740 Проблем. От какво?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
740 Проблем. От какво?
Добър ден колеги, честита коледа на всички!
Да започна с това, че за дадения проблем в търсачката излизат теми само за тдс, та мойте извинения ако се повтарям.
Проблема се състои в следното:
При студен старт колата си пали и работи, но работи неравномерно и мотора тресе. След като малко поработи на празен ход се постабилизира, но като включа на D или R без значение като че се дави и няма сила. Спъва се просто и после отведнъж се отпушва, а понякога притриса и прекъсва и в движение.
Проблема трае докато стрелката на температурата излезе от синия сектор. От там нататък всичко е безупречно.
Звучи ми като някой датчик или нещо от този род.
Моля ако някой е имал такъв проблем, да ме насочи къде да търся решението или ако има такава тема нека я препрати, че не ми се четеше всичко.
Благодаря и пак се извинявам ако се повтарям.
Оп, забравих, колата е 740 М62В44 мотор без ваноси 98-ма година. Няма газ, Автоматик(новия)
Желая ви весело посрещане на новата година!

Да започна с това, че за дадения проблем в търсачката излизат теми само за тдс, та мойте извинения ако се повтарям.
Проблема се състои в следното:
При студен старт колата си пали и работи, но работи неравномерно и мотора тресе. След като малко поработи на празен ход се постабилизира, но като включа на D или R без значение като че се дави и няма сила. Спъва се просто и после отведнъж се отпушва, а понякога притриса и прекъсва и в движение.
Проблема трае докато стрелката на температурата излезе от синия сектор. От там нататък всичко е безупречно.
Звучи ми като някой датчик или нещо от този род.
Моля ако някой е имал такъв проблем, да ме насочи къде да търся решението или ако има такава тема нека я препрати, че не ми се четеше всичко.
Благодаря и пак се извинявам ако се повтарям.
Оп, забравих, колата е 740 М62В44 мотор без ваноси 98-ма година. Няма газ, Автоматик(новия)
Желая ви весело посрещане на новата година!


ATR-42/72
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: 740 Проблем. От какво?
Мисля , че има подобни теми с това тресене но,както и да е.Залагам ПАК
на клапана картерни газове на 90 процента и на второ място стъпково моторче ,

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 740 Проблем. От какво?
бензинова помпа бобини свещи датчик разпределителен вал дебитомер една диагностика ще ти осветли проблема и да ти премерят и налягането на горивото
Барай шишарката Минкеее ....
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 740 Проблем. От какво?
100%-товото решение на този проблем е смяна на клапан картерни газове, гарнитури на всмукателния колектор към главата и на капака пред всмукателния колектор. Гарантирам нормални 670-700 оборота, както при студен, така и при загрял двигател.
В момента двигателя смуче въздух, а като загрее гарнитурите уплътняват от разширението до някаква степен, но не напълно.
200 магически лв и проблема изчезва като в приказките
В момента двигателя смуче въздух, а като загрее гарнитурите уплътняват от разширението до някаква степен, но не напълно.
200 магически лв и проблема изчезва като в приказките

- 4i4o Mitko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София;Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38
- Мечтае да кара: вече не мечтае
- Детайли за колата: е38 728iA
Re: 740 Проблем. От какво?
+1 за клапан картерни газове
Аз съм с 728 и имах подобни симптоми и се оказа точно той. След смяната всичко заспа
Другия вариант е да посетиш чичко доктор и да си направиш една диагностика


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 740 Проблем. От какво?
Клапана на картерните газове е нещо много гадно, което е най-добре да се премахне и замени с oil catch tank, с което си решаваш един куп проблеми веднъж завинаги. Лекият вариант при смърта му
е да пуска въздух, тежкят, който се случи при мен е да почне да смуче масло от картера и да го вкарва в смукателният колектор- нямах проблеми с това да покривам всичко зад мен с плътен непрогледен пушек, като се прибрах след около 15-на минути около 2 литра масло ги нямаше.
Към причините мога да добавя и датчик на дроселовата клапа- дава невярна информация за положението и. На ДМЕ в режимите на стартиране и подгряване на двигателя софтуерно му е заложено да прави по-богата смес , към това като се добави и грешен сигнал от ТПС сместа става прекалено богата. Може също проблема да е и в датчика за температурата на антифриза.

Към причините мога да добавя и датчик на дроселовата клапа- дава невярна информация за положението и. На ДМЕ в режимите на стартиране и подгряване на двигателя софтуерно му е заложено да прави по-богата смес , към това като се добави и грешен сигнал от ТПС сместа става прекалено богата. Може също проблема да е и в датчика за температурата на антифриза.
- Brat mu
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 331
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
- Мечтае да кара: WBS
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: 740 Проблем. От какво?
Благодаря много за отговорите. Това за просмукването на въздуха го бях забравил. Ще се проверяват изброените неща едно по едно




ATR-42/72
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 740 Проблем. От какво?
DLVasilev написа:...Ще се проверяват изброените неща едно по едно![]()
Да ти кажа честно, няма какво да им проверяваш, просто събери пари за всичко накуп и сменяй. Това си е детска болест при всички М60-М62 мотори и гарантирано си искат подмяна. Да ги сменяш едно по едно, просто си е загуба на време и забавление по разглобяване и сглобяване

От тази схема ти трябват №2, №12, №14 и №15 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Съответно цените са:
Номенклатурен номер : 11617501563
Описание : КАПАК M62
Ед.цена (с ДДС) : 116.57 BGN
Има наличност
Номенклатурен номер : 11611729728
Описание : ГАРНИТУРА
Ед.цена (с ДДС) : 11.29 BGN
Има наличност
!!!За това само не мога да се сетя, дали цената е на брой или беше за всичките 4бр!!!
Номенклатурен номер : 11611433328
Описание : ГАРНИТУРА
Ед.цена (с ДДС) : 35.39 BGN
Има наличност
Номенклатурен номер : 11611729727
Описание : ГАРНИТУРА
Ед.цена (с ДДС) : 11.29 BGN
Има наличност
От тази схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Номенклатурен номер : 11151705272
Описание : МАСЛООТДЕЛИТЕЛ
Ед.цена (с ДДС) : 65.71 BGN
Както ти казах, около 200лв излиза всичко. Не е зле да провериш и вакуум маркучите към сервото на спирачките.
P.S Може и да съм объркал нещо от цялата схема, но ме разбра за какво става въпрос

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: 740 Проблем. От какво?
Ето с какво ще се занимавам след празниците. Ама първо през кат за номера 


ATR-42/72
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: 740 Проблем. От какво?
Колеги, има ли начин маслоотделителят от горната схема (номер 1) да се смени без да се сваля главата или долния преден капак на двигателя - само със свален горен капак пред веригите? И въобще струва ли си да се сменя въпросния маслоотделител? Купил съм го, но честно казано ми изглежда голямо разглобяване само за да го сменим него. Като го гледам изглежда кух отвътре, има ли някакъв клапан или просто служи като фуния?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 740 Проблем. От какво?
TheFreeRider написа:Колеги, има ли начин маслоотделителят от горната схема (номер 1) да се смени без да се сваля главата или долния преден капак на двигателя - само със свален горен капак пред веригите? И въобще струва ли си да се сменя въпросния маслоотделител? Купил съм го, но честно казано ми изглежда голямо разглобяване само за да го сменим него. Като го гледам изглежда кух отвътре, има ли някакъв клапан или просто служи като фуния?
За смяната ще те насочат колеги, които са го правили на твоя двигател, аз съм го правил на М52, изглеждаше също почти невъзможно, но първият път за 20-на минути стана, без да пипам нищо друго, като го извадих под колата и мина на мм от разни стойки и маркучи.

Дали си струва- струва си, защото ако се задръсти ще има доста неприятни ефекти, още повече, че вече си го купил.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: 740 Проблем. От какво?
На М52 и аз съм го сменял на улицата, но на М60/62 е съвсем различно и са две отделни части. Попрочетох за този маслоотделител и се оказа, че не се поврежда често, тъй като представлява просто кухо тяло със спираловиден канал вътре, през който като минават маслените изпарения и от центробежната сила (или поне така си го представям) маслото се отлага по стените, а въздухът преминава нагоре през една тръба към клапана, който регулира силата на вакуума от задната страна на мотора. Това, което се поврежда често е всъщност този клапан - ако допусне прекалено силен вакуум почва да засмуква и масло и го вкарва в колектора. Както и да е, този клапан вече съм го сменил. А маслоотделителя ще го пропусна засега, тъй като моят е здрав, няма смисъл само да разглобявам здрав двигател. Бяхме го отворили само за смяна на гарнитури на капаци и разни други дреболии.
П.с. Ако на някой му трябва такъв маслоотделител да ми пише л.с.

П.с. Ако на някой му трябва такъв маслоотделител да ми пише л.с.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: 740 Проблем. От какво?
Taка, малко да съживя темата, понеже проблема беше засечен вчера.
Нищо общо с паразитен въздух и т.н. Проблема се състои в това, че докато е студена 1 и 4-ти цилиндър не работят и 1 ламбда сонда е мяу. От там и нестабилна работа и всичко. Следва отстраняване на проблема, иначе въздух не смуче
Нищо общо с паразитен въздух и т.н. Проблема се състои в това, че докато е студена 1 и 4-ти цилиндър не работят и 1 ламбда сонда е мяу. От там и нестабилна работа и всичко. Следва отстраняване на проблема, иначе въздух не смуче


ATR-42/72
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 740 Проблем. От какво?
DLVasilev написа:Taка, малко да съживя темата, понеже проблема беше засечен вчера.
Нищо общо с паразитен въздух и т.н. Проблема се състои в това, че докато е студена 1 и 4-ти цилиндър не работят и 1 ламбда сонда е мяу. От там и нестабилна работа и всичко. Следва отстраняване на проблема, иначе въздух не смуче
Започни с ламбдата на въпросните цилиндри


26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани