Има ли НАИСТИНА някой(човек/сервиз),който може да ми помогне
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- kalin_orela_80
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Тук ядем доматите заедно с колците.
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 Е38 740i
Има ли НАИСТИНА някой(човек/сервиз),който може да ми помогне
Здравейте,колеги.
Преди време пуснах една тема относно една моя покупка:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=212061
Благодаря на всички зa отговорите,но.....
Вече смених клапан на картерни газове,заедно с капака и всички гарнитури на всмукателния колектор.
След сглобяването и запалването,колата поне спря да пуши,но гасненето остана факт.
Имам и OBD кабел и софтуер от sklad66.com и който си е играл с INPA 5.03 знае , че има опция „Increase idle speed”,и с тази функция успях да нормализирам оборотите на колата до около 700 в минута на празен ход.
Гасненето по светофарите вече го няма.
Но....
Започнаха такива аномалии,които започват да ме отказват от въпросния автомобил.
1.Както е описано в горната тема,алтернатора спря да зарежда на 100-ния километър,смених му диодния блок в „специализиран” сервиз- никакви проблеми оттогава насам.
Колата просто седя разглобена за около 2 месеца , докато набавя необходимите части (гарнитури на всмукатели,о-пръстени,калпан на картерни газове и т.н.) и след сглобяването при палене на колата трябва да дам газ до около 2000-2500 оборота за да изгасне лампата за зареждане на акумулатора.Преди разглобяването не е имала този проблем с новия диоден блок.И наистина напрежението е недостатъчно при светене на лампата – 12,2 V,т.е. колата си работи само на акумулатора.След подаването на газ и изгасването на лампата напрежението на клемите на акумулатора е 13,8-13,9V.
При 15 минути на контакт за диагностика,акумулатора ми пада.Тествах го.Без проблем в никоя клетка и никакъв проблем със стартовия ток – около 430А по тестер.Bosch Silver 90Ah.Предполагам имам голяма консумация отнякъде.Скоро ще я премеря.
Има моменти в които колата не е карана 5 дни и пали без проблем.Има моменти когато стои 15-30 минути с всичко изключено и акумулатора е аут.
…………………
2.След „закрепяването” на оборотите и едно що годе нормално каране на автомобила се появи следния проблем : при потегляне от място, при рязко подаване на газ (без кик даун) колата започва да тресе,забива на тласъци и почти не тръгва.Особено изразено е при потегляне от наклон.Дори и при плавно потегляне се появява този проблем,не всеки път,но го има.След отпускане на газта и подаване втори път , колата тръгва нормално.
След диагностика в BOSCH Service Пазарджик извода беше ,че нямам проблем в мотора (???) , а проблема идва от скоростите.
Последва смяна на масло и филтър в скоростната кутия – проблема остана.
Относно питанките, на грубо всеки 50 км ми светва лампата за повреда в мотора на таблото.
Прилагам и скрийншотове от тези грешки от INPA-та.
Бих помолил ако някой има представа какво представляват тези грешки ( една по една) да ги обясни.Някои са ясни от самото им описание,но....








По време на каране по завои,колата продължава да забива на 2-ра скорост и сменя на следваща предавка чак към 4500 оборота.Прочетох следното:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/672090.Мисля, че там е проблема
Ще го проверя по-нататък.
3.В диагностичния софтуер Carsoft има опция за промяна на кодировката на самия автомобил[табло]:(километри / мили , мили за галон/литри за километър и т.н).Тъй като колата е от Англия,предпочетох да на правя кодирането на нашия стандарт – в километри и литри.Всичко стана ок,но след малко каране се получи следната грешка:

След смяна на кодировката днес на стандартната с GT1 DIS (таблото пак ми е на мили) ,след запалването на автомобила и карането му около 2км ми затегна хидравликата на кормилото и изключи километража.Спрях,изгасих,запалих и колата изписа „ENGINE FAILSAFE PROGRAM” и не ми позволяваше да давам газ и работеше на тласъци между 700-1300 оборота.След още пет минути в покой,запалих и нямаше и следа от проблема.Не съм я карал повече оттогава.Ето и грешката от INPA:

………………….
Колеги,МОЛЯ за малко помощ,защото наистина вече започвам да се лутам в тъмното – прочетох толкова много теми и мнения във форума и вече тотално се обърках.
Имах и съвет за диагностикa в ДаруКар,но не съм сигурен , че ще мога да стигна до там физически.Ще се пробвам ако наистина съм сигурен , че там е мястото.
Всеки съвет би ми бил от полза – откъде да започна,какво да търся и т.н.
Ако този чудесен представител на любимата марка ме пребори,ще трябва да се разделя с него на цяло или на части.
Благодаря предварително!!!
Преди време пуснах една тема относно една моя покупка:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=212061
Благодаря на всички зa отговорите,но.....
Вече смених клапан на картерни газове,заедно с капака и всички гарнитури на всмукателния колектор.
След сглобяването и запалването,колата поне спря да пуши,но гасненето остана факт.
Имам и OBD кабел и софтуер от sklad66.com и който си е играл с INPA 5.03 знае , че има опция „Increase idle speed”,и с тази функция успях да нормализирам оборотите на колата до около 700 в минута на празен ход.
Гасненето по светофарите вече го няма.
Но....
Започнаха такива аномалии,които започват да ме отказват от въпросния автомобил.
1.Както е описано в горната тема,алтернатора спря да зарежда на 100-ния километър,смених му диодния блок в „специализиран” сервиз- никакви проблеми оттогава насам.
Колата просто седя разглобена за около 2 месеца , докато набавя необходимите части (гарнитури на всмукатели,о-пръстени,калпан на картерни газове и т.н.) и след сглобяването при палене на колата трябва да дам газ до около 2000-2500 оборота за да изгасне лампата за зареждане на акумулатора.Преди разглобяването не е имала този проблем с новия диоден блок.И наистина напрежението е недостатъчно при светене на лампата – 12,2 V,т.е. колата си работи само на акумулатора.След подаването на газ и изгасването на лампата напрежението на клемите на акумулатора е 13,8-13,9V.
При 15 минути на контакт за диагностика,акумулатора ми пада.Тествах го.Без проблем в никоя клетка и никакъв проблем със стартовия ток – около 430А по тестер.Bosch Silver 90Ah.Предполагам имам голяма консумация отнякъде.Скоро ще я премеря.
Има моменти в които колата не е карана 5 дни и пали без проблем.Има моменти когато стои 15-30 минути с всичко изключено и акумулатора е аут.
…………………
2.След „закрепяването” на оборотите и едно що годе нормално каране на автомобила се появи следния проблем : при потегляне от място, при рязко подаване на газ (без кик даун) колата започва да тресе,забива на тласъци и почти не тръгва.Особено изразено е при потегляне от наклон.Дори и при плавно потегляне се появява този проблем,не всеки път,но го има.След отпускане на газта и подаване втори път , колата тръгва нормално.
След диагностика в BOSCH Service Пазарджик извода беше ,че нямам проблем в мотора (???) , а проблема идва от скоростите.
Последва смяна на масло и филтър в скоростната кутия – проблема остана.
Относно питанките, на грубо всеки 50 км ми светва лампата за повреда в мотора на таблото.
Прилагам и скрийншотове от тези грешки от INPA-та.
Бих помолил ако някой има представа какво представляват тези грешки ( една по една) да ги обясни.Някои са ясни от самото им описание,но....








По време на каране по завои,колата продължава да забива на 2-ра скорост и сменя на следваща предавка чак към 4500 оборота.Прочетох следното:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/672090.Мисля, че там е проблема
Ще го проверя по-нататък.
3.В диагностичния софтуер Carsoft има опция за промяна на кодировката на самия автомобил[табло]:(километри / мили , мили за галон/литри за километър и т.н).Тъй като колата е от Англия,предпочетох да на правя кодирането на нашия стандарт – в километри и литри.Всичко стана ок,но след малко каране се получи следната грешка:

След смяна на кодировката днес на стандартната с GT1 DIS (таблото пак ми е на мили) ,след запалването на автомобила и карането му около 2км ми затегна хидравликата на кормилото и изключи километража.Спрях,изгасих,запалих и колата изписа „ENGINE FAILSAFE PROGRAM” и не ми позволяваше да давам газ и работеше на тласъци между 700-1300 оборота.След още пет минути в покой,запалих и нямаше и следа от проблема.Не съм я карал повече оттогава.Ето и грешката от INPA:

………………….
Колеги,МОЛЯ за малко помощ,защото наистина вече започвам да се лутам в тъмното – прочетох толкова много теми и мнения във форума и вече тотално се обърках.
Имах и съвет за диагностикa в ДаруКар,но не съм сигурен , че ще мога да стигна до там физически.Ще се пробвам ако наистина съм сигурен , че там е мястото.
Всеки съвет би ми бил от полза – откъде да започна,какво да търся и т.н.
Ако този чудесен представител на любимата марка ме пребори,ще трябва да се разделя с него на цяло или на части.
Благодаря предварително!!!
V8 Power!
- ELZAGG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 439
- Регистриран на: 3.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: Е38 TDS + е30 318i и некви други!!!
- Мечтае да кара: BMW F06 — 6 Series Gran Coupe ///M Sport Package
- Детайли за колата: е38-725 TDS, автомат,
Audi A4 1.8T
Re: Има ли НАИСТИНА някой(човек/сервиз),който може да ми помогне
Здравей колега!
Мога да те упътя при един от най- добрите специалисти на Е 38-ците и това е РАШО-АУТО, София, ул. Народно хоро срещу бл. 40!
Невероятни хора, с много любов усет и компетентност към автомобилете от тази марка. Препоръчвам ти го най горещо!!!
Има телефони във форума и др. отзиви за него прочети ги.....
Пожелавам ти успех, и аз имам Е 38 от 3 месеца и това бяха хората които излекуваха мойта баба
, да стане млада момо 
Мога да те упътя при един от най- добрите специалисти на Е 38-ците и това е РАШО-АУТО, София, ул. Народно хоро срещу бл. 40!
Невероятни хора, с много любов усет и компетентност към автомобилете от тази марка. Препоръчвам ти го най горещо!!!
Има телефони във форума и др. отзиви за него прочети ги.....
Пожелавам ти успех, и аз имам Е 38 от 3 месеца и това бяха хората които излекуваха мойта баба


От цървул, бална пантофка НЕ става!
Re: Има ли НАИСТИНА някой(човек/сервиз),който може да ми помогне
Здравей колега, и аз бих ти дал същия съвет, там си поддържам и моята кола и нямам никакви забележки,така че ако искаш всичко да е ок, това са хората
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани