Малко помощ с избор на 740д

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Малко помощ с избор на 740д

Мнение от Gqbriel » 01 Окт 2012, 14:00

Здравейте,

Предлагат ми бартер Е38 740д http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348732166363501&f1=details

Може ли да споделите малко инфо за мотора,специфични проблеми,слаби места ,какво трябва да се гледа и мнения по върпосната обява - е съм много благодарен.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от Bavarcho » 01 Окт 2012, 15:38

Това е първия Ве8 дизел.
Кода му е M67D39.
Разхода доста над 3.0Д, като казвам доста доста.
Вървежа не е много по-различен от 3.0Д.
Чувал съм че бил "проблемен", "капризен" и т.н.
Проблем с охлаждането.
Два цилиндъра повече, две дюзи повече, две турбини...
И т.н.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от Gqbriel » 01 Окт 2012, 16:14

Bavarcho написа:Това е първия Ве8 дизел.
Кода му е M67D39.
Разхода доста над 3.0Д, като казвам доста доста.
Вървежа не е много по-различен от 3.0Д.
Чувал съм че бил "проблемен", "капризен" и т.н.
Проблем с охлаждането.
Два цилиндъра повече, две дюзи повече, две турбини...
И т.н.


Напълно те разбрах :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от boris » 01 Окт 2012, 17:30

Изчакай колегите с 740d да ти отговорят, не бързай със заключенията. ;)
По горната логика най-добре да караме фиести 1.1 с карбуратор и ръчен смукач :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от anzak » 01 Окт 2012, 17:54

Особено вървежа си е направо коренно различен от 730Д незнам колега баварчо на каква база ги вадиш тези заключения и дали въобще си карал такава кола че е чуплива като цяло така е че мотора е проблем съгласен съм обаче вървежа и е нещо невероятно сравним може би със 750И
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от sambeto » 01 Окт 2012, 19:28

Аз имам Е38 730d и горе долу знам как върви.Преди две седмици обаче се возих в Е38 740d....леле майко въртящия момент на това чупи вратове :mrgreen:
За вървежа и аз съм съгласен,че върви повече от 730d.
Като изключим вървежа,за другото Bavarcho прав,даже някъде бях чул че ако замине едната турбина се сменят и двете.С такова впечатление съм останал,ма не претендирам да съм прав :mrgreen:
Последна промяна sambeto на 01 Окт 2012, 19:49, променена общо 1 път

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от Bavarcho » 01 Окт 2012, 19:47

anzak написа:незнам колега баварчо на каква база ги вадиш тези заключения и дали въобще си карал такава кола


Да видим Е38 съм карал 728и, 735и, 740и, 730д и 740д, то май без ТДС, 730и и 750 станаха. (типтроник сите) Карал - няколко километра, градско.
И да това с бруталната разлика и т.н. ми се стори малка разлика от 3.0Д 193к.с., колите са били читави всичките (все нов внос).
То и между 728 и 730 усещането е че дизела е много по-бърз, но на хартия не е чак толкова. За магистрално не знам вече как са нещата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от anzak » 01 Окт 2012, 19:58

аз съм карал цялата гама без изключения заедно с бронирано 750и а 740Д 2 дни беше в мен и доста я поразтъпках и това нещо поне по мое мнение върви много много зверски и то няма как да е при 4000кубика дизелова мощ съчетана с 2 турбокомпресора иначе на хартия наистина динамиката и не е кой знае какво обаче усещането което се създава вътре като и удариш кикдауна никоя 730Д не може да го наподоби ( пак казвам по мое мнение ) и говоря за стокови коли не за някои тунинговани
Барай шишарката Минкеее ....

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от Ilko Ivanov » 01 Окт 2012, 21:02

А пък конкретно за тази кола от обявата имам доста сериозни наблюдения,тъй като собственика си я обслужва при мен.
Доста пари е налял в колата,и наистина до преди няколко месеца (от тогава не е идвал) всичко беше ок по колата.
Колко от собствениците на 740Д могат да се похвалят ,че са дали 700лв. за филтър картерни газове,колко от вас са си купили напълно рециклирана скоростна кутия с две години гаранция,колко от вас са сменили цялата предница с всичко лемфьордер ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от ddinobot » 02 Окт 2012, 18:24

А защо според вас се създава това усещане, че дизела върви повече от бензина (когато кубиците и конете са горе долу еднакви разбира се)?
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от Ilko Ivanov » 02 Окт 2012, 18:32

ddinobot написа:А защо според вас се създава това усещане, че дизела върви повече от бензина (когато кубиците и конете са горе долу еднакви разбира се)?

Въртящия момент ........

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от omegaart » 02 Окт 2012, 18:35

Ilko Ivanov написа:
ddinobot написа:А защо според вас се създава това усещане, че дизела върви повече от бензина (когато кубиците и конете са горе долу еднакви разбира се)?

Въртящия момент ........


Турбината го създава този момент не въртящия момент. Една хонда сивик със 125 коня и тяхния в-тек дето се включва на ~3500 и ~7000rpm дава усещане че колата тръгва и върви още и още. Това са лъжливи усещания повечето пъти и като се погледне километража си на 80км ... :)
Що пък аз не усещам вървежа при мене а като погледна километража и съм на 80-100 ? Щото е плавно и бързо и няма тласъци от турбината.

p.s.

Не ме разбирайте погрешно , не съм казал че не върви а просто че турбото е залъгващо чувство в повечето случай !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от ddinobot » 02 Окт 2012, 18:52

omegaart написа:
Ilko Ivanov написа:
ddinobot написа:А защо според вас се създава това усещане, че дизела върви повече от бензина (когато кубиците и конете са горе долу еднакви разбира се)?

Въртящия момент ........


Турбината го създава този момент не въртящия момент. Една хонда сивик със 125 коня и тяхния в-тек дето се включва на ~3500 и ~7000rpm дава усещане че колата тръгва и върви още и още. Това са лъжливи усещания повечето пъти и като се погледне километража си на 80км ... :)
Що пък аз не усещам вървежа при мене а като погледна километража и съм на 80-100 ? Щото е плавно и бързо и няма тласъци от турбината.

p.s.

Не ме разбирайте погрешно , не съм казал че не върви а просто че турбото е залъгващо чувство в повечето случай !!!



Ха и аз , бензиновия двигател точно така го усещам, уж не дърпа много а вече съм на 100км/h :), докато на един приятел дизеляка, някак си имаш чувството, че много бързо набира, но реално не е така :)
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Малко помощ с избор на 740д

Мнение от Gqbriel » 02 Окт 2012, 18:58

Вие май си говорите наизуст или за определени мотори
Защото една 330д с мап идва на 260 на вал и 580нм момент.. Как точно е лъжливо при почтиндвоен момент от 330бензин?както си на 20 и ще си на 120 :)
Но по темата,до тук разбрах че колата изглежда добре и че собственика се грижи за нея.
Ясно че е дизел инподдръжката е с пари
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Малко помощ с избор на 740д

Мнение от omegaart » 02 Окт 2012, 19:38

Gqbriel написа:Вие май си говорите наизуст или за определени мотори
Защото една 330д с мап идва на 260 на вал и 580нм момент.. Как точно е лъжливо при почтиндвоен момент от 330бензин?както си на 20 и ще си на 120 :)
Но по темата,до тук разбрах че колата изглежда добре и че собственика се грижи за нея.
Ясно че е дизел инподдръжката е с пари


Чак да се лъжем , не си мисли че всички караме 1.8 е36 с М-бадж ...
От тоя 4.0 получаваш една идея повече вървеж , което можеш да компенсираш с що годе с един читав ремап на 3.0д мотора. Отделно получаваш 2 турбини за трошене , по-труден за намиране мотор ( отностно части ) и съответно по-скъп. Като се види и г/д разхода на гориво и отиваме съвсем в друга графа. За мен от тия години тоя мотор е далеч от съвършен според мен.

И това че някой е налял 1 куп пари в окачване не смятам че е похвално , а просто че или колата не е читава или не е карана като хората т.е. пазена.
Що аз от как съм си вкарал кочината ( 2 години близо ) и съм сменил само 1 биалетка и още нищо не е тръгнало и не прави проблеми по ходовата част и не карам по облаци , просто си пазя джантите и колата.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook