Газов инжекцион за V12
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Газов инжекцион за V12
Ауууу, а аз съм останал с впечатления, че някъде имало училища по автомонтьорство и от там излизали автомонтьорите... Ще трябва като ходя при жичкаджии вече да ги питам за закона на Ом та да проверя дали са в "час"....
Тая тема се превърна от тема за слагането на газов инжекцион в тема кой не може да слага такъв.... За да ме разберете какво искам да кажа ще дам пример (гротески): Искам 1 /едно/ кило злато на цената на 1/един/ грам сини сливи.
Искам да чета без да влагам чувства, но май пак ще го зарежа форума....
Какво значи: изгорил ЕКУ-то на инжекциона, как така ще е за моя сметка, този който работи получава пари за свършена работа и колата се взема след като е дадена гаранция за извършеното. Как ще стане за моя сметка?!? Да не би сам да си правя "харакири"? Вие там в София не искате ли от майсторите гаранция за качество? Не ми казвайте, че сте такива овце, че ще зарежа работата си и ще дойда да Ви "стрижа" в София Както не разбирам нищо от автомобили, ще бъда най-печелившия автомонтьор. Като Ви изгоря 2-3 ЕКУ-та и Вие си купите, само от отстъпката ще съм напред и като Ви взема пари за работа.... малиииии, направо тръгвам за при Вас. Зарязвам работа за 60 лв. на час и идвам да получавам по 200-250 на час. Имам ДИС, ТИС, СКЕНЕР, АВТОБОС, 2 лаптопа, 3 настолни компютъра, дар слово да омайвам клиенти, 1 комплект "гедоре" с клещи приятел с полутъмен гараж с китайски подемник и най-важното - клиенти - ВИЕ
Тая тема се превърна от тема за слагането на газов инжекцион в тема кой не може да слага такъв.... За да ме разберете какво искам да кажа ще дам пример (гротески): Искам 1 /едно/ кило злато на цената на 1/един/ грам сини сливи.
Искам да чета без да влагам чувства, но май пак ще го зарежа форума....
Какво значи: изгорил ЕКУ-то на инжекциона, как така ще е за моя сметка, този който работи получава пари за свършена работа и колата се взема след като е дадена гаранция за извършеното. Как ще стане за моя сметка?!? Да не би сам да си правя "харакири"? Вие там в София не искате ли от майсторите гаранция за качество? Не ми казвайте, че сте такива овце, че ще зарежа работата си и ще дойда да Ви "стрижа" в София Както не разбирам нищо от автомобили, ще бъда най-печелившия автомонтьор. Като Ви изгоря 2-3 ЕКУ-та и Вие си купите, само от отстъпката ще съм напред и като Ви взема пари за работа.... малиииии, направо тръгвам за при Вас. Зарязвам работа за 60 лв. на час и идвам да получавам по 200-250 на час. Имам ДИС, ТИС, СКЕНЕР, АВТОБОС, 2 лаптопа, 3 настолни компютъра, дар слово да омайвам клиенти, 1 комплект "гедоре" с клещи приятел с полутъмен гараж с китайски подемник и най-важното - клиенти - ВИЕ

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Газов инжекцион за V12
В края на краищата темата е за монтаж Газов инжекцион на V12. Просто предупреждавам колегата за някои от подводните камъни при този монтаж и за какво трябва да внимава при извършването му, той прочита и другите мнения и решава какво точно да направи. Не виждам защо трябва да се реагира агресивно на това, което пиша- сигурно няма шофьор, който да не се сблъсквал с автомонтьорски простотии от най-различен род, които се извършват било от незнание, било от неумение, така, че да си добър монтьор на коли трябва да притежаваш и двете качества и мисля, че няма кой да отрече това.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Газов инжекцион за V12
cod-cdbp написа:mad_presley написа:cod-cdbp написа:Осветлете ме, понеже виждам че сте доста в час, познавате майстори слагали ГИ и на совалка едва ли не. Тези мяйстори, как правят синхрона м-у двете газови ЕКУ-та и откъде взимат данни?
Или е по класическия метод - сигнал от комутатора на бобината, пък каквото каже мотроника, и както те си се синхронизират?
Вземат данни от двата моторни компютъра и точно защото колата е с два моторни компютъра, трябват и два газови компютъра. Не ти трябва да си инженер, за да прочетеш поне малко за този двигател![]()
И...ако продължавате да се дъвчете, темата ще отиде в коша много скоро
Пресли, много ясно съм задал въпроса си, Как двата ГИ компа се синхронизират по между си? Много ясно че са два, ама как се синхронизират, защото това е доста съществен въпрос при тези мотори, поради факта че имаме и drive by wire. Затова и попитах.
А от друга страна не смятам, че данните, които ще подават мотрониците ще са коректни, поради грешни показания от ламбдите, при работа на газ.
Стоенчо , ако беше монтирал някоя друга газова инжекция щеше да знаеш брат как се синхронизират. Има си еднкави мап карти , еднакви настройки , налягания в редуктора и т.н...
Няма нужда да обяснявам как се прави. Проблемите с В12 на газ са после , защото собствениците разбират че имат проблеми и за това си виновен ти.Затова се избягват.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Газов инжекцион за V12
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:cod-cdbp написа:mad_presley написа:cod-cdbp написа:Осветлете ме, понеже виждам че сте доста в час, познавате майстори слагали ГИ и на совалка едва ли не. Тези мяйстори, как правят синхрона м-у двете газови ЕКУ-та и откъде взимат данни?
Или е по класическия метод - сигнал от комутатора на бобината, пък каквото каже мотроника, и както те си се синхронизират?
Вземат данни от двата моторни компютъра и точно защото колата е с два моторни компютъра, трябват и два газови компютъра. Не ти трябва да си инженер, за да прочетеш поне малко за този двигател![]()
И...ако продължавате да се дъвчете, темата ще отиде в коша много скоро
Пресли, много ясно съм задал въпроса си, Как двата ГИ компа се синхронизират по между си? Много ясно че са два, ама как се синхронизират, защото това е доста съществен въпрос при тези мотори, поради факта че имаме и drive by wire. Затова и попитах.
А от друга страна не смятам, че данните, които ще подават мотрониците ще са коректни, поради грешни показания от ламбдите, при работа на газ.
Стоенчо , ако беше монтирал някоя друга газова инжекция щеше да знаеш брат как се синхронизират. Има си еднкави мап карти , еднакви настройки , налягания в редуктора и т.н...
Няма нужда да обяснявам как се прави. Проблемите с В12 на газ са после , защото собствениците разбират че имат проблеми и за това си виновен ти.Затова се избягват.
Колега ще споделиш ли какви проблеми ще има колата,защото ще се кара от жена ми и неискам да се пребие някъде




- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Газов инжекцион за V12
Една идея става по слаба на газ във високите което е нормално , 20 30 коня ще загубиш не е фатално.
Задължително помпа за водата на изпарителя , с 2 бр Меджик редуктори става чудесна и с единични дюзи на апис .
проблеми....проблеми няма , просто трябва да се обновят частите по ел. системата , свещи за газ и т.н.
иска си прецизна настройка и така..
разхода е с 10 15 процента над бензиновия..ако е горяла на бензин 20 , на газ ще гори 25 26 и се започва умуването..
на бензин всички пестите като баби , ама на газ раздавате като мъже и после разхода та разхода .
при еднакво каране газ бенз разликата е 10 % стига и д0 20 25 зависи как се настрои да върви. това е общо взето.
Добре е 60 литра да сложиш на тая кола..друго не се сещам като за начало.
Задължително помпа за водата на изпарителя , с 2 бр Меджик редуктори става чудесна и с единични дюзи на апис .
проблеми....проблеми няма , просто трябва да се обновят частите по ел. системата , свещи за газ и т.н.
иска си прецизна настройка и така..
разхода е с 10 15 процента над бензиновия..ако е горяла на бензин 20 , на газ ще гори 25 26 и се започва умуването..
на бензин всички пестите като баби , ама на газ раздавате като мъже и после разхода та разхода .
при еднакво каране газ бенз разликата е 10 % стига и д0 20 25 зависи как се настрои да върви. това е общо взето.
Добре е 60 литра да сложиш на тая кола..друго не се сещам като за начало.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Газов инжекцион за V12
В един немски форум (http://www.7-forum.com/forum/4/lpg-umru ... 32601.html) гледах, че темата са я обсъждали още през 2006 г. Не четох всички мнения, но като цяло тая работа излиза малко "пипкава" и дори и в Германия няма много сервизи, където слагат газ на V12. Гледам цените там са 3000-4000 евра. Чудя се как не са се сетили да дойдат в БГ, та да им излезе два пъти по-евтино при родните майстори
.
Не виждам какво нападате толкова колегата zvetiko. Той просто казва, че нещата трябва да се правят от квалифицирани хора, които знаят и разбират какво правят. Не е необходимо да си с 3-4 дипломи, за да си такъв. В БГ за съжаление има много "майстори", които работят на принципа проба-грешка и експериментират с нашите коли без да влагат каквото и да е разбиране в това, което правят. Естествено има и кадърни, но си е чист късмет да попаднеш на такива.

Не виждам какво нападате толкова колегата zvetiko. Той просто казва, че нещата трябва да се правят от квалифицирани хора, които знаят и разбират какво правят. Не е необходимо да си с 3-4 дипломи, за да си такъв. В БГ за съжаление има много "майстори", които работят на принципа проба-грешка и експериментират с нашите коли без да влагат каквото и да е разбиране в това, което правят. Естествено има и кадърни, но си е чист късмет да попаднеш на такива.
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани