Прегряване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Прегряване
Здравейте колеги имам много странен проблем със колата: След като се кача и карам известно време колата почва да ми прегрява съвсем леко и после се връща в вертикална позиция.
Сменил съм преди месец всички маркучи , налял съм антрифриз , убезвъздушил съм я , Погледнал съм Виското ( не е от него) какво съм пропуснал ?Не вярвам да е термостат на скоро е сменян . Говорим за 750И 2001
Сменил съм преди месец всички маркучи , налял съм антрифриз , убезвъздушил съм я , Погледнал съм Виското ( не е от него) какво съм пропуснал ?Не вярвам да е термостат на скоро е сменян . Говорим за 750И 2001
- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Прегряване
Не знам дали има нещо общо с твоя проблем но все пак search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%80%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5&fid%5B%5D=123
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Прегряване
Колега, преди да смениш радиатора може да пробваш да го измиеш. Най-напред от вън като се мие от коша към бронята. Трябва да се откачат щипките на радиатора, леко да се наклони към двигателя и да се види дали няма някаква мръсотия. После може да го измиеш от вътре- има доста добавки за промиване на охладителната система, лошото е, че може да почне да тече някъде след обработката, затова най-добрият вариант е да свалиш радиатора, да го накиснеш с Калгон и после измиеш добре с вода. Малко по-голяма разправия е но може да си спестиш 1000лв.
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Прегряване
Надува ли маркучите?
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: Прегряване
Надува ги маркучите . Днес проблема беше решен, но временно . Побра 3 литра и половина вода с антифриз което значи , че по някаква причина изтича . Докато я чаках да изстине в гаража нарочно бях наредил под цялата предница бели А4 листчета хартия . Е не тече..... ама абсолютно от никъде... Утре съм решил да сменя ланда сондата та по край нея и тва ще го мисля... Казвай те ако се сещате нещо.
Също да използвам темата . На задна дясна гума трябва да се прави реглаж . Тия пичове където я водих ми казаха че някакъв болт ли не знам какво е бил заял и ги било страх да натегнат да не ми купуват после ново
и ми я върнаха като без задна дясна та колата ми в момента е като полудяла аз завивам в дясно тя отива в ляво.. АКО някои от колегите тука се занимава с такова работи моля оставете телефон или нещо да се свържа 
Също да използвам темата . На задна дясна гума трябва да се прави реглаж . Тия пичове където я водих ми казаха че някакъв болт ли не знам какво е бил заял и ги било страх да натегнат да не ми купуват после ново


- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Прегряване
Колега смени си капачката на разширителният съд много вероятно да е от нея,тъй като надува и неможе да изпусне и
тн. Другото,което може да е и се сещам веднага е водната помпа
дано съм помогнал 



- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Прегряване
Това за болта за реглажа на колелото , няма какво да се чудиш или ще се къса или ще се отвие то така и така по зле от това няма как да стане освен ако не искаш да си я караш като неуправляема.Като се скъса ще си вземеш друг или нов или втора ръка не му мисли толкова.
А това с прегряването ще си излезе гарнитура !На мен ми надуваше така маркучите и аз като теб следвах пътя на логиката и си мислех:
1.Помпата ми е спластмасова турбина сигурно превърта , смених я с нова помпа метална турбинка пак надуваше .
2.Капачката на съда се е прецакала и не отваря на определеното налягане 2бара (при мен) купух нова мейле ПАК НАДУВАШЕ и пак губи вода.
3.Докато работи прокарвам ръка по целият радиатор и установих , че не затопля на всякъде демек е по запушен и няма топлообмен на 100% , купих нов радиатор същата работа ПАК НАДУВАШЕ И ПАК ТЕЧЕШЕ.
4.Като забравих да отбележа , че първо си смених виското понеже проблема с прегряването ми се появи на път за морето рязко ми вдигна температурата със скорост от около 200км. и аз реших че е виско.От последвалите точки се подразбира , че е не е от него.
5.Повреме на работа при достигане на оптимална температура долното съединение не се затопля а колата тръгва да прегрява това ме накара да мисля че термостата не става купих нови два на различни фирми щом и с тях беше така я запалих без термостат и пак надуваше и пак прегряваше.
Тогава вече се убедих , че става въпрос за гарнитура на глава така и така съм почнал та да си довърша .Закарах колата на един прехален майстор човек от форума (чието име искам все още да не споменавам)човека разглоби колата и ми каза , че съм за друг двигател за щетите които нанесе по колата аз му ПЛАТИХ
.Принудих се да изляза в отпукс и сам да си оправя колата слава богу всичко сега е на ред и имам напълно обслужена водна ситема
.А как я предвижих на буксир със свалена глава в петък вечер от един Софийски квартала до друг сами се сетете.
Със създалетя на темата се познаваме лично от една сбирка на Е38 в ОМВ бензиностанцията на Гм.Димитров така , че ако искаш съдействие на драго сърце ще помогна.
А това с прегряването ще си излезе гарнитура !На мен ми надуваше така маркучите и аз като теб следвах пътя на логиката и си мислех:
1.Помпата ми е спластмасова турбина сигурно превърта , смених я с нова помпа метална турбинка пак надуваше .
2.Капачката на съда се е прецакала и не отваря на определеното налягане 2бара (при мен) купух нова мейле ПАК НАДУВАШЕ и пак губи вода.
3.Докато работи прокарвам ръка по целият радиатор и установих , че не затопля на всякъде демек е по запушен и няма топлообмен на 100% , купих нов радиатор същата работа ПАК НАДУВАШЕ И ПАК ТЕЧЕШЕ.
4.Като забравих да отбележа , че първо си смених виското понеже проблема с прегряването ми се появи на път за морето рязко ми вдигна температурата със скорост от около 200км. и аз реших че е виско.От последвалите точки се подразбира , че е не е от него.
5.Повреме на работа при достигане на оптимална температура долното съединение не се затопля а колата тръгва да прегрява това ме накара да мисля че термостата не става купих нови два на различни фирми щом и с тях беше така я запалих без термостат и пак надуваше и пак прегряваше.
Тогава вече се убедих , че става въпрос за гарнитура на глава така и така съм почнал та да си довърша .Закарах колата на един прехален майстор човек от форума (чието име искам все още да не споменавам)човека разглоби колата и ми каза , че съм за друг двигател за щетите които нанесе по колата аз му ПЛАТИХ


Със създалетя на темата се познаваме лично от една сбирка на Е38 в ОМВ бензиностанцията на Гм.Димитров така , че ако искаш съдействие на драго сърце ще помогна.
Последна промяна RORO на 12 Дек 2012, 17:47, променена общо 1 път
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Прегряване
я да задам и аз един въпрос.колега кога надува маркучите?при работещ двигател или когато я загасиш и след това ги надува.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Re: Прегряване
Ех колега май все не може да случиш на кола......като гледам какви оплаквания имаш....както и да е, един съвет от мен, защото подозирам , че и аз и колегата RORO се познаваме покрай този прехвален майстор.... та когато си купуваш кола втора ръка трябва предажрително да си доста запознат с колкото се може повече неща, ане просто понеже 750-ките са станали по 3000лв да идеш и да си вземеш първата гаражна.....
казвам ти го от опит понеже работя в Германо-Австрийски консорциум, и по една случайност половината от времето си го прекарвам по тези две държави...та за 10 години съм понаучил и за автоборсите там и за "уникалния" пробег само до работа и обратно, аз специално карах веднъж в Германия един рент а кар-БМВ 530Д Е60, ми отиването ми до офиса беше 74км имайте предвид това е в града.......за събота и неделя,когато народа там пътува 1000км ги нямат за нищо, е аз за 1 месец и врътнах 8000км и то горе долу само командировким лични не съм имал...така че......
Та по твоя въпрос,ако имаш сериозен клас кола,независимо на колко години,защото Е38 750 ще си остане такава и след още 50години, и имаш сериозен проблем,а именно губи ти вода и видимо не можеш да хванеш от къде е, отиди си в сервиза,който е подчинен на тиа дето са я разработвали и сътворявали тази кола. Лично се познавам с двама механици там,да не кажа и че сме израстнали заедно та много добре знам как на 6мес наистина им набиват канчетата и а така наречения oldschool, което немците викат вече на всичко което са произвели след Е60 да кажем, и те много добре си знаят,ако на даден модел нещо е проблем,кои са вероятните причини и съответно методите за изключването им......

Та по твоя въпрос,ако имаш сериозен клас кола,независимо на колко години,защото Е38 750 ще си остане такава и след още 50години, и имаш сериозен проблем,а именно губи ти вода и видимо не можеш да хванеш от къде е, отиди си в сервиза,който е подчинен на тиа дето са я разработвали и сътворявали тази кола. Лично се познавам с двама механици там,да не кажа и че сме израстнали заедно та много добре знам как на 6мес наистина им набиват канчетата и а така наречения oldschool, което немците викат вече на всичко което са произвели след Е60 да кажем, и те много добре си знаят,ако на даден модел нещо е проблем,кои са вероятните причини и съответно методите за изключването им......
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: Прегряване
ljubo72 написа:я да задам и аз един въпрос.колега кога надува маркучите?при работещ двигател или когато я загасиш и след това ги надува.
като бачка ги надува обаче в същото време и не пуши бял дим отзад така , че още не вярвам да е тръгнала гарнитурата .. Пък ако е тръгнала ще се сменя кво да се прави така и така дадох хилки за ремонт още малко ще се даде и да престане да мрънка за известно време

- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: Прегряване
bobiE38 написа:Ех колега май все не може да случиш на кола......като гледам какви оплаквания имаш....както и да е, един съвет от мен, защото подозирам , че и аз и колегата RORO се познаваме покрай този прехвален майстор.... та когато си купуваш кола втора ръка трябва предажрително да си доста запознат с колкото се може повече неща, ане просто понеже 750-ките са станали по 3000лв да идеш и да си вземеш първата гаражна.....казвам ти го от опит понеже работя в Германо-Австрийски консорциум, и по една случайност половината от времето си го прекарвам по тези две държави...та за 10 години съм понаучил и за автоборсите там и за "уникалния" пробег само до работа и обратно, аз специално карах веднъж в Германия един рент а кар-БМВ 530Д Е60, ми отиването ми до офиса беше 74км имайте предвид това е в града.......за събота и неделя,когато народа там пътува 1000км ги нямат за нищо, е аз за 1 месец и врътнах 8000км и то горе долу само командировким лични не съм имал...така че......
Та по твоя въпрос,ако имаш сериозен клас кола,независимо на колко години,защото Е38 750 ще си остане такава и след още 50години, и имаш сериозен проблем,а именно губи ти вода и видимо не можеш да хванеш от къде е, отиди си в сервиза,който е подчинен на тиа дето са я разработвали и сътворявали тази кола. Лично се познавам с двама механици там,да не кажа и че сме израстнали заедно та много добре знам как на 6мес наистина им набиват канчетата и а така наречения oldschool, което немците викат вече на всичко което са произвели след Е60 да кажем, и те много добре си знаят,ако на даден модел нещо е проблем,кои са вероятните причини и съответно методите за изключването им......
Всъщност не съм си купил 750ка за 3000лв а далеч по по скъпа ... Тва , че мрънка за разни поправки постоянно аз няма как да предвидя


Re: Прегряване
Проблем с надуване на маркучите на охладителната система не са "разни поправки" колега....., а иначе евала за Аудито, какви са ти впечатленията от него?
- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Прегряване
И аз имах подобен проблем със загравянето....., в крайна сметка всичко се реши след ремонт за почти 9000 лв.. Колегата, който е взел отпуск за да си оправи автомобила те е насочил в правилната посока...
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: Прегряване
IL\M написа:И аз имах подобен проблем със загравянето....., в крайна сметка всичко се реши след ремонт за почти 9000 лв.. Колегата, който е взел отпуск за да си оправи автомобила те е насочил в правилната посока...
Ами колега аз съм на 7000 за сега на има да те настигам :Д
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани