трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от ljubo72 » 21 Фев 2011, 17:47

колеги здравейте,незабавно трябва да го сменя но в моя малък град никои не е правил това,а и не знаят де стои този клапан,които аз закупих от ДАРУ и на пръв поглед не го виждам.нека някои които го е подменял да сподели опита и вижданията си.аз имам някаква бегла представа къде може да е според илюстрацията в REALOEM,но искам и тук да се консултирам с вас които сте го правили.предварително благодаря
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от anzak » 21 Фев 2011, 22:13

може и да можеш сам не е кой знае каква философия стои на колектора от страната на купето
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 11.11.2010
Пол: Мъж
Кара: Bmw
Мечтае да кара: Bmw 760li

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от kurleja » 25 Фев 2011, 10:40

И сам ще се справиш, само си намери канал или рампа. Ако си от София в Гоце Делчев има по крайните блокове поне 10 рампи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от anzak » 25 Фев 2011, 18:46

и за какво му е канал колега ...
Барай шишарката Минкеее ....


Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.02.2011
Пол: Мъж

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от Vip_kolega » 01 Мар 2011, 12:46

колега само си сваляш смукателния кулектор и ще видиш вапросния филтър на самия кулектор на гърбъ му за повече инфо ето скаип ivelin.marinov8

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от anzak » 01 Мар 2011, 20:21

май и без сваляне на колектора става
Барай шишарката Минкеее ....

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от Ilko Ivanov » 02 Мар 2011, 8:31

anzak написа:май и без сваляне на колектора става

Не е "май" ,ами със сигурност не се сваля колектора :mhihi: Сменя се на място за 15 мин.
Той колегата @Vip_kolega е някакъв новоизлюпен майстор, дето се е взел на сериозно и за 2 дни е оспамил целия форум с оферти за ремонтна дейност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от anzak » 02 Мар 2011, 21:12

е незнаех че имаме такъв 'професионалист' във форума да даде един телефон да му звънкам ако имам нещо за правене по колата ама да не вземе за смяна на масло да иска да ми свали мотора за по лесно :mhihi:
Барай шишарката Минкеее ....


Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.02.2011
Пол: Мъж

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от Vip_kolega » 04 Мар 2011, 0:00

ами колега мисля че ще е по добре все пак да извадя мотора за маслото и за вапросния филтър ето заради такива като теб и други във тази общност пичовете които карат уважаваната от нас марка bmw страдат и ми се уплакват че все повече стават случаите в които место да им управят колата им я развалят и после им излиза по скъпо :no: и последният ми случеи с този филтар идва момчето при мен и вика бате помагаи смениха ми филтара на пдкартерните газове и колата сега е по зле отколкото беше и последствията за пича бяха спукан кулектор и превартели резби и новият филтър преебан и кво момчето вместо да си кара колата с кеф тои се счупва от нерви заштото дава пари за ненужни ремонти защото някои колега го е домарзяло да свали кулектора абе незнам какво да кажа щом сте по умни от германците и сте измислили нови начини браво деистваите такмо ще имам повече работа :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от mad_presley » 04 Мар 2011, 0:34

Vip_kolega написа:ами колега мисля че ще е по добре все пак да извадя мотора за маслото и за вапросния филтър ето заради такива като теб и други във тази общност пичовете които карат уважаваната от нас марка bmw страдат и ми се уплакват че все повече стават случаите в които место да им управят колата им я развалят и после им излиза по скъпо :no: и последният ми случеи с този филтар идва момчето при мен и вика бате помагаи смениха ми филтара на пдкартерните газове и колата сега е по зле отколкото беше и последствията за пича бяха спукан кулектор и превартели резби и новият филтър преебан и кво момчето вместо да си кара колата с кеф тои се счупва от нерви заштото дава пари за ненужни ремонти защото някои колега го е домарзяло да свали кулектора абе незнам какво да кажа щом сте по умни от германците и сте измислили нови начини браво деистваите такмо ще имам повече работа :yes:

Колега, съвсем сериозно...смени си професията или въобще не пипай BMW-та :smoke:

"Подкартерни" газове...сефте чувам, че под картера има такова чудо, като газове :mhihi:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от Ilko Ivanov » 04 Мар 2011, 7:57

Vip_kolega написа:ами колега мисля че ще е по добре все пак да извадя мотора за маслото и за вапросния филтър ето заради такива като теб и други във тази общност пичовете които карат уважаваната от нас марка bmw страдат и ми се уплакват че все повече стават случаите в които место да им управят колата им я развалят и после им излиза по скъпо :no: и последният ми случеи с този филтар идва момчето при мен и вика бате помагаи смениха ми филтара на пдкартерните газове и колата сега е по зле отколкото беше и последствията за пича бяха спукан кулектор и превартели резби и новият филтър преебан и кво момчето вместо да си кара колата с кеф тои се счупва от нерви заштото дава пари за ненужни ремонти защото някои колега го е домарзяло да свали кулектора абе незнам какво да кажа щом сте по умни от германците и сте измислили нови начини браво деистваите такмо ще имам повече работа :yes:

Никак няма да е зле,да се върнеш в училище,и да вземеш да го завършиш тоя 2ри клас най-накрая :mhihi:
Ти почти нямаш дума без правописна грешка .....
По темата сега : Има една програмка,за която ти едва ли си чувал "TIS", там е описано всичко стъпка по стъпка как се прави. Вземи и се образовай малко ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от anzak » 04 Мар 2011, 8:24

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Вип_Колега ти си майстор ама от мен един съвет да знаеш болтовете на гумите винаги се стягат на кръст :winky:
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от RORO » 05 Мар 2011, 8:37

anzak написа::mhihi: :mhihi: :mhihi: Вип_Колега ти си майстор ама от мен един съвет да знаеш болтовете на гумите винаги се стягат на кръст :winky:





А, че те са пет как на кръст?Това да не е глава? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Анзак какво стана с пластмаската за халогена?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: България
Пол: Мъж
Кара: e46 m3
Детайли за колата: rd sport dme soft,cams and heders.koni fsd

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от mmmotorwerke » 07 Мар 2011, 5:40

Здравейте колеги,няма нужда от сваляне на колектора.Необходимите инструмент са т30 и 1/4тресчотка.Успехи.
http://www.qualityoils.eu
CASTROL,MoBIL,Оригинални масла,Масла за скоростни кутии,Филтри

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 740i 1999г.
Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird

Re: трудно ли се сменя клапана на картерните пари на 4.4i.

Мнение от asennikolov » 03 Май 2011, 0:54

Здравей, колега,

Миналата седмица смених клапана на моята кола в сервиз и мога да дам ценна и напълно достоверна информация по въпроса, тъй като самият аз преди това доста си блъсках главата по въпроса - имаше различни мнения дали да се сваля колекторът или не. И така - клапанът на картерните газове на двигател M62TU МОЖЕ да се смени от добър механик без сваляне на колектора. Купих си клапана и гарнитурата му (продава се отделно), за смяната се наложи да се разкачи и едно водно съединение за парното. Като го свалихме обаче, се откачи една тръба от твърда пластмаса, която се намира вътре в колектора, и която е куплирана към клапана и към предния край на колектора. За да я закачим, се наложи да се свали предният капак на колектора, където е дроселовата клапа, и да се купи гарнитура и за него. Като го свалихме обаче, се видя, че е скъсано и едно вакуумно съединение на една алуминиева тръба, което се продава в комплект с тръбата за около 50 лв., намира се под колектора от страната на водача, но го няма налично нито в "Камор ауто", нито в "Дару кар", и трябваше да го поръчам. А за да се смени тази тръба, се наложи да свалим и колектора, да купя и неговите гарнитури и колата ми да стои разглобена няколко дни в сервиза, докато "Дару кар" ми доставиха въпросната тръба.

В резюме: отидох в сервиза с нагласа за 1-2 часа работа и 160 лв. разход, а бях 1 седмица без кола и платих 410 лв, от които 140 за труд.

Надявам се информациятя ми да е полезна и за други колеги и желая да не ви се налага да сваляте колектора!

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook