Проблем с кардана на 725 тдс

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.12.2011
Пол: Мъж

Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от kmp77 » 23 Дек 2011, 16:55

Здравейте колеги,колата е 725 тдс,97г(автоматик).При скорост от 80 до 100км,се получават някакви страни вибраций в колата,все едно гасне за гориво това го прави на последните скорости 4 и 5,но не всеки път.вибрацията за мен идва от кардана.Може ли да е висящ лагер или каретата.


Извинявам се за темата ми от вчера,но малкия ми брат го помолих да я пусне и той нещо объркал при писането :dummy:

Може ли някои да ми каже защо като пусна фаровете,неми свети таблото вътре уредите и като пусна мигача неми индекира ватре на таблото а работят, като пусна на дълги фарове неми свети ламбичката на таблото за дълги светлини.

Благодаря ви!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.10.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E38
Мечтае да кара: E38

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от Krasi-1.500000km. » 23 Дек 2011, 23:00

Колега да не ти се е откачила някоя букса от зад.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от RORO » 24 Дек 2011, 6:39

Относно таблото може да е както Краси казва извадена букса но по скоро са ти изпоизгорели крушките за фоново осветление,мигачи и дълги.Трябва са се извади таблото и внимателно да се огледа.А това с тресенето самият ти го описваш по два различни начина.Ако тресе от кардана просто ще си тресе няма как да ти предъпва. А пък ако предърпва по други причини причинени от прекъсван не на мотора,ти просто чуваш звука долу при кардана от тампона на висящият лагер.Така ,че хубаво прецени и пак пиши придърпва или само тресе?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.12.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от kmp77 » 24 Дек 2011, 14:43

Колеги,всички букси са си на мястото,като направя тест на таблото ми показва че крушките си работят на мигачите и дълги светли.

за кардана,колата не прекъсва,дадох го като пример,но тресе от зад мисе срува идва проблема.попринцип имат ли баланс карданите на баварците,може ли да е свалян кардана преди това и да не е сложен както трябва,ако има някакви белези как трябва да бъде сложен обратно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 7.03.2010
Пол: Мъж
Кара: и пие
Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
Детайли за колата: dk03099

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от petar0411 » 24 Дек 2011, 16:13

Колега виж гумените карета на кардана когато се скапят почва да тресе доста сериозно А таблото го свали става лесно два винта са имаш 3 варианта разкачена букса ,изгорели крушки ,развалено табло първите два са очевидни 3 я дано не стигаш до там

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от RORO » 24 Дек 2011, 18:12

щом при теста светят а иначе не значи е стигнал до там.
Колега я пак ,при всякаква скорост ли тресе?Защото ако е разглабян за смяна на висящ лагер и не е белязан гаранция ще тресе но при скорост между 80 и 100км.Ако е скъсан тампона на висящият лагер ще претриса моментно доста силно при това само при рязко потегляне.Ако е скъсано гуменото каре (което аз лично не допускам)ще се усеща тъпо щракане при всяко подаване и отнемане на газта в движение.Има вариант да е заминало задно каре понеже там го усещаш.Иоще за нещо се сещам на всеки кардан има фабрично залепени баланси,да си е отлепил някой.И пак те питам при каква скорост го усещаш или е при потегляне?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.12.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от kmp77 » 26 Дек 2011, 18:31

Значи колега RORO,вибрациите се усещат при скорос от 80-100км и това на 4-5 предавка при подаване на газ ако сам поинерциа го няма това вибриране,и при однемане на газта го няма само като давам газ вибрира.

на таблото всички букси са си на мястото,но направими впечатление че несветят и коп4енцата на климатроника и на музиката,можели да са изгоряли всичките ламбички по интериорното осветление,имали варянт да е счупено копчето което усилва и намаля светлините на таблото и от него да идва това да не свети нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 7.03.2010
Пол: Мъж
Кара: и пие
Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
Детайли за колата: dk03099

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от petar0411 » 26 Дек 2011, 20:10

Колега копчето е счупено най-вероятно на мен ми се е случвало изгарят му пистите А Това което описваш за кардана сам го виждал на 318 тдс беше гуменото каре все пак като минат 10 12 години гумата не е същата, висящият лагер би трябвало първо да вие като всеки лагер които се е развалил ,ако е каре ще щрака от ляво или от дясно при моста отзад ,А тежестите на кардана са заварени или са нитовани
Последна промяна petar0411 на 26 Дек 2011, 23:03, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.12.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от kmp77 » 26 Дек 2011, 21:42

petar0411 написа:Колега копчето е счупено най-вероятно на мен ми се е случвало изгарят му пистите




Може ли от него да идва проблема,как мога да проверя за да търся ново.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от victor2k » 27 Дек 2011, 0:30

Може да от LCM/GM модула. Колегите които ги пре-програмират могат да кажат дали го има като вариант. Ако е от копчето всичко ще свети минимално слабо - тоест ако внимателно се вгледаш на много тъмно все нещо мъждука.

Колкото до вибрациите - може да от тампон по мотора или скоростната. Поне така съм чувал, може и да не е вярно.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 27.12.2011
Пол: Мъж
Кара: 725 ТДС

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от P_Dimitrov1987 » 27 Дек 2011, 3:33

Е38 725ТДС 97г.
Здр.
Аз имам абсолутно същия проблем. Колата започва да тресе от 80 до 100 км/ч само когато подавам гас на 4 и 5-та предавка, като на 5-та се усеща доста повече предаве ми биене в кормилото, но със сигурност не е проблем в колета ( 6 баланса, 2 пъти проверка за кривини в джантите, смяна на гуми ). Майстори ми проверяваха висящия лагер и казаха, че е добре, гуменото каре не се вижда да е прокъсано и за него казват, че е добре. Изказват съмнение за маховика на двигателя. Най-лошото е че колата ми е минала през толкова некъдърни маистори, че незнам и аз каде да търся проблема. Дали е възможно влошена работа на двигателя да създава илюзия за тресене като дисбаланс в колело? Подаването на гориво от ГНП-то е намалено, защото когато колата стигнеше работна температура, 20-30 мин след това, мотора започваше да тресе. От един известен БМВ сервиз в Бургас казаха, че подаваното гориво е в повече и го намалиха от помпата. От тогава мотора подщи не е претрисал ( с малки изключения) на празен ход, но мощноста и е усезаемо по малко, моментния разходумер показва нериално високи стойности, а разхуда но гориво ми е паднал от 12 на 10лт (градско). Страх ме е че ако върнат нормалното подаване на гориво пак ще тресе. Чудя се дали е възможно и от това да тресе между 80 и 100 км/ч.
Колега ако ти се справиш с твоя проблем плс. драсни един ред от какво е било.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от kapanec_72 » 27 Дек 2011, 9:42

P_Dimitrov1987 написа:Е38 725ТДС 97г.
Здр.
Аз имам абсолутно същия проблем. Колата започва да тресе от 80 до 100 км/ч само когато подавам гас на 4 и 5-та предавка, като на 5-та се усеща доста повече предаве ми биене в кормилото, но със сигурност не е проблем в колета ( 6 баланса, 2 пъти проверка за кривини в джантите, смяна на гуми ). Майстори ми проверяваха висящия лагер и казаха, че е добре, гуменото каре не се вижда да е прокъсано и за него казват, че е добре. Изказват съмнение за маховика на двигателя. Най-лошото е че колата ми е минала през толкова некъдърни маистори, че незнам и аз каде да търся проблема. Дали е възможно влошена работа на двигателя да създава илюзия за тресене като дисбаланс в колело? Подаването на гориво от ГНП-то е намалено, защото когато колата стигнеше работна температура, 20-30 мин след това, мотора започваше да тресе. От един известен БМВ сервиз в Бургас казаха, че подаваното гориво е в повече и го намалиха от помпата. От тогава мотора подщи не е претрисал ( с малки изключения) на празен ход, но мощноста и е усезаемо по малко, моментния разходумер показва нериално високи стойности, а разхуда но гориво ми е паднал от 12 на 10лт (градско). Страх ме е че ако върнат нормалното подаване на гориво пак ще тресе. Чудя се дали е възможно и от това да тресе между 80 и 100 км/ч.
Колега ако ти се справиш с твоя проблем плс. драсни един ред от какво е било.

а аванса на помпата как е.
0897058321

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.12.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от kmp77 » 27 Дек 2011, 17:43

kapanec_72 написа:
P_Dimitrov1987 написа:Е38 725ТДС 97г.
Здр.
Аз имам абсолутно същия проблем. Колата започва да тресе от 80 до 100 км/ч само когато подавам гас на 4 и 5-та предавка, като на 5-та се усеща доста повече предаве ми биене в кормилото, но със сигурност не е проблем в колета ( 6 баланса, 2 пъти проверка за кривини в джантите, смяна на гуми ). Майстори ми проверяваха висящия лагер и казаха, че е добре, гуменото каре не се вижда да е прокъсано и за него казват, че е добре. Изказват съмнение за маховика на двигателя. Най-лошото е че колата ми е минала през толкова некъдърни маистори, че незнам и аз каде да търся проблема. Дали е възможно влошена работа на двигателя да създава илюзия за тресене като дисбаланс в колело? Подаването на гориво от ГНП-то е намалено, защото когато колата стигнеше работна температура, 20-30 мин след това, мотора започваше да тресе. От един известен БМВ сервиз в Бургас казаха, че подаваното гориво е в повече и го намалиха от помпата. От тогава мотора подщи не е претрисал ( с малки изключения) на празен ход, но мощноста и е усезаемо по малко, моментния разходумер показва нериално високи стойности, а разхуда но гориво ми е паднал от 12 на 10лт (градско). Страх ме е че ако върнат нормалното подаване на гориво пак ще тресе. Чудя се дали е възможно и от това да тресе между 80 и 100 км/ч.
Колега ако ти се справиш с твоя проблем плс. драсни един ред от какво е било.

а аванса на помпата как е.



Ок колега ,ако оправя проблема ще пиша веднага,яе го вкарам в сервиз да свалят от долу да погледнат всичките тея причини дето мойе да са.

за интериорното осветление трябва да търся някаде другаде проблема.щото ништо не мижука и значи не е от копчето което мислех.

благодаря на всички за помоща,ако някои се сети нещо друго нека пише :bowdown:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 27.12.2011
Пол: Мъж
Кара: 725 ТДС

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от P_Dimitrov1987 » 27 Дек 2011, 20:25

Гледаха го и казаха, че е пуснат голям аванс

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.12.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с кардана на 725 тдс

Мнение от kmp77 » 27 Дек 2011, 20:50

P_Dimitrov1987 написа:Гледаха го и казаха, че е пуснат голям аванс



Зарад голям аванс да прави тези вибрации ли?ако е това златен да си приятел :yes:

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook