Проблем с обороти на 740i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с обороти на 740i
Здравейте, преди седмица се сдобих с един увехтял екземпляр 740i ръчна С.К. 94г. Естествено не можах да му се порадвам качествено , защото се появиха първите два проблема. Задната изключва , това не е толкова голям проблем защото колата ще се кара основно напред
. По-сериозния проблем е , че когато започна да ускорявам рязко на около 4000-4100 оборота двигателя забива все едно е влязъл на прекъсвач , ако започна да набирам внимателно и плавно ...успява да достигне 5500 об. Първото което се сетих , е да сменя филтъра , обаче пак същата "греда". В понеделник ще я водя да я закачат на тестер , но ако някой има идея накъде да се насоча ще съм благодарен. ПП. Иначе мотора работи спокойно без паразитни шумове и ускорява като самолет, нооо... до 4000.

- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Re: Проблем с обороти на 740i
Възможно е проблема да е от дебитомер. Щом е ''94 си с М60. Ако имаш някой познат с същия мотор пробвай с неговия дебитомер или откачи твоя и виж каква е реакцията на колата. На диагностика би трябвало да се покаже веднага проблема.
Re: Проблем с обороти на 740i
Ще оставя нещата да отлежават до понеделник и се надявам наистина да изскочи проблема от някъде за да може да го лекуваме. А относно проблема със задната как трябва да подходя ? Има ли отработени положения или само импровизации , демек свалям отварям и почвам да се пуля ?
- St-George
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 22.02.2010
- Местоположение: София
- Кара: E38 M62B35
Re: Проблем с обороти на 740i
Колега закачи я на диагностика и виж каква грешка ще изреве за това "забиване" на муцуна на 4к оборота. При мен имаше идентична ситуация и след много проби/грешки със свещи/лули/бобини/инжектори.... се оказа катализатор. След като ги махнах да видиш как се заиграва в лютеницата и за още пита 
Добавено - колега ето го поста където изчерпателно съм показал как беше при мен, ако ти послужи като ориентир.
viewtopic.php?f=123&t=264580

Добавено - колега ето го поста където изчерпателно съм показал как беше при мен, ако ти послужи като ориентир.
viewtopic.php?f=123&t=264580
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Проблем с обороти на 740i
Колега, за оборотите - диагностика при проверено добър диагностик. За задния ход - да не те плаша, ама май ще сваляш скоростна кутия за ремонт... Овехтелите екземпляри на Е38 740 i са евтини, защото ремонтите са скъпи... Иначе всички юнаци щяха да карат 740i... Желая ти успех и дано да не съм прав за скоростите!
Re: Проблем с обороти на 740i
И аз имам едни съмнения за катализаторите , ама де да видим. Ще им гледам на "кафе" още утре ако ми стигне времето. Благодаря за насочващата информация. 

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Проблем с обороти на 740i
Когато катализатор е запушен обикновено отзад при ауспуха има гадна миризма на развалено, ако мирише на гадно(различно от бензин) може да ти послужи за ориентир дали проблема е в катализаторите 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Проблем с обороти на 740i
ge_a написа:Когато катализатор е запушен обикновено отзад при ауспуха има гадна миризма на развалено, ако мирише на гадно(различно от бензин) може да ти послужи за ориентир дали проблема е в катализаторите
740 i има ламбда сонди и след катализаторите, затова диагностиката би трябвало да покаже дали са о.к. Разбира се, задължително на добре загрят двигател! Затова в тези кучешки студове я загрей непосредствени и преди диагностиката, за да се загреят и катализаторите.
Re: Проблем с обороти на 740i
Първото нещо което установих вчера е , че катализатори няма
. После я закарах на тест и там се установи , че проблема е в датчика на Хол и по някаква причина не иска да чете високите обороти. За мой късмет намерих такъв в близката автоморга и нещата си дойдоха на място. Пробвах я , върви като бяс . Подминава 6000 оборота без да се замисли. Сега продължавам нататък със следващите проблеми . ПП. Ще ви държа в течение за процеса на лечение. 


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с обороти на 740i
asennikolov написа:ge_a написа:Когато катализатор е запушен обикновено отзад при ауспуха има гадна миризма на развалено, ако мирише на гадно(различно от бензин) може да ти послужи за ориентир дали проблема е в катализаторите
740 i има ламбда сонди и след катализаторите, затова диагностиката би трябвало да покаже дали са о.к. Разбира се, задължително на добре загрят двигател! Затова в тези кучешки студове я загрей непосредствени и преди диагностиката, за да се загреят и катализаторите.
Не съм на 100% сигурен, но мисля че само М62 моторите имат 4 ламбда сонди, М60 си е с две само


- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем с обороти на 740i
cod-cdbp написа:asennikolov написа:ge_a написа:Когато катализатор е запушен обикновено отзад при ауспуха има гадна миризма на развалено, ако мирише на гадно(различно от бензин) може да ти послужи за ориентир дали проблема е в катализаторите
740 i има ламбда сонди и след катализаторите, затова диагностиката би трябвало да покаже дали са о.к. Разбира се, задължително на добре загрят двигател! Затова в тези кучешки студове я загрей непосредствени и преди диагностиката, за да се загреят и катализаторите.
Не съм на 100% сигурен, но мисля че само М62 моторите имат 4 ламбда сонди, М60 си е с две само

ами според програмата за М60 дава 2 варианта (1) преди левия катализатор,1бр. ламда (2) преди и след левия катализатор 2бр.
за М62 3 вариянта-(1) преди катализатора 1бр. ламбда (2) преди и след катализатора 2бр.(3) след катализатора 1бр.
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Проблем с обороти на 740i
Аз съм с М62 и с 4 сонди. За М60 не съм сигурен, но най-лесно и сигурно е да провериш чрез VIN-а (номера на рамата). 

- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем с обороти на 740i
asennikolov написа:Аз съм с М62 и с 4 сонди. За М60 не съм сигурен, но най-лесно и сигурно е да провериш чрез VIN-а (номера на рамата).
както казваш трябва да има 2 или 4 на двете страни,от ляво и дясно ама гледай как го дават пише че са 2 броя ама ..... досвидяло им се е мастилото

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани