Проблем с обороти на 740i

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.02.2012
Пол: Мъж

Проблем с обороти на 740i

Мнение от apsimon » 11 Фев 2012, 8:28

Здравейте, преди седмица се сдобих с един увехтял екземпляр 740i ръчна С.К. 94г. Естествено не можах да му се порадвам качествено , защото се появиха първите два проблема. Задната изключва , това не е толкова голям проблем защото колата ще се кара основно напред :) . По-сериозния проблем е , че когато започна да ускорявам рязко на около 4000-4100 оборота двигателя забива все едно е влязъл на прекъсвач , ако започна да набирам внимателно и плавно ...успява да достигне 5500 об. Първото което се сетих , е да сменя филтъра , обаче пак същата "греда". В понеделник ще я водя да я закачат на тестер , но ако някой има идея накъде да се насоча ще съм благодарен. ПП. Иначе мотора работи спокойно без паразитни шумове и ускорява като самолет, нооо... до 4000.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от lakmus » 11 Фев 2012, 15:43

Възможно е проблема да е от дебитомер. Щом е ''94 си с М60. Ако имаш някой познат с същия мотор пробвай с неговия дебитомер или откачи твоя и виж каква е реакцията на колата. На диагностика би трябвало да се покаже веднага проблема.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.02.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от apsimon » 11 Фев 2012, 17:24

Ще оставя нещата да отлежават до понеделник и се надявам наистина да изскочи проблема от някъде за да може да го лекуваме. А относно проблема със задната как трябва да подходя ? Има ли отработени положения или само импровизации , демек свалям отварям и почвам да се пуля ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 22.02.2010
Местоположение: София
Кара: E38 M62B35

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от St-George » 12 Фев 2012, 18:27

Колега закачи я на диагностика и виж каква грешка ще изреве за това "забиване" на муцуна на 4к оборота. При мен имаше идентична ситуация и след много проби/грешки със свещи/лули/бобини/инжектори.... се оказа катализатор. След като ги махнах да видиш как се заиграва в лютеницата и за още пита :driving:
Добавено - колега ето го поста където изчерпателно съм показал как беше при мен, ако ти послужи като ориентир.
viewtopic.php?f=123&t=264580

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 740i 1999г.
Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от asennikolov » 12 Фев 2012, 22:50

Колега, за оборотите - диагностика при проверено добър диагностик. За задния ход - да не те плаша, ама май ще сваляш скоростна кутия за ремонт... Овехтелите екземпляри на Е38 740 i са евтини, защото ремонтите са скъпи... Иначе всички юнаци щяха да карат 740i... Желая ти успех и дано да не съм прав за скоростите!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.02.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от apsimon » 12 Фев 2012, 23:03

И аз имам едни съмнения за катализаторите , ама де да видим. Ще им гледам на "кафе" още утре ако ми стигне времето. Благодаря за насочващата информация. :yes:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от ge_a » 13 Фев 2012, 23:25

Когато катализатор е запушен обикновено отзад при ауспуха има гадна миризма на развалено, ако мирише на гадно(различно от бензин) може да ти послужи за ориентир дали проблема е в катализаторите ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 740i 1999г.
Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от asennikolov » 13 Фев 2012, 23:51

ge_a написа:Когато катализатор е запушен обикновено отзад при ауспуха има гадна миризма на развалено, ако мирише на гадно(различно от бензин) може да ти послужи за ориентир дали проблема е в катализаторите ;)


740 i има ламбда сонди и след катализаторите, затова диагностиката би трябвало да покаже дали са о.к. Разбира се, задължително на добре загрят двигател! Затова в тези кучешки студове я загрей непосредствени и преди диагностиката, за да се загреят и катализаторите.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.02.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от apsimon » 14 Фев 2012, 8:08

Първото нещо което установих вчера е , че катализатори няма :kuku: . После я закарах на тест и там се установи , че проблема е в датчика на Хол и по някаква причина не иска да чете високите обороти. За мой късмет намерих такъв в близката автоморга и нещата си дойдоха на място. Пробвах я , върви като бяс . Подминава 6000 оборота без да се замисли. Сега продължавам нататък със следващите проблеми . ПП. Ще ви държа в течение за процеса на лечение. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от cod-cdbp » 14 Фев 2012, 10:45

asennikolov написа:
ge_a написа:Когато катализатор е запушен обикновено отзад при ауспуха има гадна миризма на развалено, ако мирише на гадно(различно от бензин) може да ти послужи за ориентир дали проблема е в катализаторите ;)


740 i има ламбда сонди и след катализаторите, затова диагностиката би трябвало да покаже дали са о.к. Разбира се, задължително на добре загрят двигател! Затова в тези кучешки студове я загрей непосредствени и преди диагностиката, за да се загреят и катализаторите.


Не съм на 100% сигурен, но мисля че само М62 моторите имат 4 ламбда сонди, М60 си е с две само ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от Дифашир » 14 Фев 2012, 13:21

cod-cdbp написа:
asennikolov написа:
ge_a написа:Когато катализатор е запушен обикновено отзад при ауспуха има гадна миризма на развалено, ако мирише на гадно(различно от бензин) може да ти послужи за ориентир дали проблема е в катализаторите ;)


740 i има ламбда сонди и след катализаторите, затова диагностиката би трябвало да покаже дали са о.к. Разбира се, задължително на добре загрят двигател! Затова в тези кучешки студове я загрей непосредствени и преди диагностиката, за да се загреят и катализаторите.


Не съм на 100% сигурен, но мисля че само М62 моторите имат 4 ламбда сонди, М60 си е с две само ;)[/quo

ами според програмата за М60 дава 2 варианта (1) преди левия катализатор,1бр. ламда (2) преди и след левия катализатор 2бр.
за М62 3 вариянта-(1) преди катализатора 1бр. ламбда (2) преди и след катализатора 2бр.(3) след катализатора 1бр.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 740i 1999г.
Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от asennikolov » 15 Фев 2012, 12:39

Аз съм с М62 и с 4 сонди. За М60 не съм сигурен, но най-лесно и сигурно е да провериш чрез VIN-а (номера на рамата). :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Проблем с обороти на 740i

Мнение от Дифашир » 15 Фев 2012, 23:25

asennikolov написа:Аз съм с М62 и с 4 сонди. За М60 не съм сигурен, но най-лесно и сигурно е да провериш чрез VIN-а (номера на рамата). :yes:


както казваш трябва да има 2 или 4 на двете страни,от ляво и дясно ама гледай как го дават пише че са 2 броя ама ..... досвидяло им се е мастилото :)

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook