Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
Гледам, че тази тема не е била дискутирана, а има не малко запитвания за тази интервенция.Мисля с помощта на всички да направим една тема, в която да обясним процедурата, да опишем кое как се прави и така може да бъде полезна на някого решил да сменя мотор.Идеята ми е да има такива теми, в които всичко да е описано като хората, за да бъдат максимално полезни.Така ще спре периодичното пускане на теми с подобни питания.
.
Като цяло основните въпроси които стоят са:
6.При М62 е с електронна газ - как се монтира новия педал с потенциометъра?Ако някой знае процедурата нека обясни.
Ако пропускам нещо...
Какво ни е необходимо и какво се прави за преминаване от 2.8 към 3.0/4.0 V8
1.Инсталация - преправя се, защото кабелите не съвпадат в куплунга към купето.
2.Диф, полуоски, кардан - препоръчително е да се ползват тези от осем цилиндровия мотор.
3.Скоростна кутия - Скоростната кутия с електрониката и, и електрониката от новия мотор трябва да е от V8.
5.Тампони на мотора, предно окачване - Тампоните е хубаво да се сменят, няма разлика в местоположението им, лапите са различни.
.
Като цяло основните въпроси които стоят са:
6.При М62 е с електронна газ - как се монтира новия педал с потенциометъра?Ако някой знае процедурата нека обясни.
Ако пропускам нещо...
Какво ни е необходимо и какво се прави за преминаване от 2.8 към 3.0/4.0 V8
1.Инсталация - преправя се, защото кабелите не съвпадат в куплунга към купето.
boris_k написа:Ако преминеш сам през свързването, ще разбереш, че трудно някой би го споделил, просто ей така.![]()
Лист, химикал, и кабелче по кабелче:
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm
2.Диф, полуоски, кардан - препоръчително е да се ползват тези от осем цилиндровия мотор.
3.Скоростна кутия - Скоростната кутия с електрониката и, и електрониката от новия мотор трябва да е от V8.
5.Тампони на мотора, предно окачване - Тампоните е хубаво да се сменят, няма разлика в местоположението им, лапите са различни.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
1.Инсталация - плуг анд плей ли е или има някакво преправяне, добавяне, рязане, махане на кабели?В смисъл, маха се едната букса или се включва друга или се преправя нещо? - Не е плуг енд плей, преправя се.
2.Диф, полуоски, кардан - сменят ли се задължително? - Сменят се задължително.
2.Скоростна кутия - ползва се тази на осмака с неговата електроника. - Скоростната кутия с електрониката и, и електрониката от новия мотор трябва да е от V8.
3.Знае се, че ако се минава към М62 идва проблема с различните АБС-и, някой намерил ли е решение по-новата електроника да работи с АСЦ-то?Ако мотора е М60 със старата електроника, не мисля че би трябвало да има проблем с АБС-а? - Проблем има само, ако се слага М62ТУ, не че е нерешим, но решението не е евтино.
4.Имали М62 със старата електроника АСЦ? - Няма проблем, проблем има, когато е М62ТУ
5.Тампони на мотора, предно окачване - сменят ли се тампоните на мотора, имали някаква разлика в местоположението на тампоните или просто лапите са различни, а мястото е едно и също и при двата мотора? Тампоните е хубаво да се сменят, няма разлика в местоположението им, лапите са различни.
6.При М62 е с електронна газ - как се монтира новия педал с потенциометъра?Ако някой знае процедурата нека обясни. - М62 е с жило, М62ТУ е с електронна газ. Монтира се с два болта през мокета към основата .
2.Диф, полуоски, кардан - сменят ли се задължително? - Сменят се задължително.
2.Скоростна кутия - ползва се тази на осмака с неговата електроника. - Скоростната кутия с електрониката и, и електрониката от новия мотор трябва да е от V8.
3.Знае се, че ако се минава към М62 идва проблема с различните АБС-и, някой намерил ли е решение по-новата електроника да работи с АСЦ-то?Ако мотора е М60 със старата електроника, не мисля че би трябвало да има проблем с АБС-а? - Проблем има само, ако се слага М62ТУ, не че е нерешим, но решението не е евтино.
4.Имали М62 със старата електроника АСЦ? - Няма проблем, проблем има, когато е М62ТУ
5.Тампони на мотора, предно окачване - сменят ли се тампоните на мотора, имали някаква разлика в местоположението на тампоните или просто лапите са различни, а мястото е едно и също и при двата мотора? Тампоните е хубаво да се сменят, няма разлика в местоположението им, лапите са различни.
6.При М62 е с електронна газ - как се монтира новия педал с потенциометъра?Ако някой знае процедурата нека обясни. - М62 е с жило, М62ТУ е с електронна газ. Монтира се с два болта през мокета към основата .


- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
Какво се променя по инсталацията.Да ги впиша и да се знае.Кой кабел, къде, как?
Как се връзва електронния педал
Как се връзва електронния педал

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
Ако преминеш сам през свързването, ще разбереш, че трудно някой би го споделил, просто ей така.
Лист, химикал, и кабелче по кабелче:
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm

Лист, химикал, и кабелче по кабелче:
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
boris_k написа:Ако преминеш сам през свързването, ще разбереш, че трудно някой би го споделил, просто ей така.![]()
Лист, химикал, и кабелче по кабелче:
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm
И лика ще свърши работа.Останалото е търпение и нерви.
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
Гелемия зор е ако купето ти не е фейска и минаваш на двигател от фейс. Ще намразиш жиците 
Ама има ли такива лудаци да махат "умрял кон" и да слагат по-скъпо "умряло мгаре" ?

Ама има ли такива лудаци да махат "умрял кон" и да слагат по-скъпо "умряло мгаре" ?

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
Да не забравяме и спирачната система.На по-големите мотори спирачните дискове са по-големи,мисля че и апаратите са различни.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
amgpower написа:Да не забравяме и спирачната система.На по-големите мотори спирачните дискове са по-големи,мисля че и апаратите са различни.
Но дори да останат старите дискове и апарати, не мисля че ще пречи на колата да се движи.Исках просто да уточним реда и начина за преминаване към по-голям мотор.Ако някой е толкова луд, че да се захване с това, поне ще има идея с какво се захваща.
kilikandzer-power написа:Гелемия зор е ако купето ти не е фейска и минаваш на двигател от фейс. Ще намразиш жиците
Ама има ли такива лудаци да махат "умрял кон" и да слагат по-скъпо "умряло мгаре" ?
М62Б44 толкова умряло магаре ли е, че да не си заслужава упражнението?
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
LiTtLeRoCk написа:kilikandzer-power написа:Гелемия зор е ако купето ти не е фейска и минаваш на двигател от фейс. Ще намразиш жиците
Ама има ли такива лудаци да махат "умрял кон" и да слагат по-скъпо "умряло мгаре" ?
М62Б44 толкова умряло магаре ли е, че да не си заслужава упражнението?
Виждал ли си такова което да е в час? Не говоря да се придвижва, а да върви като за 286 коня. Аз скоро не съм срещал такива.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
Toчно в линка има пропуски, точно в тая посока дето драпате. 


- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
kilikandzer-power написа:LiTtLeRoCk написа:kilikandzer-power написа:Гелемия зор е ако купето ти не е фейска и минаваш на двигател от фейс. Ще намразиш жиците
Ама има ли такива лудаци да махат "умрял кон" и да слагат по-скъпо "умряло мгаре" ?
М62Б44 толкова умряло магаре ли е, че да не си заслужава упражнението?
Виждал ли си такова което да е в час? Не говоря да се придвижва, а да върви като за 286 коня. Аз скоро не съм срещал такива.[/q
Е аз съм с М62Б44ТУ да ти кажа върви достатъчно,като се има в предвид,че съм с 19-ки на 275 отзад и са рънфлет и не може да си седи на гъза.Да не говорим че на голяма и тежка кола по-трудно се усеща тягата отколкото в някоя лагерница с 150 умрели магарета.
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
Не говоря за въртене на гуми или усещане, а за реално вървенеamgpower написа:kilikandzer-power написа:LiTtLeRoCk написа:kilikandzer-power написа:Гелемия зор е ако купето ти не е фейска и минаваш на двигател от фейс. Ще намразиш жиците
Ама има ли такива лудаци да махат "умрял кон" и да слагат по-скъпо "умряло мгаре" ?
М62Б44 толкова умряло магаре ли е, че да не си заслужава упражнението?
Виждал ли си такова което да е в час? Не говоря да се придвижва, а да върви като за 286 коня. Аз скоро не съм срещал такива.[/q
Е аз съм с М62Б44ТУ да ти кажа върви достатъчно,като се има в предвид,че съм с 19-ки на 275 отзад и са рънфлет и не може да си седи на гъза.Да не говорим че на голяма и тежка кола по-трудно се усеща тягата отколкото в някоя лагерница с 150 умрели магарета.


На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
Колега kilikandzer-power,не е нужно да спамиш и да обясняваш кое е читаво и кое не,всеки сам преценява за себе си.Ако има какво да кажеш по темата пиши,ако не остани като читател.
При е38 има ли го филма със кардан-диф-полусоки между малките и големите мотори.Голямо,малко прасе,тънки-дебели полусоки и т.н.
При е38 има ли го филма със кардан-диф-полусоки между малките и големите мотори.Голямо,малко прасе,тънки-дебели полусоки и т.н.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Смяна на двигател от 2.8 към 3.0/4.0 V8
cod-cdbp написа:Toчно в линка има пропуски, точно в тая посока дето драпате.
Стояне, вместо само да подмяташ, защо веднъж не си дадеш труда и да опишеш къде и какво са пропуснали, а защо не и да опишеш, кой кабел от едната инсталация се връзва с кабел от другата.Така ще си много полезен на потребителите в форума и самия форум.Обикновно хвърляш някаква мисъл в пространството и човек сам да се сеща.Нека сме малко по-сериозни.И доведем темата до край.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани