Реле за климатик Е38
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Реле за климатик Е38
Здравейте, нуждая се от малко помощ. Интересуваме къде се намира релето за климатика на 730d Е38!!! И дали може някой да ми каже поради какви причини не ми работи климатика, пълнихме го няколко пъти и нищо, не изпуска от никъде 

Re: Реле за климатик Е38
Keilly написа:Здравейте, нуждая се от малко помощ. Интересуваме къде се намира релето за климатика на 730d Е38!!! И дали може някой да ми каже поради какви причини не ми работи климатика, пълнихме го няколко пъти и нищо, не изпуска от никъде
А перката работи ли?
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Реле за климатик Е38
В какъв смисъл не работи,не духа или не охлажда.Компресора зацепва ли ,коя година е колата.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Реле за климатик Е38
mfandakov написа:В какъв смисъл не работи,не духа или не охлажда.Компресора зацепва ли ,коя година е колата.
Не охлажда, духа си, но все едно не е пуснат климатика. Не е от компресора. 99г. е. На няколко мастори я карах и нищо!!!! Последното, което ми казаха е, че може да е релето, но незнам къде е

Re: Реле за климатик Е38
Перката и компресора работят. Проблемът е, че идват постоянно 9V ток на компресора. 99г. е колата, трябва да открия релето, защото най-вероятно е от там проблемът....
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Реле за климатик Е38
Да разбираме че не зацепва компресора така ли,и вие търсите релето което командва съединителя на компресора.
Такова реле просто няма сигнала идва от датчика за налягане върху дехидратора
Такова реле просто няма сигнала идва от датчика за налягане върху дехидратора
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Реле за климатик Е38
Благодаря за отговора, незнам реле ли е, датчик ли е..... но идва постоянно напрежение 9V, дори и на загасена кола (така ми казаха де), ще я карам на някой жичкаджия, дано той ми каже нещо. На тези жеги не се издържа вече




- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Реле за климатик Е38
Колеги ако може да ползвам тази тема да не пускам нова.Имам проблем с климатикът.Колата е 750 97 година вече с 3.5 ТУ .Преди трансплантацията си работеше сега не ми стартира изобщо компресора.Имам и грешка в перката .Физически съм я пробвал и върти,но явно управлението и е заминало.Проблемът е защо не ми идват 12V домпресорът.Може ли да е от клапана на дехидратора или управлението?Ако е заминало управлението на перката трябва да тръгне компресорът или се лъжа?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Реле за климатик Е38
chernobila написа:Колеги ако може да ползвам тази тема да не пускам нова.Имам проблем с климатикът.Колата е 750 97 година вече с 3.5 ТУ .Преди трансплантацията си работеше сега не ми стартира изобщо компресора.Имам и грешка в перката .Физически съм я пробвал и върти,но явно управлението и е заминало.Проблемът е защо не ми идват 12V домпресорът.Може ли да е от клапана на дехидратора или управлението?Ако е заминало управлението на перката трябва да тръгне компресорът или се лъжа?
С колко пина е перката на колата? Може ЕКУ-то на 8-мака да си търси перка с 3 пина и да не дава на климатика да тръгне...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Реле за климатик Е38
MMMM може прав си.Махал съм перката преди 2 години и не си спомням с колко пина е.Най - рано в неделя ще мога да я сваля да видя.Видях в realom.com ,че има някакъв ретрофит с резистори.Спомням си на моята перка,че имаше такива.Може ли да помоля някой,който има WDS да погледне няма ли някакво реле и кой бушон е за климатика?



- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Реле за климатик Е38
Ето така модулът на климатика "пали" компресора:
Ако замериш на първи пин на пресостата, най-вероятно не идват 12 волта от модула на климатика и за това не тръгва, а тези 12 волта не идват, защото ЕКУ-то на мотора не дава ОК на климатичния модул, че всичко е ОК с перката. Ако ти подадеш едни 12 волта там ще тръгне компресорът и ако налягането се вдигне много ще изключи пресостатът, така че трябва да си ОК откъм сигурност.
Ето така ЕКУ-то/тата на M73-ката "си говорят" с климатичния модул от 1994-та до 09.1997:

Ето така "си говорят" едното ЕКУ на M73-ката след 09.1997:


Ето така ЕКУ-то/тата на M73-ката "си говорят" с климатичния модул от 1994-та до 09.1997:

Ето така "си говорят" едното ЕКУ на M73-ката след 09.1997:

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Реле за климатик Е38
Благодаря ти много ..подкарах си ВДС-а и в неделя ще тествам 

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Реле за климатик Е38
turbo написа:chernobila написа:Колеги ако може да ползвам тази тема да не пускам нова.Имам проблем с климатикът.Колата е 750 97 година вече с 3.5 ТУ .Преди трансплантацията си работеше сега не ми стартира изобщо компресора.Имам и грешка в перката .Физически съм я пробвал и върти,но явно управлението и е заминало.Проблемът е защо не ми идват 12V домпресорът.Може ли да е от клапана на дехидратора или управлението?Ако е заминало управлението на перката трябва да тръгне компресорът или се лъжа?
С колко пина е перката на колата? Може ЕКУ-то на 8-мака да си търси перка с 3 пина и да не дава на климатика да тръгне...
В понеделник цал ден се мъчих с тоя климатик.Нямах ВДС под ръка и нищо не свърших




- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Реле за климатик Е38
Това е AUK сензора няма общо с работата на климата само командва клапи,не го пипай не е виновен той 

В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Реле за климатик Е38
mfandakov написа:Това е AUK сензора няма общо с работата на климата само командва клапи,не го пипай не е виновен той
Само го почистих и смених филтъра


24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани