Няколко въпроса за екстрите

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Няколко въпроса за екстрите

Мнение от chernobila » 15 Авг 2014, 12:11

Колеги имам няколко въпроса за моята 750/735 :mrgreen:

1.Като изгася колата воланът не ми се прибира в най-горна позиция и навътре ,ами си седи както съм си го направил. (трябва ли диагностика да се обучава нещо или се прави от лостчето? )

2.Може ли на ЛЦМ 1 (97 година е купето и ЛЦМ-а е оригиналният) да се пуснат дългите на 30 %?

3.Имам проблем и с автоматичните чистачки.Като е на първа позиция си работи като на обикновена кола на импулс независимо дали въртя степените на лостчето.Като е на втора позиция (да чистят бавно ,но без да спират) като спра не спират да чистят (имам и е46 и там като спра на светофар и те самички си минават на импулс и като тръгна пак се пускат непрекъснато) - лоста ли е заминал или е сензора на стъклото

4. Ако е заминал сензора на стъклото (предполагам,че е той ) може ли да си сложа от фейсова е38 и да си сложа и автоматични фарове (трябва ми ЛЦМ 3 и копчето за фаровете )?

Благодаря ви предварително :mrgreen: :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от omegaart » 15 Авг 2014, 12:24

chernobila написа:Колеги имам няколко въпроса за моята 750/735 :mrgreen:

1.Като изгася колата воланът не ми се прибира в най-горна позиция и навътре ,ами си седи както съм си го направил. (трябва ли диагностика да се обучава нещо или се прави от лостчето? )

2.Може ли на ЛЦМ 1 (97 година е купето и ЛЦМ-а е оригиналният) да се пуснат дългите на 30 %?

3.Имам проблем и с автоматичните чистачки.Като е на първа позиция си работи като на обикновена кола на импулс независимо дали въртя степените на лостчето.Като е на втора позиция (да чистят бавно ,но без да спират) като спра не спират да чистят (имам и е46 и там като спра на светофар и те самички си минават на импулс и като тръгна пак се пускат непрекъснато) - лоста ли е заминал или е сензора на стъклото

4. Ако е заминал сензора на стъклото (предполагам,че е той ) може ли да си сложа от фейсова е38 и да си сложа и автоматични фарове (трябва ми ЛЦМ 3 и копчето за фаровете )?

Благодаря ви предварително :mrgreen: :bchug:


ЛЦМ-а ти е сменян , няма 7-мица с LCM1 освен може би със 2.5 мотора :)

по 1-ва точка не съм сигурен , че изобщо я има тая "екстра"
2. с ЛЦМ1 не може , трябва от 2 нагоре ( като не всяка 2-ка го има като опция )
3. Вероятно или модула е сдухал или не е вързан , програмиран ( може с ИНПА да се ресетне и види как е ). Провери по вин-а дали твоята кола изобщо е имала такава екстра.
4. не са еднакви , трябва да е същия иначе трябва обучаване и простотия.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от Mollov » 15 Авг 2014, 12:24

Веднага ти казвам за LCM-а - не, не може... трябва да сложиш LCM3... като LCM III са два варианта - с ръчно задаване на нивото на фаровете (халогенни) и с автоматично задаване на нивото (ксенон).

P.S. omegaart, тук можем да поспорим малко... реално LCM2 няма... аз поне не съм виждал... до 9/95 има LM, което е Lamp Module... след това слагат LCM (Light Check Control Module), a от 9/98 слагат директно LCMIII...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от chernobila » 15 Авг 2014, 14:44

Преди чистачките си работеха.Направи ми впечатление при последният дъжд.Аз съм с ЛЦМ 100 % ,значи ми трябва ЛЦМ 3 .Това за волана го видях на мой приятел на 750 ама е 2001 година ,но като екстри е същата като моята :dunno: Неговият волан се прибираше и затова се зачудих дали с ИНПА се прави или е като шибидаха да се актуализира :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от omegaart » 15 Авг 2014, 15:02

Mollov написа:Веднага ти казвам за LCM-а - не, не може... трябва да сложиш LCM3... като LCM III са два варианта - с ръчно задаване на нивото на фаровете (халогенни) и с автоматично задаване на нивото (ксенон).

P.S. omegaart, тук можем да поспорим малко... реално LCM2 няма... аз поне не съм виждал... до 9/95 има LM, което е Lamp Module... след това слагат LCM (Light Check Control Module), a от 9/98 слагат директно LCMIII...


Аз съм с LCM2 и имам опцията за 30% , но не мога да ги променям. И на мен ми беше сменян модула и беше сложен най-евтиния LCM A (1).

п.с.

2-ката го взех от човек във форума и той го беше свалил от 528 ( аз съм с е39-ка ) 98-99та година.

Ето и на картинка

http://olx.bg/modul-za-svetlini-za-bmw- ... -i43873745

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от Mollov » 15 Авг 2014, 15:18

:yes: Печелиш :)

Макар че за тоя LCM II е от Е39... аз имах предвид, че при Е38 не присъства официално ;)

Така или иначе, при тая цена на LCMII май е по-добре да се търси LCM III... разкарали са огромния радиатор и има повечко функции (ако човек му трябват такива) :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от omegaart » 15 Авг 2014, 16:19

Mollov написа::yes: Печелиш :)

Макар че за тоя LCM II е от Е39... аз имах предвид, че при Е38 не присъства официално ;)

Така или иначе, при тая цена на LCMII май е по-добре да се търси LCM III... разкарали са огромния радиатор и има повечко функции (ако човек му трябват такива) :)


Тва беше и е примерно просто , аз преди 2-3 години си взех 2-ката на 30-40лв , така че си е до където го намериш :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от chernobila » 15 Авг 2014, 20:23

omegaart написа:
Mollov написа::yes: Печелиш :)

Макар че за тоя LCM II е от Е39... аз имах предвид, че при Е38 не присъства официално ;)

Така или иначе, при тая цена на LCMII май е по-добре да се търси LCM III... разкарали са огромния радиатор и има повечко функции (ако човек му трябват такива) :)


Тва беше и е примерно просто , аз преди 2-3 години си взех 2-ката на 30-40лв , така че си е до където го намериш :)


Аз лесно ще го купя.Кажете дали ще стане и диагностика ще покаже ли проблемите, за които питам?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от Mollov » 15 Авг 2014, 20:28

С LCMIII ще стане това с DRL на 30% на дългите... направих точно това преди 2 дни... за другите неща вече диагностиката може и да покаже какъв е проблема... но ако искаш автоматични фарове и т.н. ще трябва да вземеш LCM III с автоматичен контрол над фаровете, но мисля той може да работи само с хенонови фарове...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от omegaart » 15 Авг 2014, 20:30

ЛЦМ-а няма нищо общо нито с ел. волана ( контролира се от модула на шофьорската седалка ) , нито с датчика за дъжд ( той си е той като модул ).

Така че не са ти свързани нещата , ще можеш си пуснеш дневни светлини и тук таме някоя друга глезотия като лъжлива "аларма" ако нямаш истинска(оригинална) и разни други простотии.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от chernobila » 16 Авг 2014, 10:16

omegaart написа:ЛЦМ-а няма нищо общо нито с ел. волана ( контролира се от модула на шофьорската седалка ) , нито с датчика за дъжд ( той си е той като модул ).

Така че не са ти свързани нещата , ще можеш си пуснеш дневни светлини и тук таме някоя друга глезотия като лъжлива "аларма" ако нямаш истинска(оригинална) и разни други простотии.



Имам фабричен ксенон и аларма.Къде е този модул на шофьорската седалка?Май той е заминал :banghead: А сензорите за дъжд еднакви ли са преди и фейслифт?Трябва ми и копчето за автоматични фарове нали?От е39 стават ли тези неща (ЛЦМ 3 , сензора за дъжд,модула в седалката и копчето за фаровете ) ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от omegaart » 17 Авг 2014, 19:53

chernobila написа:
omegaart написа:ЛЦМ-а няма нищо общо нито с ел. волана ( контролира се от модула на шофьорската седалка ) , нито с датчика за дъжд ( той си е той като модул ).

Така че не са ти свързани нещата , ще можеш си пуснеш дневни светлини и тук таме някоя друга глезотия като лъжлива "аларма" ако нямаш истинска(оригинална) и разни други простотии.



Имам фабричен ксенон и аларма.Къде е този модул на шофьорската седалка?Май той е заминал :banghead: А сензорите за дъжд еднакви ли са преди и фейслифт?Трябва ми и копчето за автоматични фарове нали?От е39 стават ли тези неща (ЛЦМ 3 , сензора за дъжд,модула в седалката и копчето за фаровете ) ?


Ако ти е заминал модула , нямаше да можеш си мръднеш нито волана нито лявата седалка. Намира се в самата седалка т.е. дето контролираш напред/назад.

Трябва ти копче за автоматични фарове ако искаш да пуснеш + нов ЛЦМ модул с вграден сензор за светлина ( не всички са такива ) и т.н. Не съм запознат какво що с него , така че не мога да ти помогна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от turbo » 19 Авг 2014, 21:43

Провери с диагностика за грешки в модула за ел. седалките и ел. волана.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от chernobila » 20 Авг 2014, 18:56

turbo написа:Провери с диагностика за грешки в модула за ел. седалките и ел. волана.



Ще ходя да ми я закачат тия дни да видим какво ще излезе и ще споделя.Друг проблем ме тормози тия дни - не ми работи щората на задното стъкло (по-точно работи когато си поиска ).Днес я свалих и всичко изглежда ОК , НО пак не работи .Идват до нея някакви си 5 волта и то за секунда и после замират.Нямах време да разглобя и мотора на самата щора да го видя по-обстойно ,но надникнах в него и видях ,че има и някакви елементи (резистори или нещо такова) .Подадох и директен + и - на буксата на задната седалка и пак неще да тръгне :banghead: .Някой има ли представа дали след копчето (има 5 кабела измерих ги 1.Маса 2. + постоянен и 2 кабела - бял и бежов за към щората и един който мисля ,че отива в някой модул) минава през някой модул или комп-а?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Няколко въпроса за екстрите

Мнение от DLVasilev » 28 Авг 2014, 5:48

chernobila написа:
turbo написа:Провери с диагностика за грешки в модула за ел. седалките и ел. волана.



Ще ходя да ми я закачат тия дни да видим какво ще излезе и ще споделя.Друг проблем ме тормози тия дни - не ми работи щората на задното стъкло (по-точно работи когато си поиска ).Днес я свалих и всичко изглежда ОК , НО пак не работи .Идват до нея някакви си 5 волта и то за секунда и после замират.Нямах време да разглобя и мотора на самата щора да го видя по-обстойно ,но надникнах в него и видях ,че има и някакви елементи (резистори или нещо такова) .Подадох и директен + и - на буксата на задната седалка и пак неще да тръгне :banghead: .Някой има ли представа дали след копчето (има 5 кабела измерих ги 1.Маса 2. + постоянен и 2 кабела - бял и бежов за към щората и един който мисля ,че отива в някой модул) минава през някой модул или комп-а?

Вземи се хвани та ела да я видиме тъз щора ;)
Изображение
ATR-42/72

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook