Проблем с отключването на е38
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- goro8212
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: Девин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 725 tds
- Мечтае да кара: 645i
Проблем с отключването на е38
Колеги здравейте,днес ми се случи следния проблем,колата ми се заключи и немога да я отворя вече 3 часа.Не се отключва нито от ключалката ,нито от дистанционото.Първаначално си мислех,че проблема е от батерийте и ги смених,но след това отново не се отвори,пробвахме с спрейове против замръзване и чист спирт да пръскаме в ключалката,но и това не стана.Даже заливах колата с вряла вода,но пак нищо.Дайте идея какво стана на тоя пущиняк,колата е 725 тдс 07.96 година,има вакум на багажника ,но и тои не реагира на дистанционото,а с ключа не става нищо.Моля ви помогнете спешно,че имам чуството ,че съм в филма Ледена епоха
Ако падна искам да энам, че съм скочил а не че някой ме е бутнал.
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Проблем с отключването на е38
-акумулатор колега, а 2те ключалки (на шоф врата и багажника) са замръзнали, напролет си ти ))
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- goro8212
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: Девин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 725 tds
- Мечтае да кара: 645i
Re: Проблем с отключването на е38
колега сутринта си запалих и погледнах акумулатора окото му си светеше зелено,не ми се вярва да е той
Ако падна искам да энам, че съм скочил а не че някой ме е бутнал.
- ELZAGG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 439
- Регистриран на: 3.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: Е38 TDS + е30 318i и некви други!!!
- Мечтае да кара: BMW F06 — 6 Series Gran Coupe ///M Sport Package
- Детайли за колата: е38-725 TDS, автомат,
Audi A4 1.8T
Re: Проблем с отключването на е38
Колега, от опит мога да ти кажа, че е акомулатор. На мен ми се случи миналата зима и само ключар ме оправи.
От цървул, бална пантофка НЕ става!
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Проблем с отключването на е38
Даа, колеги.
Миналата зима и аз патих жестоко от акумулатор. Зареждам - зелен индикатор, карам, паркирам и след няколко часа не мога да запаля... Изобщо не може да завърти. Дават ми ток, паля, прибирам се в къщи, зареждам акумулатора. Карам 1-2 дни. Всичко е О.К. Не карам една седмица. Сядам в колата и паля. О.К. На другия ден- старата история - не върти. Кошмар! И така много пъти... Индикаторът му показваше зелено, по тази причина аз мислех,че акумулаторът е о.к., а се оказа аут. Накрая реших проблема - решението се нарича Varta Calcium 110 Ah - за 369 лева... Та да знаете - индикаторът е сложен на ЕДНА клетка на акумулатора и показва САМО нейното състояние. Ако другите са аут (или някоя друга), не показва. Рядко се случва, но е факт. Още го пазя тъпия стар акумулатор - беше на 4 години... Който не вярва, да дойде да му го демонстрирам. Затова да не се предоверяваме на индикатора! А по тази причина, заради скапан акумулатор и зален индикатор, преровихме цялата електроника на колата няколко пъти и се набутах да не казвам колко. Ядовете - отделно, те не се плащат с пари. Затова не се предоверявайте на индикаторите!
Дано мнението ми да ви е от полза!
Миналата зима и аз патих жестоко от акумулатор. Зареждам - зелен индикатор, карам, паркирам и след няколко часа не мога да запаля... Изобщо не може да завърти. Дават ми ток, паля, прибирам се в къщи, зареждам акумулатора. Карам 1-2 дни. Всичко е О.К. Не карам една седмица. Сядам в колата и паля. О.К. На другия ден- старата история - не върти. Кошмар! И така много пъти... Индикаторът му показваше зелено, по тази причина аз мислех,че акумулаторът е о.к., а се оказа аут. Накрая реших проблема - решението се нарича Varta Calcium 110 Ah - за 369 лева... Та да знаете - индикаторът е сложен на ЕДНА клетка на акумулатора и показва САМО нейното състояние. Ако другите са аут (или някоя друга), не показва. Рядко се случва, но е факт. Още го пазя тъпия стар акумулатор - беше на 4 години... Който не вярва, да дойде да му го демонстрирам. Затова да не се предоверяваме на индикатора! А по тази причина, заради скапан акумулатор и зален индикатор, преровихме цялата електроника на колата няколко пъти и се набутах да не казвам колко. Ядовете - отделно, те не се плащат с пари. Затова не се предоверявайте на индикаторите!
Дано мнението ми да ви е от полза!
Re: Проблем с отключването на е38
Акумулатора също е част от колата бе колеги. Повечето хора сменят акумулатори през 2 зими, за по-лесно. Моя съвет е, всеки да си види алтернатора дали зарежда, както и електролита /а не чешмяната вода/ преди зимата - 20 лв. не са като 300... примерно. Моя е FIAMM 105 Ah на почти 2 години и върти като нов.
За заключването, много е важно да са смазани брави и ключалки. Десет минути я размразявах моята преди 2 дни за да се затвори.
За заключването, много е важно да са смазани брави и ключалки. Десет минути я размразявах моята преди 2 дни за да се затвори.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Проблем с отключването на е38
Аз поне този тип проблеми ги реших окончателно с един Varta Start-Stop 95 Mah за 520 лв., който може да се ползва и като тягов. Снощи, като ми замръзна нафтата (та пак не палеше); въртях стартера около две минути постоянно и през цялото време супер бързо въртеше стартера. Акумулатора е жесток!
- Krasi-1.500000km.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 16.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с отключването на е38
Колега пробвай да размразиш ключалката след това вкарай ключа в ключалката вдигни дръжката на горе и тогава завърти ключа 

- goro8212
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: Девин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 725 tds
- Мечтае да кара: 645i
Re: Проблем с отключването на е38
колеги ,убеден съм ,че не е акумулатора,вчера като влязох си подгря и запали супер лесно,а температурата беше -12,а на обед беше още по-топло,старното е ,че преди като ми беше отключена колата като натисна бутона на дистанционото ми светкаха плафоните вътре ,а сега дори това не става.Днес ще викам крадец и ако той не успее незнам вече
Ако падна искам да энам, че съм скочил а не че някой ме е бутнал.
- goro8212
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: Девин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 725 tds
- Мечтае да кара: 645i
Re: Проблем с отключването на е38
колеги както ви и казах,акумулатора си е перфектен.Крадеца ми отвори колата след като ми разби патрона.Оказа се .че не се е отваряла с клуча зареди гумено оплътнение,което след като съм свалял прозореца съм набутал между патрона и таралежката ,а също че целия проблем на дистанционото е студа т.е. от студа не контактуват имобилайзера и ключа,оказа се ,че само миналата седмица при един хакер в смолян 3 коли са имали същия проблем и познайте какви марки са
.Колата беше с включена аларма но след като седнах в нея и завъртях ключа се отключи и запали без проблем.Мога да ви кажа едно тия 7-ци се крадат мн.трудно.Този човек е отварял Ланд Крузер 2004 пред мен за 4,5 мин.,а за бмв-то му бяха нужни 3,5 часа.Каза ,че това е танк 


Ако падна искам да энам, че съм скочил а не че някой ме е бутнал.
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Проблем с отключването на е38
goro8212 написа:колеги както ви и казах,акумулатора си е перфектен.Крадеца ми отвори колата след като ми разби патрона.Оказа се .че не се е отваряла с клуча зареди гумено оплътнение,което след като съм свалял прозореца съм набутал между патрона и таралежката ,а също че целия проблем на дистанционото е студа т.е. от студа не контактуват имобилайзера и ключа,оказа се ,че само миналата седмица при един хакер в смолян 3 коли са имали същия проблем и познайте какви марки са.Колата беше с включена аларма но след като седнах в нея и завъртях ключа се отключи и запали без проблем.Мога да ви кажа едно тия 7-ци се крадат мн.трудно.Този човек е отварял Ланд Крузер 2004 пред мен за 4,5 мин.,а за бмв-то му бяха нужни 3,5 часа.Каза ,че това е танк
Това че автомобила ти е отключен за цели 3.5 часа...по никакьв начин не означава че е труден за крадене....не се заблуждавай.... Просто твоя "джамбазин" не си е научил добре домашното.....

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с отключването на е38
goro8212 написа:Този човек е отварял Ланд Крузер 2004 пред мен за 4,5 мин.,а за бмв-то му бяха нужни 3,5 часа.Каза ,че това е танк
Този ако наистина е автокрадец ..........
Да си търси друга работа,че ще лежи в панделата с тия времена

- goro8212
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: Девин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 725 tds
- Мечтае да кара: 645i
Re: Проблем с отключването на е38
колеги,възможно ли е ако ключа си е изгубил памета и трябва да се обучава,колата да може да пали или не? Защото дистанционото все още не реагира,нито закл.,нито откл.,нито отваря багажника и дали ако махна клемите на акумулатора могат да се чистят грешките,ако има такива? А и задните седалки на е38 могат ли да се свалят и от къде
Ако падна искам да энам, че съм скочил а не че някой ме е бутнал.
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Проблем с отключването на е38
А и задните седалки на е38 могат ли да се свалят и от къде
Самата седалка е една част - повдигаш леко от двата края - хваната е на 2 щипки и я вадиш.
Няма как да счупиш нещо освен ако не ръчкаш супер грубо .. ама и пак няма проблем.
Самите облегалки са 2 части - ще види долу гайки - лашкаш ги и пак леко издърпваш.
Средната конзола - ако искаш да ъа сваляш - ще видиш как е хваната и ще се ориентираш.
Ако имаш въпроси - пиши.
Защо искаш да я сваляш?



Самата седалка е една част - повдигаш леко от двата края - хваната е на 2 щипки и я вадиш.
Няма как да счупиш нещо освен ако не ръчкаш супер грубо .. ама и пак няма проблем.
Самите облегалки са 2 части - ще види долу гайки - лашкаш ги и пак леко издърпваш.
Средната конзола - ако искаш да ъа сваляш - ще видиш как е хваната и ще се ориентираш.
Ако имаш въпроси - пиши.
Защо искаш да я сваляш?



- goro8212
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: Девин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 725 tds
- Мечтае да кара: 645i
Re: Проблем с отключването на е38
7BREYTON написа:А и задните седалки на е38 могат ли да се свалят и от къде
Самата седалка е една част - повдигаш леко от двата края - хваната е на 2 щипки и я вадиш.
Няма как да счупиш нещо освен ако не ръчкаш супер грубо .. ама и пак няма проблем.
Самите облегалки са 2 части - ще види долу гайки - лашкаш ги и пак леко издърпваш.
Средната конзола - ако искаш да ъа сваляш - ще видиш как е хваната и ще се ориентираш.
Ако имаш въпроси - пиши.
Защо искаш да я сваляш?
за да мога да изключа акумулаъора да видя дали ще се оправи връзката м/у ключа и колата
Ако падна искам да энам, че съм скочил а не че някой ме е бутнал.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани