Суха или мокра печка.

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Суха или мокра печка.

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Фев 2014, 22:44

Понеже ми писна да чистя прозорци сутрин и да мръзна в колата до работа, мисля да сложа печка на колата, но единственото нещо което се двоумя е дали да бъде суха или мокра.
Мисля, че и двете имат своите недостатъци и предимства, но искам да чуя хора, които имат преки впечатления от двата вида печки.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от Atsalov » 07 Фев 2014, 0:10

Суха печка не се ли монтира на бусовете и камионите (освен ако не говориш за нагревателя като на Е60) ...но пък упъва 35-40 А .

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от LiTtLeRoCk » 07 Фев 2014, 8:11

Има и такива които са на дизел или бензин поне с такова впечатление съм останал.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от Atsalov » 07 Фев 2014, 8:27

Да ,но те са доста обемисти(сухите) и едва ли ще можеш да си я вместиш в колата така че да не ти пречи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от predel » 07 Фев 2014, 9:33

Защо да са обемисти? Горе долу колкото мократа има /вебасто/, само че цилиндрична.
Х., каквото и да сложиш, ще трябва да е с отделно управление... Нямам идея, дали може да се "вгради" в колата! Ако има подготовка - продават се ретрофитове за тях, но ако няма - няма как да управляваш климатичната система... вентилатори, клапи и т.н./това за водната/.
Колко ти замръзва колата? Моята я паля на -16 при резерва на горивото /печката не запалва поради тази причина/ и след 2 минути при пуснато обдухване на предния прозорец започва да се топи целия...., разбира се, когато печката е в "кондиция", като изляза е вече размразила и вътре е 15-18 градуса...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от LiTtLeRoCk » 07 Фев 2014, 9:51

predel написа:Защо да са обемисти? Горе долу колкото мократа има /вебасто/, само че цилиндрична.
Х., каквото и да сложиш, ще трябва да е с отделно управление... Нямам идея, дали може да се "вгради" в колата! Ако има подготовка - продават се ретрофитове за тях, но ако няма - няма как да управляваш климатичната система... вентилатори, клапи и т.н./това за водната/.
Колко ти замръзва колата? Моята я паля на -16 при резерва на горивото /печката не запалва поради тази причина/ и след 2 минути при пуснато обдухване на предния прозорец започва да се топи целия...., разбира се, когато печката е в "кондиция", като изляза е вече размразила и вътре е 15-18 градуса...

Замръзват ми прозорците и е студено в колата. Затова искам да си сложа печка. Все си мисля, че сухата ще духа директно топъл въздух в колата, за да отопли купето.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от predel » 07 Фев 2014, 9:55

Така е, само, че ще трябва да пробиваш някъде за да вкараш въздоховодите. Ако е от вида "вътрешна", ще се наложи да режеш доста повече...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от LiTtLeRoCk » 07 Фев 2014, 10:06

predel написа:Така е, само, че ще трябва да пробиваш някъде за да вкараш въздоховодите. Ако е от вида "вътрешна", ще се наложи да режеш доста повече...

Аз да реша коя да бъде, а другото е лесно.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от LiTtLeRoCk » 07 Фев 2014, 17:44

Интересуваме колко време отнема на печката за да стопли водата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от ljubo72 » 07 Фев 2014, 19:56

LiTtLeRoCk написа:Интересуваме колко време отнема на печката за да стопли водата.

щом не ти достига времето като ходиш до службата да ти загрее и размрази,то и с печката ще е същото,но има изключение само когато я настроиш да се пуска предварително преди да се качиш и да затопля.Много е конфортно и готино,но тогава се подготви за друг консуматив - акумулатор,убеден съм че ще изпрегне по често.Комшията ми кара чисто нова закупена Х5 на 2години и миналата зима 3пъти му давах ток,а колко е зареждал акумулатора тои си знае,но гъзарията му нямаше граници,така че ти си знаеш.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от Ivo_Borisov » 10 Фев 2014, 21:40

Моята печка работи всяка сутрин поне 5 месеца, може и повече. Нямам проблем с акумулатор, но профилактично го зареждам два пъти зимата за няколко часа.
За 20-25 мин работа, при около -5 градуса топли водата до към 40 градуса както и купето вътре. Доста приятно си топли.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от ljubo72 » 10 Фев 2014, 22:59

Ivo_Borisov написа:Моята печка работи всяка сутрин поне 5 месеца, може и повече. Нямам проблем с акумулатор, но профилактично го зареждам два пъти зимата за няколко часа.
За 20-25 мин работа, при около -5 градуса топли водата до към 40 градуса както и купето вътре. Доста приятно си топли.

колега прощаваи но 20-25 мин работа за 40 градуса - е заслужава ли си приятелю.аз мисля че не.за 20-25 мин ще минеш в София градско поне 10-15 км дори когато е натоварено,а колата ще ти е загряла образно казано на 95 градуса и ще е дори много по топло бих казал.знаете ли аз нямам печка в моята но и не мисля,че е кои знае каква екстра.имам наблюдение и това си е мое мнение.моят мотор грее 3 пъти по бързо от тези печки.а за първоначалния студ в купето-то има подгреви на седалките което за мен е по ефикасно.поздрави
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от Ivo_Borisov » 10 Фев 2014, 23:03

Ами ако навън е -5, -10 заслужава си. Сутрин карам щерката на детска и винаги се качвам в топла кола. Отделно си имам и подгряване на седалките. Отделно че мотора няма студен старт. А при теб или на коли без печка макар че загрява за 10 минути, караш студен мотор, при мен няма нищо такова. Печката се включва самостоятелно, още преди да съм отишъл в колата и докато вляза след половин час, вътре е топло и приятно, стъклата са размразени. Няма такъв кеф :driving:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от ljubo72 » 10 Фев 2014, 23:08

Ivo_Borisov написа:Ами ако навън е -5, -10 заслужава си. Сутрин карам щерката на детска и винаги се качвам в топла кола. Отделно си имам и подгряване на седалките. Отделно че мотора няма студен старт. А при теб или на коли без печка макар че загрява за 10 минути, караш студен мотор, при мен няма нищо такова. Печката се включва самостоятелно, още преди да съм отишъл в колата и докато вляза след половин час, вътре е топло и приятно, стъклата са размразени. Няма такъв кеф :driving:

ок аз не оспорвам.разбираш ме нали
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Суха или мокра печка.

Мнение от Atsalov » 11 Фев 2014, 0:50

ljubo72 написа:
Ivo_Borisov написа:Моята печка работи всяка сутрин поне 5 месеца, може и повече. Нямам проблем с акумулатор, но профилактично го зареждам два пъти зимата за няколко часа.
За 20-25 мин работа, при около -5 градуса топли водата до към 40 градуса както и купето вътре. Доста приятно си топли.

колега прощаваи но 20-25 мин работа за 40 градуса - е заслужава ли си приятелю.аз мисля че не.за 20-25 мин ще минеш в София градско поне 10-15 км дори когато е натоварено,а колата ще ти е загряла образно казано на 95 градуса и ще е дори много по топло бих казал.знаете ли аз нямам печка в моята но и не мисля,че е кои знае каква екстра.имам наблюдение и това си е мое мнение.моят мотор грее 3 пъти по бързо от тези печки.а за първоначалния студ в купето-то има подгреви на седалките което за мен е по ефикасно.поздрави




А за изчистването на стъклото от толия въздух ,за загряването на мотора и липса на така нареченото шоково палене при студен старт какво ще кажеш? Печката си е печка и спор няма,въпроса е че не на 25-та минута а още на 5-тата вече духа топло в купето и почва да обръща въздуха. Консумацията на печката е по-голяма при паленето (при подгряване на горивната камера) Аз лично на няколко коли си монтирам печки и ако намера за сегашната пак ще си монтирам(търся усилено за е60) :mhihi:
Успех на колегата с начинанието ,и не се отказвай . Търси си водна!

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook