Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Здравейте,
От скоро съм собственик на Е38; но стана така, че отказа да пали. Закарах го за диагностика в Дарукар и его какво ми казаха от там - изгорял е бил стартера - бил корозирал толкова, че не смеели да го пипнат, да не се разпадне. Струвало 1600 лева за нов (толкова струвал) + 200-300 за работа. Освен това имало теч отдолу и не знаели, ама идвало от към турбото, което можело да гръмне скоро, ако е така, и ново струвало 3000 лв. Липсвала (!) ел.перката отпред въобще (как тогава човека преди мен си я караше и аз я карах 100-150 км из града на градско по светофарите и не загряваше изобщо?); нова перка била 1000. И въобще, *колата била в много лошо състояние и ремонта щял да излезе 6-10 хиляди* !
След това се обадих на друг човек, който тук във форума е много хвален; намерих номера му там, пак от темата - в Люлин и човека каза, че това са пълни глупости, като същото чух и от много други места - дори и да има проблем с турбото (а вероятно няма) и стартера наистина да е неремонтируем пак май ще излезе около 10 пъти по-евтино.
Наистина ли е ТОЛКОВА зле в Дарукар?
От скоро съм собственик на Е38; но стана така, че отказа да пали. Закарах го за диагностика в Дарукар и его какво ми казаха от там - изгорял е бил стартера - бил корозирал толкова, че не смеели да го пипнат, да не се разпадне. Струвало 1600 лева за нов (толкова струвал) + 200-300 за работа. Освен това имало теч отдолу и не знаели, ама идвало от към турбото, което можело да гръмне скоро, ако е така, и ново струвало 3000 лв. Липсвала (!) ел.перката отпред въобще (как тогава човека преди мен си я караше и аз я карах 100-150 км из града на градско по светофарите и не загряваше изобщо?); нова перка била 1000. И въобще, *колата била в много лошо състояние и ремонта щял да излезе 6-10 хиляди* !
След това се обадих на друг човек, който тук във форума е много хвален; намерих номера му там, пак от темата - в Люлин и човека каза, че това са пълни глупости, като същото чух и от много други места - дори и да има проблем с турбото (а вероятно няма) и стартера наистина да е неремонтируем пак май ще излезе около 10 пъти по-евтино.
Наистина ли е ТОЛКОВА зле в Дарукар?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Не само в Дару, навсякъде са така. Единственото място където се отнасят с мен като с клиент е Бова Кар - Бургас. Обиколил съм цяла България по работа и ми се е налагало да се отбивам в сервизите на БМВ в различни градове. Навсякъде освен в Бургас ме гледат като прокажен като ме видят с Е36.
В Дару правих сверка на боята на колата, защото се оказа, че от моя цвят има поне 5 нюанса в зависимост от годината на производство. Ако не бях настоял и то почти вулгарно да се видя с човека, който се занимава с боите, нямаше и до ден днешен да зная точно кой е моя цвят.
По въпроса на колегага - наистина са ти наговорили пълни глупости. Да вземат да се застрелят.
В Дару правих сверка на боята на колата, защото се оказа, че от моя цвят има поне 5 нюанса в зависимост от годината на производство. Ако не бях настоял и то почти вулгарно да се видя с човека, който се занимава с боите, нямаше и до ден днешен да зная точно кой е моя цвят.
По въпроса на колегага - наистина са ти наговорили пълни глупости. Да вземат да се застрелят.
Последна промяна stony1 на 30 Сеп 2011, 20:21, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
слушай ники кви ти ги приказва и на тия от дарукар им покажи 1 средец 

- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
IceFire написа:Здравейте,
От скоро съм собственик на Е38; но стана така, че отказа да пали. Закарах го за диагностика в Дарукар и его какво ми казаха от там - изгорял е бил стартера - бил корозирал толкова, че не смеели да го пипнат, да не се разпадне. Струвало 1600 лева за нов (толкова струвал) + 200-300 за работа. Освен това имало теч отдолу и не знаели, ама идвало от към турбото, което можело да гръмне скоро, ако е така, и ново струвало 3000 лв. Липсвала (!) ел.перката отпред въобще (как тогава човека преди мен си я караше и аз я карах 100-150 км из града на градско по светофарите и не загряваше изобщо?); нова перка била 1000. И въобще, *колата била в много лошо състояние и ремонта щял да излезе 6-10 хиляди* !
След това се обадих на друг човек, който тук във форума е много хвален; намерих номера му там, пак от темата - в Люлин и човека каза, че това са пълни глупости, като същото чух и от много други места - дори и да има проблем с турбото (а вероятно няма) и стартера наистина да е неремонтируем пак май ще излезе около 10 пъти по-евтино.
Наистина ли е ТОЛКОВА зле в Дарукар?
Колега няма смисьл да пускаш 2 теми за едно и сьщо нещо, и в двете теми ще ти пишат сьщите хора..... Пак ще ти кажа....махай се от дару и не поглеждай назад....
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
еми оставих си номера а ти не ми звънна ....... както казаха колегите първо трябва да си вземеш колата.стартера ти се е предал като слушам симптомите и ремонта ще е осъществим защото моя бях го запалил направо и пак стана за 90 лв. ремонт по него.не виждам как турбината обаче ще тече върху него,тъй като наистина стартера се пада по отдолу но и е по-назад така че ..... 

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Просто в ДАРУ КАР не им се занимава с по стари автомобили, гледат нещо след 2004-та година да е, по малко да се цапат.
Затова удрят едни дебели цени, ако клъвни някой ще се изцапат ама и ще ти отрежат главата от кръста
Затова удрят едни дебели цени, ако клъвни някой ще се изцапат ама и ще ти отрежат главата от кръста

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Веднага изкарай колата от там и я закарай в нормален сервиз, може и при известното тук момче от люлин за което каза. сигурен съм ще диагнозата ще се окаже мнооого по лека!
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Определено, в понеделник в 8 АМ ще ги чакам отпред с пътна помощ да си изкарам колицата.
От начало си мислех, ето, супер, европейски сервиз, всичко ок, правиш си кафе вътре, лъскаво чисто, "знаеш за какво плащаш"; ама да беше х1.5; айде, х2; добре, но то е х10 и това е обективна оценка от това, което до момента изчетох и подочух.
Не стават...
От начало си мислех, ето, супер, европейски сервиз, всичко ок, правиш си кафе вътре, лъскаво чисто, "знаеш за какво плащаш"; ама да беше х1.5; айде, х2; добре, но то е х10 и това е обективна оценка от това, което до момента изчетох и подочух.
Не стават...
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Те може би на това разчитат една кола да влезе и заплатите са вързани.Никога не съм стъпвал в Дару по телефона ги попитах за ключ дубликат ми искаха някъде около 370лв.с уговорката колата да остане там два дена
ебах тоя ключ...Вържат те колега.
Колегата от Стара Загора "Дифашир" кара същата кола от доста време,добре е запознат и е точен пич ,звънни му като ти е дал номера едва ли ще ти навреди, по скоро би ти помогнал.

Колегата от Стара Загора "Дифашир" кара същата кола от доста време,добре е запознат и е точен пич ,звънни му като ти е дал номера едва ли ще ти навреди, по скоро би ти помогнал.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Да, много благодаря на всички колеги! Ще се чуя с човека; освен това ще постна ъпдейт какво и е имало реално и колко е излязло - от Дару вече си казаха диагнозата - 6 до 10 хиляди; айде да сравняваме след това 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
RORO написа:Те може би на това разчитат една кола да влезе и заплатите са вързани.Никога не съм стъпвал в Дару по телефона ги попитах за ключ дубликат ми искаха някъде около 370лв.с уговорката колата да остане там два денаебах тоя ключ...Вържат те колега.
Колегата от Стара Загора "Дифашир" кара същата кола от доста време,добре е запознат и е точен пич ,звънни му като ти е дал номера едва ли ще ти навреди, по скоро би ти помогнал.
Ключеовете дубликати са между 120 и 370 лв. Зависи от модела. За моето Е36 е около 130 лв., като за да се поръча от Бова кар искат да отида при тях с големия талон. лична карта и да заплатя около 50% от цената на това, което поръчвам. Няма такова нещо, колата да остава при тях. Ключа ми е с чип и според Бова кар новия ключ ще пристигне програмиран за моята кола. Плащам, вземам го и карам.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- St-George
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 22.02.2010
- Местоположение: София
- Кара: E38 M62B35
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
колега не знам как е при Е36, но при Е38 няма как да стане точно така. Ще пристигне ключа и на място ще трябва да се обучи за колата
като при самото обучение трябва да се вземат всички ключове които са на колата...
Тоест аз в момента имам 3 ключа ( два обучени, един не). Ако тръгна да обучавам "необучения" да го кажем нов ключ, без другите два - след операцията ще имам един обучен ключ и два необучени... Тоест за да имам 3 работещи ключа трябва при обучението да присъстват и трите. Самото обучение е - имобилайзера на колата генерира случаен код и ключовете се програмират към него. И при всяко следващо обучение се генерира нов код ....

Тоест аз в момента имам 3 ключа ( два обучени, един не). Ако тръгна да обучавам "необучения" да го кажем нов ключ, без другите два - след операцията ще имам един обучен ключ и два необучени... Тоест за да имам 3 работещи ключа трябва при обучението да присъстват и трите. Самото обучение е - имобилайзера на колата генерира случаен код и ключовете се програмират към него. И при всяко следващо обучение се генерира нов код ....
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Колегата предполагам има предвид програмиран за палене, а не за отключване/заключване.
Ключа идва за 3 дни от Германия, готов нарязан за палене, после просто го обучаваш в колата за да ти работят копчетата за централното.
Ако имате няколко ключа с копчета, обучават се всички наново един след друг.
Ключа идва за 3 дни от Германия, готов нарязан за палене, после просто го обучаваш в колата за да ти работят копчетата за централното.
Ако имате няколко ключа с копчета, обучават се всички наново един след друг.
- St-George
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 22.02.2010
- Местоположение: София
- Кара: E38 M62B35
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Ще взема да пробвам дали ще запаля с "необучения" ключ, ама все си мислих че обучаването не е само за централното а е и за имобилайзера. 

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Дарукар - говорят ми пълни абсурдизми или не?
Трябва да запали, пробвай и сподели.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани