Проблем Врати

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Проблем Врати

Мнение от DLVasilev » 17 Фев 2013, 10:58

Или по-конкретно задна лява, за в бъдеще може би и останалите. Проблема е следния:
Задна лява врата не се отключва и седи заключена. Също така няма и отваряне. На какво би могло да се дължи това?
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем Врати

Мнение от anzak » 17 Фев 2013, 11:39

на блокирала машинка на централното начина е отваряне на кората в горния и край внимателно и чупене или откачане на машинката поне аз само за този начин знам
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем Врати

Мнение от DLVasilev » 17 Фев 2013, 11:59

anzak написа:на блокирала машинка на централното начина е отваряне на кората в горния и край внимателно и чупене или откачане на машинката поне аз само за този начин знам

Не, то ако става на въпрос аз мога да сваля и кората на място. Въпроса е след като сваля кората какво да правя
Изображение
ATR-42/72


Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 30.11.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем Врати

Мнение от evtimcho_g60 » 17 Фев 2013, 12:56

откачаш автоматизираната механика,която откллючва и заключва вратата,сменяш я с по-запазена и си препрограмираш централното да ти отваря шофьорската врата при едно натискане на копчето за отключване и цялата кола при повторно натискане за да пазиш останалите машинки :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем Врати

Мнение от DLVasilev » 17 Фев 2013, 13:13

Aз подразбрах че било някакво пластмасово зъбно колело, за което имам злите планове да го занеса в работата на шлосерите да ми направят 10-на такива от кобалт или титан за всеки случай :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем Врати

Мнение от anzak » 17 Фев 2013, 13:31

DLVasilev написа:
anzak написа:на блокирала машинка на централното начина е отваряне на кората в горния и край внимателно и чупене или откачане на машинката поне аз само за този начин знам

Не, то ако става на въпрос аз мога да сваля и кората на място. Въпроса е след като сваля кората какво да правя

гледаш за една черна кутийка тя малко на кофти място пада и по някакъв начин или я откачаш или чупиш то най често се чупи и така ... после една втора ръка и си ти
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем Врати

Мнение от cod-cdbp » 17 Фев 2013, 14:40

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем Врати

Мнение от zvetiko » 17 Фев 2013, 16:36

DLVasilev написа:Aз подразбрах че било някакво пластмасово зъбно колело, за което имам злите планове да го занеса в работата на шлосерите да ми направят 10-на такива от кобалт или титан за всеки случай :mhihi:


гледаш за една черна кутийка тя малко на кофти място пада и по някакъв начин или я откачаш или чупиш то най често се чупи и така ... после една втора ръка и си ти



Колегата ти е казал какво трябва да направиш- в тази кутийка е сервомехенизма на ЦЗ, който е блокирал най-вероятно защото елдвигателчето е изгоряло и втора ръка се намира за 10-на лв.Сваля се лесно ако знаеш как- търси нещо като пластмасова пластина на самата кутийка, която я блокира в гнездото и с един зъб, освобождаваш го и я вадиш.
Има и някаква вероятност за лош електрически контакт в буксата на сервомехенизма на ЦЗ, затова преди да почнеш с друго, може да видиш състоянието и и да я пръснеш с нещо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем Врати

Мнение от DLVasilev » 17 Фев 2013, 17:43

zvetiko написа:
DLVasilev написа:Aз подразбрах че било някакво пластмасово зъбно колело, за което имам злите планове да го занеса в работата на шлосерите да ми направят 10-на такива от кобалт или титан за всеки случай :mhihi:


гледаш за една черна кутийка тя малко на кофти място пада и по някакъв начин или я откачаш или чупиш то най често се чупи и така ... после една втора ръка и си ти



Колегата ти е казал какво трябва да направиш- в тази кутийка е сервомехенизма на ЦЗ, който е блокирал най-вероятно защото елдвигателчето е изгоряло и втора ръка се намира за 10-на лв.Сваля се лесно ако знаеш как- търси нещо като пластмасова пластина на самата кутийка, която я блокира в гнездото и с един зъб, освобождаваш го и я вадиш.
Има и някаква вероятност за лош електрически контакт в буксата на сервомехенизма на ЦЗ, затова преди да почнеш с друго, може да видиш състоянието и и да я пръснеш с нещо.

Много е вероятно и да си прав за второто, понеже тая кола има доста електрически свръзки поразени от влагата и на доста места не дава понякога добри контакти
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем Врати

Мнение от DLVasilev » 17 Фев 2013, 17:45

Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем Врати

Мнение от DLVasilev » 17 Фев 2013, 22:31

Добреее, днеска опитах да сваля кората на място. Не стаа :mhihi:
Всъщност би могло да стане, ма ще имам нужда от нова кора, което не е опция понеже най-често на цената на една кора с повечко търсене ще намеря 2 оборудвани врати, но това е друга тема.
Та Толкова ли да му се не знае няма начин тая врата да се отвори. Кора се сваля на отворена врата!
Добре, че прозореца се отваря все още, взема да му сложа едно копче отвънка на вратата - отваряш влизаш затваряш и обратно :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Проблем Врати

Мнение от Disasterr » 18 Фев 2013, 8:38

По темата :) как даси програмрам централото да отваря само шоф. врата? Мерси!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Проблем Врати

Мнение от boris » 18 Фев 2013, 9:31

Още във второто мнение ти написаха как става. Опитваш да открехнеш кората само в горния заден край без да е чупиш, махаш вътрешното уплътнение естествено, след това както пак е написано, пъхаш голяма отверка между "сервомехАнизма" / :lol: :lol: / на централното заключване и пластмастката, която го придържа, а с друга крива отверка го издърпваш на горе, 1-2 см са му достатъчни за да се откачи от леглото си, ако стане стане, ако не стане си купуваш две оборудвани врати на цената на една кора и си готов, тъкмо и централно ще си имаш, и няма да има нужда да правиш титаниево зъбно колело :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем Врати

Мнение от DLVasilev » 18 Фев 2013, 17:54

boris_k написа:Още във второто мнение ти написаха как става. Опитваш да открехнеш кората само в горния заден край без да е чупиш, махаш вътрешното уплътнение естествено, след това както пак е написано, пъхаш голяма отверка между "сервомехАнизма" / :lol: :lol: / на централното заключване и пластмастката, която го придържа, а с друга крива отверка го издърпваш на горе, 1-2 см са му достатъчни за да се откачи от леглото си, ако стане стане, ако не стане си купуваш две оборудвани врати на цената на една кора и си готов, тъкмо и централно ще си имаш, и няма да има нужда да правиш титаниево зъбно колело :mhihi: :mhihi:

Ми като си толкова разбирач ела и го направи, пък аз какво мога ине мога да си купя си е моя работа ако искам и купе с 4 врати ще си купя да си имам :winky:
То иначе става и с флекса отвънка лекичко изрязваш и си отваряш вратата нали?
Как може например на 34-ката когато вратата бе се отключи отвън от вътрешната страна издърпваш веднъж дръжката за да отключи и втори път за да отвори вратата пък тука да не става
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем Врати

Мнение от anzak » 18 Фев 2013, 18:12

има едно нещо викат му двойно заключване затова ...
Барай шишарката Минкеее ....

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook