Проблем с фаровете на е38
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- hristomat82
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 2.05.2010
- Местоположение: Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 65
- Мечтае да кара: F1
Проблем с фаровете на е38
Здравейте колеги,имам един малко странен проблем с моята кола.Тя е с оригинален ксенон бмв е38 725тдс 98г.Проблема е следния регулирах си фаровете на стенд за фарове и си стана супер,след няколко дена забелязах че фаровете ми светят много ниско и реших пак да ги проверя на и всичко бе наред.Тази вечер пак подкарах колата извън града и какво да видя фаровете пак бяха много долу.
Мислех си дали нямат някакви базови настройки или някакъв режим в които да се вкарат и тогава да се регулират.На Инпата не показва грешки. При запалване се местят на долу и после на горе,В паркирало положение са точно където трябва само в движение слизат много на долу.
Мислех си дали нямат някакви базови настройки или някакъв режим в които да се вкарат и тогава да се регулират.На Инпата не показва грешки. При запалване се местят на долу и после на горе,В паркирало положение са точно където трябва само в движение слизат много на долу.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с фаровете на е38
фабричния ксенон си има регулатори на предна дясна и задна дясна гума (или лява) и в зависимост от това колко е натоварена колата се саморегулира ако имаш проблем по тези регулатори системата изключва и ги забива надолу като пуснеш ксенона трябва да мърда рефлекторите нагоре надолу и да ги закове на някакво полпожение ако не ти прави това колата на 100% имаш проблем по системата и една диагностика ще покаже къде е
Барай шишарката Минкеее ....
- hristomat82
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 2.05.2010
- Местоположение: Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 65
- Мечтае да кара: F1
Re: Проблем с фаровете на е38
anzak написа:фабричния ксенон си има регулатори на предна дясна и задна дясна гума (или лява) и в зависимост от това колко е натоварена колата се саморегулира ако имаш проблем по тези регулатори системата изключва и ги забива надолу като пуснеш ксенона трябва да мърда рефлекторите нагоре надолу и да ги закове на някакво полпожение ако не ти прави това колата на 100% имаш проблем по системата и една диагностика ще покаже къде е
Значи фаровете се местят надолу и нагоре и застават където трябва,но при движение на автомобила слизат много надолу около 10м. в момента които спра те пак са където трябва.При проверката с Инпа ми дава че няма грешки но забелязах че предния датчик и изключен и работи само на заден.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с фаровете на е38
ти четееш ли правилния модул за ксенона той е отделен не е ЛЦМ ЛРВ мисля беше ама щом е откачен дачика е нормално да забиват
Барай шишарката Минкеее ....
- hristomat82
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 2.05.2010
- Местоположение: Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 65
- Мечтае да кара: F1
Re: Проблем с фаровете на е38
Проблема бе решен, след смяна на задния датчик с нов.Но колата ми продължава да работи само на задния.Кой в Пловдив може да ми актива и предния датчик за нивото на фаровете.
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Проблем с фаровете на е38
Аз имам/имах същия проблем, даже имам и такава тема.
Според това което намерих като инфо. ако някой от двата датчика не работи системата влиза в някакво състояния на последно добро положение или нещо такова.
Прегледай си кабелите защото предния минава покрай стартера някъде и може лесно да се притисне
Голяма повърня може да е тая система на тия години....
Според това което намерих като инфо. ако някой от двата датчика не работи системата влиза в някакво състояния на последно добро положение или нещо такова.
Прегледай си кабелите защото предния минава покрай стартера някъде и може лесно да се притисне
Голяма повърня може да е тая система на тия години....
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани