Проблем с паленето когато е студена 730и

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 30.03.2013
Пол: Мъж
Кара: e38 730I

Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от martinko_87 » 18 Фев 2014, 18:43

Здравейте, Имам следния проблем с "730 I - 1995 год, бензин с газов инжекцион" колата е от германия,газовото е слагано там така я купих. Когато я купих на бензин сутрин палеше но си менеше оборотите и като загрее се оправяше, след 3.4 месеца в България се влоши с мененето на оборотите и вече не пали на бензин сутрин.Паля я на газ принодително няма никакъв проблем после гася и паля на бензин работи си добре. моля някои ако има идея какъв е проблема да пише. Мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Там някъде...
Пол: Мъж
Кара: миньол

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от speedtool » 18 Фев 2014, 23:48

Диагностика и то по-скоро на газта,но може и да е някой датчик
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от amgpower » 19 Фев 2014, 20:43

Спри крановете на газта от бутилката,изхаби цялата газ в тръбите.Загаси я на бензин и сутринта виж как ще запали.Ако няма разлика диагностика и за бензин и след това газ :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от zvetiko » 21 Фев 2014, 10:02

martinko_87 написа:Здравейте, Имам следния проблем с "730 I - 1995 год, бензин с газов инжекцион" колата е от германия,газовото е слагано там така я купих. Когато я купих на бензин сутрин палеше но си менеше оборотите и като загрее се оправяше, след 3.4 месеца в България се влоши с мененето на оборотите и вече не пали на бензин сутрин.Паля я на газ принодително няма никакъв проблем после гася и паля на бензин работи си добре. моля някои ако има идея какъв е проблема да пише. Мерси предварително


Последната ми кола с подобен проблем, беше една Е39-ка- все по-лошо палела сутрин, колегата беше сменил свещите и лулите, следва временно подобрение, докато една сутрин изобщо не искала да запали. Оказа се, че клапана на изпарителя на газта беше дефектирал и не затваряше, свещите бяха напълно неподходящи за двигателя и бяха започнали да се затлачват между електродите само след 2 седмици работа, лулите бяха с два пъти по-голямо съпротивление и неподходяща конфигурация на контактната си повърхност със свещта.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 30.03.2013
Пол: Мъж
Кара: e38 730I

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от martinko_87 » 23 Фев 2014, 22:53

Нямам много свободно време, затова незнам кога ще я закача на диагности ,кагато го направя ще споделя. Днес я запалих, принудително на газ и преди да излезне стрелката на топломера от синята зона я загасих, и пробвах на бензин. Запали добре но мотора не работеше гладко , нещо като загубване на цилиндри но не фрапиращо всмисал претриса леко и така докато незагря до 90 С".

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.02.2014
Пол: Жена

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от Vulkanisimo » 27 Фев 2014, 17:10

Имам същото БМВ със същия проблем. Провери "гофрата" след дебитомера към колектора да не е скъсана някъде и да не смуче въздух.Нови свещи сложи. При мен беше скъсана от долу и от още 1-2 места дарпаше въздух.Смених и гарнитура на смукателния колектор и почистих инжекторите. В момента вече пали, но като е студена сутринта и не ми даржи обороти около 1-2 минути трябва да и подавам газ,после се оправя. Днес смених свещите и утре ще видим.... поздрави и успех ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.08.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 318ci coupe

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от Ambitious_Ridah » 28 Фев 2014, 16:54

Имам същото бмв с газов инж. Пак проблем с паленето, пали но претриса все едно губи цилиндри.... Като мина 200 метра с работещ мотор като на трактор се оправя и започва да върви нормално. Смених свещи, не съм ходил на диагностика. Някои ми казват да сменям филтри на всичко.... Не знам какво да правя.. Съвети ??? :banghead:
Един живот, една марка BMW !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Там някъде...
Пол: Мъж
Кара: миньол

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от speedtool » 28 Фев 2014, 19:40

Имах А6,на което се беше "бъгнал" нещо газовия комп. и работеше и на газ и на бензин ЕДНОВРЕМЕННО :mhihi: и също така трудно палеше
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от Dj Ivo » 28 Фев 2014, 22:10

Няколко дена ме мъчеше същия проблем със същия мотор обаче в Е32. Смених двата температурни датчика на водната система, които са зад лявата глава (тази пред пасажера), и нещата се оправиха. Единия датчик е за отчитането на температурата от уреда на таблото, а другия е за компа, просто имах два налични и затова ги смених двата.

Поздрави.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 30.03.2013
Пол: Мъж
Кара: e38 730I

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от martinko_87 » 01 Мар 2014, 11:23

колега можеш ли да дадеш снимка на тия датчици,че не ги знам ,къде стоят и как изглеждат.В момента съм в Германия и съм намерил една седмица в морга да мога да си ги сваля някои ако има интерес от нещо да пише бмв.то е 740и ще има ли разлика в датчиците?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от Dj Ivo » 01 Мар 2014, 21:10

Ама може разбира се :D
http://i338.photobucket.com/albums/n424 ... uieD/3.png
http://www.google.bg/imgres?espv=210&es ... =0&ndsp=20
http://i21.photobucket.com/albums/b274/ ... C_3368.jpg -Виж на снимката отдясно къде виси буксата за диагностика, а двата датчика са от лявата и страна.

Поздрави.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 30.03.2013
Пол: Мъж
Кара: e38 730I

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от martinko_87 » 03 Мар 2014, 18:55

колега мерси за снимките. Ще се наложи да ги копувам нови ако може да ми дадете някои саит да ги намеря. Да попитам също имат ли разлика ,жълтия и черния които са на снимката или са едни и същи? мерси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от Dj Ivo » 03 Мар 2014, 22:41

Мисля че имаха разлика :)

Номер 1 и номер 8 от схемата- http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... #1747281_8
Ето тук имат номер 8- http://www.autopower.bg/%D1%82%D1%8A%D1 ... 2621747281 но мисля че точно той беше за уреда на таблото.

Иди по-добре в някой магазин да ти го изкарат по каталог за да няма грешки :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 30.03.2013
Пол: Мъж
Кара: e38 730I

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от martinko_87 » 02 Апр 2014, 11:49

информацията която испраща на борд комп. за температурата на двигателя(дигитално където показва) от кои датчик е от тоя за таблото или тоя кадето отива в компютъра ? Мисълта ми е да не е от друго проблема да не е от тия датчици ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Проблем с паленето когато е студена 730и

Мнение от Dj Ivo » 06 Апр 2014, 12:40

Работата на мотора зависи от датчика който дава информация на компа!

При мен палеше на бензин но не и ли дадеш газ се давеше и гаснеше веднага, трябваше да и държиш педала на газта и да поддържаш по-високи обороти. Малко само да обърне температурата на водата и се оправяше, но през това време миришеше яко на суров бензин от ауспуха, направо лютеше на очите :mhihi: Диагностиката нищо не показа при мен.
По спомен единият датчик трябваше да бъде със съпротивление около 600 ома, а другият 2-2.2 килоома. На първия (600 ома) му беше изгоряло едното краче а другият беше станал 4.7 килоома! Този с по-високите стойности мисля че е за таблото, а другият е за компа (не съм на 100% сигурен).
Вземи един мултицет и ги премери! Ако отклоненията са много големи, сменяй, ако ли не отивай на диагностика!

Поздрави.

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook