Тресе и гасне М62

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Тресе и гасне М62

Мнение от ddinobot » 14 Мар 2012, 23:27

Здравейте, мотора е М62, автомат, но имам проблем и не знам на какво се дължи. Като за начало двигателя не работи равномерно, а мени оборотите си на празен ход, като доста често колата гасне. Случва ми се дори когато съм на светофар и чакам на позиция D или N. Също така и лампата на ASC свети постоянно и не мога да я изключа :dunno:
Последна промяна ddinobot на 15 Юни 2012, 15:50, променена общо 1 път
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Гасне М62

Мнение от omegaart » 15 Мар 2012, 2:06

ddinobot написа:Здравейте, мотора е М62, автомат, но имам проблем и не знам на какво се дължи. Като за начало двигателя не работи равномерно, а мени оборотите си на празен ход, като доста често колата гасне. Случва ми се дори когато съм на светофар и чакам на позиция D или N. Също така и лампата на ASC свети постоянно и не мога да я изключа :dunno:



Колко обороти ти държи на Д или Н ?

Лампата АСЦ вероятно някои датчик си сдухал , на диагностика ще си каже за 0 време и за АСЦ-то и вероятно за гасненето.

За не равномерна работа на тоя двигател е изписано тонове информация ползвай търсачката , но като цяло : почистване моторчето за празен ход , оглеждане вакумите от задната страна на входящия колектор и се минава после надолу към гарнитури на колектора , но е възможно и от друго да се дължи.

Диагностика е най-лесното и евтино което може да направиш и да добиеш някаква представа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Гасне М62

Мнение от ddinobot » 15 Мар 2012, 17:12

Много различни обороти държи, един път е към 1000 друг път към 1500 на празен ход, днес пък запалих 3 пъти двигателя и веднага изгасва, та чак на 4тия с подаване на газ стана.
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Гасне М62

Мнение от omegaart » 15 Мар 2012, 21:16

да добавя и датчик колянов вал + дюзи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 740i 1999г.
Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird

Re: Гасне М62

Мнение от asennikolov » 15 Мар 2012, 22:01

Колега, само диагностика. Да не гадаем във века на информационните технологии. Ако нямаш добър диагностик, пиши ми на л.с. да ти дам координати.
Също така провери вакуумите - за този мотор е важно!
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Гасне М62

Мнение от ddinobot » 15 Юни 2012, 15:50

Колеги, ходих на диагностика и ми изкара проблем с 2ри и 3ти цилиндър. Свалих свещите , бяха целите в масло(по лулите и по резбата на самата свещ), имаха черен цвят, както се получава когато сместа е богата. Изчистих ги , покарах малко и ги свалих, бяха по-добре, вече се виждаше керамичния цвят и бяха станали по-светли. Та големият проблем е, че мотора отново тресе понякога. Според вас на какво може да се дължи, дали свещите са заминали, или някоя бобина не е в ред(как да проверя ако е бобина).
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Гасне М62

Мнение от omegaart » 15 Юни 2012, 17:06

ddinobot написа:Колеги, ходих на диагностика и ми изкара проблем с 2ри и 3ти цилиндър. Свалих свещите , бяха целите в масло(по лулите и по резбата на самата свещ), имаха черен цвят, както се получава когато сместа е богата. Изчистих ги , покарах малко и ги свалих, бяха по-добре, вече се виждаше керамичния цвят и бяха станали по-светли. Та големият проблем е, че мотора отново тресе понякога. Според вас на какво може да се дължи, дали свещите са заминали, или някоя бобина не е в ред(как да проверя ако е бобина).



Е щом и лулите са били в масло би трябвало да имаш теч, за тоя мотор е нормално да напълни свещите с масло :) Огледай дали няма теч и ако има смени гарнитурите на капаците. Също с ръка на студен двигател бръкни отзад на мотора по пътя на гарнитурата и виж дали има омасляване, ако има начи са си тръгнали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Гасне М62

Мнение от RORO » 15 Юни 2012, 18:28

ddinobot написа:Колеги, ходих на диагностика и ми изкара проблем с 2ри и 3ти цилиндър. Свалих свещите , бяха целите в масло(по лулите и по резбата на самата свещ), имаха черен цвят, както се получава когато сместа е богата. Изчистих ги , покарах малко и ги свалих, бяха по-добре, вече се виждаше керамичния цвят и бяха станали по-светли. Та големият проблем е, че мотора отново тресе понякога. Според вас на какво може да се дължи, дали свещите са заминали, или някоя бобина не е в ред(как да проверя ако е бобина).


То много просто бе брат :D размени работещи със съмнителните бубини и свещи и сам ще разбереш,дали е от свещи дали от бубини,дали от масленни сегменти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Тресе и гасне М62

Мнение от boris » 18 Юни 2012, 22:15

По лулата няма как да има масло заради отишли маслени сегменти, като ги е вадил маслото е отишло и на резбата. Смени си гарнитурите на капаците на клапаните и провери да не зима въздух от гарнитурките на всмукателните колектори.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Тресе и гасне М62

Мнение от RORO » 21 Юни 2012, 19:30

Не съм искал да кажа че през завитата свещ ще се омажат лулите с масло следствие на заминали маслени сегменти :kuku: .Логично е щом ги размени да ги избърше...пък и предполагам може да направи разлика когато маслото по свеща е току що полято(от протеклите гарнитури) или вече горяло и направило нагар по електрода (билото от липса на сегменти или гумички)Хайде и ние да сме виждали разглобен двигател а,(пък било то и на комшията през дувара) :mhihi: ??
До къде я докара колега,разбрали какво и е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Тресе и гасне М62

Мнение от boris » 21 Юни 2012, 20:46

Какво си искал да кажеш не мога да знам, гледам какво си отговорил на колегата относно неговото запитвате. ddinobot много добре е написал къде е маслото, така че или чети по-хубаво или се изразявай по-правилно. През дувара (ограда е това предполагам) не знам какво си гледал, но от заминали сегменти няма как оборотите да са един път 1000, друг път 1500.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Тресе и гасне М62

Мнение от ddinobot » 02 Юли 2012, 21:58

Хм, утре ще ходя да взема въпросните гарнитури на капаците, но ме посъветваха да сменя и всички гарнитури на входящите колектори, както и клапана за картерните газове.
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Тресе и гасне М62

Мнение от ddinobot » 04 Юли 2012, 12:24

Оказа се свещ за смяна и проблема с тресенето се оправи, но колата продължава да гасне и да мени леко оборотите, на диагностиката изкара и дебитомер като "временна грешка", дали е възможно от него да гасне постоянно :dunno: , а също така лампата за АСЦ почти постоянно свети!

Някъде четох, че ако ти е слаб акумулатора електрониката като цяло се прецаквала ( а на мен акумулатора не ми е от най- читавите - зареждах до преди една седмица, понеже изведнъж падна до около 10волта).
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: Тресе и гасне М62

Мнение от sambeto » 04 Юли 2012, 19:22

ddinobot написа:Оказа се свещ за смяна и проблема с тресенето се оправи, но колата продължава да гасне и да мени леко оборотите, на диагностиката изкара и дебитомер като "временна грешка", дали е възможно от него да гасне постоянно :dunno: , а също така лампата за АСЦ почти постоянно свети!

Някъде четох, че ако ти е слаб акумулатора електрониката като цяло се прецаквала ( а на мен акумулатора не ми е от най- читавите - зареждах до преди една седмица, понеже изведнъж падна до около 10волта).


За акумулатора правилно си прочел,калпав акумулатор е нещо доста кофти за електрониката на колата ;)

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook