Проблем с шибидаха
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Проблем с шибидаха
Както си работеше безгрижно, днес ми направи магария - Tilt функцията е ОК, работи си нормално (отваряне/затваряне), но като се опитам да го дръпна назад, мръдва с 2-3мм и спира... без да се чува някво дрънчене/чукане/жужене... нищо... просто спира сам и толкоз... после се връща напред ОК...
Опитах с Reset-а, ресетна се, но никва полза... горе самия капак мръдва назад с 2-3мм (тъкмо се появява процепа) назад и това е..
Някой някви идеи?
Опитах с Reset-а, ресетна се, но никва полза... горе самия капак мръдва назад с 2-3мм (тъкмо се появява процепа) назад и това е..
Някой някви идеи?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с шибидаха
Ами... пак работи.... разръчках го "напред-назад", нещо пукна леко и си тръгна... сега си върви мазно... до кога ще е така... ще видим 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с шибидаха
Продължава да го прави тоя проблем при мене... днес пак беше "заял" и с няколко придвижвания пак след изпукване тръгна и си работеше ОК... никой ли няма идея?
Смазката е достатъчно и добре разнесена по релсите... не виждам нищо да стърчи неправилно или да прави впечатление...
Смазката е достатъчно и добре разнесена по релсите... не виждам нищо да стърчи неправилно или да прави впечатление...
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с шибидаха
Mollov написа:Продължава да го прави тоя проблем при мене... днес пак беше "заял" и с няколко придвижвания пак след изпукване тръгна и си работеше ОК... никой ли няма идея?
Смазката е достатъчно и добре разнесена по релсите... не виждам нищо да стърчи неправилно или да прави впечатление...
Изпукването 90 % ти е от зъбното колело при мотора , много често се пукат през средата и малко се размества/разширява и почва да не пасва точно на жилата и да прескача ( тва е пукането ). Ремонта не знам да може да му се направи.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с шибидаха
Ясна работата.... 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с шибидаха
Mollov написа:Ясна работата....
не е задължително , но често се получава

Това горе на снимката е брутолно сцепено , повечето са просто напукани.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем с шибидаха
Колега извинявай много,но ако може да ползвам темата ти - При мен като се отвори назад и после неможе сам да се прибере.След 10 мин борба видях,че има счупени едни ушенца ,които натискат лайстната да не ти духа в купето : ето тази лайстна
1. Е лайсната ,която не се прибира защото няма какво да натисне номер 2. Без да го свалям става ли ремонта или задължително долу?
1. Е лайсната ,която не се прибира защото няма какво да натисне номер 2. Без да го свалям става ли ремонта или задължително долу?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с шибидаха
omegaart написа:
Това горе на снимката е брутолно сцепено , повечето са просто напукани.
A как да стигна до това колело, къде се разглобява?
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем с шибидаха
Mollov написа:omegaart написа:
Това горе на снимката е брутолно сцепено , повечето са просто напукани.
A как да стигна до това колело, къде се разглобява?
Toва ти е на тавата на шибидаха

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с шибидаха
Mollov написа:omegaart написа:
Това горе на снимката е брутолно сцепено , повечето са просто напукани.
A как да стигна до това колело, къде се разглобява?
Вътре където ти е копчето за шибидаха , махаш пластмасарията и ще намериш моторчето , тва колело е от страната на купето , маха се една капачка дето го пази и ще го видиш без да е нужно да се сваля моторчето.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем с шибидаха
omegaart написа:Mollov написа:Продължава да го прави тоя проблем при мене... днес пак беше "заял" и с няколко придвижвания пак след изпукване тръгна и си работеше ОК... никой ли няма идея?
Смазката е достатъчно и добре разнесена по релсите... не виждам нищо да стърчи неправилно или да прави впечатление...
Изпукването 90 % ти е от зъбното колело при мотора , много често се пукат през средата и малко се размества/разширява и почва да не пасва точно на жилата и да прескача ( тва е пукането ). Ремонта не знам да може да му се направи.
Тия колелета има кой да ги прави от метал мисля

Аз си поръчах за щората отзад, но не съм го монтирал още.

ATR-42/72
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани