Малко помощ с избор на 740д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Малко помощ с избор на 740д
Здравейте,
Предлагат ми бартер Е38 740д http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348732166363501&f1=details
Може ли да споделите малко инфо за мотора,специфични проблеми,слаби места ,какво трябва да се гледа и мнения по върпосната обява - е съм много благодарен.
Предлагат ми бартер Е38 740д http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348732166363501&f1=details
Може ли да споделите малко инфо за мотора,специфични проблеми,слаби места ,какво трябва да се гледа и мнения по върпосната обява - е съм много благодарен.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Малко помощ с избор на 740д
Това е първия Ве8 дизел.
Кода му е M67D39.
Разхода доста над 3.0Д, като казвам доста доста.
Вървежа не е много по-различен от 3.0Д.
Чувал съм че бил "проблемен", "капризен" и т.н.
Проблем с охлаждането.
Два цилиндъра повече, две дюзи повече, две турбини...
И т.н.
Кода му е M67D39.
Разхода доста над 3.0Д, като казвам доста доста.
Вървежа не е много по-различен от 3.0Д.
Чувал съм че бил "проблемен", "капризен" и т.н.
Проблем с охлаждането.
Два цилиндъра повече, две дюзи повече, две турбини...
И т.н.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Малко помощ с избор на 740д
Bavarcho написа:Това е първия Ве8 дизел.
Кода му е M67D39.
Разхода доста над 3.0Д, като казвам доста доста.
Вървежа не е много по-различен от 3.0Д.
Чувал съм че бил "проблемен", "капризен" и т.н.
Проблем с охлаждането.
Два цилиндъра повече, две дюзи повече, две турбини...
И т.н.
Напълно те разбрах

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Малко помощ с избор на 740д
Изчакай колегите с 740d да ти отговорят, не бързай със заключенията.
По горната логика най-добре да караме фиести 1.1 с карбуратор и ръчен смукач

По горната логика най-добре да караме фиести 1.1 с карбуратор и ръчен смукач


- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Малко помощ с избор на 740д
Особено вървежа си е направо коренно различен от 730Д незнам колега баварчо на каква база ги вадиш тези заключения и дали въобще си карал такава кола че е чуплива като цяло така е че мотора е проблем съгласен съм обаче вървежа и е нещо невероятно сравним може би със 750И
Барай шишарката Минкеее ....
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Малко помощ с избор на 740д
Аз имам Е38 730d и горе долу знам как върви.Преди две седмици обаче се возих в Е38 740d....леле майко въртящия момент на това чупи вратове
За вървежа и аз съм съгласен,че върви повече от 730d.
Като изключим вървежа,за другото Bavarcho прав,даже някъде бях чул че ако замине едната турбина се сменят и двете.С такова впечатление съм останал,ма не претендирам да съм прав

За вървежа и аз съм съгласен,че върви повече от 730d.
Като изключим вървежа,за другото Bavarcho прав,даже някъде бях чул че ако замине едната турбина се сменят и двете.С такова впечатление съм останал,ма не претендирам да съм прав

Последна промяна sambeto на 01 Окт 2012, 19:49, променена общо 1 път
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Малко помощ с избор на 740д
anzak написа:незнам колега баварчо на каква база ги вадиш тези заключения и дали въобще си карал такава кола
Да видим Е38 съм карал 728и, 735и, 740и, 730д и 740д, то май без ТДС, 730и и 750 станаха. (типтроник сите) Карал - няколко километра, градско.
И да това с бруталната разлика и т.н. ми се стори малка разлика от 3.0Д 193к.с., колите са били читави всичките (все нов внос).
То и между 728 и 730 усещането е че дизела е много по-бърз, но на хартия не е чак толкова. За магистрално не знам вече как са нещата.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Малко помощ с избор на 740д
аз съм карал цялата гама без изключения заедно с бронирано 750и а 740Д 2 дни беше в мен и доста я поразтъпках и това нещо поне по мое мнение върви много много зверски и то няма как да е при 4000кубика дизелова мощ съчетана с 2 турбокомпресора иначе на хартия наистина динамиката и не е кой знае какво обаче усещането което се създава вътре като и удариш кикдауна никоя 730Д не може да го наподоби ( пак казвам по мое мнение ) и говоря за стокови коли не за някои тунинговани
Барай шишарката Минкеее ....
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Малко помощ с избор на 740д
А пък конкретно за тази кола от обявата имам доста сериозни наблюдения,тъй като собственика си я обслужва при мен.
Доста пари е налял в колата,и наистина до преди няколко месеца (от тогава не е идвал) всичко беше ок по колата.
Колко от собствениците на 740Д могат да се похвалят ,че са дали 700лв. за филтър картерни газове,колко от вас са си купили напълно рециклирана скоростна кутия с две години гаранция,колко от вас са сменили цялата предница с всичко лемфьордер ???
Доста пари е налял в колата,и наистина до преди няколко месеца (от тогава не е идвал) всичко беше ок по колата.
Колко от собствениците на 740Д могат да се похвалят ,че са дали 700лв. за филтър картерни газове,колко от вас са си купили напълно рециклирана скоростна кутия с две години гаранция,колко от вас са сменили цялата предница с всичко лемфьордер ???
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Малко помощ с избор на 740д
А защо според вас се създава това усещане, че дизела върви повече от бензина (когато кубиците и конете са горе долу еднакви разбира се)?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Малко помощ с избор на 740д
ddinobot написа:А защо според вас се създава това усещане, че дизела върви повече от бензина (когато кубиците и конете са горе долу еднакви разбира се)?
Въртящия момент ........
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Малко помощ с избор на 740д
Ilko Ivanov написа:ddinobot написа:А защо според вас се създава това усещане, че дизела върви повече от бензина (когато кубиците и конете са горе долу еднакви разбира се)?
Въртящия момент ........
Турбината го създава този момент не въртящия момент. Една хонда сивик със 125 коня и тяхния в-тек дето се включва на ~3500 и ~7000rpm дава усещане че колата тръгва и върви още и още. Това са лъжливи усещания повечето пъти и като се погледне километража си на 80км ...

Що пък аз не усещам вървежа при мене а като погледна километража и съм на 80-100 ? Щото е плавно и бързо и няма тласъци от турбината.
p.s.
Не ме разбирайте погрешно , не съм казал че не върви а просто че турбото е залъгващо чувство в повечето случай !!!
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Малко помощ с избор на 740д
omegaart написа:Ilko Ivanov написа:ddinobot написа:А защо според вас се създава това усещане, че дизела върви повече от бензина (когато кубиците и конете са горе долу еднакви разбира се)?
Въртящия момент ........
Турбината го създава този момент не въртящия момент. Една хонда сивик със 125 коня и тяхния в-тек дето се включва на ~3500 и ~7000rpm дава усещане че колата тръгва и върви още и още. Това са лъжливи усещания повечето пъти и като се погледне километража си на 80км ...![]()
Що пък аз не усещам вървежа при мене а като погледна километража и съм на 80-100 ? Щото е плавно и бързо и няма тласъци от турбината.
p.s.
Не ме разбирайте погрешно , не съм казал че не върви а просто че турбото е залъгващо чувство в повечето случай !!!
Ха и аз , бензиновия двигател точно така го усещам, уж не дърпа много а вече съм на 100км/h


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Малко помощ с избор на 740д
Вие май си говорите наизуст или за определени мотори
Защото една 330д с мап идва на 260 на вал и 580нм момент.. Как точно е лъжливо при почтиндвоен момент от 330бензин?както си на 20 и ще си на 120
Но по темата,до тук разбрах че колата изглежда добре и че собственика се грижи за нея.
Ясно че е дизел инподдръжката е с пари
Защото една 330д с мап идва на 260 на вал и 580нм момент.. Как точно е лъжливо при почтиндвоен момент от 330бензин?както си на 20 и ще си на 120

Но по темата,до тук разбрах че колата изглежда добре и че собственика се грижи за нея.
Ясно че е дизел инподдръжката е с пари
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Малко помощ с избор на 740д
Gqbriel написа:Вие май си говорите наизуст или за определени мотори
Защото една 330д с мап идва на 260 на вал и 580нм момент.. Как точно е лъжливо при почтиндвоен момент от 330бензин?както си на 20 и ще си на 120
Но по темата,до тук разбрах че колата изглежда добре и че собственика се грижи за нея.
Ясно че е дизел инподдръжката е с пари
Чак да се лъжем , не си мисли че всички караме 1.8 е36 с М-бадж ...
От тоя 4.0 получаваш една идея повече вървеж , което можеш да компенсираш с що годе с един читав ремап на 3.0д мотора. Отделно получаваш 2 турбини за трошене , по-труден за намиране мотор ( отностно части ) и съответно по-скъп. Като се види и г/д разхода на гориво и отиваме съвсем в друга графа. За мен от тия години тоя мотор е далеч от съвършен според мен.
И това че някой е налял 1 куп пари в окачване не смятам че е похвално , а просто че или колата не е читава или не е карана като хората т.е. пазена.
Що аз от как съм си вкарал кочината ( 2 години близо ) и съм сменил само 1 биалетка и още нищо не е тръгнало и не прави проблеми по ходовата част и не карам по облаци , просто си пазя джантите и колата.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани