Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Здравейте на всички!
Това ми е първия пост в този раздел, в който със сигурност ще задам много въпроси, някой от тях глупави, но като не знам предпочитам да попитам.
След много мислене и разговори със семейното тяло, стинахме до извода, че ще ни трябва кола, с която да пътуваме (аз, жената, две чавета и доста багаж) извън града, и която ще се използва рядко в града.През останалото време, ще търкалям хондата на жената, да си свърша някоя работа, да ходя с нея на работа и.т.н
Като цяло колата няма да се кара много често, нито много бързо, затова не търся скорост и екстремни преживявания.Знам, че ще ме посъветвате за поне 3.0 дизел, но това е моето решение.Сори, ама има коли по 1000кубика, които също изпреварват и се движат по пътищата.Все си мисля, че това за което ми трябва тази кола, ще ми свърши работа този мотор.Ако искам бегачка, ще си взема нещо от сорта на 328.Няма нужда да ми казвате, че ще е тромава с този мотор и.т.нОт една седмица съм луднал( буквално) да си вземам 725ТДС автоматик, а като цяло Е38 ми е мечта откакто се помня, но до сега финансови затруднения ми пречеха да имам мечтаната кола.Чудех се много, но Е39 определено не е моята кола, предпочитам да си карам 34ката, отколкото Е39.Изчетох доста теми и общо взето знам къде мога да очаквам проблеми с този автомобил, а това са; ГНП, плочка на ГНПто, турбо, умна дюза и при неправилна подръжка глава.
Все си мисля, че ако ТДС автоматик беше най-лошото, никой нямаше да кара тази кола.
Грубо съм си приготвил един бюджет от 7000лв, който мисля, че ще е достатъчен да си намеря запазен екземпляр.
Като цяло имам адски много въпроси, но ще ги обсъждаме в развитието на темата.
Дори да се окаже, че не мога да си позволя тази кола ако трябва след една година ще я продам, но съм решен поне да сбъдна мечтата си, а мечтите са за това!
Какво ме интересува:
Автоматика - Често ли се поврежда, какво води до проблеми с него?Разбрах, че са два вида автоматични кутии, коя от тях е най-добра?
Двигателя - От изчетеното във форума научих доста, но ме интересува нормалния разход на гориво на този мотор в това купе?Коя е най-честата повреда, която го съпътства през годините?
Електроника и интериор - Кои са проблемните неща?
Ходова част - Кое е най-слабото място, което се сменя най-често?
Екстри - Знам какво е казал мечо пух, но все пак, кои са най-използваните и приложими екстри, които се вграждат в Е38?
Общо взето за сега е това.
Към колегите модератори в раздела, искам да се извиня ако темата е безсмислена, но просто в момента нямам време за много четене, а ми трябват някой отговори.Ако преецените, след като приключим с темата ще я изтрия.Ако пък се разавие добре, тази тема ще е полезна на всеки, който е решил да сложи главата в торбата като мен.
Очаквам компетентрни мнения и то най-вече на хора, които са имали или имат наблюдение над този автомобил.
Благодаря на всички предварително!
Това ми е първия пост в този раздел, в който със сигурност ще задам много въпроси, някой от тях глупави, но като не знам предпочитам да попитам.
След много мислене и разговори със семейното тяло, стинахме до извода, че ще ни трябва кола, с която да пътуваме (аз, жената, две чавета и доста багаж) извън града, и която ще се използва рядко в града.През останалото време, ще търкалям хондата на жената, да си свърша някоя работа, да ходя с нея на работа и.т.н
Като цяло колата няма да се кара много често, нито много бързо, затова не търся скорост и екстремни преживявания.Знам, че ще ме посъветвате за поне 3.0 дизел, но това е моето решение.Сори, ама има коли по 1000кубика, които също изпреварват и се движат по пътищата.Все си мисля, че това за което ми трябва тази кола, ще ми свърши работа този мотор.Ако искам бегачка, ще си взема нещо от сорта на 328.Няма нужда да ми казвате, че ще е тромава с този мотор и.т.нОт една седмица съм луднал( буквално) да си вземам 725ТДС автоматик, а като цяло Е38 ми е мечта откакто се помня, но до сега финансови затруднения ми пречеха да имам мечтаната кола.Чудех се много, но Е39 определено не е моята кола, предпочитам да си карам 34ката, отколкото Е39.Изчетох доста теми и общо взето знам къде мога да очаквам проблеми с този автомобил, а това са; ГНП, плочка на ГНПто, турбо, умна дюза и при неправилна подръжка глава.
Все си мисля, че ако ТДС автоматик беше най-лошото, никой нямаше да кара тази кола.
Грубо съм си приготвил един бюджет от 7000лв, който мисля, че ще е достатъчен да си намеря запазен екземпляр.
Като цяло имам адски много въпроси, но ще ги обсъждаме в развитието на темата.
Дори да се окаже, че не мога да си позволя тази кола ако трябва след една година ще я продам, но съм решен поне да сбъдна мечтата си, а мечтите са за това!
Какво ме интересува:
Автоматика - Често ли се поврежда, какво води до проблеми с него?Разбрах, че са два вида автоматични кутии, коя от тях е най-добра?
Двигателя - От изчетеното във форума научих доста, но ме интересува нормалния разход на гориво на този мотор в това купе?Коя е най-честата повреда, която го съпътства през годините?
Електроника и интериор - Кои са проблемните неща?
Ходова част - Кое е най-слабото място, което се сменя най-често?
Екстри - Знам какво е казал мечо пух, но все пак, кои са най-използваните и приложими екстри, които се вграждат в Е38?
Общо взето за сега е това.
Към колегите модератори в раздела, искам да се извиня ако темата е безсмислена, но просто в момента нямам време за много четене, а ми трябват някой отговори.Ако преецените, след като приключим с темата ще я изтрия.Ако пък се разавие добре, тази тема ще е полезна на всеки, който е решил да сложи главата в торбата като мен.
Очаквам компетентрни мнения и то най-вече на хора, които са имали или имат наблюдение над този автомобил.
Благодаря на всички предварително!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
За автоматика- ще видиш за грешки при диагностиката, но най-добре ще разбереш за състоянието му когато подкараш колата. Караш лекичко и не трябва да усещаш превключване в двете посоки. Задължително се проверява дали няма проблем при включване на задна. После задължително сменяш маслото с правилното за кутията.
За двигателя- важно е да не мени обороти като въртиш волана на място или включиш някой електрически консуматор, по това се определя състоянието на плочката. Двигателя не трябва да има проблеми с топлият старт- разтегната верига, с изчерпани възможности за компенсиране , за състоянието на веригата също така се съди по положението на ГНП .
Електроника и интериор- всичко трябва да работи, до кога- никой няма да може да каже
Лично за мен този двигател е малък за това купе и колата ще е тромава.
За двигателя- важно е да не мени обороти като въртиш волана на място или включиш някой електрически консуматор, по това се определя състоянието на плочката. Двигателя не трябва да има проблеми с топлият старт- разтегната верига, с изчерпани възможности за компенсиране , за състоянието на веригата също така се съди по положението на ГНП .
Електроника и интериор- всичко трябва да работи, до кога- никой няма да може да каже
Лично за мен този двигател е малък за това купе и колата ще е тромава.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Привет колега , карам вече шеста г. тройка сьс сьщия мотор , до сега не сьм имал абсолютно никакви проблеми / а имам навьртени около 70 000 км. / .Когато реших да си купувам 325 тдс всеки ми казваше , че кривели глави , мотора се чупел и всякакви негативи за този двигател . Извода до който стигнах след 6 г. каране е , че проблема на двигатела идва от главата на този който кара . Един сьвет от мен , има една добавка на БАРДАЛ / турбо протект / която намаля триенето на турбото и предпазва частите / износването / с до 40% , слагат се две за шестак на всяка смяна на маслото . Това задьлжително го прави и проблем с мотора няма да имаш . Разхода при мен е м/у 10 и 11.5 градско , на 7ца предполагам ще е сьщия , друго което ми направи впечатление е , че когато сменя вьздушния филтьр разхода пада с около 1 л. и поради тази причина на смяна на масло на 9 000 км. го сменям два пьти / на 4500 слагам нов / . Като цяло мотора е перфектен но трябва да се пази никакьв форсаж когато е студен от там идва измятането на главата , а загрее ли педала на гаста ако искаш го завари до дупка проблеми няма . Това е от мен дано да сьм ти бил в полза и да си купиш най читавата седмица 

- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
zvetiko написа:За автоматика- ще видиш за грешки при диагностиката, но най-добре ще разбереш за състоянието му когато подкараш колата. Караш лекичко и не трябва да усещаш превключване в двете посоки. Задължително се проверява дали няма проблем при включване на задна. После задължително сменяш маслото с правилното за кутията.
За двигателя- важно е да не мени обороти като въртиш волана на място или включиш някой електрически консуматор, по това се определя състоянието на плочката. Двигателя не трябва да има проблеми с топлият старт- разтегната верига, с изчерпани възможности за компенсиране , за състоянието на веригата също така се съди по положението на ГНП .
Електроника и интериор- всичко трябва да работи, до кога- никой няма да може да каже
Лично за мен този двигател е малък за това купе и колата ще е тромава.
Тромавият двигател лесно се компенсира с чип и 170-180 коня няма да усещат купето , този двигател е достатьчно пьргав

- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
За 7к можеш да си намериш 3.0д или бензинка с газово.
ТДС-а върви много по малко от 3.0д , а доста често гори доволно повече
Като екстри , очаквай най-малко на брой в сравнение с другите двигатели ( винаги има изключения )
Със старата скоростна кутия са , което също е минус
ТДС-а върви много по малко от 3.0д , а доста често гори доволно повече
Като екстри , очаквай най-малко на брой в сравнение с другите двигатели ( винаги има изключения )
Със старата скоростна кутия са , което също е минус
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Обичам да чета забавните постове на колегите особено тези които споделят че 7к е някаква космическа цена за тдс ..... 7к е напълно реална цена за кола от класа на 725тдс говоря за читава кола не италианка на 400к километра с оригиналното масло и за 7к такава 730д ще вземете дето още 7к няма да стигнат да влезе в час относно тдс-а въпреки противоречивите мнения аз съм имал такава карах я около 10к километра и освен масло друго не смених та мисълта ми е гледа ли се както трябва мотора и кутията са перфектни моята беше на 350к реални км профилактично може само един комлект вериги да смениш и там разните консумативи водни помпи и т.н
Барай шишарката Минкеее ....
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Защо ли очаквах подобно развитие на темата... въпреки, че се надявах този път да няма такова.
Колеги, преди малко прерових мобиле и карс, ами под 7к няма Е38 3.0Д, което пък свежда избора ми до минимум, но не за това е темата!
Написал съм ясно какво ме интересува, а не какво ми предлагате да направя.Не съм отхвърлил варианта за 28ца, но там по мотора няма какво да ме изненада, затова искам да разбера всичко за ТДСа и автоматика.При положение, че до скоро карах Е34 520 без ванос с обикновена газова, надали ще съм разочарован от ТДСа като вървеж.Моля Ви карайте по същество!
Колеги, преди малко прерових мобиле и карс, ами под 7к няма Е38 3.0Д, което пък свежда избора ми до минимум, но не за това е темата!
Написал съм ясно какво ме интересува, а не какво ми предлагате да направя.Не съм отхвърлил варианта за 28ца, но там по мотора няма какво да ме изненада, затова искам да разбера всичко за ТДСа и автоматика.При положение, че до скоро карах Е34 520 без ванос с обикновена газова, надали ще съм разочарован от ТДСа като вървеж.Моля Ви карайте по същество!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Да добавя за двигателя- трябва да държи температурата на 12без1 при всякакви натоварвания. При неправилна експлотация тези двигатели наистина пукат често главата, неприятно ще е ако попаднеш на подобна заварявана. Да не забравяме, че този двигател е с турбо и това е още един проблематичен възел, който трябва да се провери и който в бъдеще може да създава скъпи неприятности.
Също така да добавим и цената на горивото- ако се намира по нормалният начин ще е два пъти по-скъпо от другият вариант, за който спомена- за 28ца на газ. Също така не е ясно какво ще става с цените на горивата, а политиката винаги е била, че газта е гориво за по-бедните и затова трябва да е евтина.
Или с една дума- кутията ако се провери при покупката и след това се обслужва както трябва може да я караш още няколкостотин хиляди км, с двигателя каквото и да гледаш, си слагаш таралеж в гащите- ако не е каран както трябва, което не можеш да разбереш, трябва да си готов да се занимаваш със смяна на глава, вериги и плочка, може би и турбо.
Колега, това може да се направи и без чип, но на Е38 не се усеща както трябва, карал съм Е34 с М51 повече от 100К, с пипната ГНП и бях много доволен, но тук става въпрос за Е38.
Също така да добавим и цената на горивото- ако се намира по нормалният начин ще е два пъти по-скъпо от другият вариант, за който спомена- за 28ца на газ. Също така не е ясно какво ще става с цените на горивата, а политиката винаги е била, че газта е гориво за по-бедните и затова трябва да е евтина.
Или с една дума- кутията ако се провери при покупката и след това се обслужва както трябва може да я караш още няколкостотин хиляди км, с двигателя каквото и да гледаш, си слагаш таралеж в гащите- ако не е каран както трябва, което не можеш да разбереш, трябва да си готов да се занимаваш със смяна на глава, вериги и плочка, може би и турбо.
Тромавият двигател лесно се компенсира с чип и 170-180 коня няма да усещат купето , този двигател е достатьчно пьргав
Колега, това може да се направи и без чип, но на Е38 не се усеща както трябва, карал съм Е34 с М51 повече от 100К, с пипната ГНП и бях много доволен, но тук става въпрос за Е38.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Скаличка много готино съчитание си избрал, карал съм такова служебно 9м. а имах 325тдс след 96г. с пластмасовия колектор 3г. Гледаш топлия, правиш и един газ анализ през разшерителния на антифриза дали духа, кутията е каска, ако не придърпва и не чука като сменяш предавките с нея проблеми няма да видиш, а като и смениш маслото ще е като новородено. 725тдс можеш да намериш с почти всички екстри, но най често малка навигация, кожа с ел, по рядко с подгрев, круиза ти е сток, а кефа е от момента в който я видиш стъпила пред теб и усетиш ключовете в ръката си. Сега относно харченето във Варна перфектен 325тдс ръчка харчи 9/100 градско 725тдс 11/100 без юркане, на извън 6.2 за 325, 7.5 за 725тдс и това е при положение че стрелката на скоростомера 90% от времето е на 12 часа. Тва за главата .... пука я доста по трудно от колкото всички си мислят, друг е въпроса че БЪЛГАРСКИТЕ СОБСТВЕНИЦИ НА ТДС-И пукат глави доста по-често от колкото италианските, германските и австрийски такива. Все плюем другите ама никой не помни кога за последно е сменял водна помпа на тдс-а си
примерно или че антифриза задължително трябва да е червен и има срок на годност 2г. ....
П.С. между 12без1 и 12и1 температурният датчик е все на една температура повярвай ми, ако реши да загрява стрелката тръгва толкова бързо в дясно че може да ти призлее. Турбото не е проблемно просто трябва да си сменял масло в нормални интервали, турбото го проверяваш как надува до колко и дали е обмаслено. Друг е въпроса с дебитомера който рано или късно се предава на всички тдс-и
съвет не си купувай нов китайски щото е около верните стойности. Чип на Е38 се слага задължително но след като е покарана поне 5-6хил. км с оригиналният софтуер за да си на 100% сигурен че няма скрити дефекти, не пуши, не е с обеднена и тн....

П.С. между 12без1 и 12и1 температурният датчик е все на една температура повярвай ми, ако реши да загрява стрелката тръгва толкова бързо в дясно че може да ти призлее. Турбото не е проблемно просто трябва да си сменял масло в нормални интервали, турбото го проверяваш как надува до колко и дали е обмаслено. Друг е въпроса с дебитомера който рано или късно се предава на всички тдс-и

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
zvetiko написа: .
Колега, явно не четеш какво съм написал?Няма нужда да сравнявам разхода на двата агрегата и колко ще ми струва разликата, НЕ ЗА ТОВА Е ТЕМАТА!С това пукане на глави малко се разминават нещата, защото за толкова години като модератор в търговските раздели, не съм видял масово да се търсят глави за ТДС.
С една дума, няма какво повече да ми кажеш по въпроса.
Coulthard, благодаря ти много за изчерпателното мнение.Факт е, че доста свестни хора, които имат опит с този двигател ми писаха в скайп и на лично, за да си кажат мнението, а не го направиха в темата поради ред причини, което не говори добре.
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Ние днес си говорихме с тебе,аз няма да те разубеждавам тук за други двигатели,ще говоря каквото съм изпитал откъм тоя двигател,понеже го карах 4 години на Е39.Ще кажа и какво си говорих днес с мой приятели,които имат такъв автомобил Е38 725ТДС
Аз лично с Е39 ТДС с автоматика проблем не съм имал.Мисля,че беше на GM кутията...проблем никакъв.
Двамата мой приятели с Е38 725ТДС,също не са имали проблем с кутиите,единия я кара 3 години,другия 4 години.И двамата ми потвърдиха,че проблем със скоростите не са имали.
Реален разход на Е38 725ТДС :
15.5-16л/100км градско с 18" джанти
7.5-8л/100км извънградско
Това е разход с нормално каране до към 130 - 140 км,без да се правиш на състезател извън града.
Аз съм на мнение,че 2.5ТДС е много добър мотор!
Карал съм го 4 години,проблем с двигателя не съм имал,това с прегрявания и т.н.,че бил калпав....това е ала бала.Ако мотора си е поддържан съм сигурен,че ще служи вярно доста време.
Като слабо място дават умната дюза,с времето сдава багажа,нова е около 600 лева по памет,НО става и от Опел Омега 2.5ТД,там цената е около 300 лева.
На тоя двигател ми е протичало ГНП-то,взеха ми 250 лева за всичко,това също е някаква слабост.
Проблем с плочка на ГНП и турбо не съм имал....пък и имам познати дето карат коли с тоя мотор,и те не са имали...явно всичко си е до поддръжката на човека от който ще я вземеш
По окачването,аз лично на моята съм сменил две шарнирни втулки за година и половина,не мисля че разликите в окачването между моята и бъдещата ти кола са кой знае колко различни....така че според мене окачването си е бая кораво
Частите за поддръжка по окачването са на сравнително ниски цени,което си е предимство (конкретни цени може да видиш в темата "Цени за части и ремонти на Е38")
Знам какво е да имаш мечта за тая кола,преживях го вече,така че скачай смело
Ако си харесаш нещо от Варна се обади,мога да я видя и да споделя мнение,най малкото като външен вид и вътре в купето.
Ако пък решиш да идваш за кола от Варна,пак се обади,спането и яденето от мене У къщи

LiTtLeRoCk написа: Какво ме интересува:
Автоматика - Често ли се поврежда, какво води до проблеми с него?Разбрах, че са два вида автоматични кутии, коя от тях е най-добра?
Аз лично с Е39 ТДС с автоматика проблем не съм имал.Мисля,че беше на GM кутията...проблем никакъв.
Двамата мой приятели с Е38 725ТДС,също не са имали проблем с кутиите,единия я кара 3 години,другия 4 години.И двамата ми потвърдиха,че проблем със скоростите не са имали.
LiTtLeRoCk написа:Двигателя - От изчетеното във форума научих доста, но ме интересува нормалния разход на гориво на този мотор в това купе?Коя е най-честата повреда, която го съпътства през годините?
Реален разход на Е38 725ТДС :
15.5-16л/100км градско с 18" джанти
7.5-8л/100км извънградско
Това е разход с нормално каране до към 130 - 140 км,без да се правиш на състезател извън града.
Аз съм на мнение,че 2.5ТДС е много добър мотор!
Карал съм го 4 години,проблем с двигателя не съм имал,това с прегрявания и т.н.,че бил калпав....това е ала бала.Ако мотора си е поддържан съм сигурен,че ще служи вярно доста време.
Като слабо място дават умната дюза,с времето сдава багажа,нова е около 600 лева по памет,НО става и от Опел Омега 2.5ТД,там цената е около 300 лева.
На тоя двигател ми е протичало ГНП-то,взеха ми 250 лева за всичко,това също е някаква слабост.
Проблем с плочка на ГНП и турбо не съм имал....пък и имам познати дето карат коли с тоя мотор,и те не са имали...явно всичко си е до поддръжката на човека от който ще я вземеш

По окачването,аз лично на моята съм сменил две шарнирни втулки за година и половина,не мисля че разликите в окачването между моята и бъдещата ти кола са кой знае колко различни....така че според мене окачването си е бая кораво

Частите за поддръжка по окачването са на сравнително ниски цени,което си е предимство (конкретни цени може да видиш в темата "Цени за части и ремонти на Е38")

Знам какво е да имаш мечта за тая кола,преживях го вече,така че скачай смело

Ако си харесаш нещо от Варна се обади,мога да я видя и да споделя мнение,най малкото като външен вид и вътре в купето.
Ако пък решиш да идваш за кола от Варна,пак се обади,спането и яденето от мене У къщи

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
sambeto написа: Ако пък решиш да идваш за кола от Варна,пак се обади,спането и яденето от мене У къщи
Благодаря ти много за откровеното мнение и впечатленията които си събрал и ми сподели.
С това последното направо ме нави да идвам до Варна за кола

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Скала основния проблем който виждам на дизелите е , че трудно ще намериш такъв на малко км, аз също се оглеждам за Е38-ца и 90% клоня към бензоново, точно заради по-малкото навъртяни км от тях.Успех с намирането на 7-мичка, ще следя темата с интерес.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
///M Power написа:Скала основния проблем който виждам на дизелите е , че трудно ще намериш такъв на малко км, аз също се оглеждам за Е38-ца и 90% клоня към бензоново, точно заради по-малкото навъртяни км от тях.Успех с намирането на 7-мичка, ще следя темата с интерес.
То и М52 пипа масло по принцип, но хората ги вземат.Не съм изключил варианта за бензинова, но както вече споменах искам да разбера повечко за ТДСа.
Жена, кола и прасе, все са на късмет

Ще се радвам повечко собственици на ТДСки, да изкажат своите впечатления.
- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Колега е38 като цяло е мн здрава кола
специално тдс ако го обслужиш добре няма да имаш никакви проблеми
водна помпа термостат виско измиване на радиаторите проверка на перката
на климатика ако всичко това е сменено и не си състезател няма как да я прегрееш
след чипване колата става доста по жива и приятна за каране.
Разход в гр.Сандански 13-15л 100км извън града 130-140км/ч 8л на 100км.
Кутията е здрава но все пак купуваш кола на доста км така че винаги
може да има изненади.
Ходовата част също е здрава.
Ако те интересува нещо повече 0887930915
специално тдс ако го обслужиш добре няма да имаш никакви проблеми
водна помпа термостат виско измиване на радиаторите проверка на перката
на климатика ако всичко това е сменено и не си състезател няма как да я прегрееш
след чипване колата става доста по жива и приятна за каране.
Разход в гр.Сандански 13-15л 100км извън града 130-140км/ч 8л на 100км.
Кутията е здрава но все пак купуваш кола на доста км така че винаги
може да има изненади.
Ходовата част също е здрава.
Ако те интересува нещо повече 0887930915
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани