Няколко въпроса за екстрите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Няколко въпроса за екстрите
Колеги имам няколко въпроса за моята 750/735
1.Като изгася колата воланът не ми се прибира в най-горна позиция и навътре ,ами си седи както съм си го направил. (трябва ли диагностика да се обучава нещо или се прави от лостчето? )
2.Може ли на ЛЦМ 1 (97 година е купето и ЛЦМ-а е оригиналният) да се пуснат дългите на 30 %?
3.Имам проблем и с автоматичните чистачки.Като е на първа позиция си работи като на обикновена кола на импулс независимо дали въртя степените на лостчето.Като е на втора позиция (да чистят бавно ,но без да спират) като спра не спират да чистят (имам и е46 и там като спра на светофар и те самички си минават на импулс и като тръгна пак се пускат непрекъснато) - лоста ли е заминал или е сензора на стъклото
4. Ако е заминал сензора на стъклото (предполагам,че е той ) може ли да си сложа от фейсова е38 и да си сложа и автоматични фарове (трябва ми ЛЦМ 3 и копчето за фаровете )?
Благодаря ви предварително


1.Като изгася колата воланът не ми се прибира в най-горна позиция и навътре ,ами си седи както съм си го направил. (трябва ли диагностика да се обучава нещо или се прави от лостчето? )
2.Може ли на ЛЦМ 1 (97 година е купето и ЛЦМ-а е оригиналният) да се пуснат дългите на 30 %?
3.Имам проблем и с автоматичните чистачки.Като е на първа позиция си работи като на обикновена кола на импулс независимо дали въртя степените на лостчето.Като е на втора позиция (да чистят бавно ,но без да спират) като спра не спират да чистят (имам и е46 и там като спра на светофар и те самички си минават на импулс и като тръгна пак се пускат непрекъснато) - лоста ли е заминал или е сензора на стъклото
4. Ако е заминал сензора на стъклото (предполагам,че е той ) може ли да си сложа от фейсова е38 и да си сложа и автоматични фарове (трябва ми ЛЦМ 3 и копчето за фаровете )?
Благодаря ви предварително


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няколко въпроса за екстрите
chernobila написа:Колеги имам няколко въпроса за моята 750/735![]()
1.Като изгася колата воланът не ми се прибира в най-горна позиция и навътре ,ами си седи както съм си го направил. (трябва ли диагностика да се обучава нещо или се прави от лостчето? )
2.Може ли на ЛЦМ 1 (97 година е купето и ЛЦМ-а е оригиналният) да се пуснат дългите на 30 %?
3.Имам проблем и с автоматичните чистачки.Като е на първа позиция си работи като на обикновена кола на импулс независимо дали въртя степените на лостчето.Като е на втора позиция (да чистят бавно ,но без да спират) като спра не спират да чистят (имам и е46 и там като спра на светофар и те самички си минават на импулс и като тръгна пак се пускат непрекъснато) - лоста ли е заминал или е сензора на стъклото
4. Ако е заминал сензора на стъклото (предполагам,че е той ) може ли да си сложа от фейсова е38 и да си сложа и автоматични фарове (трябва ми ЛЦМ 3 и копчето за фаровете )?
Благодаря ви предварително![]()
ЛЦМ-а ти е сменян , няма 7-мица с LCM1 освен може би със 2.5 мотора

по 1-ва точка не съм сигурен , че изобщо я има тая "екстра"
2. с ЛЦМ1 не може , трябва от 2 нагоре ( като не всяка 2-ка го има като опция )
3. Вероятно или модула е сдухал или не е вързан , програмиран ( може с ИНПА да се ресетне и види как е ). Провери по вин-а дали твоята кола изобщо е имала такава екстра.
4. не са еднакви , трябва да е същия иначе трябва обучаване и простотия.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Няколко въпроса за екстрите
Веднага ти казвам за LCM-а - не, не може... трябва да сложиш LCM3... като LCM III са два варианта - с ръчно задаване на нивото на фаровете (халогенни) и с автоматично задаване на нивото (ксенон).
P.S. omegaart, тук можем да поспорим малко... реално LCM2 няма... аз поне не съм виждал... до 9/95 има LM, което е Lamp Module... след това слагат LCM (Light Check Control Module), a от 9/98 слагат директно LCMIII...
P.S. omegaart, тук можем да поспорим малко... реално LCM2 няма... аз поне не съм виждал... до 9/95 има LM, което е Lamp Module... след това слагат LCM (Light Check Control Module), a от 9/98 слагат директно LCMIII...
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Няколко въпроса за екстрите
Преди чистачките си работеха.Направи ми впечатление при последният дъжд.Аз съм с ЛЦМ 100 % ,значи ми трябва ЛЦМ 3 .Това за волана го видях на мой приятел на 750 ама е 2001 година ,но като екстри е същата като моята
Неговият волан се прибираше и затова се зачудих дали с ИНПА се прави или е като шибидаха да се актуализира 


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няколко въпроса за екстрите
Mollov написа:Веднага ти казвам за LCM-а - не, не може... трябва да сложиш LCM3... като LCM III са два варианта - с ръчно задаване на нивото на фаровете (халогенни) и с автоматично задаване на нивото (ксенон).
P.S. omegaart, тук можем да поспорим малко... реално LCM2 няма... аз поне не съм виждал... до 9/95 има LM, което е Lamp Module... след това слагат LCM (Light Check Control Module), a от 9/98 слагат директно LCMIII...
Аз съм с LCM2 и имам опцията за 30% , но не мога да ги променям. И на мен ми беше сменян модула и беше сложен най-евтиния LCM A (1).
п.с.
2-ката го взех от човек във форума и той го беше свалил от 528 ( аз съм с е39-ка ) 98-99та година.
Ето и на картинка
http://olx.bg/modul-za-svetlini-za-bmw- ... -i43873745
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Няколко въпроса за екстрите


Макар че за тоя LCM II е от Е39... аз имах предвид, че при Е38 не присъства официално

Така или иначе, при тая цена на LCMII май е по-добре да се търси LCM III... разкарали са огромния радиатор и има повечко функции (ако човек му трябват такива)

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няколко въпроса за екстрите
Mollov написа::yes: Печелиш
Макар че за тоя LCM II е от Е39... аз имах предвид, че при Е38 не присъства официално
Така или иначе, при тая цена на LCMII май е по-добре да се търси LCM III... разкарали са огромния радиатор и има повечко функции (ако човек му трябват такива)
Тва беше и е примерно просто , аз преди 2-3 години си взех 2-ката на 30-40лв , така че си е до където го намериш

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Няколко въпроса за екстрите
omegaart написа:Mollov написа::yes: Печелиш
Макар че за тоя LCM II е от Е39... аз имах предвид, че при Е38 не присъства официално
Така или иначе, при тая цена на LCMII май е по-добре да се търси LCM III... разкарали са огромния радиатор и има повечко функции (ако човек му трябват такива)
Тва беше и е примерно просто , аз преди 2-3 години си взех 2-ката на 30-40лв , така че си е до където го намериш
Аз лесно ще го купя.Кажете дали ще стане и диагностика ще покаже ли проблемите, за които питам?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Няколко въпроса за екстрите
С LCMIII ще стане това с DRL на 30% на дългите... направих точно това преди 2 дни... за другите неща вече диагностиката може и да покаже какъв е проблема... но ако искаш автоматични фарове и т.н. ще трябва да вземеш LCM III с автоматичен контрол над фаровете, но мисля той може да работи само с хенонови фарове...
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няколко въпроса за екстрите
ЛЦМ-а няма нищо общо нито с ел. волана ( контролира се от модула на шофьорската седалка ) , нито с датчика за дъжд ( той си е той като модул ).
Така че не са ти свързани нещата , ще можеш си пуснеш дневни светлини и тук таме някоя друга глезотия като лъжлива "аларма" ако нямаш истинска(оригинална) и разни други простотии.
Така че не са ти свързани нещата , ще можеш си пуснеш дневни светлини и тук таме някоя друга глезотия като лъжлива "аларма" ако нямаш истинска(оригинална) и разни други простотии.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Няколко въпроса за екстрите
omegaart написа:ЛЦМ-а няма нищо общо нито с ел. волана ( контролира се от модула на шофьорската седалка ) , нито с датчика за дъжд ( той си е той като модул ).
Така че не са ти свързани нещата , ще можеш си пуснеш дневни светлини и тук таме някоя друга глезотия като лъжлива "аларма" ако нямаш истинска(оригинална) и разни други простотии.
Имам фабричен ксенон и аларма.Къде е този модул на шофьорската седалка?Май той е заминал

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няколко въпроса за екстрите
chernobila написа:omegaart написа:ЛЦМ-а няма нищо общо нито с ел. волана ( контролира се от модула на шофьорската седалка ) , нито с датчика за дъжд ( той си е той като модул ).
Така че не са ти свързани нещата , ще можеш си пуснеш дневни светлини и тук таме някоя друга глезотия като лъжлива "аларма" ако нямаш истинска(оригинална) и разни други простотии.
Имам фабричен ксенон и аларма.Къде е този модул на шофьорската седалка?Май той е заминалА сензорите за дъжд еднакви ли са преди и фейслифт?Трябва ми и копчето за автоматични фарове нали?От е39 стават ли тези неща (ЛЦМ 3 , сензора за дъжд,модула в седалката и копчето за фаровете ) ?
Ако ти е заминал модула , нямаше да можеш си мръднеш нито волана нито лявата седалка. Намира се в самата седалка т.е. дето контролираш напред/назад.
Трябва ти копче за автоматични фарове ако искаш да пуснеш + нов ЛЦМ модул с вграден сензор за светлина ( не всички са такива ) и т.н. Не съм запознат какво що с него , така че не мога да ти помогна.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Няколко въпроса за екстрите
Провери с диагностика за грешки в модула за ел. седалките и ел. волана.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Няколко въпроса за екстрите
turbo написа:Провери с диагностика за грешки в модула за ел. седалките и ел. волана.
Ще ходя да ми я закачат тия дни да видим какво ще излезе и ще споделя.Друг проблем ме тормози тия дни - не ми работи щората на задното стъкло (по-точно работи когато си поиска ).Днес я свалих и всичко изглежда ОК , НО пак не работи .Идват до нея някакви си 5 волта и то за секунда и после замират.Нямах време да разглобя и мотора на самата щора да го видя по-обстойно ,но надникнах в него и видях ,че има и някакви елементи (резистори или нещо такова) .Подадох и директен + и - на буксата на задната седалка и пак неще да тръгне

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Няколко въпроса за екстрите
chernobila написа:turbo написа:Провери с диагностика за грешки в модула за ел. седалките и ел. волана.
Ще ходя да ми я закачат тия дни да видим какво ще излезе и ще споделя.Друг проблем ме тормози тия дни - не ми работи щората на задното стъкло (по-точно работи когато си поиска ).Днес я свалих и всичко изглежда ОК , НО пак не работи .Идват до нея някакви си 5 волта и то за секунда и после замират.Нямах време да разглобя и мотора на самата щора да го видя по-обстойно ,но надникнах в него и видях ,че има и някакви елементи (резистори или нещо такова) .Подадох и директен + и - на буксата на задната седалка и пак неще да тръгне.Някой има ли представа дали след копчето (има 5 кабела измерих ги 1.Маса 2. + постоянен и 2 кабела - бял и бежов за към щората и един който мисля ,че отива в някой модул) минава през някой модул или комп-а?
Вземи се хвани та ела да я видиме тъз щора


ATR-42/72
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани