ли знам


ПП.Тва при положение,че проблема е в сегменти или гумички.
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Харчи много маслоо!!!?
Дали са приказки от 1001 нощ незнам,но аз пиша малко в тоя форум,но когато пиша не го правя да трупам мнения.
1.Колегата казва харчи масло,НЕ ЧЕ ТЕЧЕ МАСЛО,та да пишете гарнитура картер мартер или гарнитура клапани.
2.Да духне ганитура между маслена магистрала и горивна камера,няма как да стане(по-скоро между маслена магистрала и водна риза)
3.Разлика между полу-синтетично масло и пълна синтетика масло има и то огромна.
4.И двете масла се държат еднакво при загрял мотор(много здраве),полу-синтетичното масло става на вода по-раничко от пълната синтетика и не държи налягане като пълната синтетика при едни и същи температури.Откадето идва разликата в разхода на масло.5в40 не го яде мотора повече от 10в40.Дай да му сложиме 20в50 и готова е работата.
5.Счупен сегмен може и да не се осети на 6 цилиндров мотор(ако не е надрал цилиндъра,а аз говоря за маслен сегмент,който трудно ще надере цилиндъра),затова казвам или запечени сегменти.
6.Износен мотор?Той изведнъж се износи просто така и започна да харчи това масло.Има някаква повреда,за да започне да го харчи това масло.
7.Колко съм компетентен само аз си знам,но се занимавам с пощиняци откакто се помня и съм се сблъсквал с какви ли не идиотщини.
8.Винтили ли,вентилатори ли,глупаво се изразих.Трябваше да напиша явно ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ С ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН КЛАПАН НА ЦИЛИНДЪР!!!
Към колегата с 728,всичко написано от мен е от личен опит и сблъскване с такъв проблем при различни автомобили,затова пиша това което се оказва в крайна сметка.
1.Колегата казва харчи масло,НЕ ЧЕ ТЕЧЕ МАСЛО,та да пишете гарнитура картер мартер или гарнитура клапани.
2.Да духне ганитура между маслена магистрала и горивна камера,няма как да стане(по-скоро между маслена магистрала и водна риза)
3.Разлика между полу-синтетично масло и пълна синтетика масло има и то огромна.
4.И двете масла се държат еднакво при загрял мотор(много здраве),полу-синтетичното масло става на вода по-раничко от пълната синтетика и не държи налягане като пълната синтетика при едни и същи температури.Откадето идва разликата в разхода на масло.5в40 не го яде мотора повече от 10в40.Дай да му сложиме 20в50 и готова е работата.
5.Счупен сегмен може и да не се осети на 6 цилиндров мотор(ако не е надрал цилиндъра,а аз говоря за маслен сегмент,който трудно ще надере цилиндъра),затова казвам или запечени сегменти.
6.Износен мотор?Той изведнъж се износи просто така и започна да харчи това масло.Има някаква повреда,за да започне да го харчи това масло.
7.Колко съм компетентен само аз си знам,но се занимавам с пощиняци откакто се помня и съм се сблъсквал с какви ли не идиотщини.
8.Винтили ли,вентилатори ли,глупаво се изразих.Трябваше да напиша явно ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ С ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН КЛАПАН НА ЦИЛИНДЪР!!!
Към колегата с 728,всичко написано от мен е от личен опит и сблъскване с такъв проблем при различни автомобили,затова пиша това което се оказва в крайна сметка.
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Харчи много маслоо!!!?
Mollov написа:Ами че е с винтили.... на гумите![]()
![]()
Винтилов мотор = 4 клапана на цилиндърДемек "вентилиран мотор"
т.е. с вентилатор
(съвсем на шега го пиша)
Колега има и с повече от 4 калпана на цилиндър

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Харчи много маслоо!!!?
Е, тия вече им викат Самоуети



- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Харчи много маслоо!!!?
И Цветико пак се "изказа" 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Харчи много маслоо!!!?
Подкрепям колега amgpower, относно 5в40 и 10в40 маслата! Да, по-правилния избор на масло за този мотор е 5в40.
Колкото до колегата с проблема с разхода на масло, промий си двигателя и го пробвай с пълна синтетика 5в40. Ще очакваме впечатленията ти как се държи колата с този тип масло.

Колкото до колегата с проблема с разхода на масло, промий си двигателя и го пробвай с пълна синтетика 5в40. Ще очакваме впечатленията ти как се държи колата с този тип масло.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Харчи много маслоо!!!?
Nikolay P. написа:Подкрепям колега amgpower, относно 5в40 и 10в40 маслата! Да, по-правилния избор на масло за този мотор е 5в40.![]()
Колкото до колегата с проблема с разхода на масло, промий си двигателя и го пробвай с пълна синтетика 5в40. Ще очакваме впечатленията ти как се държи колата с този тип масло.
Moята се оправи и затихна след като и налях пълна синтетика 5/40. Иначе масло не е горяла до момента, но тракаха повдигачите с предното масло, като единия направо си беше запушен

ATR-42/72
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани