След престой от едно денонощие пали след трето въртене (tds)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
След престой от едно денонощие пали след трето въртене (tds)
Здравейте колеги!
Проблемът за който търся съвет е следния:
- След като подгрях свещите, въртях на стартер поне 4 секунди и не запали. Това упражнение повторих още два пъти, като чак в края на третия път запали. Работеше добре. Изчаках две минути така, загасих и завъртях да паля отново. Запали без проблем веднага. Дръпнах колата два метра назад и видях неголямо петно от нафта на асфалта!? Това с теча го знам като проблем, но не мога да го хвана от къде е, независимо от факта, че съм гледал колата обстойно под подемник. Нафта се стича от някъде по малко и накрая капе от мястото където се съединява двигателят и корпусът на скоростната кутия (точно под съединителя). Относно проблема с паленето вече ми се случва за втори път (но само след денонощие престой) в рамките на седмица и естествено смятам, че двата проблема имат общо. Да отбележа само, че преди тези два случая, колата палеше от раз, независимо дали е студена, топла, след престой или както и да е.
Ако някой има идея ще се радвам да я сподели! Благодаря на всички предварително
Проблемът за който търся съвет е следния:
- След като подгрях свещите, въртях на стартер поне 4 секунди и не запали. Това упражнение повторих още два пъти, като чак в края на третия път запали. Работеше добре. Изчаках две минути така, загасих и завъртях да паля отново. Запали без проблем веднага. Дръпнах колата два метра назад и видях неголямо петно от нафта на асфалта!? Това с теча го знам като проблем, но не мога да го хвана от къде е, независимо от факта, че съм гледал колата обстойно под подемник. Нафта се стича от някъде по малко и накрая капе от мястото където се съединява двигателят и корпусът на скоростната кутия (точно под съединителя). Относно проблема с паленето вече ми се случва за втори път (но само след денонощие престой) в рамките на седмица и естествено смятам, че двата проблема имат общо. Да отбележа само, че преди тези два случая, колата палеше от раз, независимо дали е студена, топла, след престой или както и да е.
Ако някой има идея ще се радвам да я сподели! Благодаря на всички предварително

- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
наи вероятно ти капе от ГНП-то и от там проблема с паленето
Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
И според мен е от помпата, от опит. Това с паленето, може да е от няколко неща - стартер, свещи, ГНП, верига. Разрови се е раздела и ще се ориентираш.
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
Щом върти стартер не е.На 33 градуса едва ли подгрява така ,че свещи не са.Щом пали топла вериги не са.Оправяш теча защото щом тече значи по същият начин от там ти засмуква въздух системата и си ти
.Мерил ли си компресия?

Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
ГНП-то е напълно сухо колеги! Днес обстойно го прегледахме с един приятел. Но, видяхме локвичка нафта около "умната дюза". Издухахме я с компресор, измих целият двигател на пероструйка (на голо, без пластмасовия капак), и сега смятам да следя дали отново около тази "умна дюза ще се събере нафта. Само да отбележа, че точно маркуча за обратната нафта при тази дюза беше почти се изхлузил и мисля, че е възможно от него да е излизала нафта, но може и да не е!? Ще го следя и ще видя. Също така купих един горивен клапан заради проблема със запалването, но ме посъветваха да не правя подобни байпасове, а да си реша проблема по надлежния ред, като си открия проблема и го премахна. Вслушах се в съвета и реших, че купеният днес клапан остава в багажника. Няма да го слагам. Между другото, днес сутринта колата запали от раз. Това е за сега колеги. Надявам се да не излезе проблема в тази "умна дюза", че нещо много ме плашат с нея, а не знам защо!? Какво и е толкова специалното не разбирам? Аз съм малко лаик, затова така се изказвам, но не ми се връзвайте! Поздрави 

Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
Днес сутринта, колата запали перфектно, но... По обяд (преди около час), при едно от спиранията за около десет минути, колата отново не искаше да запали! След като запали обаче, видях през прозрачния маркуч как яко минават мехури с въздух. Иначе колата работи без да тресе, да играят обороти или каквото и да било друго. Реших се в крайна сметка и монтирах горивния клапан, който бях купил вчера. Констатирах, че вече няма никакви въздушни мехури нито да стоят в маркуча, нито да минават набързо през него. За сега колата работи и пали отлично. До колкото за всичко останало положението е следното:
- ГНП-то е видимо сухо отвсякъде;
- Около "умната дюза" има влажнотия към момента, но няма локвичка поне за сега(продължавам да наблюдавам);
- Не констатирам вече никакви петна от нафта на асфалта, което ме озадачава малко!?(как така имаше теч, а сега няма без да съм отстранявал нещо);
- Смятам, че наистина имам проблем по горивопровода, и някъде от него ми влиза въздух и връща горивото обратно в резервоара. За сега дано съм закрепил проблема посредством клапана, но при първа възможност(като време) ще огледам и пристегна цялата система;
- ГНП-то е видимо сухо отвсякъде;
- Около "умната дюза" има влажнотия към момента, но няма локвичка поне за сега(продължавам да наблюдавам);
- Не констатирам вече никакви петна от нафта на асфалта, което ме озадачава малко!?(как така имаше теч, а сега няма без да съм отстранявал нещо);
- Смятам, че наистина имам проблем по горивопровода, и някъде от него ми влиза въздух и връща горивото обратно в резервоара. За сега дано съм закрепил проблема посредством клапана, но при първа възможност(като време) ще огледам и пристегна цялата система;
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
Значи локвичката нафта е била от разложените маркучета за излишната нафта.
Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
Всичко вече е ок-ей колеги! Колата пали добре и топла и студена и няма въздух в системата. Даже за всеки случай си смених преди два часа и горивния филтър. Незнам дали клапана е помогнал, но сега запалването е много добро, както и няма никакви течове от нафта никъде. Между другото предполагам, че теча е бил от маркуча, който споменах, че се бе почти изхлузил (за обратната нафта, този до "умната дюза"). Да отбележа само, че всичките маркучи за обратна нафта са ми сменени с чисто нови преди седмица. Накратко казано: - Проблема смятам е решен!
Благодаря на всички Ви, които се отзовахте с мнения и препоръки. Благодаря Ви 


Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
И без клапана щеше да е ок просто малко повечко време да закисне мъркуча дет е сълзял да не дърпа въздух. След време тоз клапан може ( има вероятност ) да ти създаде проблеми и не е удачно решение при условие че си имал теч и то лесно отстраним. И аз съм слагал и после махал щото взе да се зачудва колицата . Ама е индивидуално дали ще се случи или не просто споделям.
Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
vladobate написа:...............След време тоз клапан може ( има вероятност ) да ти създаде проблеми и не е удачно решение............И аз съм слагал и после махал щото взе да се зачудва колицата.................
Абсолютно вярно колега! Като пророк си бре!

- Този горивен клапан се оказа много, много вреден

Таа... Сложих го уж да спре обратното връщане на нафта в резервоара, а то се оказа, че колата направо се спъна на вървене. Започна да ми харчи повече. И.... зачести все повече чернилката от ауспуха, дори когато не натискам силно турбото! Оказа се, че никакво гориво не се връща в резервоара обратно, ами просто винаги, когато карам с около 15-18 литра гориво, от резервоара няма признаци, че има нафта в него, и затова или трудно палеше, или даже в движение започна да гасне. Като дигна капака след подобно гаснене в движение, се оказва, че маркуча е абсолютно сух, все едно резервоара е празен! Тогава въртя докато благоволи да се подкачи и пали. След като видях с очите си това, реших и започнах да го карам с около 40-45литра нафта и нямам вече абсолютно никакъв проблем с паленето, въздух в системата или нещо подобно. Оказа се, че всичко е по вина на поплавъците в резервоара, но неми се занимава сега да го отварям и да се оправят. Просто ще си карам с повече гориво в него. Доколкото за горивния клапан - МАХНАХ ГО и колата отново си стана с добро ускорение, нормален разход и пуши чернилка само, когато натисна силно турбото.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
Колега, при Е39 когато започне да не пали при 15 л нафта в резервоара, значи има проблем с помпата в резервоара. Не знам как е при Е38, но ми се струва че проблема е подобен и имаш проблем с помпата /която би трябвало да я има и Е38/.

Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
Ivo_Borisov написа:Колега, при Е39 когато започне да не пали при 15 л нафта в резервоара, значи има проблем с помпата в резервоара. Не знам как е при Е38, но ми се струва че проблема е подобен и имаш проблем с помпата /която би трябвало да я има и Е38/.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: След престой от едно денонощие пали след трето въртене (
въпросният клапан може и да си остане стига да е с по голям диаметър за да може да пропуска адекватното количество нафта
Барай шишарката Минкеее ....
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани