Бензинова помпа. Отново.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Бензинова помпа. Отново.
Така, накратко да разкажа:
Откакто взех колата имаше виене от помпата. Миналата седмица я смених и се оказа, че помпата, която те са ми сложили е Бош чешко производство от ауди или пасат Б4-ка. Както и да е, попсувах ги малко, па си сложих такава каквато трябва да е. Да обаче проблема не изчезна, новата помпа и тя вие. Дотук добре. Смених и филтъра, който според щампите на него е бил произведен 2002-ра година- нормално-в Италия филтрите и маслото са Long life. След смяната на филтъра обаче също вие. Интересното е, че не вие постоянно. Вие когато си поиска и за колкото време си поиска не е при определени моменти- и на място и в движение вие вие, затихне по някое време отново започва и така. Единственото, което знам е, че това не е нормално. Може да изкара 100 години, може утре да каже мяу, това е божа работа. Идеята е къде да търся евентуален проблем?
При самата смяна на помпата щателно бяха прегледани всички тръби и маркучи да няма нещо затиснато, също така и самия шлаух на помпата в резервоара го сложих така, че да не се прегъне и да не натиска помпата.
Eто и какъв е звука
http://www.youtube.com/watch?v=68Pe-QkL ... e=youtu.be
Откакто взех колата имаше виене от помпата. Миналата седмица я смених и се оказа, че помпата, която те са ми сложили е Бош чешко производство от ауди или пасат Б4-ка. Както и да е, попсувах ги малко, па си сложих такава каквато трябва да е. Да обаче проблема не изчезна, новата помпа и тя вие. Дотук добре. Смених и филтъра, който според щампите на него е бил произведен 2002-ра година- нормално-в Италия филтрите и маслото са Long life. След смяната на филтъра обаче също вие. Интересното е, че не вие постоянно. Вие когато си поиска и за колкото време си поиска не е при определени моменти- и на място и в движение вие вие, затихне по някое време отново започва и така. Единственото, което знам е, че това не е нормално. Може да изкара 100 години, може утре да каже мяу, това е божа работа. Идеята е къде да търся евентуален проблем?
При самата смяна на помпата щателно бяха прегледани всички тръби и маркучи да няма нещо затиснато, също така и самия шлаух на помпата в резервоара го сложих така, че да не се прегъне и да не натиска помпата.
Eто и какъв е звука
http://www.youtube.com/watch?v=68Pe-QkL ... e=youtu.be

ATR-42/72
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Бензинова помпа. Отново.
Виж най-напред какво е налягането- в общият случай и когато вие. Добре е да провериш и силата на тока, който протича през помпата- в общият случай и когато вие.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Бензинова помпа. Отново.
zvetiko написа:Виж най-напред какво е налягането- в общият случай и когато вие. Добре е да провериш и силата на тока, който протича през помпата- в общият случай и когато вие.
какви стойности би трябвало да търся
Всъщност новия филтър я разтовари значително. Допредималко обикалях из града и не се обади с изкльчение на тръгване като я запалих

ATR-42/72
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Бензинова помпа. Отново.
DLVasilev написа:zvetiko написа:Виж най-напред какво е налягането- в общият случай и когато вие. Добре е да провериш и силата на тока, който протича през помпата- в общият случай и когато вие.
какви стойности би трябвало да търся
Всъщност новия филтър я разтовари значително. Допредималко обикалях из града и не се обади с изкльчение на тръгване като я запалих
Не ти трябват- амперите без това няма да можеш да ги отчетеш с необходимата точност. Гледай за скок в налягането, което би означало проблем с елемент от горивоподаващата система или за скок в тока, което означава механичен или електрически проблем в помпата.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани