Харчи много маслоо!!!?

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 4.11.2014

Харчи много маслоо!!!?

Мнение от ivanmutafchievv » 04 Ное 2014, 18:36

здравейте,карам 728и автоматик 97 година и от известно време почна да харчи масло като последните седмици вече става страшно,преди 2 седмици долях 1 литър и вече го няма...ще ви бъда благодарен ако дадете мнение по въпроса,забравих да кажа че сипвам тотал 10в40 ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от amgpower » 04 Ное 2014, 21:50

Колата прегравана ли е?За колко километра харчи този литър масло?На колко километра ти е маслото в момента?Отзад какъв дим излиза?Двигателя как работи,има ли неравномерна работа?Свещи свалял ли си,има ли маслена гъба на тях(ако са сваляни).Вариантите са следните:
1.Калпаво масло(голям пробег,неподходящо за двигателя)
2.Гумички клапани(старост,преграване на автомобила)
3.Счупени или по-скоро запечени маслени сегменти
За това се сещам,отговори ми на въпросите да мисля за друго.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 4.11.2014

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от ivanmutafchievv » 04 Ное 2014, 23:00

Здравей,ами колата не е прегрявана,от последното доливане(половин литър) не сам минал повече от 2000км.По принцип маслото трябва да го сменям скоро,виждал сам бял дим да излиза от зад но не постоянно.Като се заслушам в купето може би се чува леко единично периодично чукване,но може би си въобразявам,иначе двигателя работи нормално.Колата пише,че е на 118000 мили.Свещи не сам свалял,не знам за тази маслена гъба.Четох в форуми да се слага минерално масло да стари коли какво мислиш ти за маслото с какво да пробвам като го сменям...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от amgpower » 05 Ное 2014, 0:09

Сложи си Бмв масло 5в40.Аз съм с такова на моята 40-ка,смених 3-4 вида масла включителни Тотал 10в40 и 5в40 и двигателя си го папаше.Минерално масло може да сложиш на бая стар кокал.2.8 както и другите мотори без 5.4 са винтилови мотори.Винтилов мотор се кара с полу-синтетика или пълна синтетика,да не говорим че минералното масло не си държи вискозитета при високи и ниски температури.На Бмв Тотал нестава(личен опит),на доста коли съм слагал Тотал и го подхарчват,последно един МЛ320 бензин му доливах около 3 литра за 10000км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от GecataBMW-E46 » 05 Ное 2014, 0:23

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Мани та заеби приказки от 1001 нощ

Единственото вярно в мненията по горе е,че може да гори масло от гумичките,счупен сегмент ако е ще се осети и то стабилно.Щом 10-40 го гори здраво,то какво остава за 5-40 :mhihi:

Варианти:
гарнитура на капака на клапаните
духнала гарнитура между маслена магистрала и горивна камера
маслен сепаратор картерни газове
гумички
гарнитура картер
и не на последно място износен мотор


ПП Баси МЛ-а :mhihi: :mhihi:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от zAcK » 05 Ное 2014, 8:54

amgpower написа:Минерално масло може да сложиш на бая стар кокал.2.8 както и другите мотори без 5.4 са винтилови мотори.
Винтилов мотор се кара с полу-синтетика или пълна синтетика,да не говорим
че минералното масло не си държи вискозитета при високи и ниски температури.На Бмв Тотал нестава


Колега, какво означава винтилов мотор :shock:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от Mollov » 05 Ное 2014, 9:32

Ами че е с винтили.... на гумите :D :D :D

Винтилов мотор = 4 клапана на цилиндър :D Демек "вентилиран мотор" :D т.е. с вентилатор :mrgreen:

(съвсем на шега го пиша ;) )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от zvetiko » 05 Ное 2014, 17:18

ivanmutafchievv написа:здравейте,карам 728и автоматик 97 година и от известно време почна да харчи масло като последните седмици вече става страшно,преди 2 седмици долях 1 литър и вече го няма...ще ви бъда благодарен ако дадете мнение по въпроса,забравих да кажа че сипвам тотал 10в40 ...


Колега, аз бих започнал с клапана за вентилация на картерните газове.

Колега, какво означава винтилов мотор


Мотор с клапани. За да се демонстрира компетентност, задължително трябва да се уточни и броя на винтилите- 12, 24 и т.н. :lol:

Щом 10-40 го гори здраво,то какво остава за 5-40


И двете масла имат еднакво поведение, когато двигателя е загрял. Второто масло започва да смазва по-бързо на студен двигател. Това е при условие, че маслата са истински, а не става въпрос за масла от рода на BMW Original Longlife, което съгласно специалните препоръки се сменя на 30 000км и струва 9лв/л. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от GecataBMW-E46 » 05 Ное 2014, 20:36

zvetiko написа:
ivanmutafchievv написа:здравейте,карам 728и автоматик 97 година и от известно време почна да харчи масло като последните седмици вече става страшно,преди 2 седмици долях 1 литър и вече го няма...ще ви бъда благодарен ако дадете мнение по въпроса,забравих да кажа че сипвам тотал 10в40 ...


Колега, аз бих започнал с клапана за вентилация на картерните газове.

Колега, какво означава винтилов мотор


Мотор с клапани. За да се демонстрира компетентност, задължително трябва да се уточни и броя на винтилите- 12, 24 и т.н. :lol:

Щом 10-40 го гори здраво,то какво остава за 5-40


И двете масла имат еднакво поведение, когато двигателя е загрял. Второто масло започва да смазва по-бързо на студен двигател. Това е при условие, че маслата са истински, а не става въпрос за масла от рода на BMW Original Longlife, което съгласно специалните препоръки се сменя на 30 000км и струва 9лв/л. ;)


Е убуу де аз простия авиационен инженер какво ли знам :mhihi: Защо ли имаше едно нещо наречено термично разширение е аджеба кат е студен тоя мотор хлабините са по-големи и тъй като 5-40 масло студено е с по-нисък вискозитет от 10-40 ще си го папа повече до де загрее :winky: .


ПП.Тва при положение,че проблема е в сегменти или гумички.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от amgpower » 05 Ное 2014, 21:17

Дали са приказки от 1001 нощ незнам,но аз пиша малко в тоя форум,но когато пиша не го правя да трупам мнения.
1.Колегата казва харчи масло,НЕ ЧЕ ТЕЧЕ МАСЛО,та да пишете гарнитура картер мартер или гарнитура клапани.
2.Да духне ганитура между маслена магистрала и горивна камера,няма как да стане(по-скоро между маслена магистрала и водна риза)
3.Разлика между полу-синтетично масло и пълна синтетика масло има и то огромна.
4.И двете масла се държат еднакво при загрял мотор(много здраве),полу-синтетичното масло става на вода по-раничко от пълната синтетика и не държи налягане като пълната синтетика при едни и същи температури.Откадето идва разликата в разхода на масло.5в40 не го яде мотора повече от 10в40.Дай да му сложиме 20в50 и готова е работата.
5.Счупен сегмен може и да не се осети на 6 цилиндров мотор(ако не е надрал цилиндъра,а аз говоря за маслен сегмент,който трудно ще надере цилиндъра),затова казвам или запечени сегменти.
6.Износен мотор?Той изведнъж се износи просто така и започна да харчи това масло.Има някаква повреда,за да започне да го харчи това масло.
7.Колко съм компетентен само аз си знам,но се занимавам с пощиняци откакто се помня и съм се сблъсквал с какви ли не идиотщини.
8.Винтили ли,вентилатори ли,глупаво се изразих.Трябваше да напиша явно ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ С ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН КЛАПАН НА ЦИЛИНДЪР!!!
Към колегата с 728,всичко написано от мен е от личен опит и сблъскване с такъв проблем при различни автомобили,затова пиша това което се оказва в крайна сметка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от amgpower » 05 Ное 2014, 21:20

Mollov написа:Ами че е с винтили.... на гумите :D :D :D

Винтилов мотор = 4 клапана на цилиндър :D Демек "вентилиран мотор" :D т.е. с вентилатор :mrgreen:

(съвсем на шега го пиша ;) )


Колега има и с повече от 4 калпана на цилиндър :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от Mollov » 05 Ное 2014, 23:19

Е, тия вече им викат Самоуети :mhihi: :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от predel » 06 Ное 2014, 10:51

И Цветико пак се "изказа" ;)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от Nikolay P. » 05 Яну 2015, 22:35

Подкрепям колега amgpower, относно 5в40 и 10в40 маслата! Да, по-правилния избор на масло за този мотор е 5в40. :yes:
Колкото до колегата с проблема с разхода на масло, промий си двигателя и го пробвай с пълна синтетика 5в40. Ще очакваме впечатленията ти как се държи колата с този тип масло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Харчи много маслоо!!!?

Мнение от DLVasilev » 06 Яну 2015, 18:47

Nikolay P. написа:Подкрепям колега amgpower, относно 5в40 и 10в40 маслата! Да, по-правилния избор на масло за този мотор е 5в40. :yes:
Колкото до колегата с проблема с разхода на масло, промий си двигателя и го пробвай с пълна синтетика 5в40. Ще очакваме впечатленията ти как се държи колата с този тип масло.

Moята се оправи и затихна след като и налях пълна синтетика 5/40. Иначе масло не е горяла до момента, но тракаха повдигачите с предното масло, като единия направо си беше запушен
Изображение
ATR-42/72

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook