730 дизел прекалено много въздух...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- CapTaiN
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.08.2009
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: e65 745i
- Мечтае да кара: B7
730 дизел прекалено много въздух...
Здравейте,
От край време следя с интерес форума и доста пъти съм си помагал с него.От 3 години карам 730д е38 и съм доста щастлив с нея.Накратко,колата се кара изцяло в Европа за съжаление през последните 2 години нямах време да се прибера до милата родина...Та преди няколко месеца забелязах че поизгуби мощност,мога да кажа ,че познавам колата си доста добре тъй като последната година правех по над 5000 километра на месец поради работата ми.Отидох веднага в лицензиран сервиз във Франция тъй като ми беше така да се каже по път ...Там ми заявиха че ЕГР клапана ми е за смяна,така и направих смених го взех колата но уви никаква разлика отново имах доста дълго време на отговор от двигателя след натискане на газта + малко по висок разход.От там отидох в Белгия на сервиз,кадето ми заявиха че дебитомера е аут.Окей,и него смених и отнооово никаква разлика ,тъй като нямах никакво време повече покарах така към 4-5 хиляди км и тогава започнах да чувам това свире не от към турбото ,като казвам свирене нямам предвид звук от въздух ами направо свирене и хайде отнобо при БМВ ,неочудващо ми заявиха че турбото си отива,та и него смених заедно с нов клапан за управление ...и отново нищо.Даже звука не се промени , все така си свири ,интересно е че изчезва след 110-120 км в час.Та тъй като ми писна да си давам парите на тоя и оня за "може би...милсиме че" реших да се обърна към вас колеги за помощ.Дадох доста приятна сума пари в Европа (около 2-3 хил.евро за части и диагностика и т.н.) но ефекта бе 0 даже -1 ! Имам ДИС в къщи заедно с ИНПА .И двете ми дават грешка за егр-а (прекалено много дебит на въздух) .Системата я проверих с нагнетен въздух и мога да кажа че нямам изтичане на въздух от турбото или другите компоненти.Турбото е ново,клапана е нов,дебитомера е нов,ЕГР-а е нов също.Единственното което забелязвам на ДИС-а е че на два цилиндъра имам малко повече регулация на дебита - на един към 2.1 - 2.3 на втория 1.2 до 1.7. Дали инжекторите не са проблем ??? И така моля сърдечно за някаква информация относно проблема ми.
От край време следя с интерес форума и доста пъти съм си помагал с него.От 3 години карам 730д е38 и съм доста щастлив с нея.Накратко,колата се кара изцяло в Европа за съжаление през последните 2 години нямах време да се прибера до милата родина...Та преди няколко месеца забелязах че поизгуби мощност,мога да кажа ,че познавам колата си доста добре тъй като последната година правех по над 5000 километра на месец поради работата ми.Отидох веднага в лицензиран сервиз във Франция тъй като ми беше така да се каже по път ...Там ми заявиха че ЕГР клапана ми е за смяна,така и направих смених го взех колата но уви никаква разлика отново имах доста дълго време на отговор от двигателя след натискане на газта + малко по висок разход.От там отидох в Белгия на сервиз,кадето ми заявиха че дебитомера е аут.Окей,и него смених и отнооово никаква разлика ,тъй като нямах никакво време повече покарах така към 4-5 хиляди км и тогава започнах да чувам това свире не от към турбото ,като казвам свирене нямам предвид звук от въздух ами направо свирене и хайде отнобо при БМВ ,неочудващо ми заявиха че турбото си отива,та и него смених заедно с нов клапан за управление ...и отново нищо.Даже звука не се промени , все така си свири ,интересно е че изчезва след 110-120 км в час.Та тъй като ми писна да си давам парите на тоя и оня за "може би...милсиме че" реших да се обърна към вас колеги за помощ.Дадох доста приятна сума пари в Европа (около 2-3 хил.евро за части и диагностика и т.н.) но ефекта бе 0 даже -1 ! Имам ДИС в къщи заедно с ИНПА .И двете ми дават грешка за егр-а (прекалено много дебит на въздух) .Системата я проверих с нагнетен въздух и мога да кажа че нямам изтичане на въздух от турбото или другите компоненти.Турбото е ново,клапана е нов,дебитомера е нов,ЕГР-а е нов също.Единственното което забелязвам на ДИС-а е че на два цилиндъра имам малко повече регулация на дебита - на един към 2.1 - 2.3 на втория 1.2 до 1.7. Дали инжекторите не са проблем ??? И така моля сърдечно за някаква информация относно проблема ми.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
Опитай да откачиш маркуча за вакума на ЕГР клапана и покарай така за проба.
- CapTaiN
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.08.2009
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: e65 745i
- Мечтае да кара: B7
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
Нямам ЕГР вече,купих от Ибей заместител ,дали филтъра в капака на клапаните не ми играе номера ?
- CapTaiN
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.08.2009
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: e65 745i
- Мечтае да кара: B7
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
Днес свалих филтъра за картерните газове ...новия модел е, без хартиен елемент ..в движение като гледам параметрите определено има доста повече въздух от исканото от мотора.
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
пробит въздуховод?
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
ти тее катализатори гледал ли си ги?
- CapTaiN
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.08.2009
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: e65 745i
- Мечтае да кара: B7
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
Онзи ден сложих скоби на на малкия и големия въздуховод ама за сега няма разлика.Колкото до катализаторите ,несъм ,а колата е на 202.000 ...въпроса е че последните 60.000 е карана 99% извън градско.Ако реша да ги изпразня ?? Или трябва да се сменят?
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
тази тема дано ти помогне да получиш някои отговори
viewtopic.php?f=123&t=219659&start=15
ами по принцип гледат изгорелите газове Димометър мисля че беше и според вредните емисии си личало дали са запушени ама колко е така
а ако са запушени малко или много се нарушава работата да двигателя .... в мощноста най-много може да си проличи
viewtopic.php?f=123&t=219659&start=15
ами по принцип гледат изгорелите газове Димометър мисля че беше и според вредните емисии си личало дали са запушени ама колко е така

- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
Здравейте на всички!
При мен го има същото свирене, но и аз като колегата не мога да го хвана. То се появява на добре загрят двигател. Сутрин когато двигателят е студен, турбото си съска ясно и отчетливо но когто позагрее заочва да свири вувузелата.
При мен го има същото свирене, но и аз като колегата не мога да го хвана. То се появява на добре загрят двигател. Сутрин когато двигателят е студен, турбото си съска ясно и отчетливо но когто позагрее заочва да свири вувузелата.
- CapTaiN
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.08.2009
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: e65 745i
- Мечтае да кара: B7
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
Здравейте отново,
Значи пищенето при подаване на газ изчезна от самосебе си
без никакви интервенции.Тази седмица имах малко време та смених всички филтри ,масло ,филтър на картерните заедно с клапан на турбото.Маа нищо не се промени
все още имам прекалено висок дебит на въздух на ДИС-а ми показва искано към 270 на празен ход а аз имам 300-370 ,нямам време да се хвана сериозно да прекарам няколко дни над нея а и не ми се дават пари на тоя и оня вече за "може би е ".Засега я карам само извън градско и си върви добре и не харчи повече от 6.5 -6.8 ,леко е спъната и се замисля при рязка газ ,но иначе си върви.Отворен съм за всякакви предложения и идеи
.Благодаря предварително.
Значи пищенето при подаване на газ изчезна от самосебе си



- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
като има много въздух що не я нахраниш?един добър ремап дали няма да и се отрази добре?
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
Аз ли нещо не схващам или нещо не ми е ясно като как така и откъде иде тоя повече въдух . Все си мислех досега че това е турбомотор и въдуха иде през въздушния филтър и нагнетен ( компресиран ) от турбината се запраща към всмукателните колектори обаче тука е въпроса тая турбина нали я развърта наличието на изгорели газове , а те зависят от количеството подадено гориво та няма как да е повече въздуха , а горивото по-мъничко. Нещо друго иде да покаже диагностиката в тоя случай. ПС: Турбината не беше ли с променлива геометрия и ако да да не би нещо там да се бъгясва и да е застанала на позиция за ниски обороти па после да иде малко дебита на високите ( нещо като малка турбинка за голям двигател и на ниски да е оса пък после да запушва вместо повече въздух ) .
- CapTaiN
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.08.2009
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: e65 745i
- Мечтае да кара: B7
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
Турбото не е с променлива геометрия ,купено е чисто ново от БМВ.От край време гледам че имам един инжектор с дебит 3.0 4.0 докато другите са 0.1 - 0.3 та ще го сменя тия седмици и ще пиша какво е станало.
Колкото до ремап-а ,с най-голямо удоволствие бих опитал ,само че няма как да се прибера до БГ скоро или поне до другото лято ,а тука няма начин да си дам колата за нещо подобно.
Колкото до ремап-а ,с най-голямо удоволствие бих опитал ,само че няма как да се прибера до БГ скоро или поне до другото лято ,а тука няма начин да си дам колата за нещо подобно.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
къде го тоя филм 730д с турбо без променлива геометрия
Барай шишарката Минкеее ....
- CapTaiN
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.08.2009
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: e65 745i
- Мечтае да кара: B7
Re: 730 дизел прекалено много въздух...
99 година 730д несъм виждал с променлива геометрия ...кадето и да гледах ,пак казвам турбото го купих от БМВ и го смених лично,едно към едно бяха заедно с номерата .
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани