Проблем с кардана на 725 тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с кардана на 725 тдс
Здравейте колеги,колата е 725 тдс,97г(автоматик).При скорост от 80 до 100км,се получават някакви страни вибраций в колата,все едно гасне за гориво това го прави на последните скорости 4 и 5,но не всеки път.вибрацията за мен идва от кардана.Може ли да е висящ лагер или каретата.
Извинявам се за темата ми от вчера,но малкия ми брат го помолих да я пусне и той нещо объркал при писането
Може ли някои да ми каже защо като пусна фаровете,неми свети таблото вътре уредите и като пусна мигача неми индекира ватре на таблото а работят, като пусна на дълги фарове неми свети ламбичката на таблото за дълги светлини.
Благодаря ви!!!
Извинявам се за темата ми от вчера,но малкия ми брат го помолих да я пусне и той нещо объркал при писането

Може ли някои да ми каже защо като пусна фаровете,неми свети таблото вътре уредите и като пусна мигача неми индекира ватре на таблото а работят, като пусна на дълги фарове неми свети ламбичката на таблото за дълги светлини.
Благодаря ви!!!
- Krasi-1.500000km.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 16.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
Колега да не ти се е откачила някоя букса от зад.
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
Относно таблото може да е както Краси казва извадена букса но по скоро са ти изпоизгорели крушките за фоново осветление,мигачи и дълги.Трябва са се извади таблото и внимателно да се огледа.А това с тресенето самият ти го описваш по два различни начина.Ако тресе от кардана просто ще си тресе няма как да ти предъпва. А пък ако предърпва по други причини причинени от прекъсван не на мотора,ти просто чуваш звука долу при кардана от тампона на висящият лагер.Така ,че хубаво прецени и пак пиши придърпва или само тресе?
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
Колеги,всички букси са си на мястото,като направя тест на таблото ми показва че крушките си работят на мигачите и дълги светли.
за кардана,колата не прекъсва,дадох го като пример,но тресе от зад мисе срува идва проблема.попринцип имат ли баланс карданите на баварците,може ли да е свалян кардана преди това и да не е сложен както трябва,ако има някакви белези как трябва да бъде сложен обратно.
за кардана,колата не прекъсва,дадох го като пример,но тресе от зад мисе срува идва проблема.попринцип имат ли баланс карданите на баварците,може ли да е свалян кардана преди това и да не е сложен както трябва,ако има някакви белези как трябва да бъде сложен обратно.
- petar0411
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: и пие
- Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
- Детайли за колата: dk03099
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
Колега виж гумените карета на кардана когато се скапят почва да тресе доста сериозно А таблото го свали става лесно два винта са имаш 3 варианта разкачена букса ,изгорели крушки ,развалено табло първите два са очевидни 3 я дано не стигаш до там
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
щом при теста светят а иначе не значи е стигнал до там.
Колега я пак ,при всякаква скорост ли тресе?Защото ако е разглабян за смяна на висящ лагер и не е белязан гаранция ще тресе но при скорост между 80 и 100км.Ако е скъсан тампона на висящият лагер ще претриса моментно доста силно при това само при рязко потегляне.Ако е скъсано гуменото каре (което аз лично не допускам)ще се усеща тъпо щракане при всяко подаване и отнемане на газта в движение.Има вариант да е заминало задно каре понеже там го усещаш.Иоще за нещо се сещам на всеки кардан има фабрично залепени баланси,да си е отлепил някой.И пак те питам при каква скорост го усещаш или е при потегляне?
Колега я пак ,при всякаква скорост ли тресе?Защото ако е разглабян за смяна на висящ лагер и не е белязан гаранция ще тресе но при скорост между 80 и 100км.Ако е скъсан тампона на висящият лагер ще претриса моментно доста силно при това само при рязко потегляне.Ако е скъсано гуменото каре (което аз лично не допускам)ще се усеща тъпо щракане при всяко подаване и отнемане на газта в движение.Има вариант да е заминало задно каре понеже там го усещаш.Иоще за нещо се сещам на всеки кардан има фабрично залепени баланси,да си е отлепил някой.И пак те питам при каква скорост го усещаш или е при потегляне?
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
Значи колега RORO,вибрациите се усещат при скорос от 80-100км и това на 4-5 предавка при подаване на газ ако сам поинерциа го няма това вибриране,и при однемане на газта го няма само като давам газ вибрира.
на таблото всички букси са си на мястото,но направими впечатление че несветят и коп4енцата на климатроника и на музиката,можели да са изгоряли всичките ламбички по интериорното осветление,имали варянт да е счупено копчето което усилва и намаля светлините на таблото и от него да идва това да не свети нищо.
на таблото всички букси са си на мястото,но направими впечатление че несветят и коп4енцата на климатроника и на музиката,можели да са изгоряли всичките ламбички по интериорното осветление,имали варянт да е счупено копчето което усилва и намаля светлините на таблото и от него да идва това да не свети нищо.
- petar0411
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: и пие
- Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
- Детайли за колата: dk03099
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
Колега копчето е счупено най-вероятно на мен ми се е случвало изгарят му пистите А Това което описваш за кардана сам го виждал на 318 тдс беше гуменото каре все пак като минат 10 12 години гумата не е същата, висящият лагер би трябвало първо да вие като всеки лагер които се е развалил ,ако е каре ще щрака от ляво или от дясно при моста отзад ,А тежестите на кардана са заварени или са нитовани
Последна промяна petar0411 на 26 Дек 2011, 23:03, променена общо 1 път
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
petar0411 написа:Колега копчето е счупено най-вероятно на мен ми се е случвало изгарят му пистите
Може ли от него да идва проблема,как мога да проверя за да търся ново.
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
Може да от LCM/GM модула. Колегите които ги пре-програмират могат да кажат дали го има като вариант. Ако е от копчето всичко ще свети минимално слабо - тоест ако внимателно се вгледаш на много тъмно все нещо мъждука.
Колкото до вибрациите - може да от тампон по мотора или скоростната. Поне така съм чувал, може и да не е вярно.
Колкото до вибрациите - може да от тампон по мотора или скоростната. Поне така съм чувал, може и да не е вярно.
- P_Dimitrov1987
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 725 ТДС
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
Е38 725ТДС 97г.
Здр.
Аз имам абсолутно същия проблем. Колата започва да тресе от 80 до 100 км/ч само когато подавам гас на 4 и 5-та предавка, като на 5-та се усеща доста повече предаве ми биене в кормилото, но със сигурност не е проблем в колета ( 6 баланса, 2 пъти проверка за кривини в джантите, смяна на гуми ). Майстори ми проверяваха висящия лагер и казаха, че е добре, гуменото каре не се вижда да е прокъсано и за него казват, че е добре. Изказват съмнение за маховика на двигателя. Най-лошото е че колата ми е минала през толкова некъдърни маистори, че незнам и аз каде да търся проблема. Дали е възможно влошена работа на двигателя да създава илюзия за тресене като дисбаланс в колело? Подаването на гориво от ГНП-то е намалено, защото когато колата стигнеше работна температура, 20-30 мин след това, мотора започваше да тресе. От един известен БМВ сервиз в Бургас казаха, че подаваното гориво е в повече и го намалиха от помпата. От тогава мотора подщи не е претрисал ( с малки изключения) на празен ход, но мощноста и е усезаемо по малко, моментния разходумер показва нериално високи стойности, а разхуда но гориво ми е паднал от 12 на 10лт (градско). Страх ме е че ако върнат нормалното подаване на гориво пак ще тресе. Чудя се дали е възможно и от това да тресе между 80 и 100 км/ч.
Колега ако ти се справиш с твоя проблем плс. драсни един ред от какво е било.
Здр.
Аз имам абсолутно същия проблем. Колата започва да тресе от 80 до 100 км/ч само когато подавам гас на 4 и 5-та предавка, като на 5-та се усеща доста повече предаве ми биене в кормилото, но със сигурност не е проблем в колета ( 6 баланса, 2 пъти проверка за кривини в джантите, смяна на гуми ). Майстори ми проверяваха висящия лагер и казаха, че е добре, гуменото каре не се вижда да е прокъсано и за него казват, че е добре. Изказват съмнение за маховика на двигателя. Най-лошото е че колата ми е минала през толкова некъдърни маистори, че незнам и аз каде да търся проблема. Дали е възможно влошена работа на двигателя да създава илюзия за тресене като дисбаланс в колело? Подаването на гориво от ГНП-то е намалено, защото когато колата стигнеше работна температура, 20-30 мин след това, мотора започваше да тресе. От един известен БМВ сервиз в Бургас казаха, че подаваното гориво е в повече и го намалиха от помпата. От тогава мотора подщи не е претрисал ( с малки изключения) на празен ход, но мощноста и е усезаемо по малко, моментния разходумер показва нериално високи стойности, а разхуда но гориво ми е паднал от 12 на 10лт (градско). Страх ме е че ако върнат нормалното подаване на гориво пак ще тресе. Чудя се дали е възможно и от това да тресе между 80 и 100 км/ч.
Колега ако ти се справиш с твоя проблем плс. драсни един ред от какво е било.
- kapanec_72
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
P_Dimitrov1987 написа:Е38 725ТДС 97г.
Здр.
Аз имам абсолутно същия проблем. Колата започва да тресе от 80 до 100 км/ч само когато подавам гас на 4 и 5-та предавка, като на 5-та се усеща доста повече предаве ми биене в кормилото, но със сигурност не е проблем в колета ( 6 баланса, 2 пъти проверка за кривини в джантите, смяна на гуми ). Майстори ми проверяваха висящия лагер и казаха, че е добре, гуменото каре не се вижда да е прокъсано и за него казват, че е добре. Изказват съмнение за маховика на двигателя. Най-лошото е че колата ми е минала през толкова некъдърни маистори, че незнам и аз каде да търся проблема. Дали е възможно влошена работа на двигателя да създава илюзия за тресене като дисбаланс в колело? Подаването на гориво от ГНП-то е намалено, защото когато колата стигнеше работна температура, 20-30 мин след това, мотора започваше да тресе. От един известен БМВ сервиз в Бургас казаха, че подаваното гориво е в повече и го намалиха от помпата. От тогава мотора подщи не е претрисал ( с малки изключения) на празен ход, но мощноста и е усезаемо по малко, моментния разходумер показва нериално високи стойности, а разхуда но гориво ми е паднал от 12 на 10лт (градско). Страх ме е че ако върнат нормалното подаване на гориво пак ще тресе. Чудя се дали е възможно и от това да тресе между 80 и 100 км/ч.
Колега ако ти се справиш с твоя проблем плс. драсни един ред от какво е било.
а аванса на помпата как е.
0897058321
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
kapanec_72 написа:P_Dimitrov1987 написа:Е38 725ТДС 97г.
Здр.
Аз имам абсолутно същия проблем. Колата започва да тресе от 80 до 100 км/ч само когато подавам гас на 4 и 5-та предавка, като на 5-та се усеща доста повече предаве ми биене в кормилото, но със сигурност не е проблем в колета ( 6 баланса, 2 пъти проверка за кривини в джантите, смяна на гуми ). Майстори ми проверяваха висящия лагер и казаха, че е добре, гуменото каре не се вижда да е прокъсано и за него казват, че е добре. Изказват съмнение за маховика на двигателя. Най-лошото е че колата ми е минала през толкова некъдърни маистори, че незнам и аз каде да търся проблема. Дали е възможно влошена работа на двигателя да създава илюзия за тресене като дисбаланс в колело? Подаването на гориво от ГНП-то е намалено, защото когато колата стигнеше работна температура, 20-30 мин след това, мотора започваше да тресе. От един известен БМВ сервиз в Бургас казаха, че подаваното гориво е в повече и го намалиха от помпата. От тогава мотора подщи не е претрисал ( с малки изключения) на празен ход, но мощноста и е усезаемо по малко, моментния разходумер показва нериално високи стойности, а разхуда но гориво ми е паднал от 12 на 10лт (градско). Страх ме е че ако върнат нормалното подаване на гориво пак ще тресе. Чудя се дали е възможно и от това да тресе между 80 и 100 км/ч.
Колега ако ти се справиш с твоя проблем плс. драсни един ред от какво е било.
а аванса на помпата как е.
Ок колега ,ако оправя проблема ще пиша веднага,яе го вкарам в сервиз да свалят от долу да погледнат всичките тея причини дето мойе да са.
за интериорното осветление трябва да търся някаде другаде проблема.щото ништо не мижука и значи не е от копчето което мислех.
благодаря на всички за помоща,ако някои се сети нещо друго нека пише

- P_Dimitrov1987
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 725 ТДС
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
Гледаха го и казаха, че е пуснат голям аванс
Re: Проблем с кардана на 725 тдс
P_Dimitrov1987 написа:Гледаха го и казаха, че е пуснат голям аванс
Зарад голям аванс да прави тези вибрации ли?ако е това златен да си приятел

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани