Дискусия - акумулатор е38?

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Sofia
Кара: e38 730d

Re: За колко време пада акумулатора на е38?

Мнение от badly_boy » 02 Яну 2013, 23:08

За този в багажника говорих ;) Намира се възможно най-навътре, зад всички други модули... Кофти беше докато го открием кой е точно. Разкачахме едно по едно докато не спря високата консумация. По този начин намерихме виновника. Голямо забавление падна :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: За колко време пада акумулатора на е38?

Мнение от chernobila » 06 Яну 2013, 17:03

Е добре де как мерите тази утечка?Аз я замервам както си му е редът и светва всичко в колата та дори и ЦД-то заработва и немога да изключа плафона в багажника :dunno: трябва ли да изчакам колата за "заспи"?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 730 d
Мечтае да кара: X5

Re: За колко време пада акумулатора на е38?

Мнение от mpp82 » 06 Яну 2013, 17:13

Буташ с ключа "езика"на бравата на багажника и плафона угасва,после чакаш да угасне лампата на скоростите и е заспала.Готова е за мерене.Това ще го правя в Понеделник,че акумулатора ми е гаранционен и тия тъпъни ми говорят -"Или е утечка",
"или караш на къси разстояния"
"или рядко"
Освен да ходя до Чирпан да си го позареждам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: За колко време пада акумулатора на е38?

Мнение от zvetiko » 06 Яну 2013, 17:50

chernobila написа:Е добре де как мерите тази утечка?Аз я замервам както си му е редът и светва всичко в колата та дори и ЦД-то заработва и немога да изключа плафона в багажника :dunno: трябва ли да изчакам колата за "заспи"?


Колега, извинявай ако обяснявам неща, които знаеш- утечка има когато силата на тока надвишава 0.05А, сила на тока се мери последователно или трябва да откачиш буксата на акумулатора и между нея и клемата на акумулатора да вържеш мултицет нагласен да мери ампери. Можеш спокойно да го извадиш извън колата, да кажем на багажника- ако са къси сондите ги удължи с два кабела, после затваряш всичко, заключваш и гледаш какво става с протичащият ток.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: За колко време пада акумулатора на е38?

Мнение от chernobila » 06 Яну 2013, 18:19

Да де аз го мерих ама ми беше 3.5А :dunno: ама като сложа сондите и веднага всичко по колата проработва и явно там ми е грешката,че не изчаквам да "заспи" :banghead: Утре ще я меря отново да видя как е :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: За колко време пада акумулатора на е38?

Мнение от zvetiko » 06 Яну 2013, 19:32

chernobila написа:Да де аз го мерих ама ми беше 3.5А :dunno: ама като сложа сондите и веднага всичко по колата проработва и явно там ми е грешката,че не изчаквам да "заспи" :banghead: Утре ще я меря отново да видя как е :dunno:


Няма начин да не проработи- все едно е бил откачен акумулатора и после си го включил.Тези ампери отговарят на консумация от около 40W, като знам колко неща светват е нормално. Утре го направи както ти казвам- мултицета отвън, затвори всичко, заключи, изчакай 15-на минути и тогава виж какво ще покаже уреда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Дискусия - акумулатор е38?

Мнение от DLVasilev » 06 Яну 2013, 20:28

Зареждане 14,2. При включени консуматори 13,9.
Което ме навежда на мисълта за скапан акумулатор
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Re: Дискусия - акумулатор е38?

Мнение от ljubo72 » 06 Яну 2013, 21:16

колеги ще задам един въпрос наистина с много отговори но все пак-на коя марка акумулатор да заложа.получавам добри оферти за всички марки,но на коя да заложа?за М62Б44,по каталог с параметри от 100 ампера.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Дискусия - акумулатор е38?

Мнение от DLVasilev » 06 Яну 2013, 21:21

ljubo72 написа:колеги ще задам един въпрос наистина с много отговори но все пак-на коя марка акумулатор да заложа.получавам добри оферти за всички марки,но на коя да заложа?за М62Б44,по каталог с параметри от 100 ампера.

Аз другата седмица живи и здрави ще заложа отново на VARTA. Карал съм с искра, монбат, в момента съм с някакво EAS дето кой го знае какво е, но като вартата не съм виждал друг. Излезнаха доста читави и явно все още си държат на доброто име
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Дискусия - акумулатор е38?

Мнение от chernobila » 06 Яну 2013, 21:25

DLVasilev написа:Зареждане 14,2. При включени консуматори 13,9.
Което ме навежда на мисълта за скапан акумулатор


Колега абсолютно прав си :yes: !А как ти вдига волтажа на 14.2 - в смисъл веднага или бавно?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Дискусия - акумулатор е38?

Мнение от DLVasilev » 06 Яну 2013, 22:04

chernobila написа:
DLVasilev написа:Зареждане 14,2. При включени консуматори 13,9.
Което ме навежда на мисълта за скапан акумулатор


Колега абсолютно прав си :yes: !А как ти вдига волтажа на 14.2 - в смисъл веднага или бавно?

Не му обърнах внимание бързо ли бавно ли е, закачих мултицета и цифрите преиграха известно време докато стойността закова на 14, 2. След което пуснах всичко, което мога да пусна и варираше стойността от 13,8 до 13,9 и остана на 13,9 до последно
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Дискусия - акумулатор е38?

Мнение от chernobila » 06 Яну 2013, 23:09

Еми значи всичко е наред :yes: Гадния акумулатор ти прави мизерии :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Дискусия - акумулатор е38?

Мнение от DLVasilev » 06 Яну 2013, 23:12

chernobila написа:Еми значи всичко е наред :yes: Гадния акумулатор ти прави мизерии :bchug:

e уж е нов, в гаранция па прави мизерии.
То вярно, че и връзките не бяха много хубави, но сега съм ги оправил и не би трябвало да правят повече проблеми. Вече всичко зависи само от акумулатора и от това дали(и ако да какво е) остава да работи нещо в колата. Но това ще го търся след като се сдобия с нов акумулатор
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Дискусия - акумулатор е38?

Мнение от zvetiko » 07 Яну 2013, 1:14

Колега, имам тестер за акумулатори, който мери по електронен път колко от стартовият ток е останал.Преди да си изхарчиш парите за нов акумулатор, ако искаш зареди сегашният и ми се обади да видим в какво състояние е. Това, че имаш заряден ток около 14 волта не е критерий, че зареждането е нормално. Алтернатора има три групи диоди и при дефектиране на някои от тях може да има 14 волта по мултицет, но в действителност да не е така, защото мултицета мери усреднени стойности и не може да хване много кратки спадове на напрежението, това се хваща с токови клещи и осцилоскоп. За пример ти давам управляващите импулси на бобините- стигат до 400 V ,но с мултицет никога няма да отчетеш тази стойност, защото продължителноста им е няколко милисекунди.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Дискусия - акумулатор е38?

Мнение от DLVasilev » 07 Яну 2013, 6:55

zvetiko написа:Колега, имам тестер за акумулатори, който мери по електронен път колко от стартовият ток е останал.Преди да си изхарчиш парите за нов акумулатор, ако искаш зареди сегашният и ми се обади да видим в какво състояние е. Това, че имаш заряден ток около 14 волта не е критерий, че зареждането е нормално. Алтернатора има три групи диоди и при дефектиране на някои от тях може да има 14 волта по мултицет, но в действителност да не е така, защото мултицета мери усреднени стойности и не може да хване много кратки спадове на напрежението, това се хваща с токови клещи и осцилоскоп. За пример ти давам управляващите импулси на бобините- стигат до 400 V ,но с мултицет никога няма да отчетеш тази стойност, защото продължителноста им е няколко милисекунди.

На зарядното е :yes:
Изображение
ATR-42/72

ПредишнаСледваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook