Проблем с автомата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Проблем с автомата
Здравейте колеги от известно време скоростаната ми кутия(автоматична) започна да сълзи масло,самото масло скоро го сменях и гарнитурата на картера е нова,така като я наблюдавам сулзи някаде от номер 7 на схемата това дали е някаква семеринка и трябвали да се разглобява кутията за да се смени ,колата е725тдс с пет степена кутия
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с автомата
Сълзенето от този семеринг си е класика в жанра, мисля че при Е38 може да се смени съвсем лесно само с демонтаж на избирателя на скоростите.
Иди на канал (сервиз) и огледай внимателно
ПС и семеринг само оригинален че после почва теч иначе
Иди на канал (сервиз) и огледай внимателно

ПС и семеринг само оригинален че после почва теч иначе


- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с автомата
stefan_bmw7 написа:сигорно ще трябва пак да източа маслото
Нищо подобно, изчовряте стария семеринг с някакво шило или от сорта и надявате новия.
Поне при 5hp30 е така.


- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Проблем с автомата
За Е46, Е39, Х3, Х5 с автоматична кутия за бензин и комънриъл двигател е около 50 -60 лв. оригиналния семеринг, менте няма. Предполагам, че и това ще е в този ценови диапазон. Върви комплект с едни тефлонови втулчици за да не се нарани при нанизването на остта. След като се набие, втулката се маха и сглобяваш включвателя.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Re: Проблем с автомата
Ами тези дни ще поръчам семеринката и ще я сложа ,при демонтирането и монтирането на включвателя можели да объркам нещо и благодаря за бързите отговори,като изляза от филма ще пиша какво е станало .
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани