Тресе и гасне М62
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Тресе и гасне М62
Здравейте, мотора е М62, автомат, но имам проблем и не знам на какво се дължи. Като за начало двигателя не работи равномерно, а мени оборотите си на празен ход, като доста често колата гасне. Случва ми се дори когато съм на светофар и чакам на позиция D или N. Също така и лампата на ASC свети постоянно и не мога да я изключа 

Последна промяна ddinobot на 15 Юни 2012, 15:50, променена общо 1 път
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Гасне М62
ddinobot написа:Здравейте, мотора е М62, автомат, но имам проблем и не знам на какво се дължи. Като за начало двигателя не работи равномерно, а мени оборотите си на празен ход, като доста често колата гасне. Случва ми се дори когато съм на светофар и чакам на позиция D или N. Също така и лампата на ASC свети постоянно и не мога да я изключа
Колко обороти ти държи на Д или Н ?
Лампата АСЦ вероятно някои датчик си сдухал , на диагностика ще си каже за 0 време и за АСЦ-то и вероятно за гасненето.
За не равномерна работа на тоя двигател е изписано тонове информация ползвай търсачката , но като цяло : почистване моторчето за празен ход , оглеждане вакумите от задната страна на входящия колектор и се минава после надолу към гарнитури на колектора , но е възможно и от друго да се дължи.
Диагностика е най-лесното и евтино което може да направиш и да добиеш някаква представа.
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Гасне М62
Много различни обороти държи, един път е към 1000 друг път към 1500 на празен ход, днес пък запалих 3 пъти двигателя и веднага изгасва, та чак на 4тия с подаване на газ стана.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Гасне М62
да добавя и датчик колянов вал + дюзи.
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Гасне М62
Колега, само диагностика. Да не гадаем във века на информационните технологии. Ако нямаш добър диагностик, пиши ми на л.с. да ти дам координати.
Също така провери вакуумите - за този мотор е важно!
Успех!
Също така провери вакуумите - за този мотор е важно!
Успех!
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Гасне М62
Колеги, ходих на диагностика и ми изкара проблем с 2ри и 3ти цилиндър. Свалих свещите , бяха целите в масло(по лулите и по резбата на самата свещ), имаха черен цвят, както се получава когато сместа е богата. Изчистих ги , покарах малко и ги свалих, бяха по-добре, вече се виждаше керамичния цвят и бяха станали по-светли. Та големият проблем е, че мотора отново тресе понякога. Според вас на какво може да се дължи, дали свещите са заминали, или някоя бобина не е в ред(как да проверя ако е бобина).
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Гасне М62
ddinobot написа:Колеги, ходих на диагностика и ми изкара проблем с 2ри и 3ти цилиндър. Свалих свещите , бяха целите в масло(по лулите и по резбата на самата свещ), имаха черен цвят, както се получава когато сместа е богата. Изчистих ги , покарах малко и ги свалих, бяха по-добре, вече се виждаше керамичния цвят и бяха станали по-светли. Та големият проблем е, че мотора отново тресе понякога. Според вас на какво може да се дължи, дали свещите са заминали, или някоя бобина не е в ред(как да проверя ако е бобина).
Е щом и лулите са били в масло би трябвало да имаш теч, за тоя мотор е нормално да напълни свещите с масло

- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Гасне М62
ddinobot написа:Колеги, ходих на диагностика и ми изкара проблем с 2ри и 3ти цилиндър. Свалих свещите , бяха целите в масло(по лулите и по резбата на самата свещ), имаха черен цвят, както се получава когато сместа е богата. Изчистих ги , покарах малко и ги свалих, бяха по-добре, вече се виждаше керамичния цвят и бяха станали по-светли. Та големият проблем е, че мотора отново тресе понякога. Според вас на какво може да се дължи, дали свещите са заминали, или някоя бобина не е в ред(как да проверя ако е бобина).
То много просто бе брат

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Тресе и гасне М62
По лулата няма как да има масло заради отишли маслени сегменти, като ги е вадил маслото е отишло и на резбата. Смени си гарнитурите на капаците на клапаните и провери да не зима въздух от гарнитурките на всмукателните колектори.

- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Тресе и гасне М62
Не съм искал да кажа че през завитата свещ ще се омажат лулите с масло следствие на заминали маслени сегменти
.Логично е щом ги размени да ги избърше...пък и предполагам може да направи разлика когато маслото по свеща е току що полято(от протеклите гарнитури) или вече горяло и направило нагар по електрода (билото от липса на сегменти или гумички)Хайде и ние да сме виждали разглобен двигател а,(пък било то и на комшията през дувара)
??
До къде я докара колега,разбрали какво и е?


До къде я докара колега,разбрали какво и е?
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Тресе и гасне М62
Какво си искал да кажеш не мога да знам, гледам какво си отговорил на колегата относно неговото запитвате. ddinobot много добре е написал къде е маслото, така че или чети по-хубаво или се изразявай по-правилно. През дувара (ограда е това предполагам) не знам какво си гледал, но от заминали сегменти няма как оборотите да са един път 1000, друг път 1500.

- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Тресе и гасне М62
Хм, утре ще ходя да взема въпросните гарнитури на капаците, но ме посъветваха да сменя и всички гарнитури на входящите колектори, както и клапана за картерните газове.
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Тресе и гасне М62
Оказа се свещ за смяна и проблема с тресенето се оправи, но колата продължава да гасне и да мени леко оборотите, на диагностиката изкара и дебитомер като "временна грешка", дали е възможно от него да гасне постоянно
, а също така лампата за АСЦ почти постоянно свети!
Някъде четох, че ако ти е слаб акумулатора електрониката като цяло се прецаквала ( а на мен акумулатора не ми е от най- читавите - зареждах до преди една седмица, понеже изведнъж падна до около 10волта).

Някъде четох, че ако ти е слаб акумулатора електрониката като цяло се прецаквала ( а на мен акумулатора не ми е от най- читавите - зареждах до преди една седмица, понеже изведнъж падна до около 10волта).
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Тресе и гасне М62
ddinobot написа:Оказа се свещ за смяна и проблема с тресенето се оправи, но колата продължава да гасне и да мени леко оборотите, на диагностиката изкара и дебитомер като "временна грешка", дали е възможно от него да гасне постоянно, а също така лампата за АСЦ почти постоянно свети!
Някъде четох, че ако ти е слаб акумулатора електрониката като цяло се прецаквала ( а на мен акумулатора не ми е от най- читавите - зареждах до преди една седмица, понеже изведнъж падна до около 10волта).
За акумулатора правилно си прочел,калпав акумулатор е нещо доста кофти за електрониката на колата

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани