Дискусия - акумулатор е38?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- badly_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: e38 730d
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
За този в багажника говорих
Намира се възможно най-навътре, зад всички други модули... Кофти беше докато го открием кой е точно. Разкачахме едно по едно докато не спря високата консумация. По този начин намерихме виновника. Голямо забавление падна 


- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Е добре де как мерите тази утечка?Аз я замервам както си му е редът и светва всичко в колата та дори и ЦД-то заработва и немога да изключа плафона в багажника
трябва ли да изчакам колата за "заспи"?

- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Буташ с ключа "езика"на бравата на багажника и плафона угасва,после чакаш да угасне лампата на скоростите и е заспала.Готова е за мерене.Това ще го правя в Понеделник,че акумулатора ми е гаранционен и тия тъпъни ми говорят -"Или е утечка",
"или караш на къси разстояния"
"или рядко"
Освен да ходя до Чирпан да си го позареждам.
"или караш на къси разстояния"
"или рядко"
Освен да ходя до Чирпан да си го позареждам.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
chernobila написа:Е добре де как мерите тази утечка?Аз я замервам както си му е редът и светва всичко в колата та дори и ЦД-то заработва и немога да изключа плафона в багажникатрябва ли да изчакам колата за "заспи"?
Колега, извинявай ако обяснявам неща, които знаеш- утечка има когато силата на тока надвишава 0.05А, сила на тока се мери последователно или трябва да откачиш буксата на акумулатора и между нея и клемата на акумулатора да вържеш мултицет нагласен да мери ампери. Можеш спокойно да го извадиш извън колата, да кажем на багажника- ако са къси сондите ги удължи с два кабела, после затваряш всичко, заключваш и гледаш какво става с протичащият ток.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
Да де аз го мерих ама ми беше 3.5А
ама като сложа сондите и веднага всичко по колата проработва и явно там ми е грешката,че не изчаквам да "заспи"
Утре ще я меря отново да видя как е 



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: За колко време пада акумулатора на е38?
chernobila написа:Да де аз го мерих ама ми беше 3.5Аама като сложа сондите и веднага всичко по колата проработва и явно там ми е грешката,че не изчаквам да "заспи"
Утре ще я меря отново да видя как е
Няма начин да не проработи- все едно е бил откачен акумулатора и после си го включил.Тези ампери отговарят на консумация от около 40W, като знам колко неща светват е нормално. Утре го направи както ти казвам- мултицета отвън, затвори всичко, заключи, изчакай 15-на минути и тогава виж какво ще покаже уреда.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Дискусия - акумулатор е38?
Зареждане 14,2. При включени консуматори 13,9.
Което ме навежда на мисълта за скапан акумулатор
Което ме навежда на мисълта за скапан акумулатор

ATR-42/72
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Дискусия - акумулатор е38?
колеги ще задам един въпрос наистина с много отговори но все пак-на коя марка акумулатор да заложа.получавам добри оферти за всички марки,но на коя да заложа?за М62Б44,по каталог с параметри от 100 ампера.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Дискусия - акумулатор е38?
ljubo72 написа:колеги ще задам един въпрос наистина с много отговори но все пак-на коя марка акумулатор да заложа.получавам добри оферти за всички марки,но на коя да заложа?за М62Б44,по каталог с параметри от 100 ампера.
Аз другата седмица живи и здрави ще заложа отново на VARTA. Карал съм с искра, монбат, в момента съм с някакво EAS дето кой го знае какво е, но като вартата не съм виждал друг. Излезнаха доста читави и явно все още си държат на доброто име

ATR-42/72
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Дискусия - акумулатор е38?
DLVasilev написа:Зареждане 14,2. При включени консуматори 13,9.
Което ме навежда на мисълта за скапан акумулатор
Колега абсолютно прав си

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Дискусия - акумулатор е38?
chernobila написа:DLVasilev написа:Зареждане 14,2. При включени консуматори 13,9.
Което ме навежда на мисълта за скапан акумулатор
Колега абсолютно прав си!А как ти вдига волтажа на 14.2 - в смисъл веднага или бавно?
Не му обърнах внимание бързо ли бавно ли е, закачих мултицета и цифрите преиграха известно време докато стойността закова на 14, 2. След което пуснах всичко, което мога да пусна и варираше стойността от 13,8 до 13,9 и остана на 13,9 до последно

ATR-42/72
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Дискусия - акумулатор е38?
Еми значи всичко е наред
Гадния акумулатор ти прави мизерии 


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Дискусия - акумулатор е38?
chernobila написа:Еми значи всичко е наредГадния акумулатор ти прави мизерии
e уж е нов, в гаранция па прави мизерии.
То вярно, че и връзките не бяха много хубави, но сега съм ги оправил и не би трябвало да правят повече проблеми. Вече всичко зависи само от акумулатора и от това дали(и ако да какво е) остава да работи нещо в колата. Но това ще го търся след като се сдобия с нов акумулатор

ATR-42/72
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Дискусия - акумулатор е38?
Колега, имам тестер за акумулатори, който мери по електронен път колко от стартовият ток е останал.Преди да си изхарчиш парите за нов акумулатор, ако искаш зареди сегашният и ми се обади да видим в какво състояние е. Това, че имаш заряден ток около 14 волта не е критерий, че зареждането е нормално. Алтернатора има три групи диоди и при дефектиране на някои от тях може да има 14 волта по мултицет, но в действителност да не е така, защото мултицета мери усреднени стойности и не може да хване много кратки спадове на напрежението, това се хваща с токови клещи и осцилоскоп. За пример ти давам управляващите импулси на бобините- стигат до 400 V ,но с мултицет никога няма да отчетеш тази стойност, защото продължителноста им е няколко милисекунди.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Дискусия - акумулатор е38?
zvetiko написа:Колега, имам тестер за акумулатори, който мери по електронен път колко от стартовият ток е останал.Преди да си изхарчиш парите за нов акумулатор, ако искаш зареди сегашният и ми се обади да видим в какво състояние е. Това, че имаш заряден ток около 14 волта не е критерий, че зареждането е нормално. Алтернатора има три групи диоди и при дефектиране на някои от тях може да има 14 волта по мултицет, но в действителност да не е така, защото мултицета мери усреднени стойности и не може да хване много кратки спадове на напрежението, това се хваща с токови клещи и осцилоскоп. За пример ти давам управляващите импулси на бобините- стигат до 400 V ,но с мултицет никога няма да отчетеш тази стойност, защото продължителноста им е няколко милисекунди.
На зарядното е


ATR-42/72
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани