Проблем с паленето когато е студена 730и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- martinko_87
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: e38 730I
Проблем с паленето когато е студена 730и
Здравейте, Имам следния проблем с "730 I - 1995 год, бензин с газов инжекцион" колата е от германия,газовото е слагано там така я купих. Когато я купих на бензин сутрин палеше но си менеше оборотите и като загрее се оправяше, след 3.4 месеца в България се влоши с мененето на оборотите и вече не пали на бензин сутрин.Паля я на газ принодително няма никакъв проблем после гася и паля на бензин работи си добре. моля някои ако има идея какъв е проблема да пише. Мерси предварително
- speedtool
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Там някъде...
- Пол: Мъж
- Кара: миньол
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Диагностика и то по-скоро на газта,но може и да е някой датчик
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Спри крановете на газта от бутилката,изхаби цялата газ в тръбите.Загаси я на бензин и сутринта виж как ще запали.Ако няма разлика диагностика и за бензин и след това газ 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
martinko_87 написа:Здравейте, Имам следния проблем с "730 I - 1995 год, бензин с газов инжекцион" колата е от германия,газовото е слагано там така я купих. Когато я купих на бензин сутрин палеше но си менеше оборотите и като загрее се оправяше, след 3.4 месеца в България се влоши с мененето на оборотите и вече не пали на бензин сутрин.Паля я на газ принодително няма никакъв проблем после гася и паля на бензин работи си добре. моля някои ако има идея какъв е проблема да пише. Мерси предварително
Последната ми кола с подобен проблем, беше една Е39-ка- все по-лошо палела сутрин, колегата беше сменил свещите и лулите, следва временно подобрение, докато една сутрин изобщо не искала да запали. Оказа се, че клапана на изпарителя на газта беше дефектирал и не затваряше, свещите бяха напълно неподходящи за двигателя и бяха започнали да се затлачват между електродите само след 2 седмици работа, лулите бяха с два пъти по-голямо съпротивление и неподходяща конфигурация на контактната си повърхност със свещта.
- martinko_87
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: e38 730I
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Нямам много свободно време, затова незнам кога ще я закача на диагности ,кагато го направя ще споделя. Днес я запалих, принудително на газ и преди да излезне стрелката на топломера от синята зона я загасих, и пробвах на бензин. Запали добре но мотора не работеше гладко , нещо като загубване на цилиндри но не фрапиращо всмисал претриса леко и така докато незагря до 90 С".
- Vulkanisimo
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.02.2014
- Пол: Жена
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Имам същото БМВ със същия проблем. Провери "гофрата" след дебитомера към колектора да не е скъсана някъде и да не смуче въздух.Нови свещи сложи. При мен беше скъсана от долу и от още 1-2 места дарпаше въздух.Смених и гарнитура на смукателния колектор и почистих инжекторите. В момента вече пали, но като е студена сутринта и не ми даржи обороти около 1-2 минути трябва да и подавам газ,после се оправя. Днес смених свещите и утре ще видим.... поздрави и успех 

- Ambitious_Ridah
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318ci coupe
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Имам същото бмв с газов инж. Пак проблем с паленето, пали но претриса все едно губи цилиндри.... Като мина 200 метра с работещ мотор като на трактор се оправя и започва да върви нормално. Смених свещи, не съм ходил на диагностика. Някои ми казват да сменям филтри на всичко.... Не знам какво да правя.. Съвети ??? 

Един живот, една марка BMW !
- speedtool
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Там някъде...
- Пол: Мъж
- Кара: миньол
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Имах А6,на което се беше "бъгнал" нещо газовия комп. и работеше и на газ и на бензин ЕДНОВРЕМЕННО
и също така трудно палеше

- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Няколко дена ме мъчеше същия проблем със същия мотор обаче в Е32. Смених двата температурни датчика на водната система, които са зад лявата глава (тази пред пасажера), и нещата се оправиха. Единия датчик е за отчитането на температурата от уреда на таблото, а другия е за компа, просто имах два налични и затова ги смених двата.
Поздрави.
Поздрави.
- martinko_87
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: e38 730I
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
колега можеш ли да дадеш снимка на тия датчици,че не ги знам ,къде стоят и как изглеждат.В момента съм в Германия и съм намерил една седмица в морга да мога да си ги сваля някои ако има интерес от нещо да пише бмв.то е 740и ще има ли разлика в датчиците?
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Ама може разбира се
http://i338.photobucket.com/albums/n424 ... uieD/3.png
http://www.google.bg/imgres?espv=210&es ... =0&ndsp=20
http://i21.photobucket.com/albums/b274/ ... C_3368.jpg -Виж на снимката отдясно къде виси буксата за диагностика, а двата датчика са от лявата и страна.
Поздрави.

http://i338.photobucket.com/albums/n424 ... uieD/3.png
http://www.google.bg/imgres?espv=210&es ... =0&ndsp=20
http://i21.photobucket.com/albums/b274/ ... C_3368.jpg -Виж на снимката отдясно къде виси буксата за диагностика, а двата датчика са от лявата и страна.
Поздрави.
- martinko_87
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: e38 730I
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
колега мерси за снимките. Ще се наложи да ги копувам нови ако може да ми дадете някои саит да ги намеря. Да попитам също имат ли разлика ,жълтия и черния които са на снимката или са едни и същи? мерси
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Мисля че имаха разлика 
Номер 1 и номер 8 от схемата- http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... #1747281_8
Ето тук имат номер 8- http://www.autopower.bg/%D1%82%D1%8A%D1 ... 2621747281 но мисля че точно той беше за уреда на таблото.
Иди по-добре в някой магазин да ти го изкарат по каталог за да няма грешки

Номер 1 и номер 8 от схемата- http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... #1747281_8
Ето тук имат номер 8- http://www.autopower.bg/%D1%82%D1%8A%D1 ... 2621747281 но мисля че точно той беше за уреда на таблото.
Иди по-добре в някой магазин да ти го изкарат по каталог за да няма грешки

- martinko_87
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: e38 730I
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
информацията която испраща на борд комп. за температурата на двигателя(дигитално където показва) от кои датчик е от тоя за таблото или тоя кадето отива в компютъра ? Мисълта ми е да не е от друго проблема да не е от тия датчици ?
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Проблем с паленето когато е студена 730и
Работата на мотора зависи от датчика който дава информация на компа!
При мен палеше на бензин но не и ли дадеш газ се давеше и гаснеше веднага, трябваше да и държиш педала на газта и да поддържаш по-високи обороти. Малко само да обърне температурата на водата и се оправяше, но през това време миришеше яко на суров бензин от ауспуха, направо лютеше на очите
Диагностиката нищо не показа при мен.
По спомен единият датчик трябваше да бъде със съпротивление около 600 ома, а другият 2-2.2 килоома. На първия (600 ома) му беше изгоряло едното краче а другият беше станал 4.7 килоома! Този с по-високите стойности мисля че е за таблото, а другият е за компа (не съм на 100% сигурен).
Вземи един мултицет и ги премери! Ако отклоненията са много големи, сменяй, ако ли не отивай на диагностика!
Поздрави.
При мен палеше на бензин но не и ли дадеш газ се давеше и гаснеше веднага, трябваше да и държиш педала на газта и да поддържаш по-високи обороти. Малко само да обърне температурата на водата и се оправяше, но през това време миришеше яко на суров бензин от ауспуха, направо лютеше на очите

По спомен единият датчик трябваше да бъде със съпротивление около 600 ома, а другият 2-2.2 килоома. На първия (600 ома) му беше изгоряло едното краче а другият беше станал 4.7 килоома! Този с по-високите стойности мисля че е за таблото, а другият е за компа (не съм на 100% сигурен).
Вземи един мултицет и ги премери! Ако отклоненията са много големи, сменяй, ако ли не отивай на диагностика!
Поздрави.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани