Изгасна колата в движение; не пали

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 18.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99

Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от IceFire » 02 Фев 2012, 10:43

Здравейте,

Ново 20. Вчера слизам, паля - малко прибързах и не доизчаках до край pre-heating процедурата - но така и така запали. Оставаха ми само 3-4 литра нафта; от по-лошата на OMV заредена. Покарах около километър и... угасна в движение. Спрях, пробвах да паля пак - не и не и ... да - но за малко пак припали, загасна си сама след 5 секунди и повече въобще не запали. Сега е паметник на едно OMV.

Какви може да са причините? И как да се предпазим от подобни забавления? Днес по обяд ще ходя да опитам да тръгна...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от jbankov » 02 Фев 2012, 10:49

Много вероятно да ти е замръзнала нафтата...виж тук viewtopic.php?f=35&t=284842 :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Варна.. ;)
Кара: e38 750 IL

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от IL\M » 02 Фев 2012, 11:07

Трябва да заредиш....и пак ще запали трудно, има въздух в системата... Тези дизели бе... :D Зареждайте си колите с повечко гориво през зимата, разхода е по-различен от нормалното! ;) А ако наистина е замръзнала, пробвай с течна газ или нещо такова беше..., някой който има опит с дизелите да каже..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от 7BREYTON » 02 Фев 2012, 12:10

"не доизчаках до край pre-heating процедурата" - какво имаш пред вид с това?

как действате колеги сега в студовете. Аз лично правя следното ... ако знам 4е утре примерно ж 0700 ще пътувам - нагласям печката на 0640 примерно и колата е позагрята нелошо. Но ако не ми трябаж и не съм нагласял таймера - отивам , влизам , давам на контакт , нагласям печката да се включи след 2 мин и и вадя ключа. Печката си пали - изчаквам 10-15 мин и тогава паля колата.

Също така сум намазал гумените уплътнения на вратите за да не замръзват и залепват.

Вие как деиствате с вашите печки?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.10.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E38
Мечтае да кара: E38

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от Krasi-1.500000km. » 02 Фев 2012, 12:34

Колега според мен ти е била малко нафтата и е станала на желе от студът и не може да минава по тръбопроводите за това и сложи повечко нафта и откачи единия маркуч на горивния филтер които идва от резервоара и го продухай за да няма от лоша нафта в него и тогава пробвай успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 18.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от IceFire » 02 Фев 2012, 15:42

Здравейте!

Първо - за печката - моята умря. Парадокса е, че точно а карах на ремонт (бях на 2 км от сервиза), когато умря всичко...

Иначе, за тези, на които им работи печката; няма нужда да се настройва и да се гаси и чака 2 минути - под таймера, от където се гласи, трябва да има DIRECT MODE и от там може да се пусне AUX HEATING директно както си е с ключа на таблото. Друг вариант е с телестарта, който го има (Аз имам); ама пък умря печката...

А за паленето - никак не разбирам от бърничкане извътре - но бих искал да опитам предложеното. Защото днес ходих в обедната почивка до ОМВ-то, където е паметника - въртях, въртях - умря акумулатора, но не запали. Пренесох с едно канче още 5 литра макс моушън дизел; позаредихме акумулатора с един колега с тройка бмв; пак не пали. Е не пали!!!

Уговорих си час за пътна помощ/сервиз за утре и съм ядосан. Как се откача/продъхва този маркуч и точно къде се намира? Колко нафта да заредя горе-долу (това включва и бутане, а това чудо почти бутане няма...)

Мерси!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от jbankov » 02 Фев 2012, 15:48

Колега, утре го дават по топличко ,така че си мисля ,че ще запалиш и без шътна помощ. Вземи си зареди нощеска акумулатора и утре по обяд отиди пак и ще запали :yes:
Последна промяна jbankov на 02 Фев 2012, 16:49, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.07.2010
Пол: Мъж

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от joro666 » 02 Фев 2012, 16:17

колега преди да заредиш с нафта сложи 3-4л бензин или спирт за горене 2л
само ти е замръзнала нафтата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 18.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от IceFire » 02 Фев 2012, 16:47

Хммм... Може да се пробва. :banghead:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 740i 1999г.
Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от asennikolov » 02 Фев 2012, 19:38

Колега, не слагай спирт! 2-3л бензин може, ама на пълен резервоар, въпреки че не е нужно. Или ти е замръзнала нафтата, или по-вероятно е глътнала въздух, щом са оставали само 3-4 литра нафта. Кола не се кара с 3-4 литра, защото стават гафове, както се е случило при теб. Пълни си резервоара, нафтата на OMV е хубава и няма да имаш грижи. И ако не пали, не я върти много, за да не се наложи да ремонтираш и стартер, а я карай в сервиза.
Успех и си пълни резервоара!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Майна Таун - Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: Individual Executive 728ILA

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от kilikandzer-power » 02 Фев 2012, 20:32

Има си добавки за нафта, които са срещу замръзване не са кой знае колко пари. Аз съм най доволен от тази на Кастрол. Като имах дизелова кола само такава слагах.
Изображение
На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от RORO » 05 Фев 2012, 8:19

kilikandzer-power написа:Има си добавки за нафта, които са срещу замръзване не са кой знае колко пари. Аз съм най доволен от тази на Кастрол. Като имах дизелова кола само такава слагах.



:yes: Напълно правилно!Ас не мога да ви расбера,карате дисели,слушате от седмици прогносата са супер ниските температури ,а не всемате мерки?Ми има толкова добавки,напълни ресервоара до горе,сипи пет литра бенсин шибни и и добавка според литрите гориво и палиш като пич.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от Дифашир » 05 Фев 2012, 10:00

ееее чак сега видях темата ..... НИКАКЪВ БЕНЗИН! Светльо не си забелязал червената лепенка от вътрешната страна на капачето на резервоара!За гас съм по съгласен защото структурата му е като на навтата.Слагат по някое кило на пълен резервоар да отпушва дюзите.И аз съм слагал и въши работа.Най-правилното решение както казва Киликанзера
е една хубава добавка.Моята си я карам стана вече 2 години само със добавка и съм доволен много (ако някой се чуди каква..... на Шел но не тая дето я продават във бензиностанциите а тази която слагат във навтата,защото разликата е огромна,и дори вече слагам малко повече и да кажа че върви доста прилично.)На кастрол също не е лоша,но вече влизам в друга сфера ,а си имаше тема за тия добавки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от RORO » 05 Фев 2012, 10:50

Адаш,преди доста години съм се санимавал с какви ли не диселови машини дори се сещам са едно "Акме" което палех след като му капна бенсин прес декомпресорьора.И в момента карам един камион Мерцедес 2008-ма,който едвам сапалих в големият студ.И сега вече съм му сипал 10л. бенсин на 100л нафта и на следващият ден пак такъв студ си пали като момченце :D .Така ,че не виждам какво ви плаши?По добре е гас са осветление ,че е по масна да ама е много скъпа.Но спирт във никакъв случай,той се емулсира със водата в горивото обаче ако мине прес нагнетателните елементи на помпата направо ги.....расбива,сащото плътноста на водата е съвсем друга и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Изгасна колата в движение; не пали

Мнение от Disasterr » 05 Фев 2012, 14:26

Колега, глътнала е въздух и на стартер няма да запали и 3 акумулатора да скапеш. Сипи и 20-30 л. нафта и да те дръпне някой по тежък на трета или четвърта ще запали. Може и без пътна помощ да минеш.

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook