Суха или мокра печка.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Суха или мокра печка.
Понеже ми писна да чистя прозорци сутрин и да мръзна в колата до работа, мисля да сложа печка на колата, но единственото нещо което се двоумя е дали да бъде суха или мокра.
Мисля, че и двете имат своите недостатъци и предимства, но искам да чуя хора, които имат преки впечатления от двата вида печки.
Мисля, че и двете имат своите недостатъци и предимства, но искам да чуя хора, които имат преки впечатления от двата вида печки.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Суха или мокра печка.
Суха печка не се ли монтира на бусовете и камионите (освен ако не говориш за нагревателя като на Е60) ...но пък упъва 35-40 А .
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Суха или мокра печка.
Има и такива които са на дизел или бензин поне с такова впечатление съм останал.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Суха или мокра печка.
Да ,но те са доста обемисти(сухите) и едва ли ще можеш да си я вместиш в колата така че да не ти пречи.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Суха или мокра печка.
Защо да са обемисти? Горе долу колкото мократа има /вебасто/, само че цилиндрична.
Х., каквото и да сложиш, ще трябва да е с отделно управление... Нямам идея, дали може да се "вгради" в колата! Ако има подготовка - продават се ретрофитове за тях, но ако няма - няма как да управляваш климатичната система... вентилатори, клапи и т.н./това за водната/.
Колко ти замръзва колата? Моята я паля на -16 при резерва на горивото /печката не запалва поради тази причина/ и след 2 минути при пуснато обдухване на предния прозорец започва да се топи целия...., разбира се, когато печката е в "кондиция", като изляза е вече размразила и вътре е 15-18 градуса...
Х., каквото и да сложиш, ще трябва да е с отделно управление... Нямам идея, дали може да се "вгради" в колата! Ако има подготовка - продават се ретрофитове за тях, но ако няма - няма как да управляваш климатичната система... вентилатори, клапи и т.н./това за водната/.
Колко ти замръзва колата? Моята я паля на -16 при резерва на горивото /печката не запалва поради тази причина/ и след 2 минути при пуснато обдухване на предния прозорец започва да се топи целия...., разбира се, когато печката е в "кондиция", като изляза е вече размразила и вътре е 15-18 градуса...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Суха или мокра печка.
predel написа:Защо да са обемисти? Горе долу колкото мократа има /вебасто/, само че цилиндрична.
Х., каквото и да сложиш, ще трябва да е с отделно управление... Нямам идея, дали може да се "вгради" в колата! Ако има подготовка - продават се ретрофитове за тях, но ако няма - няма как да управляваш климатичната система... вентилатори, клапи и т.н./това за водната/.
Колко ти замръзва колата? Моята я паля на -16 при резерва на горивото /печката не запалва поради тази причина/ и след 2 минути при пуснато обдухване на предния прозорец започва да се топи целия...., разбира се, когато печката е в "кондиция", като изляза е вече размразила и вътре е 15-18 градуса...
Замръзват ми прозорците и е студено в колата. Затова искам да си сложа печка. Все си мисля, че сухата ще духа директно топъл въздух в колата, за да отопли купето.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Суха или мокра печка.
Така е, само, че ще трябва да пробиваш някъде за да вкараш въздоховодите. Ако е от вида "вътрешна", ще се наложи да режеш доста повече...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Суха или мокра печка.
predel написа:Така е, само, че ще трябва да пробиваш някъде за да вкараш въздоховодите. Ако е от вида "вътрешна", ще се наложи да режеш доста повече...
Аз да реша коя да бъде, а другото е лесно.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Суха или мокра печка.
Интересуваме колко време отнема на печката за да стопли водата.
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Суха или мокра печка.
LiTtLeRoCk написа:Интересуваме колко време отнема на печката за да стопли водата.
щом не ти достига времето като ходиш до службата да ти загрее и размрази,то и с печката ще е същото,но има изключение само когато я настроиш да се пуска предварително преди да се качиш и да затопля.Много е конфортно и готино,но тогава се подготви за друг консуматив - акумулатор,убеден съм че ще изпрегне по често.Комшията ми кара чисто нова закупена Х5 на 2години и миналата зима 3пъти му давах ток,а колко е зареждал акумулатора тои си знае,но гъзарията му нямаше граници,така че ти си знаеш.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Суха или мокра печка.
Моята печка работи всяка сутрин поне 5 месеца, може и повече. Нямам проблем с акумулатор, но профилактично го зареждам два пъти зимата за няколко часа.
За 20-25 мин работа, при около -5 градуса топли водата до към 40 градуса както и купето вътре. Доста приятно си топли.
За 20-25 мин работа, при около -5 градуса топли водата до към 40 градуса както и купето вътре. Доста приятно си топли.

- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Суха или мокра печка.
Ivo_Borisov написа:Моята печка работи всяка сутрин поне 5 месеца, може и повече. Нямам проблем с акумулатор, но профилактично го зареждам два пъти зимата за няколко часа.
За 20-25 мин работа, при около -5 градуса топли водата до към 40 градуса както и купето вътре. Доста приятно си топли.
колега прощаваи но 20-25 мин работа за 40 градуса - е заслужава ли си приятелю.аз мисля че не.за 20-25 мин ще минеш в София градско поне 10-15 км дори когато е натоварено,а колата ще ти е загряла образно казано на 95 градуса и ще е дори много по топло бих казал.знаете ли аз нямам печка в моята но и не мисля,че е кои знае каква екстра.имам наблюдение и това си е мое мнение.моят мотор грее 3 пъти по бързо от тези печки.а за първоначалния студ в купето-то има подгреви на седалките което за мен е по ефикасно.поздрави
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Суха или мокра печка.
Ами ако навън е -5, -10 заслужава си. Сутрин карам щерката на детска и винаги се качвам в топла кола. Отделно си имам и подгряване на седалките. Отделно че мотора няма студен старт. А при теб или на коли без печка макар че загрява за 10 минути, караш студен мотор, при мен няма нищо такова. Печката се включва самостоятелно, още преди да съм отишъл в колата и докато вляза след половин час, вътре е топло и приятно, стъклата са размразени. Няма такъв кеф 


- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Суха или мокра печка.
Ivo_Borisov написа:Ами ако навън е -5, -10 заслужава си. Сутрин карам щерката на детска и винаги се качвам в топла кола. Отделно си имам и подгряване на седалките. Отделно че мотора няма студен старт. А при теб или на коли без печка макар че загрява за 10 минути, караш студен мотор, при мен няма нищо такова. Печката се включва самостоятелно, още преди да съм отишъл в колата и докато вляза след половин час, вътре е топло и приятно, стъклата са размразени. Няма такъв кеф
ок аз не оспорвам.разбираш ме нали
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Суха или мокра печка.
ljubo72 написа:Ivo_Borisov написа:Моята печка работи всяка сутрин поне 5 месеца, може и повече. Нямам проблем с акумулатор, но профилактично го зареждам два пъти зимата за няколко часа.
За 20-25 мин работа, при около -5 градуса топли водата до към 40 градуса както и купето вътре. Доста приятно си топли.
колега прощаваи но 20-25 мин работа за 40 градуса - е заслужава ли си приятелю.аз мисля че не.за 20-25 мин ще минеш в София градско поне 10-15 км дори когато е натоварено,а колата ще ти е загряла образно казано на 95 градуса и ще е дори много по топло бих казал.знаете ли аз нямам печка в моята но и не мисля,че е кои знае каква екстра.имам наблюдение и това си е мое мнение.моят мотор грее 3 пъти по бързо от тези печки.а за първоначалния студ в купето-то има подгреви на седалките което за мен е по ефикасно.поздрави
А за изчистването на стъклото от толия въздух ,за загряването на мотора и липса на така нареченото шоково палене при студен старт какво ще кажеш? Печката си е печка и спор няма,въпроса е че не на 25-та минута а още на 5-тата вече духа топло в купето и почва да обръща въздуха. Консумацията на печката е по-голяма при паленето (при подгряване на горивната камера) Аз лично на няколко коли си монтирам печки и ако намера за сегашната пак ще си монтирам(търся усилено за е60)

Успех на колегата с начинанието ,и не се отказвай . Търси си водна!
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани