Проблем Врати
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Проблем Врати
Или по-конкретно задна лява, за в бъдеще може би и останалите. Проблема е следния:
Задна лява врата не се отключва и седи заключена. Също така няма и отваряне. На какво би могло да се дължи това?
Задна лява врата не се отключва и седи заключена. Също така няма и отваряне. На какво би могло да се дължи това?

ATR-42/72
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем Врати
на блокирала машинка на централното начина е отваряне на кората в горния и край внимателно и чупене или откачане на машинката поне аз само за този начин знам
Барай шишарката Минкеее ....
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем Врати
anzak написа:на блокирала машинка на централното начина е отваряне на кората в горния и край внимателно и чупене или откачане на машинката поне аз само за този начин знам
Не, то ако става на въпрос аз мога да сваля и кората на място. Въпроса е след като сваля кората какво да правя

ATR-42/72
- evtimcho_g60
-
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 30.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем Врати
откачаш автоматизираната механика,която откллючва и заключва вратата,сменяш я с по-запазена и си препрограмираш централното да ти отваря шофьорската врата при едно натискане на копчето за отключване и цялата кола при повторно натискане за да пазиш останалите машинки 

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем Врати
Aз подразбрах че било някакво пластмасово зъбно колело, за което имам злите планове да го занеса в работата на шлосерите да ми направят 10-на такива от кобалт или титан за всеки случай 


ATR-42/72
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем Врати
DLVasilev написа:anzak написа:на блокирала машинка на централното начина е отваряне на кората в горния и край внимателно и чупене или откачане на машинката поне аз само за този начин знам
Не, то ако става на въпрос аз мога да сваля и кората на място. Въпроса е след като сваля кората какво да правя
гледаш за една черна кутийка тя малко на кофти място пада и по някакъв начин или я откачаш или чупиш то най често се чупи и така ... после една втора ръка и си ти
Барай шишарката Минкеее ....
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем Врати
Ето ти четиво Мите:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/197727
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/421123
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/474380
Успех
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/197727
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/421123
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/474380
Успех


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем Врати
DLVasilev написа:Aз подразбрах че било някакво пластмасово зъбно колело, за което имам злите планове да го занеса в работата на шлосерите да ми направят 10-на такива от кобалт или титан за всеки случай
гледаш за една черна кутийка тя малко на кофти място пада и по някакъв начин или я откачаш или чупиш то най често се чупи и така ... после една втора ръка и си ти
Колегата ти е казал какво трябва да направиш- в тази кутийка е сервомехенизма на ЦЗ, който е блокирал най-вероятно защото елдвигателчето е изгоряло и втора ръка се намира за 10-на лв.Сваля се лесно ако знаеш как- търси нещо като пластмасова пластина на самата кутийка, която я блокира в гнездото и с един зъб, освобождаваш го и я вадиш.
Има и някаква вероятност за лош електрически контакт в буксата на сервомехенизма на ЦЗ, затова преди да почнеш с друго, може да видиш състоянието и и да я пръснеш с нещо.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем Врати
zvetiko написа:DLVasilev написа:Aз подразбрах че било някакво пластмасово зъбно колело, за което имам злите планове да го занеса в работата на шлосерите да ми направят 10-на такива от кобалт или титан за всеки случайгледаш за една черна кутийка тя малко на кофти място пада и по някакъв начин или я откачаш или чупиш то най често се чупи и така ... после една втора ръка и си ти
Колегата ти е казал какво трябва да направиш- в тази кутийка е сервомехенизма на ЦЗ, който е блокирал най-вероятно защото елдвигателчето е изгоряло и втора ръка се намира за 10-на лв.Сваля се лесно ако знаеш как- търси нещо като пластмасова пластина на самата кутийка, която я блокира в гнездото и с един зъб, освобождаваш го и я вадиш.
Има и някаква вероятност за лош електрически контакт в буксата на сервомехенизма на ЦЗ, затова преди да почнеш с друго, може да видиш състоянието и и да я пръснеш с нещо.
Много е вероятно и да си прав за второто, понеже тая кола има доста електрически свръзки поразени от влагата и на доста места не дава понякога добри контакти

ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем Врати
cod-cdbp написа:Ето ти четиво Мите:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/197727
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/421123
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/474380
Успех
Ужас!


ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем Врати
Добреее, днеска опитах да сваля кората на място. Не стаа
Всъщност би могло да стане, ма ще имам нужда от нова кора, което не е опция понеже най-често на цената на една кора с повечко търсене ще намеря 2 оборудвани врати, но това е друга тема.
Та Толкова ли да му се не знае няма начин тая врата да се отвори. Кора се сваля на отворена врата!
Добре, че прозореца се отваря все още, взема да му сложа едно копче отвънка на вратата - отваряш влизаш затваряш и обратно

Всъщност би могло да стане, ма ще имам нужда от нова кора, което не е опция понеже най-често на цената на една кора с повечко търсене ще намеря 2 оборудвани врати, но това е друга тема.
Та Толкова ли да му се не знае няма начин тая врата да се отвори. Кора се сваля на отворена врата!
Добре, че прозореца се отваря все още, взема да му сложа едно копче отвънка на вратата - отваряш влизаш затваряш и обратно


ATR-42/72
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Проблем Врати
Още във второто мнение ти написаха как става. Опитваш да открехнеш кората само в горния заден край без да е чупиш, махаш вътрешното уплътнение естествено, след това както пак е написано, пъхаш голяма отверка между "сервомехАнизма" /
/ на централното заключване и пластмастката, която го придържа, а с друга крива отверка го издърпваш на горе, 1-2 см са му достатъчни за да се откачи от леглото си, ако стане стане, ако не стане си купуваш две оборудвани врати на цената на една кора и си готов, тъкмо и централно ще си имаш, и няма да има нужда да правиш титаниево зъбно колело






- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем Врати
boris_k написа:Още във второто мнение ти написаха как става. Опитваш да открехнеш кората само в горния заден край без да е чупиш, махаш вътрешното уплътнение естествено, след това както пак е написано, пъхаш голяма отверка между "сервомехАнизма" /![]()
/ на централното заключване и пластмастката, която го придържа, а с друга крива отверка го издърпваш на горе, 1-2 см са му достатъчни за да се откачи от леглото си, ако стане стане, ако не стане си купуваш две оборудвани врати на цената на една кора и си готов, тъкмо и централно ще си имаш, и няма да има нужда да правиш титаниево зъбно колело
![]()
Ми като си толкова разбирач ела и го направи, пък аз какво мога ине мога да си купя си е моя работа ако искам и купе с 4 врати ще си купя да си имам

То иначе става и с флекса отвънка лекичко изрязваш и си отваряш вратата нали?
Как може например на 34-ката когато вратата бе се отключи отвън от вътрешната страна издърпваш веднъж дръжката за да отключи и втори път за да отвори вратата пък тука да не става

ATR-42/72
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани